شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۱:۱۱May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 23 مرداد 1395 - bultannews.com

بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1394 بولتن نیوز 31 فروردین 1395 بولتن نیوز 31 اردیبهشت 1395 بولتن نیوز 31 خرداد 1395 بولتن نیوز 31 تیر 1395 بولتن نیوز 31 شهریور 1395 بولتن نیوز 30 مهر 1395 بولتن نیوز 30 آبان 1395 بولتن نیوز 30 آذر 1395 بولتن نیوز 30 دی 1395 بولتن نیوز 30 بهمن 1395 بولتن نیوز 30 اسفند 1395 بولتن نیوز 1 مرداد 1395 بولتن نیوز 2 مرداد 1395 بولتن نیوز 3 مرداد 1395 بولتن نیوز 4 مرداد 1395 بولتن نیوز 5 مرداد 1395 بولتن نیوز 6 مرداد 1395 بولتن نیوز 7 مرداد 1395 بولتن نیوز 8 مرداد 1395 بولتن نیوز 9 مرداد 1395 بولتن نیوز 10 مرداد 1395 بولتن نیوز 11 مرداد 1395 بولتن نیوز 12 مرداد 1395 بولتن نیوز 13 مرداد 1395 بولتن نیوز 14 مرداد 1395 بولتن نیوز 15 مرداد 1395 بولتن نیوز 16 مرداد 1395 بولتن نیوز 17 مرداد 1395 بولتن نیوز 18 مرداد 1395 بولتن نیوز 19 مرداد 1395 بولتن نیوز 20 مرداد 1395 بولتن نیوز 21 مرداد 1395 بولتن نیوز 22 مرداد 1395 بولتن نیوز 23 مرداد 1395 بولتن نیوز 24 مرداد 1395 بولتن نیوز 25 مرداد 1395 بولتن نیوز 26 مرداد 1395 بولتن نیوز 27 مرداد 1395 بولتن نیوز 29 مرداد 1395 بولتن نیوز 30 مرداد 1395 بولتن نیوز 31 مرداد 1395 
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۲:۴۴    
نمایش فصل شیدایی در آیتم های مختلف، سیری در تاریخ خلقت، زندگی و سیره انبیاء و ائمه اطهار (ع) و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس دارد و در فصل آخر به موضوعاتی چون صهیونیسم جهانی ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۲:۲۸    
قرص مسکن "مفنامیک اسید" یک داروی غیراستروئیدی ضدالتهابی است که معمولا برای تسکین درد دندان استفاده می شود و اکنون محققان دانشگاه منچستر برای نخستین بار نشان داده اند که می توان از آن برای درمان علائم ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۲:۲۵    
برخی بیماری ها در افراد تنها به دلیل نقص ژنتیکی نیست بلکه گاهی مشکلات پیرامون محل زندگی می تواند دردسرهایی بزرگ به وجود بیاورد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۲:۰۹    
یکی از مقامات حزب حاکم ترکیه امروز در جنوب شرقی این کشور ربوده شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۲:۰۶    
یک روزنامه چاپ لندن ضمن اعلام اینکه رئیس جمهوری ترکیه احتمالا طی چند هفته آتی به تهران سفر کند، نوشت که ایران از تشکیل کمیته ای سه جانبه (روسی-ایرانی-ترکیه ای) برای حل بحران سوریه استقبال می کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۲:۰۴    
وزیر ارتباطات : شرکت پست در چارچوب قوانین تجارت بین الملل قراردادی را با یکی از شرکت های خارجی برای استفاده از کارت اعتباری با عنوان ویژن کارت ایرانیان در ایران منعقد کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۱:۵۶    
رژیم سعودی در ادامه جنایات خود علیه مردم مظلوم یمن، امروز دهها تن دیگر را به شهادت رساند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۱:۵۴    
رسانه های خبری آمریکا از کشته شدن 2 کودک 8 و 9 ساله در جریان تیراندازی در شهر کانزاس سیتی در ایالت میسوری آمریکا خبر می دهند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۱:۵۳    
فعال معروف عربستانی گوشه ای از فساد اخلاقی و تن پروری و خوشگذرانی شاه سعودی و همراهانش را درسایه جنگ این کشور علیه یمن فاش کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۱:۵۰    
دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت سالگرد پیروزی علیه دشمن صهیونیستی در سال 2006 تاکید کرد که مقاومت در برابر اشغالگران به چالش عظیمی برای رژیم اشغالگر قدس تبدیل شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۶    
پلیس سوئیس اعلام کرد که هفت نفر براثر حمله مسلحانه فردی به مسافران قطار دراین کشور مجروح شده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۴    
شرکت مایکروسافت دیروز بیلد (build) جدید ویندوز 10 را برای رایانه های کاربرانی که عضو فست رینگ (fast ring) برنامه ی اینسایدر (Insider) ویندوز هستند، منتشر کرد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۱:۳۴    
به نظر می رسد شرکت ZTE باوجود عرضه ی گوشی های موفق اکسون 7 و زدمکس پرو، درصدد معرفی گوشی جدید دیگری است. اطلاعات این گوشی در وب سایت TENNA منتشر شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۱:۳۰    
لسترسیتی، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، در اولین دیدار فصل جدید مقابل هال سیتی با نتیجه 2-1 شکست خورد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۱:۲۹    
