جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۸:۴۵May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 29 شهریور 1395 - donyayebank.ir

دنیای بانک 31 خرداد 1395 دنیای بانک 31 تیر 1395 دنیای بانک 31 مرداد 1395 دنیای بانک 30 مهر 1395 دنیای بانک 30 آبان 1395 دنیای بانک 30 آذر 1395 دنیای بانک 1 دی 1395 دنیای بانک 30 بهمن 1395 دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 1 شهریور 1395 دنیای بانک 2 شهریور 1395 دنیای بانک 3 شهریور 1395 دنیای بانک 4 شهریور 1395 دنیای بانک 5 شهریور 1395 دنیای بانک 6 شهریور 1395 دنیای بانک 7 شهریور 1395 دنیای بانک 8 شهریور 1395 دنیای بانک 9 شهریور 1395 دنیای بانک 10 شهریور 1395 دنیای بانک 11 شهریور 1395 دنیای بانک 12 شهریور 1395 دنیای بانک 13 شهریور 1395 دنیای بانک 14 شهریور 1395 دنیای بانک 15 شهریور 1395 دنیای بانک 16 شهریور 1395 دنیای بانک 17 شهریور 1395 دنیای بانک 18 شهریور 1395 دنیای بانک 19 شهریور 1395 دنیای بانک 20 شهریور 1395 دنیای بانک 21 شهریور 1395 دنیای بانک 22 شهریور 1395 دنیای بانک 23 شهریور 1395 دنیای بانک 24 شهریور 1395 دنیای بانک 25 شهریور 1395 دنیای بانک 26 شهریور 1395 دنیای بانک 27 شهریور 1395 دنیای بانک 28 شهریور 1395 دنیای بانک 29 شهریور 1395 دنیای بانک 30 شهریور 1395 دنیای بانک 31 شهریور 1395 
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۸:۱۲    
دنیای بانک:در پایان معاملات امروز 29 شهریورماه بازار آزاد ارز ایران هر دلار آمریکا 26 ریال نسبت به روز گذشته افزایش یافت و به 35 هزار و 593 ریال رسید و ارزش برابری هر یورو در برابر ریال هم به 39 هزار ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۷:۵۷    
دنیای بانک: کارگردان، تهیه کننده و دستیار تهیه سریال پنج کیلومتر تا بهشت دیروز برای ادامه تحقیقات در دادسرای جنایی تهران حاضر شدند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۷:۴۷    
دنیای بانک: مشکلات صندوق های بازنشستگی مشکل تازه ای جدید نیست، تاریخی است. در دهه 70 این مشکلات خفیف تر بود. مشکل اساسی صندوق های بازنشستگی پارامتریک است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۷:۳۷    
دنیای بانک: تمامی سرویس های غیر حضوری بانک ملت در ساعت 23:50 روز 30 شهریورماه از دسترس مشتریان خارج خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۷:۳۷    
دنیای بانک: مدیرعامل بانک ملت از عرضه کارت های اعتباری مرابحه این بانک از اول مهرماه سال جاری خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۷    
دنیای بانک: دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت ، با ارسال لوح سپاس از اهتمام جدی دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در اجرای موفق انتشار اوراق مالی سلف موازی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۷    
دنیای بانک: موسسه بین المللی تسویه حساب های بانکی (بی آی اس)روز دوشنبه پیش بینی کرد که چین با بحران بدهی بانکی مواجه می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۷    
دنیای بانک: هیات تجاری ایالت هسن آلمان به سرپرستی وزیر اقتصاد، انرژی، راه و ترابری و توسعه این ایالت و متشکل از 40 نفر از فعالان اقتصادی و مسوولان ایالتی به اتاق تهران آمد و در ملاقات با رییس اتاق ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۷    
دنیای بانک: در پایان معاملات امروز دوشنبه 29 شهریورماه، در بازار آزاد قیمت سکه بهار آزادی تغییری نکرد و با قیمت 1 میلیون و 113 هزار و 400 تومان فروخته شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۸    
دنیای بانک: سفیر ایران در هاوانا از در دستور کار بودن ملاقات رئیس جمهوری کشورمان با فیدل کاسترو در سفرش به این کشور خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۳    
دنیای بانک: پارالمپیک ریو برای کاروان ایران با نتایج خوبی همراه بود اما با مرگ دوچرخه سوار ایران این بازی ها پایان تلخی برای ایرانی ها داشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۸    
دنیای بانک: همزمان با تغییر ساعت رسمی کشور در سی ام شهریورماه ، خدمات الکترونیک بانک تجارت به مدت یکساعت با اختلال مواجه خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۸    
دنیای بانک: رئیس کل بیمه مرکزی ایران از ورود این نهاد به بررسی تخلفات مربوط به دریافت حقوق های نجومی توسط مدیران بیمه تعاون خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۸    
دنیای بانک: رئیس حوزه سمنان با تشریح میزان منابع و مصارف حوزه سمنان گفت: جذب بهینه منابع و تخصیص به موقع مصارف و سود عملیاتی از جمله اهداف موسسه است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۸    
دنیای بانک: عرضه اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه بانک ملی ایران در سراسر کشور از تاریخ 95/6/29 تا پایان 95/7/4 تمدید شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۳    
دنیای بانک: رئیس حوزه سیستان بلوچستان با بیان اینکه پایه های یک سازمان بر نظارت و کنترل استوار است گفت: کنترل و نظارت از اساسی ترین وظایف روسای شعب است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۸    
دنیای بانک: در پایان معاملات امروز دوشنبه 29شهریورماه، در بازارهای فرابورس ایران با معامله 430میلیون ورقه به ارزش 249میلیارد تومان در بیش از 17هزار نوبت، آیفکس 1 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۸    
دنیای بانک: فرمانده انتظامی استان مازندران، از شناسایی و انهدام باند کلاهبرداری اینترنتی دو میلیارد ریالی خبر داد .
