جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۶:۴۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای دانا 2 آبان 1397 - danakhabar.com

دانا 29 اسفند 1393 دانا 28 اسفند 1394 دانا 27 اسفند 1395 دانا 1 فروردین 1396 دانا 1 فروردین 1397 دانا 1 اردیبهشت 1397 دانا 31 خرداد 1397 دانا 1 تیر 1397 دانا 1 مرداد 1397 دانا 1 شهریور 1397 دانا 1 مهر 1397 دانا 1 آذر 1397 دانا 1 دی 1397 دانا 1 بهمن 1397 دانا 29 اسفند 1397 دانا 1 آبان 1397 دانا 2 آبان 1397 دانا 3 آبان 1397 دانا 4 آبان 1397 دانا 5 آبان 1397 دانا 6 آبان 1397 دانا 7 آبان 1397 دانا 8 آبان 1397 دانا 9 آبان 1397 دانا 10 آبان 1397 دانا 11 آبان 1397 دانا 12 آبان 1397 دانا 13 آبان 1397 دانا 14 آبان 1397 دانا 15 آبان 1397 دانا 17 آبان 1397 دانا 18 آبان 1397 دانا 19 آبان 1397 دانا 20 آبان 1397 دانا 21 آبان 1397 دانا 22 آبان 1397 دانا 23 آبان 1397 دانا 24 آبان 1397 دانا 25 آبان 1397 دانا 26 آبان 1397 دانا 27 آبان 1397 دانا 28 آبان 1397 دانا 29 آبان 1397 دانا 30 آبان 1397 
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۰    
وضعیت رابطه ی زن و شوهر و تغییراتی که در باهم بودن آنها طی دو سال اول زندگی مشترک روی می دهد، می تواند پیش بینی کند زندگی و رابطه ی انها طی سالها بعد چگونه خواهد بود و زوج هایی را که کارشان به طلاق ...
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۱۰    
احتمالا می دانید که استخوان ها برای محفوظ ماندن در برابر عارضه پوکی استخوان به کلسیم نیاز دارند. با این حال، صرف نظر از مصرف این ماده معدنی، شما نیاز به تغییراتی اساسی در رژیم غذایی خود دارید.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۸    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به بیماری یوئیت چشم، گفت: در صورت عدم درمان به موقع و پیشگیری این بیماری، التهاب چشم شدت یافته و بیمار دچار مشکلات فراوانی می شود.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۷    
روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در موضوع میزان پرداخت مهریه توضیح داد.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۷    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای فراهم سازی زمینه فروش تولیدات زنان سرپرست خانوار که بیشتر آنان در مناطق محروم ساکنند، بیش از سه هزار گروه همیار و 10 هزار گروه خودیار شکل گرفته است.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۲    
عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درباره عجایبی از دنیای خواب توضیحاتی ارائه داد.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۲    
دانشگاه علوم پزشکی اهواز و داروسازان استان خوزستان بزرگترین و مجهز ترین داروخانه مرزی کشور را در مرز چذابه راه اندازی کردند.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۳۲    
در بحث کاهش وزن چنان روی سوزاندن کالری از طریق ورزش تمرکز می کنیم که فراموش می کنیم بدن به تنهایی می تواند کالری ها را بسوزاند.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۱۷    
محققان در یک همکاری آزمایشگاهی موفق به سنتز نانوکاتالیستی شدند که می توان به کمک آن پیه مرغ را به گازوئیل طبیعی (بیودیزل) تبدیل کرد.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۱۷    
معاون آموزشی وزارت علوم از موافقت قطعی شورای گسترش آموزش عالی با راه اندازی آموزشکده فنی و حرفه ای در بانه خبر داد.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۱۷    
وزیر نیرو گفت: در فصل صادرات، به افغانستان، پاکستان و عراق برق صادر می کنیم و درصدد هستیم با شکل گرفتن دولت جدید عراق، مذاکرات مفصل تری را آغاز کنیم.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۱۷    
با افت شدید بازارهای سهام که نگرانی هایی در مورد تقاضای آینده نفت به وجود آورد و پس از این که عربستان سعودی اعلام کرد در صورت نیاز بازارها، فورا تولید خود را افزایش خواهد داد، نفت سقوط کرد.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۱۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بی شک تسهیلاتی برای افزایش ظرفیت و ایجاد پالایشگاه ها در نظر گرفته می شود.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۱۷    
یک روان شناس گفت: کودکان با پیشرفت در زمینه بازی و ورزش گروهی علاوه بر رشد تفکر اجتماعی، احساس موفقیت نیز می کنند.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۲    
مسئول پایگاه درمانی حج پزشکی جمعیت هلال احمر در عمود 1092 ، گفت: بیش از 8 هزار زائر از خدمات درمانی این مرکز در چهار روز نخست استقرار بهره مند شدند.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۲    
آنطور که سازمان نظام پرستاری کشور اعلام کرده است، بالغ بر 20 هزار فارغ التحصیل پرستاری داریم که پشت درهای بیمارستان ها، منتظر مانده اند تا شاید جذب شوند.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۲    
تهران- ایرنا- استفاده و اقبال به کتاب های کمک درسی در مقاطع مختلف تحصیلی دلایل مختلفی دارد که ارتباط مالی بعضی مدیران مدارس با ناشران و مدزدگی ناشی از تبلیغات فراوان یکی از مجموعه این عوامل به شمار ...
