سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 28 فروردین 1397 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 31 اردیبهشت 1397 سیتنا 31 خرداد 1397 سیتنا 31 تیر 1397 سیتنا 31 مرداد 1397 سیتنا 31 شهریور 1397 سیتنا 30 مهر 1397 سیتنا 30 آبان 1397 سیتنا 1 آذر 1397 سیتنا 30 دی 1397 سیتنا 1 بهمن 1397 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 فروردین 1397 سیتنا 2 فروردین 1397 سیتنا 3 فروردین 1397 سیتنا 4 فروردین 1397 سیتنا 5 فروردین 1397 سیتنا 6 فروردین 1397 سیتنا 7 فروردین 1397 سیتنا 8 فروردین 1397 سیتنا 9 فروردین 1397 سیتنا 10 فروردین 1397 سیتنا 11 فروردین 1397 سیتنا 12 فروردین 1397 سیتنا 13 فروردین 1397 سیتنا 14 فروردین 1397 سیتنا 15 فروردین 1397 سیتنا 16 فروردین 1397 سیتنا 17 فروردین 1397 سیتنا 18 فروردین 1397 سیتنا 19 فروردین 1397 سیتنا 20 فروردین 1397 سیتنا 21 فروردین 1397 سیتنا 22 فروردین 1397 سیتنا 23 فروردین 1397 سیتنا 24 فروردین 1397 سیتنا 25 فروردین 1397 سیتنا 26 فروردین 1397 سیتنا 27 فروردین 1397 سیتنا 28 فروردین 1397 سیتنا 29 فروردین 1397 سیتنا 30 فروردین 1397 سیتنا 31 فروردین 1397 
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۵    
به دنبال اعمال تحریم های چندی پیش آمریکا بر شرکت چینی ZTE، مدیران ارشد این شرکت طی بیانیه ای توقف کلیه ی فعالیت های عملیاتی این شرکت را اعلام کردند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۹    
برخی محققان به تازگی ادعا کرده اند که جنایتکاران سایبری در هر سال درآمدی بالغ بر 2 میلیون دلار کسب می کنند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۹:۳۲    
دادگاه فدرال در آمریکا رای به شکایت دسته جمعی کاربران از فیس بوک داد. عده ای از کاربران این شبکه اجتماعی به دلیل استفاده از فناوری شناسایی چهره و اطلاعات شخصی شان خواستار شکایت از آن هستند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۷:۱۷    
افزایش 10 تا 15 درصدی قیمت ها در بازار موبایل نشان می دهد اثرات نوسانات ارزی به تدریج در حال بروز است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۱:۳۲    
مرد آشنا که مدت ها در خانه یکی از بستگانش زندگی می کرد وقتی فهمید مرد خانه متوجه رابطه پنهانی او با همسرش شده دست به یک جنایت خونین زد و با پای پیاده گریخت.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۱:۱۲    
پسر جوان کرمانشاهی که در اقدامی کینه توزانه با همدستی یکی از دوستانش، پسر 11 ساله همسایه را هدف اسیدپاشی قرار داده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۲۲:۵۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: طبق گزارش هایی که داریم پیام رسان های داخلی در برخی از پارامترها تا ده برابر رشد شاخص های کیفی داشتند که توفیق خوبی محسوب می شود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۲۲:۵۲    
بازیگر معروف اهل کره جنوبی عصر دوشنبه 16 آوریل در بیمارستانی در شهر سئول درگذشت.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۲۲:۴۲    
شاهدات از بازار گوشی های تلفن همراه نشان می دهد که فروشندگان به بهانه افزایش قیمت دلار در هفته های گذشته، قیمت برندهای مختلف گوشی تلفن همراه را 10 تا 15 درصد افزایش داده اند ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۲۲:۳۲    
سر 13 ساله ای که خود را یک باستان شناس آماتور می داند گنجینه مهمی متعلق به به هارالد بلاتند مشهور به بلوتوث، پادشاه افسان های دانمارک را کشف کرده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۲۲:۱۲    
مدافع اسبق پرسپولیس گفت: قبل از بازی با بحرین به بلاژویچ گفتند ببازیم بهتر است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۲۲:۰۲    
وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: عده ای می گویند کسب و کار تلگرامی؛ من اعصابم خورد می شود. ما اصلا کسب و کار تلگرامی نداریم و حاضرم مناطره کنم که اتفاقا تلگرام بدترین بستر برای کار اقتصادی ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۲۱:۴۲    
تلگرام توانست محدودیت های دسترسی به این پیام رسان را دور بزند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۹:۲۰    
طبق خبر منتشر شده از سوی دیلی میل، اد شیرن خواننده انگلیسی، در حال مذاکره برای بازی در کمدی موزیکال دنی بویل است. فیلم نامه این فیلم را ریچارد کرتیس می نویسد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۹:۲۰    
طی حکمی از سوی دکتر عباسی شاهکوه، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، زینب قاضی به عنوان دستیار و مشاور مدیرعامل این شرکت در امور بانوان منصوب شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۹:۱۵    
پوری بنایی گفت: "قیصر" ساخته شد و 30 هزار تومان برای من دستمزد درنظر گرفتند اما دستمزد من یک چک برگشتی شد که به موزه سینما اهدا کردم.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۹:۰۶    
استیون اسپیلبرگ به اولین کارگردانی تبدیل شد که مجموع فروش فیلم هایش از مرز 10 میلیارد دلار عبور کرده است ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۸:۰۶    
مدیرعامل ایکاپ از آغاز تولید آزمایشی محصول مشترک پژو 301 خبر داد و گفت: پس از تایید توسط معتبرترین مراکز تست در اروپا در بخش بدنه و قطعات ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۸:۰۱    
