سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی دانا 3 فروردین 1397 - dana.ir

شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 اردیبهشت 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 خرداد 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 تیر 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 مرداد 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 شهریور 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 مهر 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آبان 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 1 آذر 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 1 دی 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 1 بهمن 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 1 اسفند 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 1 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 2 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 3 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 4 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 5 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 6 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 7 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 8 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 9 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 10 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 11 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 12 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 13 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 14 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 15 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 16 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 17 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 18 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 19 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 20 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 21 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 22 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 23 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 24 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 25 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 26 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 27 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 28 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 فروردین 1397 
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۲    
رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس گفت: طی ده روز آغاز فعالیت کمپ های نوروزی به 23 هزارو 784 نفر در کمپ های ایمنی و سلامت نوروزی واجد جوانان در گنبدکاووس خدکات ارائه شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: در 17 روز نخست اجرای طرح نظارت نوروزی در استان، بیش از 500 فقره پرونده تخلف در این اداره تشکیل شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۰۹:۳۹    
حجت الاسلام لرستانی گفت:حمایت از تولید ملی مقدمه ای بر اشتغال زایی بهبود وضعیت معیشت مردم و همچنین اثرات مثبتی از جمله کاهش نرخ تورم و اقتصاد کشور خواهد شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۸:۰۸    
رئیس پلیس راه شرق استان تهران از یک طرفه شدن محور هراز از شمال به سوی جنوب خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۶:۳۴    
عضو شورای شهر قم با اشاره به زائر پذیر بودن استان قم، گفت: رشد گردشگری قم موجب رشد اقتصادی شهر شده و اقتصاد شهر و مردم را به گونه ای متحول می سازد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۰:۴۳    
سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: بر اثر تصادف شدید خودروی پرشیا با گاردریل در بزرگراه شهید بابایی، دو مرد جوان داخل اتاقک ویران شده خودرو به طرز بسیار خطرناکی محبوس شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۰۹:۴۹    
هر شهروند ایرانی با خرید کالای داخلی می تواند در فقر زدایی و رونق اقتصادی، جلوگیری ازطلاق، بیکاری، فساد و... نقش ارزنده و تاثیر گذار داشته باشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۰۸:۴۱    
نماینده مردم سپیدان در مجلس گفت: علاوه برمسئولین،مردم نیز وظیفه شرعی و عرفی شان است که دقت نظر داشته باشد تا بتوان شعارسال را به نحو اصولی عملیاتی
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۷:۰۳    
نماینده کاشان و آران و بیدگل گفت: خرید کالای ایرانی از سوی مردم برابر با خدمت به کشور، کمک به تولید و ایجاد اشتغال پایدار است و به واسطه حمایت از صنعتگران داخلی خواهد بود که تولید ارزش پیدا خواهد کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۲۰    
