جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 3 مرداد 1397 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 31 تیر 1397 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری برنا 30 مهر 1397 خبرگزاری برنا 30 آبان 1397 خبرگزاری برنا 30 آذر 1397 خبرگزاری برنا 30 دی 1397 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 1 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 2 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 3 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 4 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 5 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 6 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 7 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 8 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 9 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 10 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 11 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 12 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 13 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 14 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 15 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 16 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 17 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 18 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 19 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 20 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 21 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 22 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 23 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 24 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 25 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 26 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 27 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 28 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 29 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 30 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1397 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۰    
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اجرای طرحی موسوم به لبیک در این مجموعه گفت: این طرح ها در ارتقای آمادگی رزمی، آموزش، تعمیر و نگهداری و تحرک نیروها مؤثر بوده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۷    
شماره 143 نشریه خط حزب الله در روز ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۹    
معاون هماهنگی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: در سالجاری 320 برنامه به کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان ارسال شده بود که در نهایت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۱:۲۷    
بهرام عظیمی هنرمند مطرح کشورمان گفت: تا دو سه ماه قبل از به دنیا آمدنم، ما در مشهد زندگی می کردیم و مادرم در حرم امام رضا(ع) نذر کرده بود اگر فرزندش پسر باشد، نام او را غلامرضا بگذارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۱:۲۷    
دوربین برنامه مستند خارج از کادر این هفته سراغ منوچهر آذری، بازیگر و گوینده رادیو کشورمان رفته است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۱:۲۴    
نمایش ترس و لرز به نویسندگی و کارگردانی مریم زرینی از امروز 4 مرداد ساعت 18 در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۰:۱۸    
ادعای زن جوان که از مرد مسافرکشی به اتهام آدم ربایی، سرقت اموال و آزار و اذیت شکایت کرده است، بررسی می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۰    
مربی فرانسوی اسب های کورسی عرب، هفته گذشته به دعوت مجموعه دَنیل اِستاد و برای بازدید از اسب "ویس بابا" وارد ایران شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۵:۴۵    
به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل کاروان ورزش ایران در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا می تواند 14 ورزشکار و مربی اردبیلی داشته باشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۰    
نشست افزایش همکاری ها و خدمات دریایی بین سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و سازمان منطقه آزاد انزلی در مرکز شهید تمجیدی صنایع دریایی با حضور دکتر رضا مسرور رییس هیات مدیر و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۷    
با اعلام فهرست 12 نفره تیم ملی بسکتبال جوانان ایران برای حضور در قهرمانی آسیارضا مرادی بسکتبالیست لرستانی درلیست نهایی تیم ملی قرارگرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۷    
سرپرست استانداری کرمان گفت: با توجه به مشکلات ناشی از خشکسالی و تنش آبی استان و درخواست مجمع نمایندگان استان مبنی بر تصویب 50 میلیارد تومان ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۲    
نمایش سوءتفاهم اثر آلبرکامو و کارگردانی جواد مولانیا از 4 مرداد در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی اجرا می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۷    
حجت الاسلام والمسلمین علی زمانی بعنوان رئیس جدید شورای حل اختلاف استان قزوین معرفی و مشغول بکارشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۴    
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین برگزاری اکسپوی هنری را گامی بلند در راستای حمایت از کالای ایرانی ذکر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۴    
مدیر جهادکشاورزی شهرستان آوج از کشت حبوبات دیم در دو هزارهکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان خبرداد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۴    
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: در پی حادثه انفجار گاز در یک مغازه در منطقه فرهنگ شهر، تا کنون تعداد مصدومان به 9 نفر رسیده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۱:۱۵    
رئیس جمهور فرانسه در پارلمان این کشور برای نخستین بار درباره پرونده محافظ شخصی اش سخن گفت و اعلام کرد که شخصا مسئولیت این پرونده را بر عهده می گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۴    
استاندار آذربایجان شرقی اولویت دادن به مطالبات مردم و پیش بینی مسائل فرهنگی و اجتماعی را از جمله ضرورت های مدیریت شهری عنوان کرد و گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۱    
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان خاش تعداد 4 سمن دارای اعتبار نامه و 23 درخواست جدید دارد که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۹    
چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خاش در سال 97 با حضور فرماندار ، معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و دیگر اعضای ستاد شهرستان در محل فرمانداری خاش برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۳    
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان با تأکید برضرورت آشنایی کودکان و نوجوانان با باورهای دینی، گفت: ترویج سیره رضوی و معرفت شناسی نیاز امروز جامعه است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۷    
فرمانده انتظامی رشت از فوت مرد60 ساله بر اثر برق گرفتگی در بخش سنگر این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۷    
انفجار گاز در یک مغازه در شهر اهواز 7 نفر را روانه بیمارستان کرد که دو تن از آنان آتش نشان بودند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۴    
استاندار گیلان با بیان اینکه دغدغه ما در حوزه آموزش و پرورش با توجه میزان اثرپذیری جامعه از این حوزه جدی است و ضرورت دارد برای تربیت معلمانی نمونه، دانشگاه فرهنگیان بیش از پیش تقویت شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۹:۵۲    
ترامپ در حالی ایران را تهدید می کند که برای فرار از رفتن به جنگ ویتنام 5 بار از گواهی پزشکی استفاده کرده است!