نمایشگاه IFA همیشه یکی از مهم ترین رویدادهای فناوری محسوب می شود. حال بر اساس تیزر جدیدی که شرکت لنوو منتشر کرده، احتمالا این شرکت در نمایشگاه IFA 2016 قصد دارد تا از تبلت ها ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۱:۲۱    
چند شب پیش وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسم دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه رضایت خود از قرارداد جدید شرکت سایپا با سیتروئن را اعلام کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۱:۱۹    
در اتفاقی عجیب زنبورها پیشرفته ترین جنگنده ساخته شده در تاریخ را زمین گیر کرده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۱:۱۰    
مریم کاویانی بازیگر 46 ساله کشورمان در جشن تولد برادرش شرکت کرد و عکسی را نیز به اشتراک گذشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۱:۰۰    
سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران در 3 بخش اتفافات رخ داده بین سازمان لیگ فوتبال ایران و باشگاه های پیروزی و تراکتور سازی تبریز توصیحاتی را ارائه کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۰:۵۵    
مراسم تعویض پرچم گنبد منور رضوی با حضور حضرت آیت الله صافی گلپایگانی؛ مرجع عالیقدر شیعه، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی و دیگر تولیت های اعتاب مقدس جهان اسلام برگزاری شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۰:۵۳    
می گوید: ای عقلاء! ولی شما بالذات خداست و از طرف خدا، پیامبرش و پس از پیامبر، جانشین معصومش و پس از جانشین معصوم وی؛ نائب خاص او، آنگاه نائب عام او نظیر (مقام معظم رهبری)، ولی شماست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۰:۳۸    
انبوه سازان می گویند: کاهش سود سپرده ها در بلند مدت شاید به تحرک در بازار ساخت و ساز منجر شود،اما حالا هیچ نشانه ای دیده نمی شود ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۰:۳۰    
مهاجم فصل گذشته استقلال بعد از پشت سرگذاشتن یک فصل ناموفق در این باشگاه، به تیم سابق خود برگشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۰:۱۸    
دونده 100 متر ایران در دور مقدماتی در جایگاه هفتم گروه خود قرار گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۰:۱۰    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی برابر مصر نوعی بازی مرگ و زندگی بود که توانستیم در آن به پیروزی برسیم و راهی دور بعد برویم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۰:۰۰    
استارت لیست گروه های هشت گانه در مرحله مقدماتی مسابقات دوی 100 متر المپیک ریو اعلام شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۹:۴۵    
علیرضا جهانبخش گفت: از کارلوس کی روش چیزهای بیشتری از حضور در لیگ هلند یاد گرفته ام. او همچنین از سختکوشی رونالدو به عنوان الگویی برای پیشرفتش نام برد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۹:۳۰    
رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفت: موافقت مجمع عالی IOC با حضور پنج رشته سنگ نوردی، اسکیت، موج سواری، کاراته و سافت بال یا بیسبال صرفاً برای المپیک 2020 توکیو ژاپن است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۹:۱۵    
معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از نزدیک نظاره گر دیدار تیم ملی والیبال کشورمان مقابل مصر خواهند بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۹:۰۰    
رکوردار سنگین وزن وزنه برداری در رقابت های المپیک مدعی است بدون مربی تمرین کردن نباید بین ورزشکاران رواج پیدا کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۸:۵۹    
قطر پاسور ایران در بازی برابر مصر به عنوان امتیازآورترین بازیکن انتخاب شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۸:۴۵    
مهاجم و کاپیتان تیم فوتبال صبای قم به این نکته اذعان کرد که پرسپولیس در بازی روز پنجشنبه مقابل تیمش مستحق کسب پیروزی بوده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۸:۳۰    
عبدالله ویسی سرمربی سپاهان به احتمال فراوان مسابقات دانشجویان آسیا را از نزدیک تماشا خواهد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۸:۱۵    
سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: آقایان و مسئولان در وزارت ورزش به سکوتی که کرده ایم احترام بگذارند که این سکوت به احترام مردم است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۸:۰۰    
وقتی مهاجم صبای قم شماره اش را روی تابلوی تعویض در بازی برابر پرسپولیس دید، بی تجربگی کامل به خرج داد و به تصمیم کادر فنی معترض شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۷:۴۸    
