یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۸Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 30 بهمن 1395 - bultannews.com

بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1394 بولتن نیوز 31 فروردین 1395 بولتن نیوز 31 اردیبهشت 1395 بولتن نیوز 31 خرداد 1395 بولتن نیوز 31 تیر 1395 بولتن نیوز 31 مرداد 1395 بولتن نیوز 31 شهریور 1395 بولتن نیوز 30 مهر 1395 بولتن نیوز 30 آبان 1395 بولتن نیوز 30 آذر 1395 بولتن نیوز 30 دی 1395 بولتن نیوز 30 اسفند 1395 بولتن نیوز 1 بهمن 1395 بولتن نیوز 2 بهمن 1395 بولتن نیوز 3 بهمن 1395 بولتن نیوز 4 بهمن 1395 بولتن نیوز 5 بهمن 1395 بولتن نیوز 6 بهمن 1395 بولتن نیوز 7 بهمن 1395 بولتن نیوز 8 بهمن 1395 بولتن نیوز 9 بهمن 1395 بولتن نیوز 10 بهمن 1395 بولتن نیوز 11 بهمن 1395 بولتن نیوز 12 بهمن 1395 بولتن نیوز 13 بهمن 1395 بولتن نیوز 14 بهمن 1395 بولتن نیوز 15 بهمن 1395 بولتن نیوز 16 بهمن 1395 بولتن نیوز 17 بهمن 1395 بولتن نیوز 18 بهمن 1395 بولتن نیوز 19 بهمن 1395 بولتن نیوز 20 بهمن 1395 بولتن نیوز 21 بهمن 1395 بولتن نیوز 22 بهمن 1395 بولتن نیوز 23 بهمن 1395 بولتن نیوز 24 بهمن 1395 بولتن نیوز 25 بهمن 1395 بولتن نیوز 26 بهمن 1395 بولتن نیوز 27 بهمن 1395 بولتن نیوز 28 بهمن 1395 بولتن نیوز 29 بهمن 1395 بولتن نیوز 30 بهمن 1395 
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۳    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، سکه طرح جدید با سه هزار تومان افزایش قیمت، به یک میلیون و 192 هزار تومان رسید؛ همچنین دلار هم به نرخ 3789 تومان معامله می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۳    
یک دستگاه پژو 405 در جاده خاوران دچار حریق شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۵    
دختربچه 7 ساله از انگلستان نامه جالبی به ساندر پیچای مدیرعامل گوگل نوشته و از علاقه قلبی خود به استخدام شدن در این شرکت گفته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۳    
گلایه از اتمام زود هنگام بسته های اینترنتی که مردم خریداری می کنند یکی از مواردی است که به خصوص در ماههای اخیر رو به افزایش نهاده است به گونه ای که کاربران معترض به صفحات اجتماعی محمود واعظی وزیر ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۲    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تصادف سواری پژو با یک دستگاه تریلر در مسیر سنندج – دیواندره 5 نفر کشته بر جای گذاشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۰    
کارگردان فیلم سینمایی رفتن با اشاره به اینکه این اثر سینمایی به جشنواره فیلم پورتلند راه یافته است توضیح داد اکران عمومی رفتن در ایران، سال 96 آغاز می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۲    
هنگامی که مغز خود را برای توقف نگرانی تمرین می دهید، تکنیک نوشتن یکی از ارزشمندترین گزینه ها محسوب می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۷    
پژوهشها نشان می دهد مصرف مقادیر زیاد ویتامین های گروه بی شامل ویتامین های بی شش، بی هشت و بی 12 به کاهش علائم اختلال اسکیزوفرنی می انجامد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۶    
مردم مکزیک در اعتراض به تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر احداث دیوار در مرز دو کشور، دیوار انسانی تشکیل دادند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۸    
اکسپرس تریبون به نقل از معاون وزیر خارجه پاکستان نوشت: روابط با افغانستان به دلیل اهمیت این کشور در امنیت ملی پاکستان باید ترمیم شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۲    
آتش نشانان با تلاش فراوان مرد میانسال که در عمق 7 متری چاه گرفتار شده بود را نجات دادند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۰    
آتش سوزی خودرو سواری و موتورسیکلت در داخل تعمیرگاه خودرو، خسارت مالی زیادی بر جای گذاشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۷    
شصت وهفتمین دوره جشنواره فیلم برلین با معرفی برندگان خرس های طلایی و نقره ای به پایان راه رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۵    
از ابتدای سال آبی امسال حجم بارش های کشور با ثبت رکورد در مقایسه با دوره بلندمدت، چهار درصد افزایش یافته و در این مدت بیش از 225 میلیارد مترمکعب آب برف و باران جمع شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۷    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی جهرم از کشته و زخمی شدن 6 نفر در تصادف محور جهرم خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۱    