حدادعادل در گفتگویی تفصیلی به سوالاتی در حوزه فرهنگ، انتخابات، عملکرد جناح های سیاسی و ... پاسخ داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۰۵    
ائمه جمعه استان تهران با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی تاکید کردند: باید سال 97 را به سال جهش تبدیل کنیم و ملت و دولت در کنار هم برای شکوفایی و اعتلای هرچه بیشتر کشور تلاش جهادی داشته و انقلابی عمل ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۳۰    
معاون فرماندار پلدخترگفت:جشن نوروزی هفت سین کشکان در روستاهای پلدختر ومعمولان با هدف معرفی توانمندی ها وظرفیت های روستایی در ابعاد مختلف اجرا می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۱۳    
طی برگزاری نظرسنجی صبح زاگرس مبنی بر بهترین عملکرد شهردار های استان از نظر مردم،شهردار چرام به عنوان منتخب انتخاب شد که گفتگویی با وی خواهیم داشت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۲۰    
جمعی از مسئولان شهر آمل با حضور ورودی شهر، از مسافران نوروزی که از طریق محور مواصلاتی هراز به مازندران سفر می کنند، استقبال کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۲۰    
زائران شمالی مناطق عملیاتی کشور، بهار طبیعت را در جوار شهدا آغاز کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۴۰    
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه مهم ترین معقوله در تحقق شعار سال، توجه متولیان امور فرهنگی به مسئله فرهنگ سازی آن است ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۴۰    
حامیان محیط زیست خزر با همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر تنکابن اقدام به پاک سازی سواحل کریم آباد تنکابن کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۰۲    
مازندران با مناظر بسیار دیدنی و جذاب می تواند مقصد بسیار خوبی برای گذارندن لحظاتی خوب برای تعطیلات باشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۰۸    
پدر شهید مدافع حرم گفت: هیچگاه ندیدم که عباس نماز اول وقتش ترک شود. همیشه به این موضوع اهمیت می داد و خانواده را برای خواندن نماز در اول وقت ترغیب می کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۸    
این روزها، خانه دکتر اقتداری در تویسرکان به جای مانده از دوران قاجاریه آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است، در این خانه نمایشگاهی نیز از صنایع دستی شهرستان در معرض دید عموم قرار گرفته است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۵:۰۷    
شهر سنندج دارای دو بازار بزرگ و عمده است که یکی از آنها به نام بازار قدیمی شناخته شده است و در نوروز 96مورد استقبال گردشگران واقع شده است .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۴۸    
نمایشگاه هنرهای اسلامی و صنایع دستی در صحن فاطمی حرم حضرت معصومه (س) در حال برگزاری است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۶    
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: علی رغم کاهش موقتی عرضه مرغ در بازار، هم اینک مشکلی برای تامین مرغ گوشتی مورد نیاز بازار مشهد و استان وجود ندارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۹    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: منطقه اورامانات با داشتن ظرفیت های گردشگری بالا، قابلیت تبدیل شدن به یکی از قطب های مهم گردشگری ایران را دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۹    
شاید بعضی ها گاهی با خود فکر کنند آیا در ایران هم می توان به راحتی غواصی کرد و از این تفریح هیجان انگیز لذت برد؟! پاسخ های این سؤال را در این گزارش بخوانید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۶    
در صورتی که کارگر در مهلت مقرر از مرخصی استحقاقی خود استفاده نکند باید معادل ریالی آن محاسبه و. پرداخت گردد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۳    
تعطیلات دو هفته ای نوروز به عنوان فرصت طلایی داوطلبان کنکور محسوب می شود و همواره برترین های کنکور از تعطیلات نوروز به عنوان برگ برنده خود در این آزمون یاد می کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۳    
براساس خبر یک رسانه انگلیس رونالدو و مسی با ثروت تقریبی 321 میلیون و مسی با 295 میلیون دلار ثروتمندترین بازیکنان دنیای فوتبال هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۵۴    
معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران میزان تصادفات جاده ای و شهری را از ابتدای طرح تاکنون، 747 نفر اعلام و گفت: جمع فوتی های ناشی از تصادفات در این مدت، به 14 نفر رسیده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۵۴    
نماینده معاونت بهداری، بهداشت و درمان سپاه کربلا با بیان اینکه خدماتی که از صفر تا صد کار و حتی جراحی های سرپایی برای کلیه زائرین در راهیان نور رایگان است ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۵۴    
