پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۵May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 17 مرداد 1396 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 31 فروردین 1396 دیار میرزا 31 خرداد 1396 دیار میرزا 31 تیر 1396 دیار میرزا 22 شهریور 1396 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 1 مرداد 1396 دیار میرزا 2 مرداد 1396 دیار میرزا 3 مرداد 1396 دیار میرزا 4 مرداد 1396 دیار میرزا 5 مرداد 1396 دیار میرزا 6 مرداد 1396 دیار میرزا 7 مرداد 1396 دیار میرزا 8 مرداد 1396 دیار میرزا 9 مرداد 1396 دیار میرزا 10 مرداد 1396 دیار میرزا 11 مرداد 1396 دیار میرزا 12 مرداد 1396 دیار میرزا 13 مرداد 1396 دیار میرزا 14 مرداد 1396 دیار میرزا 15 مرداد 1396 دیار میرزا 16 مرداد 1396 دیار میرزا 17 مرداد 1396 دیار میرزا 18 مرداد 1396 دیار میرزا 19 مرداد 1396 دیار میرزا 20 مرداد 1396 دیار میرزا 21 مرداد 1396 دیار میرزا 22 مرداد 1396 دیار میرزا 23 مرداد 1396 دیار میرزا 24 مرداد 1396 دیار میرزا 25 مرداد 1396 دیار میرزا 26 مرداد 1396 دیار میرزا 27 مرداد 1396 دیار میرزا 28 مرداد 1396 دیار میرزا 29 مرداد 1396 دیار میرزا 30 مرداد 1396 دیار میرزا 31 مرداد 1396 
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۱:۴۹    
این روزها گویا دوستداران فرهنگ گیلان می بایست با کوله ای از اسناد به در سازمان میراث فرهنگی مراجعه کنند تا تاریخی بودن خانه را به اثبات برسانند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۷:۳۸    
به کمک روش های زیر می توانید صبحگاه متفاوتی داشته باشید. کافی است یکی از موارد فهرست زیر را انتخاب کنید و آن را هر روز انجام بدهید
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۷    
چند مرد خشمگین قصد ورود به زور در جلسه شورای شهر را داشتند که ماموران پلیس مانع اخلال آنها در جلسه شورا شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۷    
رییس کل بانک مرکزی گفت: در حال حاضر می توانیم با افتخار اعلام کنیم دیگر موسسه غیرمجازی نداریم. او از مردم خواست سرمایه خود را به موسساتی که سود بالا و غیرمنطقی دارند، نسپارند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۷    
در تصویر زیر کارنامه کنکور ارشد وزیر پیشنهادی ارتباطات محمد جواد آذری جهرمی را می بینید.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۲    
مرتضی حسین پور بیستمین شهید مدافع حرم گیلانی است که دیروز (16مرداد ماه سال 1396) طی عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۱۲    
چند مرد خشمگین قصد ورود به زور در جلسه شورای شهر را داشتند که ماموران پلیس مانع اخلال آنها در جلسه شورا شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۴۲    
وقتی باشگاه یونانی دو سهمیه بازیکن خارجی خود را به ملی پوشان ایرانی اختصاص داده و با آنها قرارداد بسته است، هدفش این بوده که بتواند از شجاعی و حاج صفی در این مسابقات بسیار مهم استفاده کند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۷    
مهسا احمدی، بانوی بدلکار ایرانی به تازگی در سریال Fear the Walking Dead از مردگان متحرک بترسید که یک سریال تلویزیونی آمریکایی است ایفای نقش کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۷    
مسعود رضاییان که دو فصل گذشته به سمت مدیرعاملی ملوان بندر انزلی انتخاب شده بود امروز از پست خود کناره گیری کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۲    
سرمربی ملوانان در رابطه با عدم حضور کامل هواداران این تیم می گوید: نمی دانم دوستان 48 ساعت قبل از آغاز بازی ها یادشان افتاده سکوهای ورزشگاه تختی انزلی پیر است؟
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۴۲    
معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: آقای روحانی برای معرفی هیئت وزرا با شخصیت های و بزرگان سیاسی و هیئت رئیسه سه فراکسیون مجلس مشورت و ملاقات کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۲    
شکارچیان غیرمجاز در منطقه شکار ممنوع اشکورات رودسر دستگیر شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۲    
دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی از موافقت سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان برای افزایش قیمت روغن نباتی و اعمال قیمت های جدید از هفته آینده و پس از تصویب و ابلاغ در ستاد تنظیم بازار خبر داد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۲    
نمایشگاه بین المللی محصولات استراتژیک کشاورزی و صنایع وابسته ایران و کشورهای cis درمرکز نمایشگاه ها و همایشهای بین المللی منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۴۷    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست کمیته پیگیری مطالبه رفع حصر فراکسیون امید با رئیس مجلس خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۱    