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۹    
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: غلظت ذرات معلق در هوای شمال این استان صبح به 37برابر حد مجاز رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان در صدد هستند هر اعتراض صنفی را تبدیل به یک ماجرای تازه کنند، گفت: در فرانسه و آمریکا نیز اعتراضات صنفی وجود دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۷    
شهردار قم گفت: در حال حاضر وحدت و انسجام بسیار خوبی در میان مسئولان شهری وجود دارد و این پشتوانه برای مجموعه مدیریت شهری بسیار ارزشمند است و من از همه مسئولان تقدیر و قدردانی می کنم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۴    
با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی بلوار آیت الله بروجرودی افتتاح شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۹:۱۸    
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: کشتی استان ظرفیت خوبی دارد و با برنامه محوری می توان در این رشته پرطرفدار به جایگاه قابل قبولی در سطح کشور رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۹    
فرمانده انتظامی استان از کشف 6 تن و 120 کیلو انواع موادمخدر و افزایش 62درصدی کشفیات در تیرماه سال جاری خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۸:۱۴    
همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) 26 پروژه فنی و تولیدی در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس با حضور استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۷:۱۱    
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در سی امین نشست شورای همکاری بین المللی زیست کره انسانی در اندونزی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۵:۳۰    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس در بازی امروز مقابل پدیده به احتمال فراوان 2 سورپرایز برای هواداران خواهد داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۵:۰۰    
آقای گل پرسپولیسی ها اگر امروز موفق به گلزنی شود، اولین مهاجمی خواهد بود که در سه بازی نخست پرسپولیس در سه فصل موفق به گلزنی شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۴:۰۳    
فرنوش صمدی درباره حضور کم رنگ فیلمسازان زن در نهمین جشن مستقل فیلم کوتاه یادداشتی را منتشر کرد. او در یادداشت خود نوشت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۳:۳۰    
تیم ملی فوتبال امید ایران در دیداری تدارکاتی با نتیجه دو بر یک مقابل عراق تن به شکست داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۳:۲۴    
رئیس جمهوری اسلوونی روز چهارشنبه در دیدار با سفیر ایران در لوبلیانا از توسعه و پیشرفت در مناسبات سیاسی- اقتصادی دوجانبه طی سال های اخیر ابراز خرسندی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۳:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بنیه ای که می تواند ایران را در مقابل رفتار سوء دشمنان و فشارهای اقتصادی صیانت کند، تکیه به توانمندی ها و ظرفیت های داخلی است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۳:۲۱    
نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون در راستای سالم سازی کشتی کشور از معضل دوپینگ همکاری بسیار نزدیک و تنگاتنگی با “نادو “ و “وادا “ دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۲:۳۹    
کنسرت گروه " فروزان " ، به سرپرستی : سیاوش عبدی ، با حضور مسعود جاهد و خوانندگی : صادق شیخ زاده در تالار رودکی ، برگزار شد .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۲:۳۹    
آن زن همچون مار خوش خط و خالی بود که بعد از به دام انداختن طعمه هایش و اخاذی از آن ها، به سراغ مرد دیگری می رفت. من هم با عقد موقت او در گرداب کلاهبرداری هایش گرفتار شدم و تازه فهمیدم که ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۲:۱۲    
هافبک تیم ملی ایران با عقد قرارداد پنج ساله راهی لیگ برتر انگلیس شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۲:۱۲    
نشست خبری شهردار کرمان با اصحاب رسانه برگزار شد. در این نشست سید مهران عالم زاده و محمدعلی جوشایی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان پاسخگوی سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه با موضوع فرهتگی و اجتماعی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۲:۰۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مجتمع فولاد تربت حیدریه دوست محیط زیست است و با استفاده از نظام آب چرخانی و تکنیک های بدون آب کار می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۴۵    
شهردار کرمان گفت: مرمت خانه شهر در بودجه شهرداری کرمان مصوب شده است و بزودی احیا می شود
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۴۵    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان گفت: نزدیک ترین راه اشتغال مهارت آموزی است و بسیاری از بیکاران جامعه افرادی هستند که هیچ مهارتی ندارند و باید بگویم که آمار فارغ التحصیلان فاقد مهارت دو برابر ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۷    
رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارش 6 ماهه چهارم اجرای برجام و گزارش تجمیعی تهیه شده است، گفت: منتظر تصمیم گیری صحن کمیسیون امنیت ملی مجلس درخصوص شیوه ارائه گزارش هستیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما نمی توانیم سرنوشت ایران را به وعده وعیدها گره بزنیم، آینده روشن ایران یک راه بیشتر ندارد و آن ایستادن روی پای خود است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۴    
یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن عملیات موفقی را علیه مراکز کنترل و سیطره مزدوران در استان البیضاء انجام داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۵    
ضیاءالدین دری کارگردان سریال کلاه پهلوی برای دریافت کبد زیر تیغ جراحی رفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۱۶    
سرمربی تیم کانوپولوی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان گفت: هماهنگی بازیکنان در کانوپولو بالاترین نقش را دارد. خوشبختانه از این نظر شرایطمان کاملا رضایت بخش است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۱۳    
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در استان فارس از تلف شدن 246 راس احشام به علت مسمومیت در آن شهرستان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۷    
مدیر کل ورزش و جوانان فارس در این نشست با اشاره به مطالبه به حق مردم فارس برای داشتن حداقل یک تیم در لیگ برترگفت:باید با تمام وجود برای این هدف بزرگ تلاش کنید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۱    
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: نخستین جشنواره مجازی گلستان خوانی ویژه کودکان و نوجوانان در شیراز برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۵۸    
امیر محمد یوسفی خوش قلب با حکم فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به سمت معاون عملیات این قرارگاه منصوب شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۵۸    
رسانه های صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در جولان اشغالی خبر دادند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۵۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایران تمامی راه های ممکن را رفت که موجودات موذی برای کشور گرفتاری ایجاد نکنند اما دشمنان به کارشکنی های خود ادامه دادند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی، درگذشت مادر شهیدان خدیجه، قربانعلی و رحیم یزدانخواه را تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۵۵    
ملی پوش تیم ملی روئینگ گفت:نمایندگان چین سخت ترین رقیب های ما هستند اما برای کسب مدال خوش رنگ طلا می جنگیم و امیدوارم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۵۵    
یک خبرنگار اسرائیلی تصویر فرمانده رژیم صهیونیستی که فرمان شلیک به جنگنده سوری را صادر کرده بود منتشر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۵۲    
حجت الاسلام والمسلمین سید حسین خادمیان کارشناس علوم قرآنی درباره اینکه چگونه شیعه امام رضا(ع) شویم توضیحاتی را ارائه داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۵۲    
فرمانده انتظامی سپیدان از شناسایی باند سرقت احشام و کشف 8 فقره سرقت از آن ها در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۴۹    
دبیر ستاد توسعه صنایع و فناوری های دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در ایران محدودیت هایی در خصوص استفاده از تاکسی هوایی وجود دارد که برای رفع این مشکلات ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: ذوب آهن نایب قهرمان لیگ برتر است و مربی خوبی هم در اختیار دارد که دوست صمیمی من است و امیدارم یک بازی خوب و تماشاگرپسند را شاهد باشیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۴۰    
ناظم الشریعه، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال را اعلام کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۲    
دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان فردا پنجشنبه به منظور بازدید از پروژه های ورزشی استان اصفهان، به شهرستان های نطنز، بادرود، مهاباد، اردستان و زواره استان اصفهان سفر می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۰۳    
مجمع انتخاباتی فدراسیون بدمینتون با حضور داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و "محمد رضا پوریا"برای چهار سال دیگر به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: 7 بازیکن خود را در دیدار برابر تیم پرسپولیس در اختیار نداریم و شرایط سختی را در نخستین بازی خود در لیگ هجدهم خواهیم داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۵۴    
سرمربی ذوب آهن گفت: خوشحالیم که مقابل یک تیم خوب و یک مربی خوب و هواداران پرشور تیم نساجی قرار است بازی کنیم،بی تردید کار ما مقابل نساجی سخت است .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۵۱    
استاندار البرز گفت: طی 3 ماه اول سال برای 7 هزار و 341 نفر شغل در البرز ثبت شده که در مدت مشابه سال قبل 350 نفر بوده ولی همچنان باید تا کسب رضایت مردم تلاش شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۵۱    