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از ثبت یک میلیون و 79 هزار و 757 نفر اقامت نوروزی از 25 اسفند 96 تا دوم فروردین ماه سال جاری در استان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۵۴    
با بالا گرفتن نگرانی ها در کره جنوبی بر سر انتخاب جان بولتون به عنوان مشاور جدید امنیت ملی آمریکا، کره می گوید که با وی همکاری خواهد کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۵۴    
تحقیقات جدید نشان می دهد که علاوه بر کشف جرایم، از اثر انگشت می توان برای تشخیص بیماری های مختلف از جمله سرطان، آسم و دیابت بهره برد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۴۶    
تنظیم صحیح باد تایر ها تاثیر بسزایی بر میزان مصرف سوخت، میزان لاستیک سایی و البته رفتار و هندلینگ خودرو در سطوح مختلف دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۲۶    
رئیس پلیس راه استان قزوین از افزیش 17.5 درصدی حجم تردد و 22.3 درصدی مصرف سوخت در 8 روز گذشته در قزوین خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۱۸    
همرمان با نوروز 97 جشنواره برکت در حیاط عمارت خورشید مجموعه دولتخانه صفوی میزبان گردشگران است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۴۵    
نماینده قروه و دهگلان در مسجد جامع دهگلان گفت: استان کردستان در زمینه زمین آبی کشاورزی نسبت به میانگین کشوری 37 درصد عقب است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۳۴    
شهردار هرند گفت: در نمایشگاه هرند در گذر تاریخ با نگاهی به قدمت سه هزار ساله شهر به معرفی صنایع دستی و آداب و رسوم این منطقه پرداخته شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۳۴    
رئیس جمهور فرانسه اظهار داشت که در حمله جنوب این کشور سه نفر کشته و 16 نفر دیگر زخمی شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۲۶    
شهردار هرند گفت: یکی از مطالبات دیرین مردم شهر هرند ایمن سازی و بهبود وضعیت جاده هرند به کوهپایه بوده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۲۶    
نمایشگاه هرند در گذر تاریخ با آداب رسوم سنتی این شهر و ایجاد انگیزه و فضای شاد و متنوع برای شهروندان و بازدیدکنندگان تا پایان نوروز امسال دایر است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۱۴    
ظرفیت های بی نظیر عید نوروز در بازتولید معارف اسلامی و ارتقای فرهنگ معرفتی مردم موجب تقویت سبک زندگی اسلامی در جامعه می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۰    
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز هوا در ارتفاعات صاف و آفتابی و گرم تر از مناطق ساحلی است و از امشب جریانات شمالی تضعیف می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۱:۱۴    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به رشد 9 درصدی اسکان مسافران نوروزی در استان گفت: 650 مورد نظارت بر واحدهای اقامتی استان انجام شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۱:۱۷    
با واژگونی یک دستگاه سمند در 6 کیلومتری پلیس راه سربند پارس آبادمغان یک کشته و چهار نفر دیگر به شدت مصدوم شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۱:۱۱    
تاکید بر حمایت از کالای داخلی، وظیفه نمایندگان مجلس در تصویب قوانینی منطبق با سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه مسایل اقتصادی از جمله موارد مهمی بود که امامان جمعه استان اردبیل این هفته در ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۱:۱۱    
آیین عبادی _ سیاسی نماز جمعه ظهر امروز با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در شهر کرمانشاه و شهرستان های استان کرمانشاه برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۱:۱۱    
معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: توجه به بافت فرسوده محله غم تسلی در شهرستان کنگاور، از مهمترین اقدامات عمرانی در سال جدید خواهد بود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۲۲:۲۲    
این رسم شهداد را به یکی از کهن ترین مراکز نقاره نوازی در کشور تبدیل نموده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۲۲:۳۰    
مرکز فرهنگی مبشران به مناسبت فرا رسیدن ایام میلاد با سعادت امیرمومنان حضرت علی (ع) و روز پدر سلسله جشن هایی را در محلات مختلف یزد با نام سلسله جشن های مبشران علوی برگزار می کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۲۲:۳۰    
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق گفت: طی سه روز اول فرودین ماه با توجه به آمار های گرفته شده از مراکز مختلف، 18هزار نفر از مکان های گردشگری این شهرستان بازدید کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۲۲:۳۰    
امام جمعه قم با اشاره به اینکه مصرف کالای ایرانی باید به ارزش اخلاقی تبدیل شود، گفت: برخی مدیران میانی به افزایش جمعیت نگاه تنگ نظرانه و بدبینانه دارند و این نگاه یک حرکت ضد انقلابی است و به آینده ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۲۲:۲۲    
امامان جمعه استان کرمان در اولین نماز جمعه سال 1397 بر حمایت از تولید ملی و مصرف کالای ایرانی تاکید کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۲۲:۲۲    