ترکیبی ازمهندسی اجتماعی و نصب ناخواسته بدافزار ViperRAT باعث در تله افتادن سربازان اسرائیلی دارنده گوشی های اندرویدی شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۸    
اوپک با توافق خود برای کاهش تولید نفت، به طور غیر مستقیم به اروپایی ها سود رسانده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۹    
تعطیلی بازارهای جهانی در روز یکشنبه سبب شد تا در نرخ گذاری بانک مرکزی، قیمت 39 ارز عمده در مقایسه با دیروز ثابت بماند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۷    
ارتباط تلفنی مرکز مخابرات شهرستان قدس و مراکز الغدیر، پیروزی، دکتر حسابی، نواب و دانشگاه برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه از امروز به مدت 72 ساعت مختل می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۹    
مگاپیکسل در عکاسی غیر حرفه ای تاثیر چندانی ندارد اما برای حرفه ای ها، حداقل میزان پیکسل چقدر باید باشد؟
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۵    
اگر به آدرس پست های الکترونیکی یا حساب های کاربری شبکه های اجتماعی دقت کرده باشید، حتما نشانه ای با شکل و شمایل a و یک دایره دور آن مشاهده خواهید کرد که این علامت را "ات ساین" می نامند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۵    
به دلیل بارش شدید برف، برودت هوا و یخبندان، امروز هم برخی مدارس کشور تعطیل هستند؛ البته برخی مدارس استان خوزستان به دلیل گرد و خاک شدید تعطیل شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۴    
ابراهیم اکبری دیزگاه طلبه حوزه علمیه قم و رمان نویس است که از او مجموعه داستان دستهایش خونی و چشمهایش گریان (با موضوع انقلاب) و رمان برکت (با موضوع تبلیغ دین) منتشر شده است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۱    
در پایان هفته گذشته، فیلم سینمایی خوب، بد، جلف به کارگردانی پیمان قاسم خانی تنها در سه روز اولیه اکران خود ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۸    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، از قاچاق خاک انتقاد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۸    
با اعلام اسامی سه فیلم دیگر به نظر می رسد ترکیب فیلم های اکران نوروز مشخص شده و بقیه فیلم ها باید بعد از این برای گرفتن اکران دوم نوروز رقابت کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۴    
محمد کاسبی بازیگر خوش سابقه تلویزیون و سینما از فعالیت این روزهایش گفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۳    
ششمین جشن سینمایی ققنوس در حالی به کار خود پایان بخشید که از سه فیلم رهایی از بهشت، ویلایی ها و ماجرای نیمروز تقدیر به عمل آمد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۳    
نام دادگاه انگیزاسیون برای قرن ها لرزه به اندام فلاسفه، دانشمندان و حتی مردم عادی می انداخت. کمترین حرف، بی اهمیت ترین اقدام و حتی شایعات بی اساس در مورد یک فرد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۵    
جوانان غیور اورامان و طرفداران محیط زیست مسافتی طولانی در برف و کولاک را برای نجات بز کوهی گرفتار در برف پیمودند و آن را نجات دادند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۳    
جشنواره برلین اولین جایزه اش را به یک فیلم درباره جنگ سوریه اعطا کرد. روایت غربی از فجایع کشور سوریه موضوعی است که سینما می تواند از عهده آن بربیاید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۱    
کشورهای همسایه با استفاده از ابزار لغو ویزا توانسته اند نظر ایرانیان را برای بازدید از کشورشان جلب کنند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۱:۵۹    
منبع: پیشخوان
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۵    
مشاور عالی رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: خرس سیاه آسیایی در میناب باید حفاظت شود و در زمینه حفاظت از آن باید کار فرهنگی گسترده ای صورت گیرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۴    
نیمی از گونه های پستانداران "در معرض خطر" بر اثر تغییرات جوی آسیب می بینند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۲    
مدیرکل ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به موضوعات ستادهای استانی و شهرستانی گفت: ازدواج و خانواده و اوقات فراغت در صدر موضوعات مورد بررسی این ستادها بوده بگونه ای که22 ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۹    
