جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 13 دی 1395 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری برنا 31 تیر 1395 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری برنا 30 مهر 1395 خبرگزاری برنا 30 آبان 1395 خبرگزاری برنا 30 آذر 1395 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 1 دی 1395 خبرگزاری برنا 2 دی 1395 خبرگزاری برنا 3 دی 1395 خبرگزاری برنا 4 دی 1395 خبرگزاری برنا 5 دی 1395 خبرگزاری برنا 6 دی 1395 خبرگزاری برنا 7 دی 1395 خبرگزاری برنا 8 دی 1395 خبرگزاری برنا 9 دی 1395 خبرگزاری برنا 10 دی 1395 خبرگزاری برنا 11 دی 1395 خبرگزاری برنا 12 دی 1395 خبرگزاری برنا 13 دی 1395 خبرگزاری برنا 14 دی 1395 خبرگزاری برنا 15 دی 1395 خبرگزاری برنا 16 دی 1395 خبرگزاری برنا 17 دی 1395 خبرگزاری برنا 18 دی 1395 خبرگزاری برنا 19 دی 1395 خبرگزاری برنا 20 دی 1395 خبرگزاری برنا 21 دی 1395 خبرگزاری برنا 22 دی 1395 خبرگزاری برنا 23 دی 1395 خبرگزاری برنا 24 دی 1395 خبرگزاری برنا 25 دی 1395 خبرگزاری برنا 26 دی 1395 خبرگزاری برنا 27 دی 1395 خبرگزاری برنا 28 دی 1395 خبرگزاری برنا 29 دی 1395 خبرگزاری برنا 30 دی 1395 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۸    
مدیرکل دفتر همکاری و توافق های ملی گردشگری گفت: استانهای اصفهان و کرمان بیشترین اقامتگاه های بوم گردی در کشور را دارند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۲    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرلنگه گفت: جامعه بدون وقف، همانند یک جامعه بی روح است و در آن پیشرفت آن چنانی احساس نخواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۴    
نخستین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و ادوات کشاورزی، سیستمهای آبیاری و صنایع وابسته با هدف ورود تکنولوژی و فن آوری های روز دنیا در صنعت کشاورزی و استفاده مناسب از آب در بخش کشاورزی هفدهم دی در ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۲۵    
با برگزاری مرحله نخست مسابقات آزاد زمستانی سلاح های بادی، 315 تیرانداز در پایان هفته دست به سلاح می شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۴۳    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از استقبال بیش از 79 هزار نفر از بازنشستگان تحت پوشش این صندوق از خرید سهام بیمه ملت خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۲۳    
دادستان عمومی و انقلاب فردیس با هشدار به رها کنندگان نخاله ها در مکان های غیرمجاز و اراضی کشاورزی و منابع طبیعی گفت: خودروهای این افراد توقیف می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۷    
جهانسری گفت: خرسندیم که تفاوت بحران و پدافند غیرعامل، به خوبی در نزد مسوولان، آشکار شده و اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۷    
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در حوزه مقابله با حاشیه نشینی و مبارزه با زمین خواری اقدامات قضائی ارزشمندی در استان صورت پذیرفته است و کرمان جزء استان های موفق در این زمینه بوده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان در بازدید از واحدهای تولیدی ناحیه صنعتی بخش ماهان گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۲۲    
تیم بسکتبال شهرداری کاشان در هفته یازدهم از چارچوب رقابت های لیگ، در کاشان به مصاف میهمان خود پتروشیمی بندر امام رفت و بازی را واگذار کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به جشنواره ایران ساخت ، بسترسازی فرهنگی به منظور ترویج فرهنگ استفاده از کالای دانش بنیان ایرانی را ضروری دانست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۰    
قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(س) به مطالب منتشر شده در برخی خبرگزاری ها به نقل از سیدحمید روحانی رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانش نامه انقلاب اسلامی پاسخ داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۰    
منطقه آزاد ماکو تاکنون 13 بار توسط دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور مورد بازرسی قرار گرفته است. اگر این نظارت نیست پس نامش چیست؟ چرا برخی نمایندگان بدون اینکه به مناطق آزاد سر بزنند و مناطق را ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۷    
وزیر آموزش وپرورش با اشاره به الکترونیکی شدن محتوای آموزشی گفت: هر چند انتشار محتوای کتب درسی به صورت الکترونیکی علاوه بر سرعت در فرآیند تعلیم وتربیت، ما را به تحقق عدالت آموزشی نزدیکتر می کند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۴    
وزیرآموزش و پرورش با اشاره به ظرفیت رسانه ها وتشکل های معلمی در جریان سازی برنامه های آموزش و پرورش، گفت: گفتمان سازی مدرسه محوری با همکاری معلمان، رسانه ها و تشکل های فرهنگی میسر می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۴    
طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، دکتر رضوان حکیم زاده، سرپرست معاونت آموزش ابتدایی این وزارتخانه شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۴    
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: با اجرای طرح کانون مدرسه شرایطی فراهم شده است تا فعالیت ها و خدمات فرهنگی هنری کانون در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۴    
مدیرکل دفتر آموزش های کاردانش وزارت آموزش و پرورش از همکاری با سازمان محیط زیست برای راه اندازی رشته های جدید محیط زیستی در کاردانش خبر داد و گفت: در حال حاضر با سازمان میراث فرهنگی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۷    