رئیس جمعیت هلال احمر تیران و کرون گفت: دو پایگاه امداد و نجات جاده ای در ایستگاه تقی آباد و ایستگاه طلازرین ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۲۲:۲۲    
ائمه جمعه استان یزد با اشاره به نام گذاری سال 97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی بر ضرورت فرهنگ سازی و تلاش برای تحقق شعار سال تاکید کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۲۲:۲۲    
روی سخن رهبر انقلاب در سخنرانی آغاز سال نو با مردم جای تأمل دارد/ حجم بالای واردات کالاهای خارجی و ورود برخی از کالاها همچون پوشک بچه به کشور شرم آور است ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۹:۱۸    
در آخرین هفته سال گذشته قیمت پنج گروه کالایی افزایش یافت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۹:۰۹    
گزارش ها از فرانسه از وقوع تیراندازی و گروگان گیری در جنوب غرب این کشور حکایت دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۷:۳۵    
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از حریق اتوبوس با 30 مسافر در آزادراه تهران-قم خبر داد و گفت: 2 تیم امدادی پشتیبان از استان تهران به محل حادثه اعزام شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۷:۳۵    
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای انجام دیدار برابر تیم ملی تونس اعلام شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این انقلاب در چهل سالگی نه تنها دست به عصا نیست، بلکه عصا زیر بغل دیگران گذاشته است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۲    
فرمانده کل ارتش تاکید کرد: حضور در کاروان های راهیان نور موجب تقویت روحیه مقاومت و ظلم ستیزی می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۹    
پرواز هواپیمایی ایران ایر عصر امروز از تهران به رامسر نرسید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۸:۰۹    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، با بین اینکه دشمنان منطقه صرفا زبان قدرت را می فهمند، به انتصابات اخیر ترامپ واکنش نشان داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۸:۰۶    
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای انجام دیدار برابر تیم ملی تونس اعلام شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۶:۰۳    
اقبال مخاطبان و سانس های فوق العاده فیلم به وقت شام آن را در رتبه دوم جدول فروش فیلم های نوروز قرار داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۸:۰۰    
دیپلمات های آمریکایی در گفت وگو با طرف های اروپایی به آنها پیشنهادهایی جزئی درباره نحوه اعمال تحریم علیه برنامه موشکی ایران ارائه کرده اند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۷:۳۵    
تلسکوپ فضایی ”جیمز وب“ که به مدت 20 سال در توسعه بوده و جانشین تلسکوپ فضایی هابل است مراحل آخر ساخت را طی می کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۷:۳۵    
بر اثر انفجار مین در نوار مرزی شهرستان سقز با کشور عراق، هر دو پای یک جوان به شدت آسیب دید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۷:۳۵    
در حالی که پیش بینی می شد افزایش نرخ بهره آمریکا کاهش بهای طلا در بازارهای جهانی را در پی داشته باشد، فلز گرانبها روند معکوسی را طی کرده و بهای نفت نیز صعودی بوده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۷:۳۵    
از صبح امروز تا کنون بیش از 4 هزار و 300 غیر نظامی از طریق گذرگاه منتهی به اردوگاه الوافدین از غوطه شرقی خارج شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۷:۲۷    
در پی اعلام تصمیم دونالد ترامپ برای وضع تعرفه گمرکی 60 میلیارد دلاری بر محصولات چینی و محدودیت تجاری برای بازرگانان این کشور، دولت چین روز جمعه به ایالات متحده هشدار داد تا از لبه پرتکاه باز گردد .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۶:۰۳    
غیبت مربی ایرانی تیم پرسپولیس در تمرینات این تیم در روز های اخیر باعث به راه افتادن شایعاتی شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۵۵    
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی خطاب به حاتمی کیا گفت: چون اثرگذار هستید مورد تاخت و تاز ضد انقلاب واقع شده اید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۵۵    
استاندار اردبیل در سفر یک روزه به گرمی گفت: ماموریت ویژه دولت ایجاد اشتغال برای 20هزار نفر در سطح استان است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۳    
سرپرست مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کسب نمره حد نصاب به معنای قبولی در آزمون استخدامی نیست.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۳    
امام جمعه میاندوآب گفت: رفع بیکاری و رسیدن به توسعه و پیشرفت با تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی شدنی است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۳    