مدیرعامل سایپا گفت: باتوجه به برنامه مشترک با شرکت چانگان برای توسعه همکاری ها، به زودی دو مدل خودروی دیگر چانگان را در ایران تولید و به بازار عرضه خواهیم کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۷:۵۱    
هر روز یک خبر علیه فیس بوک منتشر می شود و امروز (سه شنبه) نیز شکایت رسمی از بزرگ ترین شبکه اجتماعی کلید خورد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۷:۴۶    
استقلال پاداش صدرنشینی از گروه مرگ را می گیرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۲    
مجری برنامه ی پایش پیرامون گزارش ارسالی یکی از بینندگان در خصوص سیم کارت های هدیه ی ایرانسل توضیح داد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۴    
یاهو و AoL برای پیشبرد اهداف کاری و تبلیغاتی خود، به ایمیل های کاربران دسترسی پیدا کرده اند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۴    
ظاهراَ گروهی از هکرهای روسی تلاش می کنند کنترل سخت افزارهایی را در دست گیرند که رصد انتقال داده ها در سراسر جهان را ممکن می کند ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۴    
در نسخه جدید واتس اپ قابلیت جدیدی اضافه شده که به کاربران اجازه می دهد تصاویر و ویدیوهای حذف شده را مجددا از سرورهای این پیام رسان دانلود کنند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۴۴    
محققان امنیتی دو سوءاستفاده هکری از برنامه های اندرویدی در گوگل پلی را شناسایی کرده اند که به منظور سرقت اطلاعات از مناطقی در خاورمیانه صورت گرفته است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۹    
با دستور مقام معظم رهبری اجرای حکم اعدام بهمن ورمزیار موقتا متوقف شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۴    
کاوه مدنی، معاون سازمان محیط زیست که در روزهای گذشته خبرهایی درباره خروجش از ایران و استعفا از محیط زیست منتشر شده بود، در توییت تندی این استعفا را تایید کرد و البته جاهلان فضای مجازی را نواخت.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۹    
یک عضو هیئت رئیسه فراکسیون ولایی با بیان اینکه تلگرام از اوایل اردیبهشت ماه بسته می شود، گفت: اگر پیام رسان های خارجی همچون اینستاگرام و واتس آپ نیز قوانین کشورمان را نپذیرند به مرور بسته خواهند شد ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۴    
سیامک انصاری با انتشار پستی در صفحه توییتر خود با پیراهن تیم ملی ایران در جام جهانی شوخی کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۹    
موسسه (صندوق) قرض الحسنه خاتم الانبیاء قائمشهر به شماره ثبت 56، هیچ گونه مجوزی از بانک مرکزی ندارد و فعالیت آن در سراسر کشور غیرقانونی است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۹    
در بازار معاملات امروز سکه بهار آزادی با افزایش 33 هزار تومان نسبت به روز قبل به قیمت یک میلیون و 856 هزار تومان در بازار قیمت خورد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۵    
ورود جاروبرقی به خانه های ما بساط جاروهای سنتی و گردوخاک ناشی از کشیده شدن آنها روی فرش و سطح خانه را جمع کرد ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۰    
بدافزار میرای (Mirai) به تلویزیون ها، دوربین های مدار بسته، روترهای خانگی و DVRها نفوذ می کند و به بدافزار" اینترنت اشیاء" معروف است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۰    
به گفته یکی از تحلیلگران، میزان فروش گوشی های آیفون و محصولات اپل در بازار چین در سال جاری میلادی دچار سقوط و کاهش شدیدی خواهد شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۵    
هواوی اعلام کرده که می خواهد در آمار فروش از رقیب آمریکایی خود اپل، پیشی بگیرد و به همین منظور هدف گذاری خود برای فروش پرچمدار جدیدش را دو برابر کرده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۰    
مایکروسافت استور اپلیکیشن شبکه اجتماعی اینستاگرام را از دستور کاربران ویندوز 10 خارج کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۹    
برای غیرفعال کردن اعلان های شبکه های اجتماعی مختلف راهکارهای بسیار ساده ای وجود دارد که نحوه انجام برخی از آنها برای استفاده شما ارائه شده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۳    
محصولاتی که دارای نمایشگرهای لمسی هستند، جذابیت های فراوانی دارند. اما یکی از مشکلات جدی آنها کثیف شدن فوری نمایشگر در تماس دست و آلودگی های محیط اطراف است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۴    
سیروس مقدم گفت: مسئولیت های محسن تنابنده فراتر از یک نویسنده است؛ چون شخصیت ها را خلق کرده و طبیعتاً اشراف بیشتری به سرنوشت آن ها دارد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۴۹    
22 فروردین زن جوانی به کلانتری 119 مهرآباد جنوبی رفت و از راننده یک خودروی دوو به اتهام آزار و اذیت شیطانی شکایت کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۴۴    
یک سال قبل زنی جوان به مأموران پلیس شکایت کرد و گفت از سوی راننده تاکسی اینترنتی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۰:۴۲    
برخلاف اظهارنظر رییس فدراسیون فوتبال، آدیداس برای همه تیم های طرف قرارداد خود در جام جهانی، طرح های زیبا و ظریفی را در نظر گرفته و فقط ایران از پوشاک ساده و تمرینی استفاده می کند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۰:۲۷    
رونالدو به خاطر جدایی از ایرینا شایک مدل معروف روسی متأسف است.