رییس جمهوری در اجرای اصل 133 قانون اساسی و ماده 188 قانون آیین نامه داخلی مجلس وشورای اسلامی اسامی وزرای پیشنهادی برای دولت دوازدهم را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۱    
آتش نشانان و تیم های امداد و نجات در 24 ساعت گذشته 39 عملیات اطفای آتش سوزی و امداد و نجات را بر عهده داشتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۵    
استاندار گیلان در مراسم استانی روز خبرنگار گفت: باید فضای نقد سازنده وجود داشته باشد لذا دولت تدبیر و امید تمام تفکرات جامعه را مد نظر قرار می دهد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۱    
رییس جمهور در حکمی دکتر اسحاق جهانگیری را به عنوان معاول اول رییس جمهور در دولت دوازدهم منصوب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۱    
سرهنگ عشقی تلاش برای نابود کردن یک پرونده خاص را انگیزه اصلی متهم برای رقم زدن انفجار دانست و اضافه کرد: بعد از اعتراف متهم به داشتن یک همدست، این همدست نیز توسط پلیس شناسایی شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۰    
سرانجام تکلیف وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم توسط رئیس جمهور مشخص و لیست اسامی این افراد به مجلس شورای اسلامی ارائه شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۱۵    
سرپرست شهرداری رشت در ادامه از افتتاح دو خیابان جدید خبر داد و گفت: مسیرهای احساندوست و امام علی(ع) طی دو ماه آینده افتتاح خواهند شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۰    
روح الله منعم با بیان اینکه پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی از دوشنبه دوم مرداد ماه جاری آغاز شده و تا پنج شنبه نوزدهم مرداد ادامه دارد اظهار کرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۰    
دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی درخصوص یاد نکردن از پدرش در مراسم تحلیف اظهار داشت: آقای هاشمی یک تفکر بود، یک جریان بود. با اسم بردن یا اسم نبردن، این جریان یا تفکر تحت تاثیر قرار نمی گیرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۰    
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: بسیاری از برنج های خارجی همچون تایلندی و اروگوئه ای که وارد کشور می شوند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۰    
مرد 38 ساله با بیان این که همسرم پاسخ محبت ها و حمایت های مرا با بی مهری داد و زندگی ام را به خاک سیاه نشاند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با اشاره به اینکه مسیرهای روستایی بسیار مهم هستند، گفت: یکی از اهداف نظام جلوگیری از مهاجرت مردم از روستا به شهر است که با ایجاد دسترسی روستایی این هدف نظام را تحقق ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۰    
لاریجانی با اشاره به عکس سلفی تعدادی از نمایندگان مجلس با خانم موگرینی، گفت: تصویربرداری چند نفر از نمایندگان با یکی از مهمانان گرچه نوعی سهل انگاری بود اما تبدیل آن به یک موضوع اساسی و ندیدن این همه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۰    
آشپز یک سفارتخانه که پس از آشنایی تلگرامی با زن جوان شوهردار، دلبسته اش شده بود، پس از ناکامی در رسیدن به زن مورد علاقه اش وارد خانه زن و شوهر جوان شد و آنها را به گلوله بست.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۰    
محمد پورناصرانی با تاکید بر ضرورت برندسازی پارکها یادآور شد: برندسازی پارکهای سطح شهر گامی بلند در جذب توریسم و توسعه اقتصاد شهر است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۰    
خبرنگاران، قاصدان امین و روایان صدیق اطلاعات و اخبارند که با تلاشهای بی وقفه خود در رویدادها و حوادث کاوش می کنند تا جان های تشنه ی دانستن سیراب شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۵    
شهیدی تشکیل زنجیره ارزش را از راه های حل مشکلات صنایع کوچک دانست و افزود: توسط این زنجیره ارزش امکان این موضوع فراهم می شود که چندین صنایع کوچک باهمدیگر از بورس خرید می کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۷:۴۴    
روز دوشنبه، 16 مرداد، زمین شاهد پدیده ی ماه گرفتگی بود؛ این پدیده در ساعت 21 به وقت ایران از کشورمان قابل مشاهد بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۷:۳۴    
دادستان نظامی تهران جزئیات تازه ای از تیراندازی در میدان تیر پادگان نیروی هوایی ارتش در بخش کهریزک را فاش کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۷:۲۹    
روز دوشنبه، 16 مرداد، زمین شاهد پدیده ی ماه گرفتگی بود؛ این پدیده در ساعت 21 به وقت ایران از کشورمان قابل مشاهد بود.