جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 15 فروردین 1397 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 31 اردیبهشت 1397 سیتنا 31 خرداد 1397 سیتنا 31 تیر 1397 سیتنا 31 مرداد 1397 سیتنا 31 شهریور 1397 سیتنا 30 مهر 1397 سیتنا 30 آبان 1397 سیتنا 1 آذر 1397 سیتنا 30 دی 1397 سیتنا 1 بهمن 1397 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 فروردین 1397 سیتنا 2 فروردین 1397 سیتنا 3 فروردین 1397 سیتنا 4 فروردین 1397 سیتنا 5 فروردین 1397 سیتنا 6 فروردین 1397 سیتنا 7 فروردین 1397 سیتنا 8 فروردین 1397 سیتنا 9 فروردین 1397 سیتنا 10 فروردین 1397 سیتنا 11 فروردین 1397 سیتنا 12 فروردین 1397 سیتنا 13 فروردین 1397 سیتنا 14 فروردین 1397 سیتنا 15 فروردین 1397 سیتنا 16 فروردین 1397 سیتنا 17 فروردین 1397 سیتنا 18 فروردین 1397 سیتنا 19 فروردین 1397 سیتنا 20 فروردین 1397 سیتنا 21 فروردین 1397 سیتنا 22 فروردین 1397 سیتنا 23 فروردین 1397 سیتنا 24 فروردین 1397 سیتنا 25 فروردین 1397 سیتنا 26 فروردین 1397 سیتنا 27 فروردین 1397 سیتنا 28 فروردین 1397 سیتنا 29 فروردین 1397 سیتنا 30 فروردین 1397 سیتنا 31 فروردین 1397 
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۱:۵۲    
مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزئیات آئین نامه طرح ترافیک خبرنگاران را تشریح کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۳:۱۳    
کارگردان "قاتل اهلی" گفت: پولاد را بهانه کرده اند برای کوبیدن من. غافل از این که من بعد از 50 سال فیلمسازی نمی آیم فیلم خودم را به خاطر پسرم خراب کنم.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۲:۲۸    
زن و شوهری که مرد مزاحم را در خانه شان به طرز هولناکی کشته بودند، دیروز پای میز محاکمه ایستادند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۲:۲۸    
هفتادویکمین دوره جشنواره فیلم کن با نمایش فیلم جدید اصغر فرهادی افتتاح خواهد شد. این خبر در نشریه معتبر سینمایی ورایتی منتشر شده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۲:۱۸    
یک اقتصاددان می گوید متاسفانه عده ای هستند که حتی امیدوارند نرخ ارز به 6200 تومان برسد و آن را برای اقتصاد مفید می دانند، در حالی که چنین نیست و افرایش نرخ ارز وضعیت اقتصاد کشور را بهم می ریزد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۳    
تیم داوری ایران در روسیه درآمد قابل توجهی خواهد داشت.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۱:۵۸    
در پایتخت نقش نقی معمولی را بازی می کند اما خلاف اسم و رسمش حالا اصلاً یک پدیده معمولی نیست.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۸    
مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه این شرکت در سال گذشته با جابه جایی 500 میلیون مرسوله از نظر درآمد 11 درصد رشد نسبت به سال قبل از آن داشت ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۹:۰۸    
چین در حال کار روی یک سیستم است که قادر خواهد بود میزان بارش باران را افزایش دهد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۲۳    
در حالی که این روزها همه دارند درباره کیت میدلتون و مگان مارکل صحبت می کنند، در دنیای مد چهره دیگری در حال درخشیدن است؛ کیتی اسپنسر، برادرزاده پرنسس دایانا.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۱۸    
مردی بعد از آشنایی با دختران جوان در شبکه های اجتماعی، در نقش خواستگار ظاهر می شد و پس از به دست آوردن تصاویر خصوصی از آنها اخاذی می کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۸    
پسر جوانی که در یکی از محلات شهر کرمانشاه اقدام به اغفال نوجوانان و سوء استفاده از آن ها می کرد، دستگیر شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۵۸    
ساناز نبی، مدل جوان ایرانی است که در پوشاک برندهای ایرانی را در صفحه اینستاگرامش تبلیغ می کند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۸    
شرکت کانادایی بلک بری پس از فیس بوک این بار از اسنپ چت شکایت کرده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۳    
پیشکسوت استقلال می گوید این تیم درحال حاضر برترین تیم ایران است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۳    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با حمایت از نتایج برانکو ایوانکوویچ، گفت: عملکرد پرسپولیس قابل دفاع بوده و طبیعی است این تیم در مسابقات خارج از خانه به فکر تساوی باشد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۸    
کتیبه آرامگاه فردوسی مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۳    
با تایید مراجع ذیصلاح، به خبرنگاران مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اینترنت بدون فیلتر ارائه می شود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۸    
جنیفر پامپلونا، زن اهل برزیل نیم میلیون دلار هزینه جراحی پلاستیک کرد تا شبیه کیم کارداشیان شود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۵:۱۳    
Black Shark گوشی جدید گیمینگ خود را با حمایت شیائومی عرضه خواهد کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۳    
پدر نسیم نجفی اقدم ، می گوید دخترش با عصبانیت خانه را به سوی یوتیوب ترک کرده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۸    
برخی بانک ها که تا پیش از این به نرخ سود مصوب پایبند بودند، بار دیگر به نرخ های قبلی برگشته و با سود 21 درصد افتتاح حساب می کنند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۳    