بانک اطلاعات زنان روز دوشنبه دوم اسفندماه با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده رونمایی می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۷    
طی هفته گذشته حدود 46 زمین لرزه در سطح کشور رُخ داد که بیشترین لرزش مربوط به گلبافت کرمان بوده؛ ضمن آنکه یک زلزله در دریای خزر نیز به ثبت رسیده است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۳    
مدارس و مراکز آموزش عالی در نوبت صبح و عصر فردا (یک شنبه، اول اسفندماه) در شهرستان اهواز و نوبت صبح در 11 شهرستان خوزستان تعطیل اعلام شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۳    
رئیس پلیس راهور ناجا، گفت: موتور سواران و عابران پیاده بیشترین تعداد کشته های سوانح ترافیکی در شهرهای بزرگ را تشکیل می دهند که یکی از عوامل مهم بروز سوانح ترافیک هستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۱    
به دنبال وقوع درگیری بین عناصر خارجی و داخلی داعش در شهر تلعفر، فرمان منع آمد و شد از سوی سران این گروه تروریستی صادر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۱    
دولت یازدهم که با شعار احیای دریاچه ارومیه کار خود را آغاز کرد در بودجه سال 96، ریالی به احیای دریاچه اختصاص نداده و مسئولان می گویند توقف یک ساله در فعالیت های احیا جبران ناپذیر خواهد بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۰    
رئیس پلیس فتا استان البرز، از دستگیری کلاهبردار اینترنتی خبر داد و گفت: متهم با سوءاستفاده از احساسات مالباخته رمز دوم کارت عابر بانک را فعال کرده بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۹    
ساعدهای خط خورده با تیغ و ردهای خون دلمه بسته مد این روزهای دختران دبیرستانی است؛ دختران دبیرستانی ای که حالا می خواهند مرد شوند و برای همین دیگر نه داد می زنند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۹    
فرمانده انتظامی استان اصفهان، از توقیف بیش از 8 میلیارد و 800 میلیون تومان کالای خارجی قاچاق در طرح ضربتی بازرسی از انبارهای دپوی کالا خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۸    
سیب زمینی یک ماده غذایی در دسترس است. این ماده غذایی حاوی مواد مغذی و ترکیباتی است که باعث سلامت بدن می شود. در واقع سیب زمینی پادشاهی است که آشپزخانه را قدرتمند می کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۸    
مواد خوراکی پروبیوتیک می تواند به کاهش مشکلات خواب ناشی از استرس کمک کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۸    
سرپرست انتظامی شهرستان کلاله از قتل سه عضو یک خانواده در شهرستان کلاله و متواری شدن قاتل خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۷    
معاون استاندار گیلان با بیان اینکه آب 26 هزار مشترک روستایی در جریان بارش برف در استان قطع شده بود، گفت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۷    
*دکتر محمدعلی نیلفروش زاده: آیا استرس موها را سفید می کند؟ آیا با کندن موهای سفید، بر تعداد آنها افزوده می شود؟ در این مقاله به چند باور رایج در مورد بهداشت مو و درست یا غلط بودن آنها اشاره می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۶    
ترغیب افراد مبتلا به بیماری کلیوی به کاهش مصرف نمک می تواند به بهبود فشارخون کمک کرده و از احتباس مایع اضافی در بدن بکاهد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۵    
نخستین درس در آموختن درست رابطهٔ جنسی، تغییر نگرش است. بدبختانه بیشتر زن و شوهرها می پندارند که معنی رابطهٔ جنسی یا زناشویی فقط انجام نزدیکی است، در حالی که این تفکر باعث می شود ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۴    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، میزان بالای ویتامین D فعال در خون موجب تقویت عضلات می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۴    
پدر شدن و پس از پدر بزرگ شدن برای بسیاری از مردها نقشی است دوست داشتنی که بارها و بارها در ذهنشان آن را مرور می کنند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۴    
یک روزنامه عربستانی روز شنبه نوشت نشت نفت در یکی از خط لوله های شرکت نفتی آرامکوی عربستان در شرق این کشور یک کشته و سه زخمی برجای گذاشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۳    
قائم مقام معاونت نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی، گفت: سایت های اینترنتی غیرمجاز هستند و عملا اجازه ای برای درمان و ارائه خدمات پزشکی ندارند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۱    