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۸    
دنیای بانک: مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام فرابورس ایران روز گذشته با حضور بیش از 60 درصد از سهامداران برگزار شد که با موافقت آنها، افزایش سرمایه 75 درصدی فرابورس رسما تحقق یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۸    
دنیای بانک: بانک ملت پس از اینکه مجمع عمومی عادی سالانه اش سه بار به تنفس خورد، این بار سهامداران را برای انتخاب اعضاء هیات مدیره به مجمع فراخواند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۸    
دنیای بانک: هفتمین کنگره علوم دامی ایران با حمایت و مشارکت بانک کشاورزی در استان البرز برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۸    
دنیای بانک: در پایان معاملات امروز دوشنبه 29 شهریورماه، شاخص سهام بیمه های آسیا، دانا، پارسیان، ما در بورس تهران و بیمه های اتکای امین، کوثر، دی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۴:۱۸    
دنیای بانک: حجم وام دهی شبکه بانکی در آستانه کاهش نرخ سود به 18 درصد تا حدود 752 هزار میلیارد تومان رسیده و مشارکت مدنی در صدر عقود بانکی قرار دارد که بیشتر میزان تسیهلات در قالب آن پرداخت شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۸    
دنیای بانک: بانک مرکزی خبر داده، تخم مرغ 23.4 درصد، برنج 46.9 درصد، حبوب 27.7 درصد، میوه های تازه 27.4 درصد، گوشت قرمز 7 درصد، گوشت مرغ 17 درصد، قند و شکر 48.9 درصد و چای 15 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۸    
دنیای بانک: یک مقام ایرانی گفت، ایران در حال فشار آوردن بر آمریکاست تا موانع بانکی موجود برای گشایش در مبادلات تجاری این کشور پس از توافق هسته ای سال گذشته را از سر راه بردارد و امیدوار است تا در ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۳    
دنیای بانک: اظهارات رئیس جمهور ونزوئلا در مورد قریب الوقوع بودن توافق نفتی و اختلال در از سرگیری صادرات نفت لیبی از بندر راس لانوف موجب شد تا قیمت نفت امروز تقریبا 2 درصد افزایش یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۳    
دنیای بانک: کاهش ارزش دلار و افزایش خرید طلای چینی ها پس از 2 روز تعطیلی بازار این کشور، موجب شد تا قیمت فلز زرد افزایش یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۳:۵۳    
دنیای بانک: هر ایرانی در چهار سال گذشته حداقل هزینه ای چهار میلیون تومانی بابت تشدید تحریم ها پرداخت کرده است .