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۲    
طبق گزارش جدید محققان، افراد میانسالی که از چاقی، فشارخون بالا و دیابت پیشگیری کرده باشند، کمتر از سایر افراد در سنین بالاتر دچار نارسایی قلبی خواهند شد.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۲    
یک فوق تخصص گوارش و کبد، در تشریح حساسیت غیرسلیاکی وابسته به گندم، گفت: این بیماری باعث ایجاد علائم مشابه سلیاک می شود، ولی برای تشخیص آن نمی توان از آندوسکوپی و تست آزمایشگاهی استفاده کرد.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۲    
شرکت موزیلا در آپدیت نسخه جدید مرورگر فایر فاکس قابلیت ضدردیابی را عرضه کرده که به وب سایت های مختلف اجازه نمی دهد هنگام جستجوی کاربر در فضای اینترنت او را دنبال کنند.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۲    
خدمات کلود شرکت اپل از روز سه شنبه عصر با مشکلات جدی مواجه شده و میلیون ها نفر در سراسر جهان برای دسترسی به سرویس های کاربردی آن دچار مشکل شده اند.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۲    
محققان ژاپنی به یک فیل آسیایی استفاده از نمایشگر را آموخته اند. این فیل توانست مسائل ساده ریاضی را در نمایشگر حل کند.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۲    
یک شرکت ژاپنی عینک الکترونیکی ساخته که با فشار دکمه ای به عینک مطالعه تبدیل می شود.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۲    
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویانی که در امتحان جامع پذیرفته شدند اما هنوز موفق به کسب نمره قبولی زبان نشده اند، اعتبار قبولی در امتحان جامع برای آنها تا پایان امسال محفوظ است.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۲    
به تازگی فناوری ابداع شده که شامل یک دستگاه و اپلیکیشن خاصی است و مدت زمان بازی رایانه ای در کودکان را رصد می کند. این اپلیکیشن حتی خاموش شدن خود را به والدین اطلاع می دهد.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۲    
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از راه اندازی بانک سئوال خبر داد و گفت: تمامی استادان کشور می توانند از این بانک سئوال تهیه کنند و یا به آن سوال ارائه بدهند.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۲    
مسئول اجرای طرح پایش سلامت دانشجویی دانشگاه تهران گفت: تاکنون 7 هزار و 397 کارنامه سلامت برای دانشجویان جدید الورود دانشگاه تهران ارائه شده است.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی از راه اندازی نسخه انگلیسی دانشگاه مجازی خبر داد و گفت: در این نسخه برخی از دروس به صورت رایگان و بعضی به سفارش دانشگاه مبدا ارائه می شود.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۶    
دبیر علمی کنگره تازه های آنژیوپلاستی اورژانس با اشاره به وقوع سالانه دهها هزار مورد سکته قلبی که رتبه اول مرگ و میر را در کشور داراست گفت: افراد در صورت مواجهه با درد قفسه سینه از بالای ناف تا فک ...
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۱    
از زمان اوج گیری پیاده روی اربعین شاهد حضور دانشجویان در این مراسم هستیم، امسال نیز همچون سنوات گذشته دانشجویان از سراسر کشور خود را برای حضور در این رخداد بزرگ فرهنگی آماده می کنند.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۱    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از مجلس خواست تا پیشنهاد بی تاثیر کردن سابقه تحصیلی در کنکور رای بیاورد.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۱    
رئیس دانشکده علوم زمین دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه رتبه داوطلبان پذیرفته شده در رشته های علوم پایه طی طول سال های اخیر افزایش پیدا کرده است، از افزایش دانشجویان مشروطی در رشته های علوم پایه خبر داد.
دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۱۶    
در این برهه زمانی بارور سازی ابرها یکی از سریع ترین و عملی ترین راههای افزایش و تأمین آب است، لذا وزارت نیرو بایستی در همه نقاط کشور و با شیوه های مختلف، ابرها را بارور سازد.