کهوریان: با توجه به اهمیت تاریخ معماری در استان آذربایجان غربی و تعداد مقالات واصله ؛ سعی شود تا از پراکندگی و گسیختگی مقالات جلوگیری شده و از مقالات ارائه شده برای بهبود معماری و شهرسازی استان بهره ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۰    
به دنبال انتشار خبری مبنی بر زندگی یک خانواده زیر چادر پلاستیکی در محور خرم آباد - بروجرد دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان پیگیر این موضوع شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۰    
شورای فنی فدراسیون کشتی، 24 کشتی گیر آزادکار را به اردوی تیم ملی جوانان دعوت کرد که در بین آنها نام علیرضا سرلک از لرستان دیده می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۶    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از اجرای حکم اعدام دو قاچاقچی، سحرگاه امروز در زندان قزوین خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: 880 میلیارد تومان اعتبار مربوط به 32 پروژه مصوب سفر رئیس جمهور به استان تا پایان سال مالی 95 به طور کامل تخصیص می یابد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۹    
استاندار اصفهان گفت: ساماندهی موتورخانه ها در کاهش آلودگی هوا بسیار موثر می باشدو مدیریت استان از هر اقدامی که بتواند باعث کاهش آلودگی هوا شود استقبال و حمایت می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۲    
تیم شهرداری همدان با پیروزی پرگل برابر آلومینیوم هرمزگان همچنان در صدر جدول لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۵۶    
منعم گفت: برگزاری یادواره های شهدا می تواند نقش ارزشمندی در اعتلای فرهنگ و اخلاق و منش پهلوانی در عرصه ورزش و رقابت های ورزشی ایجاد کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۵۲    
جشنواره تئاتر فجر استانی در یزد از صبح امروز چهاردهم دی ماه با حضور پنج اثر نمایشی آغاز بکار می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۶    
انگشتان دختر 14 ساله ای در اثر ماندن بین لولای در کلاس درس در یکی از مدارس همدان قطع شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۹    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تاکید بر اهمیت ورزش قهرمانی و همگانی این مساله را دارای اهمیت ویژه ای برای مصونیت جوانان از آسیب های اجتماعی خواند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۵    
دکتر مونسان به همراه جمعی از معاونان سازمان منطقه آزاد کیش از روند اجرای پروژه ها دیدن کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۵۴    
نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد جوانان اداره کل ورزش و جوانان با مدیر کل کار ، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۸    
ششمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان کوراش کشور یادواره شهید مدافع حرم مصطفی شیخ الاسلامی به میزبانی چالوس برگزار خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۲    
رضا سواری مدیرعامل شرکت کیوان پرطلای مرغ مهاباد بعنوان مرغدار نمونه کشوری و چهره ماندگار صنعت طیور شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۲    
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: به زودی انتخابات مجمع عمومی سازمان های مردم نهاد جوانان برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۹    
منعم گفت : سمن سرای جوانان همدان در ایام دهه فجر به صورت رسمی راه اندازی می شود .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۶    
جلسه شورای عالی آب به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه دشمنان نمی توانند پیشرفت های علمی ایران را ببینند گفت: پیشرفت علمی ایران موجب وحشت دشمن شده و به همین منظور همواره در راستای پیشرفت علمی کشور می خواهند سنگ ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۳    
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: باشگاه ها و محیط های ورزشی ما باید استانداردسازی شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۳    
بیش از 110 متر از پوشش خطوط لوله مرکز انتقال نفت بندرعباس در کیلومتر 1-3 ترمیم شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۳    
منابع حاصل از اقساط مسکن مهر با اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام این طرح تخصیص می یابد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۰    
نماینده آیت الله سیستانی در ایران گفت: ضریح امامین عسکریین(ع) در ایران آماده شده و به زودی به عراق منتقل و در حرم آن بزرگواران نصب خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۷    
آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید، گفت: طب باید با انسانیت انسان هماهنگ باشد؛ ما باید به هر دو بعد توجه کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۷    
مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از بهره برداری رمپ و لوپ B پل 9 دی تا پایان امسال خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۴    
وزیر کشور گفت: سازمان حج و زیارت حداکثر تا یک ماه آینده برنامه های خود را برای برگزاری اربعین سال 96 به وزارت کشور اعلام کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۱    
فرماندار قم گفت: عموماً حمل و نقل زائرین عراقی و پاکستانی در معابر مرکز شهر انجام می شود که این امر جلوه خوبی ندارد و باید ساماندهی شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۸    
استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه نهج البلاغه کتابی جامع است، گفت: باید همگان از دریای معارف این کتاب بهره مند شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۴    
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم با بیان اینکه شهرداری به دنبال تغییر مکان پایانه مرکزی است، گفت: برای مکان آنچه که تاکنون بررسی شده به میدان 72 تن رسیده ایم تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۱    
آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی درگذشت آیت الله شرعی را تسلیت گفت و بیان کرد: آن فقید سعید در برابر منکرات بسیار حساس بود و در مبارزه با مفاسد اخلاقی و شرعی هیچگاه کوتاهی نمی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۵    
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش دومیلیارد و 962میلیون ریال خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۵    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، روستائیان و عشایر کشور را یکی از مهمترین و بزرگترین سرمایه های توسعه کشور دانست و گفت: اگر نظام برنامه ریزی ما عادلانه و همه سونگر و عالمانه بود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۱    
رئیس جهاد دانشگاهی طی حکمی، سهیل دادخواه را در سمت "ریاست جهاددانشگاهی واحد هرمزگان" ابقا کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۱    
مردان خودشیفته مردانی هستند که در زندگی زناشویی شان برای بالا بردن خودشان همسرشان را هم تحقیر می کنند. مراقب باشید عاشق این مردان نشوید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۳۴    
پرونده زنی که متهم است بعد از دیدن پیامک های عاشقانه شوهرش با همدستی دو فرزندش نقشه قتل او را طراحی و اجرا کرده است، یک بار دیگر به جریان افتاد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۲۲    
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران، انتخابات به دست مردم برگزار می شود، گفت: بار اصلی تمامی انتخابات برگزار شده در نظام بر دوش مردم بوده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۰۷    
8توصیه برای آن هایی که از پیر شدن می ترسند:در اتاق انتظار بیمارستان نشسته اید، در انتظار بچه ای که قرار است به دنیا بیاید. به گذشته فکر می کنید، زمانی که بچه اول شما متولد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۰۷    
یک زن توریست فرانسوی هنگام گرفتن سلفی با تمساح پارک ملی " کائویای " تایلند از سوی این حیوان مورد حمله قرار گرفت .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۶:۳۴    
لحظات زیبایی بود دیدار دو خواهر بعد از نیم قرن جدایی ، یکی از رفسنجان و دیگری از ان طرف شهر خود را به دفت روزنامه رسانده بودند تا ماجرای دوری شان را بدانند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۵:۳۱    
برخی از سارقان به تازگی از عینک های جدیدی استفاده می کنند که با انعکاس نور مانع رؤیت چهرۀ آنها می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۳:۱۰    
باباپور گفت: هیچ یک از واحدهای بازسازی شده حتی در زلزله های چندین ریشتری پس از زلزله ارسباران نیز آسیب ندیده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۳:۰۴    
کارگاه یک روزه عکاسی در شهرستان هریس با هدف بالا بردن سطح علمی هنرمندان عکاس در شهرستان هریس برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۴    
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اعلام برنامه های مراسم افتتاحیه پایتخت جوانان جهان اسلام گفت: این مراسم با حضور وزیر ورزش و جوانان، میهمانان خارجی و مقامات داخلی برگزار شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۱    
فرمانده مرزبانی ناجا از هلاکت عوامل شهادت 2 مامورمرزبانی در تایباد در کمتر از 72 ساعت خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۳    
سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه ای درباره فسخ قرارداد واگذاری سهام بلوکی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: اگر تا 20 دیماه شرکت توسعه اعتماد مبین همه بدهی خود را پرداخت کند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان انفجارهای امروز - دوشنبه - در شهرک صدر و مرکز بغداد را که به کشته و زخمی شدن ده ها کارگر و شهروند بی گناه عراقی انجامید به شدت محکوم کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۷    
رییس دفتر رییس جمهوری در پیامی درگذشت عالم مجاهد آیت الله محمدعلی شرعی را تسلیت گفت و برای آن مرحوم، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۱    
دو بازیکن پرسپولیس امروز با حضور در باشگاه رضایت نامه خود را دریافت کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با اعلام حمایت از تبدیل ستاد گردشگری به مجموعه سازمانی در شهرداری تهران ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۹    
در دیگر دیدار منچسترسیتی در حالی که در نیمه نخست فرناندینیو را به دلیل اخراج از دست داد 2 بر یک برنلی را شکست داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۷    
نمایندگان در جلسه بعد از ظهر خود به منظور بررسی لایحه برنامه ششم توسعه ، وظایف آموزش و پرورش برای تحول نظام تعلیم و تربیت را تعیین کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۵    
علم الهدی مشکلات پیش آمده در حوزه فرهنگی را به علت سمت گیری وزارت ارشاد دانست و صالحی امیری در پاسخ وی را به گفت وگو، قبل قضاوت در تریبون عمومی دعوت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۴    