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۳:۴۸    
دنیای بانک: بر اساس مصوبه هیئت دولت، 69 قلم کالا از تخفیف سود بازرگانی مستثنی شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۳:۴۸    
دنیای بانک: مجمع جهانی داووس، امسال در روزهای 3 و 4 ماه نوامبر به میزبانی دانشگاه استانبول ترکیه برپا خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۳:۴۸    
دنیای بانک: راه اندازی صندوق های زمین و ساختمان با هدف تامین مالی پروژه های ساختمانی از بازار سرمایه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۳:۴۸    
دنیای بانک: یک سخنگوی وزارت خزانه داری آمریکا تائید کرد که واشنگتن دستکم دو مرتبه از طریق سیستم بانکی به حساب ایران پول واریز کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۳:۴۸    
دنیای بانک: کارشناس ارشد مسایل اقتصادی تصریح کرد کارت بازرگانی که به اشخاص حقیقی و افراد میدهند باید حذف شود تا بخشی از بنیاد فساد اقتصادی در کشور هم از بین برود.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۳:۴۳    
دنیای بانک: روزنامه آرمان در شماره دوشنبه 29 شهریور در یادداشتی به قلم محمدحسین برخورداری کارشناس مسایل اقتصادی نوشت: نرخ تورم در مرداد امسال به 7 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۳:۱۳    
دنیای بانک: در پایان معاملات امروز دوشنبه 29 شهریورماه، شاخص بورس تهران با رشد 105 واحدی به رقم 76 هزار و 272 واحد رسید و سبز باقی ماند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۲:۲۴    
دنیای بانک: رئیس جمهور ایران در ونزوئلا اعلام کرد که خواهان قیمت عادلانه نفت در بازار جهانی است و این مسئله هم به نفع تولید کنندگان و هم به نفع مصرف کنندگان است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۲:۲۴    
دنیای بانک: حداقل 500 هزار نفر دیگر در نوبت برای بیمه تأمین اجتماعی هستند. یکی از مشکلات قالیبافان در مسیر بیمه تأمین اجتماعی این است که در صورتی که قالیبافان حق بیمه خود را با یک روز تأخیر پرداخت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۱:۵۴    
دنیای بانک: در حالی که نااطمینانی زیادی در بازارهای بین المللی در آستانه برگزاری نشست بانکهای مرکزی آمریکا و ژاپن وجود دارد، قیمت جهانی طلا در آغاز مبادلات امروز دوشنبه با افزایش نسبی روبرو شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۱:۴۰    
دنیای بانک: وب سایت فول در مطلبی نوشت نبود تعادل در سطح عرضه و تقاضا برای نفت، آینده مناسبی را برای بازار نفتی به ارمغان نخواهد آورد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۱:۴۰    
دنیای بانک: ممکن است ساعت ها، روزها، هفته ها و یا گاهی اوقات ماه ها طول بکشد، تا این اطمینان حاصل شود و احتمالات نشان دهد که زمان کسب سود فرا رسیده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۱:۴۰    
دنیای بانک: هموطنان در سراسر کشور تا پایان شهریور ماه می توانند ضمن افتتاح حساب و یا افزایش موجودی در جشنواره حسابهای قرض الحسنه(دلسپرده) بانک صادرات ایران شرکت کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۱:۴۰    
دنیای بانک: نوع بیمه که برای نخستین بار ارائه می شود، به دلیل تطابق با مسائل شرعی، بسیار پیچیده است اما سفر امنی را برای این مسافران و زائران خلق می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۱:۴۰    
دنیای بانک: دکتر آیت الله ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار، در پیامی بمناسبت عید غدیر خم تأکید کرد:وحدت و ولایتمداری پیام غدیر به امت اسلامی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۰:۳۰    
دنیای بانک: وقتی می خواهید لپ تاپ بخرید، طراحی ظاهری آن یکی از مهم ترین شاخص های انتخاب شما خواهد بود. بسیاری معتقدند که طراحی لپ تاپ هر شخص کاملا با ویژگی های شخصیتی آن مرتبط و هماهنگ است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۰:۳۰    
دنیای بانک: رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور گفت :صدور کد رهگیری مانند گذشته برای بنگاه های املاک الزامی است و ادامه دارد و دامنه حکم دیوان عدالت اداری صرفا برای صدور مفاصا حساب در سازمان امور مالیاتی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۰:۳۰    
دنیای بانک: همزمان با هفته ی امامت و ولایت طی مراسمی به میزبانی بانک تجارت از سه اثر ادبی و هنری مرتبط با واقعه ی تاریخی غدیر رونمایی شد .
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۰۹:۴۵    
دنیای بانک: از مهم ترین بخش های اقتصاد که در کنار بانک و بورس نیازمند نگاه ویژه ای در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی است بخش بیمه است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۰۲:۱۲    
بانک مرکزی با صدور مجوز پذیره نویسی به مؤسسه اعتباری ثامن، تلاش دارد تا این مؤسسه با گرفتن مجوز نهایی فعالیت سر و سامان بگیرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۰۲:۰۲    
پس از برجام شرکت های بیمه های اتکایی بزرگ و کارگزارهای بیمه ای خارجی آمادگی خود را اعلام کرده اند تا با تاسیس دفتر ارتباطی ...