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در نخستین دوره دانش افزایی، مهارت آموزی ملی، کارگاه های تربیت مربی گزارش نویسی در البرز حاضر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۵۱    
بنده خود را به اصلاح طلبان بسیار نزدیک می دانم و رویه اصلاح طلبی را در امور زندگی به اجرا گذاشتم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۸    
در شرایطی که تنها 24 ساعت تا آغاز لیگ برتر فوتبال کشور باقی مانده است، سه بازیکن تیم استقلال خوزستان یعنی رضا مرادی، وحید همراز و مصطفی ماهی به دلیل مشکلات مالی این تیم، از آبی ها خوزستان جدا شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۳۳    
دروازه بان تیم ملی با انتشار پیامی نسبت به ابراز لطف رهبر معظم انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از عملکرد مسولان باشگاه در فصل نقل و انتقالات رضایت دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۲۴    
بخشی از سخنان مهم وزرای دولت در جمع خبرنگاران را در حاشیه جلسه هیات دولت ببینید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: طی یادداشتی رسمی به اظهارات و اقدامات مداخله جویانه وزیر امور خارجه آمریکا اعتراض شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۱۶    
صبح امروز جلسه هیات دولت طبق روال هر روز برگزارش شد و وزرا و معاونین با حضور در جمع خبرنگاران پاسخگوی سوالات آنها بودند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۱۶    
ساخت فیلم سینمایی حمال طلا به کارگردانی تورج اصلانی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور پایان یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۰۱    
فاطمه معتمدآریا و رامین بحرانی سینماگر ایرانی -آمریکایی به ترتیب به عنوان داوران بخش افق ها و فیلم های اول هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم ونیز انتخاب شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۰۱    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول از دستگیری و تحویل 6 نفر زن هنجار شکن در چال کندی دزفول به مراجع قضایی شهزستان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۰۱    
هرچه تعداد لرزه ها بیشتر باشد از بزرگی آنها کاسته خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۵۸    
معصومه ابتکار گفت:زنان ورزشکار با تمام محدودیت هایی که دارند بویژه در بخش نابینایان و کم بینایان ثابت کردند که این محدویت ها مانعی جلوی پای آن ها نیست و برای پیشرفت کشور از هر فرصتی استفاده کرده اند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۵۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: تولید آب سنگین در کشور متوقف نشده و با همان روال قبل ادامه دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۵۵    
معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که فدراسیون بدمینتون با برنامه ریزی و استراتژی مدون و استفاده از ظرفیت های متعدد می تواند ابتدا در قاره آسیا و سپس در عرصه جهانی به ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۵۱    
واژگونی اتوبوس هرمزگان 23 مجروح بر جای گذاشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۴۸    
خبرگزاری برنا با آغاز لیگ برتر هر هفته یک ویژه برنامه درخصوص تحلیل بازی ها و پرداختن به اخبار و حواشی لیگ منتشر خواهد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۳۰    
در پایان هفته دوم از رقابتهای لیگ برتر جوانان تیم شرکت ملی حفاری اهواز با کسب 1208 امتیاز، کماکان در صدر جدول لیگ برتر جوانان باقی ماند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۱۸    
آیین پایانی شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در سالن همایش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان برگزارشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۱۸    
سفرهای باری راه آهن کرمانشاه دوبار در هفته برقرار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۹    
رییس کل بانک مرکزی نوشت؛ از حمایت و پشتیبانی رییس جمهور و هیات دولت و هیات دولت در این 5 سال تشکر می کنم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۳    
اعظم قاسمی زاده پس از 20 ماه فعالیت جایش را به حبیب الله رمضانی داد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۳    
نمایش عاشقانه روزهای بی باران به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی از 14 مرداد در تماشاخانه پالیز روی صحنه می رود و پیش فروش این نمایش آغاز شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۳    
استاندار اصفهان گفت: منتظر بودن برای تامین اعتبار از تهران نادرست است باید این نگاه تغییر کند و با اتکا به منابع داخلی استان حرکت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۳    
وزیر نیرو گفت: مردم به عنوان مدیران بخشی از مدیریت صنعت برق کشور می توانند، در مصرف نقش چشمگیری داشته باشند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۰    
اسامی نفرات دعوت شده به اردوهای آماده سازی اینلاین هاکی آقایان و بانوان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای بازنشستگان وام های کم بهره در نظر گرفته شده که به مقدار حقوقی که می گیرند، باز می گردد.