نابرابری، منشأ همه شرها در دنیا محسوب می شود. همه نابسامانی های اقتصادی – اجتماعی از نابرابری های فاحش و غیرمنطقی حاصل می شود. تمام جنبش های اجتماعی به نابرابری ها واکنش نشان داده اند
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۰    
مشهد نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس طلاق را از مهمترین آسیب های اجتماعی و فرهنگی کشور دانست و گفت: ضعف آگاهی، درک درست و واقعی از زندگی توسط زوجین از عوامل اصلی طلاق هستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۷    
براساس آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت، روزانه 400 نفر در کشور دچار سکته قلبی و 200 نفر دچار سکته مغزی می شوند و سالانه بیش از 60 هزار نفر بر اثر این عارضه جان خود را از دست می دهند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۶    
یک متخصص زنان گفت: زنان باید معاینات دوره ای رحم و پستان را جدی بگیرند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۴    
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و کولاک برخی مدارس استان فردا یکشنبه اول اسفندماه تعطیل است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۴    
دبیرعلمی بیستمین کنگره طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران، از کمردرد و آرتروز به عنوان شایع ترین اختلال اسکلتی و عضلانی نام برد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۴    
چهارمین جسد حادثه سقوط بهمن در آبعلی هم کشف شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۲    
برخی متخصصان علوم پزشکی معتقدند بسیاری از افرادی که تصور می کنند به پنی سیلین حساسیت دارند در واقع به این آنتی بیوتیک آلرژی ندارند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۱    
اجتماعی بودن روشی فوق العاده برای کاهش خطر زوال شناختی و آلزایمر محسوب می شود. از نظر شناختی فعال باقی ماندن، چه با تحریک فکری و چه تعاملات اجتماعی، با کاهش خطر ابتلا به آلزایمر پیوند خورده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۰    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: مصرف بعضی از مواد غذایی در دوران کودکی سلامت چشم شما در سنین بالاتر را تضمین می کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۰    
یک روماتولوژیست گفت: مردم از قدیم می پندارند که در هنگام درد های مفصلی از مواد غذایی چون پای مرغ و پاچه استفاده کنند این تصور غلط در این دوره همچنان در میان مردم رواج دارد .
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۹    
تاکسی های خودران پرنده به زودی به آسمان دبی می آیند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۷    
چغندر یا لبو، خوردنی خوشمزه ای است که بسیاری فقط در فصل سرما آن را می خورند. اما این ماده غذایی 21 خاصیت جادویی برای بدن دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۷    
این شی پرنده که دارای چراغ هایی به رنگ نارنجی بود به مدت چند دقیقه در آسمان شناور بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۵    
عضو هیات مدیره انجمن عفونی کودکان با اشاره به اینکه هنگام سرماخوردگی کودکان به هیچ وجه نباید آنتی بیوتیک مصرف شود، گفت: شربت استامینوفن بهترین تب بر برای کودکان و نوزادان است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۴    
اسب سواری، سلامت زنانی را که با مشکل و بیماری خاصی روبه رو نیستند تهدید نمی کند و بعید است یکی دو ساعت سوارکاری در هفته، مشکل خاصی به وجود بیاورد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۳    
روند خوب تیم شگفتی ساز فصل جاری سری A با یک پیروزی دیگر و صعود به رده پنجم جدول ادامه یافت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۳    
رئیس جمهور لبنان درباره تلاش رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به حاکمیت کشورش هشدار داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۰    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حدود 55 درصد از مرگ ها در ایران زودرس است و به همین دلیل هدف اصلی مراکز پایش سلامت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۹    
در حال حاضر 35 محور مواصلاتی کشور به دلیل بارش برف، طغیان رودخانه ها و نبود ایمنی کافی مسدود است، مسافران محورهای برف گیر و کوهستانی، حتماً به تجهیزات زمستانی مجهز باشند .