صدر لیست تأثیرگذارترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر از سرخابی های پایتخت خالی است، 9 بازیکن از شش تیم توانستند در چهار هفته ابتدایی بیشترین تأثیر را در بین سایر بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم داشته باشند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۷:۳۹    
تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در المپیک مصر را شکست داد و به مرحله بعدی صعود کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۷:۳۲    
ملی پوشان فوتبال که به دلیل حضور در پرواز، لحظات نهایی مبارزه کیانوش و کسب طلا توسط او را ندیدند در پیامی این افتخار را به وی تبریک گفتند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۷:۲۸    
رئیس کمیته داوران به آخرین مصاحبه سرمربی پرسپولیس واکنش نشان داد و از او خواست به شفاف سازی بپردازد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۷:۲۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس معتقد است تماس حسین هدایتی برای بخشیدن رضاییان با برانکو باعث شده تا این بازیکن از سوی سرمربی تیم کارش برای بازگشت تمام شده و منتفی شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۶    
رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: برانکو حق دارد به داوران شک کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۴    
اواخر سال گذشته کمپانی هوآوی از نوعی فناوری آزمایشی شارژ سریع رونمایی کرد که می توانست باتری 3000 میلی آمپر ساعتی را طی مدت زمان 5 دقیقه از 0 تا 50 درصد پر کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۴    
با توجه به نتایج ضعیف استقلال اعضای هیات مدیره این باشگاه به این جمع بندی رسیدند که کادرفنی تیم شان را تقویت کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۲    
MSI از جمله شرکت های چند ملیتی در تایوان است که در زمینه تولید محصولات سخت افزاری از جمله لپ تاپ، مادربورد، کارت گرافیک و آل این وان فعالیت دارد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۴۳    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از توسعه خط تولید دو برند معروف کره ای در زمینه لوازم خانگی خبر داد و اعلام کرد که خودروسازان خارجی در شرایطی می توانند در ایران فعالیت کنند که 30 درصد تولیدات شان ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۴۳    
مدتی است که شایعاتی در مورد مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند ال جی به نام V20 به گوش می رسد. به تازگی نیز تصویری از این گوشی منتشر شده است که وجود دوربین اصلی دوگانه روی آن را تایید می کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۴۱    
حاشیه های قرارداد موازی سازمان لیگ و پرسپولیس با حامیان شان باعث شده تا طاهری به شدت نسبت به این مساله واکنش نشان دهد و خواهان پیگیری اش شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۴۰    
پس از انتشار اخباری که حکایت از ترافیک بالای پروازی در فرودگاه مشهد و به دنبال آن سرگردانی مسافران در این فرودگاه داشت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۴۰    
نخست وزیر ترکیه اعلام کرد که این کشور برای بازگرداندن فتح الله گولن به این کشور با آمریکا مصالحه نخواهد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۳۲    
مسؤول پژوهش کودک و نوجوان پژوهشگاه میراث فرهنگی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره اسباب بازی، به افت کمی و کیفی این جشنواره اشاره و اظهار کرد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۸    
پرواز همای تیتراژ فیلم سینمایی یتیم خانه ایران ساخته ابوالقاسم طالبی را خواند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۷    
کارگاه داستان انجمن نویسندگان کودک و نوجوان یکشنبه 24 مردادماه با حضور نویسندگانی شامل عزت الله الوندی و جمال الدین اکرمی آغاز می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۶    
پخش فصل جدید برنامه بچه های مردم به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی از فردا هم زمان با ولادت امام رضا (ع) در شبکه یک سیما آغاز می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۶    
حجم معاملات آتی سکه طی هفته اخیر در بورس کالای ایران به 65 هزار و 621 قرارداد و ارزش آن به بیش از هفت هزار و 626 میلیارد ریال رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۶    
هیات انتخاب دومین جشنواره شعر، موسیقی و سرود ضداستکباری طبس آثار راه یافته به بخش شعر این جشنواره را اعلام کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۰    
در حالی که تصور می شود با توجه به همکاری نزدیک باشگاه پرسپولیس با سامانه مدنظرش این باشگاه مشکلی از بابت مالی نداشته باشد اما سرپرست این تیم نظر دیگری دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۱۸    