نخستین نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی در سال 97، در جوار بارگاه منور رضوی کلید خورد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۰    
اداره کل هواشناسی اردبیل پیش بینی کرد: از ظهر روز شنبه چهارم فروردین تا عصرروز یکشنبه سرعت وزش باد تند تا شدید خواهد بود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۰    
امام جمعه موقت اراک مهمترین ملزومات تحقق شعار امسال را اهتمام جدی مسئولان سه قوه دانست و گفت: مسئولان سه قوه برای اصلاح قوانین به منظور تسهیل امور تولید و اشتغال و جلوگیری از ورود کالای قاچاق باید ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۶:۰۶    
طبق گزارش های سازمان ثبت احوال بیشترین طلاق ثبت شده در 12 سال متوالی مربوط به زوجینی است که کمتر از یک سال از عمر ازدواج آن ها می گذرد
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۶:۰۶    
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به آمادگی این جنبش برای مبارزه با رژیم صهیونیستی، سیاست های عربستان در یمن را محکوم به شکست خواند و تأکید کرد که ملت یمن در این جنگ پیروز خواهند شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۶:۰۳    
سازمان هواشناسی در استان های شمالی کشور، شمال شرق و شمال غرب وزرش باد شدید و افزایش دما را پیش بینی کرده و از مسافران خواست از برافروختن آتش در جنگل های گیلان و مازندران به شدت اجتناب کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۶:۰۳    
رییس پلیس راهور ناجا از افزایش 8 تا 10 درصدی سفر ها در نوروز امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۶:۰۳    
تنی چند از سناتورهای آمریکایی با انتقاد از موضع گیری های جنگ طلبانه جان بولتون، از انتصاب او به مقام مشاور امنیت ملی کاخ سفید از سوی ترامپ انتقاد کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۵۵    
مشاور امنیت ملی جدید آمریکا پیش از این مواضع بسیار تند و جنک طلبانه ای را اتخاذ کرده بود، در اولین مصاحبه خود بعد از احراز این سمت تاحدودی از مواضع تند خود در قبال ایران و کره شمالی عقب نشینی کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۵۵    
در شهری که شهدایش جزو برجسته ترینها هستند و دارالمؤمنین و دارالمجاهدین است، شهر شهید چیت سازیان به پیکره ای عاری از هرگونه نماد اسلامی و هرگونه نشانه ای از شهدای والامقام همدان تبدیل شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۵۵    
روی کار آمدن مشاور امنیت ملی جدید آمریکا که سیاست های جنگ طلبانه ای را در سرمی پروراند، همپیمانان آسیایی آمریکا از جمله کره جنوبی را به شدت نگران کرده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۵۵    
یک نشریه آمریکایی به نقل از منابع دولتی نوشت که، ولی عهد سعودی معتقد است که داماد رئیس جمهور این کشور را در مُشت خود و تحت کنترل دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۴۷    
منابع محلی از تیراندازی و گروگانگیری در جنوب فرانسه خبر می دهند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۹    
گردشگاه باباعسکر روستای باقرآباد با حضور جمعی از مسئولین در دومین روز از نوروز 1397آغاز به کار کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۹    
به همت بسیجیان پایگاه بسیج علمی قمر بنی هاشم (ع) نمایشگاه توانمندی بانوان کارآفرین میبدی در خانه تاریخی آقا فتح الله شهیدیه گشایش یافت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۹    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: حمایت از کالای ایرانی اکنون یک مسئله شرعی است و همگان باید به حمایت از تولیدات ایرانی اهتمام ورزند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۶    
آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان سیستان و بلوچستان این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۶    
شهر تاریخی یزد این روزها میزبان گردشگران داخلی و خارجی است. تکیه امیرچخماق یزد یکی از بناهای تاریخی است که همواره مورد توجه گردشگران بوده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۳    
سردار شهید علیزاده یار امام خامنه ای در سال 1337 و در روستای القچین دیده به جهان گشود و چند ماه پس از ورودش به سپاه ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۳    
مراسم ویژه روز شهرستان میبد با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و میهمانان همراه با برنامه های خاص در آسیاب تاریخی بیده برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۰    
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 14 نفر از نیروهای امدادی شب را در ارتفاعت بالای 4 هزار متری دنا می خوابند که بتوانند عملیات جست و جو را سریع تر انجام دهند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۰    
مسافران آلمانی ونیوزلندی نخستین گردشگران خارجی چهارمحال و بختیاری هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۰    
آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
  • ۱