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۹    
در جریان بارش های سنگین و باران های سیلابی 24 ساعت گذشته در خراسان رضوی به هزار و 170 نفر امدادرسانی شده و 485 نفر از در راه ماندگان نیز اسکان اضطراری یافتند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۵    
رئیس سازمان امداد و نجات کشور با تشریح عملیات بالگردهای امدادی بر فراز سیلابی ترین استان کشور به جزئیات ماجرای تماس یک نجات یافته از مرگ پرداخت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۰    
استمرار بارش برف سبب شد تا علاوه بر تعطیلی مدارس در شهرستان های مختلف خراسان رضوی بر اساس شرایط هر کدام از شهرستان ها ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۰    
امام صادق ع در ادامه فرمود: و رسول خدا بعد از آن جبرئیل را خندان ندید. سپس فرمود: همانا اهل آتش آتش را عظیم می شمرند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۴    
پسر جوان گمان نمی کرد دوستی اینستاگرامی با دختری معتاد پای او را به دادسرا باز کند. دختر شیشه ای بعد از فرار از کمپ به مکانی نامعلوم گریخته و پلیس در جست وجوی اوست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۱    
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در ارتباط با وضعیت پرونده قتل عام 8 نفر در ایرانشهر گفت: پرونده به صورت خارج از نوبت و فوق العاده مطرح رسیدگی است و منتظر نتیجه کارشناسی آزمایشگاه تشخیص جنایی در رابطه ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۵    
درگیری راکبان دو دستگاه موتورسیکلت با ضربات چوب منجر به از دست دادن کنترل هدایت موتورسیکلت، تصادف و در پی آن فوت راکب صدمه دیده در بیمارستان گردید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۴    
وزیر امنیت داخلی آمریکا گفت پیش نویس فرمان مهاجرتی تازه ترامپ، ورود افرادی را که در مسیر سفر به آمریکا بوده یا دارای کارت سبز هستند، ممنوع نمی کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۱    
فرمانده انتظامی شهرستان سرباز از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از دو ماه در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۰    
سارق سابقه دار و حرفه ای بانک ملی مرکزی در شهرستان عباس آباد قبل از سرقت شناسایی و دستگیر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۵    
بارش کم سابقه برف در بسیاری از مناطق شمالی کشور علاوه بر خسارات غیر منتظره، مناظر بسیار بدیعی را خلق کرده است که تماشای آن هر بینده ای را به تحسین وامی دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۵    
سیل در استان بوشهر یک قبرستان را شسته و به قبور یک شهر آسیب وارد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۴    
واژگونی تانکر 30 هزار لیتری سوخت مازوت در جاده دماوند منجر به ترافیک سنگین و مسدود شدن جاده دماوند شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۲    
وزیر امور خارجه کشورمان، عصر روز شنبه با رییس جمهور افغانستان دیدار و رایزنی کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۰    
اردنی ها در شهر الکرک در جنوب اردن تظاهرات اعتراض آمیزی را برگزار کرده که در این تظاهرات خواهان براندازی دولت و صرف نظر از تصمیمات برای افزایش قیمت کالاها و مالیات ها شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۸    
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی قبل وارد عمان شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۵    
رقابت های شطرنج قهرمانی بانوان جهان در تهران با صعود چهار بازیکن به مرحله یک چهارم نهایی پیگیری شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۴    
دبیر هیئت رئیسه مجلس بابیان اینکه ما از حسن روحانی رئیس جمهور برای حضور در جلسه استیضاح دعوت کردیم، گفت: طبق آئین نامه داخلی مجلس رئیس جمهور می تواند به دفاع از وزیر مورد استیضاح بپردازد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۲    
سازمان مدیریت بحران کشور دراطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و با وجود هماهنگی با کارگروه تخصصی تأمین سوخت و مواد نفتی ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۸    
بررسی آمارهای رسمی اقتصادی در 9 ماهه ساله جاری نشان می دهد، با تحقق 7500 میلیارد تومان درآمد گمرگی، نسبت به قانون مصوب بودجه تا پایان آذر حدود 5.3 هزار میلیارد تومان(41 درصد) عقب ماندگی وجود دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۵    
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان چالوس از کشف و ضبط بزرگترین محموله قاچاق در چالوس خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۰    
رئیس اتاق بازرگانی کشور گفت: بهترین و موثرترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی اصلاح الگوی مصرف است که باید فرهنگ مصرف بهینه در تمامی زمینه ها در جامعه نهادینه شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۳    
آیت الله ناصرمکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، با اشاره به مشکلات و بیماری های اقتصاد ایران گفت: همه این مشکلات قابل حل است که حل آن نیازمند یک عزم عمومی است.