شاخص کل بورس هفته کاری جدید را با رشد اندک 28 واحدی آغاز کرد و به رقم 78 هزار و 218 واحد رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۱۸    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: احتمالاً تا هفته آینده در دپارتمان داوری و کمیته فوتسال تغییراتی خواهیم داشت و این موضوع را در کمیته ای به صورت مشورتی مورد بحث قرار می دهیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۱۶    
رویه کشورهی غربی و رسانه های آنان و تلاششان برای شکستن محاصره حلب به بهانه کمک های بشر دوستانه دارای ابعاد مختلف و چند لایه است که تنها برای سرکوب نیروهای مردمی به کار می رود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۱۵    
شاخص کل بورس طی معاملات امروز شنبه، اولین روز معاملاتی هفته، 28 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 78 هزار و 218 واحدی قرار گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۱۰    
در این لحظه از بازار امروز شنبه، قیمت سکه بهارآزادی، سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه، سکه گرمی و هرگرم طلای 18 عیار در بازار افت پیدا کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۷    
زمان عملیات پهبادی آمریکا در افغانستان نشان می دهد که آمریکا در اقدامی از پیش طراحی شده به دنبال بهره برداری سیاسی این مسئله بوده چنانکه همزمان آمار کشته شدن 3 هزار داعشی در افغانستان توسط ناتو و ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۷    
تعدادی از هنرمندان فعال حوزه موسیقی با انتشار نامه ای خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار بازنگری در نحوه ممیزی و انتخاب کیفی آثار موسیقایی در شوراهای زیر مجموعه وزارت ارشاد شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۵    
رئیس کمیسیون حمل و نقل عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده مخالف احداث برج-باغ هستم، چرا که با این کار خط آسمان خط افق و اصول مبانی شهرسازی را زیر پا می گذاریم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۴    
با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و افزایش مصرف آب وزارت نیرو تمهیداتی را برای مقابله با پرمصرف ها در نظر گرفته است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۴    
شبکه دو سیما به مناسبت ولادت ثامن الائمه امام رضا (ع) ویژه برنامه های شیدایی، جشن دهه کرامت و کوی محبت را به صورت پخش زنده برای مخاطبان خود تدارک دیده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۳    
فرماندار قم از شناسایی 230 خانه مسافر بدون مجوز در قم خبر داد و گفت: مراکزی که شرایط پذیرش مسافر را نداشته باشند پلمب خواهند شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۱    
جایگاه انیمیشن در سینمای ایران به همراه نقد انیمیشن های خط قرمز و پسرک ، در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی تحلیل و بررسی می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۱    
گر چه گمانه زنی ها و اظهارات متفاوتی درباره حذف یارانه بگیران پردرآمد در سال جاری مطرح است، اما به گفته معاون وزارت کار ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی اورژانس 115 مازندران گفت که چوپان جوان روستای ' لترگاز سفلی ' در بخش هزار جریب شهرستان نکاء در شرق مازندران مورد حمله خرس گرسنه قرار گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران اعلام کرد که واحدهای تولیدی که مصرف اضافی آب داشته باشند باید هزینه بیشتری بپردازند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۰    
رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تزریق منابع جدید و سایر حمایت ها را به صنایعی که دارای مدیریت تجربی و علمی و بازار فروش محصولات خود داشته باشند، مشروط کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۰    
مارتین دوئرتی به سلاح هایی در تاریخ جنگ افزارهای جهان پرداخته که شاید از روی طمع ساخته شدند اما هرگز نتوانستند هدف اصلی را برآورده کنند تا بدین شکل ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۰    
کارخانه ای واقع در جنوب شهر تهران لوکیشن این روزهای جدیدترین اثر بلند سینمایی سعید سهیلی است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۰    
با حکم علی دارابی محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه تازه تاسیس ایران شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۰    
نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون و میثم ابراهیمی خواننده کشورمان، امشب مهمان مهران مدیری می شوند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۰    
عامل شکار یک پلنگ در رودبار یک و نیم سال پس از شکار،شناسایی و دستگیر شد
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۰    
رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان البرز احیای باغ سیب را یک سند افتخار برای این شورا و خدمتگزارانی دانست که برای احیای آن همت می کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۰    
رئیس کمیسیون فرهنگی و مشاور رییس مجلس به دیدن فیلم سینمایی رستاخیز فیلم تحسین شده جشنواره سی و سوم فیلم فجر نشستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۵:۴۷    
دبیرکل اتاق تعاون ایران با بیان اینکه 12 درصد اشتغال کشور در بخش مسکن متمرکز شده است ورود بانک ها به بخش ساختمان و اجرای سیاست های تحریک بازار مسکن را خواستار شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۵:۴۵    
به گفته عضو شورای رقابت بهتر است منتقدان اختیارات و عملکرد شورای رقابت از این شورا مسئولیت بیشتری بخواهند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۵:۴۱    
ابرستاره تیم فوتبال بارسلونا به خاطر عشق و علاقه زیادی که به آرژانتین دارد، به تیم کشورش بازگشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۹    
با اجرایی شدن توافق لغو روادید میان ایران و ارمنستان، از این پس اتباع دو کشور نیازی به دریافت ویزا برای تردد نخواهند داشت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۹    
مدافع پیشین تیم فوتبال سپاهان گفت: با هموطن خودم شام خوردم و این یک دیدار دوستانه بود و چیز عجیبی نیست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل دفتر آمار و فرآوری داده های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: صادرات کالا از کشور در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 21 درصد رشد داشته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۶    
ضیاءالدین جاوید - نقاش و معمار پیشکسوت - براثر ایست قلبی درگذشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۵    
نیروی هوایی آلمان قرار است برای تولید تئاتری تحت عنوان "ترور" که داستان اعدام یک خلبان را به دلیل ساقط کردن یک هواپیمای ربوده شده برای جلوگیری از برخورد آن به یک استادیوم پر جمعیت به تصویر می کشد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۳    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیرنفت با بیان این که مذاکرات اولیه با شرکت های خارجی برای امضای قراردادهای نفتی به صورت فعال در جریان است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از کاهش نسبی دمای نوار شمالی کشور طی روزهای آینده خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۰    
اقتصاد هنگ کنگ با سریع ترین سرعت خود از ماه مارس 2011 رشد کرده؛ این در حالی است که رشد صادرات به جبران سقوط خرده فروشی در این کشور کمک کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۵:۲۶    
آدریان لنوکس رید برنی روبن سانتیاگو هادسن کورتنی بی ونس لسلی اوگامز و داگلاس تامپسن شش هنرپیشه دارنده تونی ، معتبرترین جایزه تئاتر جهان در فیلم هنریه تا لکسِ نامیرا ایفای نقش می کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۱    
احسان روزبهانی، بهترین بوکسور ایران که تمام اعتبار و شهرت خود را در المپیک 2012 لندن به دست آورده بود ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۷    
منابع رسانه ای گزارش دادند که واحد مدیریت جنگ ارتش سوریه در شهر حلب توانست محل استقرار عبدالله المحیسنی از سرکردگان سعودی گروه تروریستی جیش الفتح در شرق این شهر را شناسایی کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۲    
نیروهای رژیم اسرائیل به خانه های فلسطینیان در منطقه یعبد در جنوب غرب شهر جنین حمله و به سوی آنها گاز اشک آور شلیک کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۴:۳۶    
62 هزار و 680 مگاوات ساعت برق به ارزش 19 میلیارد ریال طی هفته گذشته در بورس انرژی معامله شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۴:۳۰    
در بازار آزاد امروز، دلار آمریکا و لیر ترکیه حرکت افزایشی داشتند و پوند انگلستان روند کاهشی در مقایسه با هفته گذشته پیدا کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۶    
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که 32 نفر از دیپلمات هایی که پس از کودتای نافرجام اواسط ژوییه به ترکیه فراخوانده شده اند، به این کشور بازنگشته اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۴    
مواضع مقامات ترکیه مبنی بر قدردانی از مواضع ایران در قبال کودتا از جمله مواردی است که علت روابط تاریخی ایران با این کشور را مشهود تر می کند و نشان می دهد ایران همواره به دنبال صلح و ثبات در بین ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۴:۰۹    
وزیر نیرو گفت: استفاده از سرمایه و توان مدیریتی بخش خصوصی در توسعه پروژه های آب و فاضلاب، اطمینان بخشی به آینده ...