در حالی قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز در بازارا تهران بدون تغییر ماند که نرخ دلار در صرافی های بانکی بالا رفت.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۸    
توسعه و پیشرفت تکنولوژی بر صنعت گوشی های هوشمند شاید سریع تر از صنایع دیگر اثر گذار باشد. برای نمونه تکنولوژی صفحه نمایش های FullView یا تمام صفحه را در نظر بگیرید که هم اکنون به یک روند ثابت در میان ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۳:۱۳    
شرکت اپل، آی پدی جدید با قلمی هوشمند معرفی کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۸    
اگر یک اپراتور در محلی پوشش مناسبی نداشته باشد، مشترک می تواند از پوشش شبکه ای اپراتور دیگری استفاده کند؛ این طرح همان رومینگ ملی است که می تواند دغدغه پوشش شبکه را تا حدی برای کاربران حل کند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۳    
شرکت خرده فروشی آمازون یک بار دیگر هدف حملات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قرار گرفته است. وی این بار هم از توئیتر برای حمله به آمازون استفاده کرده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۲:۳۸    
یکی از گوشی هایی که بسیاری از علاقمندان دنیای فناوری در انتظار عرضه آن هستند، وان پلاس 6 است که به علت توانمندی نرم افزاری و سخت افزاری خود از هم اکنون مورد توجه است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۸    
گزارش سازمان همکاری و توسعه اقتصادی متشکل از 35 کشور پیشرو در اقتصاد نشان می دهد تعداد مشاغلی که به علت ظهور هوش مصنوعی و ربات ها در معرض خطرند، کمتر از حد تصور است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۳    
گروهی از پژوهشگران امنیتی به تازگی یک بدافزار خطرناک را در سیستم عامل اندروید کشف کرده اند که اطلاعات تماس و پیام های کاربران را به طور مخفیانه به سرقت می برد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۸    
فیس بوک اعلام کرده بسیاری از حساب های کاربری مرتبط با دولت روسیه را که در اقدامات مداخله جویانه این کشور در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در سال 2016 میلادی نقش داشته اند، مسدود کرده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۸    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، توسعه ظرفیت شبکه انتقال در 20 استان کشور، توسعه و نوسازی شبکه دیتا، ایجاد شبکه Wi‐Fi در سطح استان های کشور ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۱:۳۳    
پژوهشگران به تازگی دریافته اند که یک باگ در محصولات اپل با سیستم عامل iOS 11 وجود دارد که افراد ناشناس می توانند با استفاده از دستیار صوتی Siri به مشاهده پیام های دریافتی صاحب گوشی اقدام کنند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۱:۳۳    
بنیاد موزیلا تولیدکننده مرورگر فایرفاکس از عرضه نسخه جدیدی از این مرورگر خبر داده که برای استفاده در هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده طراحی شده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۱:۲۸    
اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل برای برقراری مکالمه تعرفه های متفاوتی را دارند که از حداقل 33 تا حداکثر 93 تومان را شامل می شود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۵۸    
شرکت اپل تصمیم گرفته است که تا سال 2020 میلادی، تراشه های اختصاصی خود را جایگزین تراشه های اینتل کند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۸    
دیروز نزدیک به نیمی از کل پروازهای انجام شده در خاک کشورهای اروپایی به علت نقص فنی در سیستم کنترل ترافیک هوایی یوروکنترل زمین گیر شدند و این امر هزاران مسافر را سرگردان کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۳    
اپل به دنبال عرضه نسل ششم رایانه های لوحی آی پد به بازار در سال 2018 است. مهم ترین تغییر در این آی پدها استفاده از قلم هوشمند اپل به منظور ارتقای کاربردهای آموزشی این محصول است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۸    
غول تکنولوژی مایکروسافت تقصیر عدم موفقیت سیستم عامل ویندوزفون را بر گردن شرکت های سازنده گوشی های هوشمند انداخت.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۹:۰۳    
بی تردید یکی از مهمترین و گران ترین آثار هنری جهان تابلوی مونالیزا یا لبخند ژوکوند، اثر بی بدیل لئوناردو داوینچی است که در موزه لوور فرانسه نگهداری می شود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۸:۰۸    
ستاره پرتغالی رئالی ها در دقیقه 64 بازی شب گذشته (سه شنبه)، یکی از زیباترین گل ها ی تاریخ لیگ قهرمانان را وارد دروازه بوفون کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۴:۳۸    
از زمانی که خبرهای جنجال برانگیز در مورد سوءاستفاده از اطلاعات کاربران فیسبوک منتشر شده، این شبکه اجتماعی تلاش کرده است تا تغییراتی ایجاد کند تا هم رضایت کاربران و هم رضایت قانونگذاران را به دست آورد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۴:۳۳    
گزارش ها حاکی است که نیروهای پلیس به دنبال وقوع تیراندازی در مقر شرکت یوتیوب در نزدیکی شهر سانفرانسیسکو در محل حاضر شده اند. گزارش ها اولیه حاکی است که عامل این تیراندازی کشته شده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۳:۴۳    
نازک نیک اختر، وکیل ایرانی آمریکایی به عنوان معاون جدید وزارت بازرگانی آمریکا سوگند یاد کرده است.