مدافع عنوان قهرمانی در کاشان به مصاف شهرداری این شهر رفت و با نتیجه 82 بر 62 پیروز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۷    
رییس فدراسیون بسکتبال گفت: میزان جریمه باوئرمن در جلسه حقوقی که تشکیل خواهیم داد مشخص می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۴    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از عدم همکاری شهرداری در نصب بنر انتقاد کرد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۱    
منابع آگاه نزدیک به ستاد فرماندهی ارتش سوریه، از تغییر و ترفیع شماری از افسران بلندپایه سوری خبر می دهند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۵    
رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: برخی از تیم های لیگ برتری حتی در جام حذفی هم تخلف تماشاگر داشته اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۲۷    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: امیدواریم نتایج تیم به سمتی برود که هواداران تیم با استقلال آشتی کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۸    
سرمربی استقلال گفت: می توانم این قول را بدهم که بعد از اینکه به مرحله گروهی صعود کردیم، عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۹    
علی دایی سرمربی نفت دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۰    
سرمربی پرسپولیس به دلیل اظهاراتش درخصوص کی روش و فدراسیون فوتبال به کمیته انضباطی احضار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۸:۵۱    
نشست هماهنگی حقوق ورزشی فدراسیون تکواندو در سالن جلسات و همایش های فدراسیون برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۴    
آیت الله آملی لاریجانی گفت: قوه قضاییه در چارچوب وظایف خود، کارش را دنبال می کند و هرگز در پی این نیست که رسیدگی عادلانه را آلوده به برخی تبلیغات ناصحیح و نادرست کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۸    
نماینده سرخس و فریمان و عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی از عدم تعامل و هماهنگی دولت و مجلس در خصوص واگذاری مناطق آزاد به وزارت اقتصاد خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۴    
رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز( دوشنبه 13 دی) با یکی از نمایندگان شوخی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۴    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در خصوص مذاکره با آمریکا که دستاویز بعضی ها برای تخریب چهره ی دولت در جامعه استفاده می کنند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امشب در برنامه نود حضور پیدا می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۸    
سیدعلی طالبیان، خبرنگار و عکاس قائمشهری که تحت عمل جراحی قرار گرفت، شب گذشته از بیمارستان مرخص شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۸    
گروه موسیقی دیلمون به سرپرستی و خوانندگی محمود فرضی نژاد با شادیانه های گیلان در سی ودومین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۴    
سرمربی تیم استقلال در جلسه هیات مدیره آبی پوشان شرکت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۱    
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت:بهترین و جامع ترین کتابی که می تواند برای برنامه ریزی زندگی به کار گرفته شود قرآن است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۱    
کتاب 24 چهارمضراب از استاد ابوالحسن صبا با تدوین، آوانویسی و اجرا برای ساز نی توسط سیامک جهانگیری از سوی موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۸    
نمایش مفیستو به کارگردانی مسعود دلخواه فراخوان آزمون بازیگری داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۸    
جلسه هم اندیشی رییس فدراسیون چوگان با روسای هیات های استانی برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۲    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از تهدید مناطق آزاد برای کشور در صورت درست استفاده نکردن از فرصت ها و ظرفیت های این مناطق خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۲    
فیلمی که در جهان داستانی جنگ ستارگان می گذرد موفق شد تا با عبور از مرز 400 میلیون دلار، عنوان دومین فیلم پرفروش آمریکا در سال 2016 را از آن خود کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۹    
در راستای اجرای مصوبه شورای اقتصاد برنامه ریزی های لازم برای تامین 2 هزار دستگاه واگن از سوی سازمان گسترش انجام شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۹    
تمرین بازیکنان نساجی مازندران زیر نظر کادرفنی پیگیری شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۹    
یک جامعه شناس گفت: باید پذیرفت که مسئله تعرض به کودکان درکشور وجود دارد اما این موضوعی نیست که با آموزش جنسی برطرف شود بلکه این حرکت تنها آن را زشتی زدایی می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۵    
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران سرمربی تیم باشگاهی ترکیه شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۲    
فرمانده انتظامی کوهدشت از کشف 9 قطعه شی ء قیمتی و باستانی در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۲    
مدیر عامل شرکت آبفار لرستان گفت: اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در لرستان نیز می تواند در تامین آب شرب روستاها تاثیرگذار باشد.