جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۰May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 10 بهمن 1395 - donyayebank.ir

دنیای بانک 31 خرداد 1395 دنیای بانک 31 تیر 1395 دنیای بانک 31 مرداد 1395 دنیای بانک 31 شهریور 1395 دنیای بانک 30 مهر 1395 دنیای بانک 30 آبان 1395 دنیای بانک 30 آذر 1395 دنیای بانک 1 دی 1395 دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 1 بهمن 1395 دنیای بانک 2 بهمن 1395 دنیای بانک 3 بهمن 1395 دنیای بانک 4 بهمن 1395 دنیای بانک 5 بهمن 1395 دنیای بانک 6 بهمن 1395 دنیای بانک 7 بهمن 1395 دنیای بانک 8 بهمن 1395 دنیای بانک 9 بهمن 1395 دنیای بانک 10 بهمن 1395 دنیای بانک 11 بهمن 1395 دنیای بانک 12 بهمن 1395 دنیای بانک 13 بهمن 1395 دنیای بانک 14 بهمن 1395 دنیای بانک 15 بهمن 1395 دنیای بانک 16 بهمن 1395 دنیای بانک 17 بهمن 1395 دنیای بانک 18 بهمن 1395 دنیای بانک 19 بهمن 1395 دنیای بانک 20 بهمن 1395 دنیای بانک 21 بهمن 1395 دنیای بانک 22 بهمن 1395 دنیای بانک 23 بهمن 1395 دنیای بانک 24 بهمن 1395 دنیای بانک 25 بهمن 1395 دنیای بانک 26 بهمن 1395 دنیای بانک 27 بهمن 1395 دنیای بانک 28 بهمن 1395 دنیای بانک 29 بهمن 1395 دنیای بانک 30 بهمن 1395 
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۰    
دنیای بانک: رییس انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران و رییس چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی ازدکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا تقدیر کردند .
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۴:۳۴    
دنیای بانک: معاون اول رییس جمهوری تصویبنامه هیات وزیران درباره تعیین نرخ تعرفه واردات کالاهای اساسی را برای اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۲:۵۴    
دنیای بانک: نخستین همایش نمایندگان شرکت بیمه کوثر به منظور قدردانی از نمایندگان برتر سراسر کشور برگزار می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۲:۰۴    
دنیای بانک: بیست و هفتمین شماره نشریه داخلی بانک شهر(شهرآوا)، ویژه آذر و دی، منتشر شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۱:۵۹    
دنیای بانک: عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه برای تشریح چهارمین گزارش برجام در این کمیسیون به بعد از دهه فجر موکول شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۱:۵۹    
دنیای بانک: رییس جمهوری قانون موافقتنامه همکاری های اقتصادی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری چک را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۰:۱۹    
دنیای بانک: رییس کل بانک مرکزی در نامه ای به مدیران عامل بانک ها با اشاره به لایحه قانونی ممنوعیت خروج بدهکاران بانکی خواستار استفاده از این لایحه به عنوان آخرین اقدام و نه به عنوان اهرم فشار در گام ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۹:۳۹    
دنیای بانک: معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر محدود کردن ورود اتباع ایرانی به این کشور گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۲۳:۵۹    
دنیای بانک: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با بزرگداشت فداکاری باشکوه و مظلومانه آتش نشانان مؤمن و با اخلاص در حادثه پلاسکو و با تشکر از همه دستگاه ها و افرادی که در این ده ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۲۳:۵۹    
دنیای بانک: اصغر فرهادی رسما گفت: در مراسم اسکار امسال در کنار دیگر اهالی سینما شرکت نخواهم کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۷:۲۴    
دنیای بانک: عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در مورد مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع بهره وری سبز و حفظ محیط زیست پیامی صادر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۷:۲۴    
دنیای بانک: چهارمین مرحله از قرعه کشی جشنواره مشتریان شتابی بانک ایران زمین برگزار و برندگان آن اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۷:۰۴    
دنیای بانک: در جریان معاملات امروز یک شنبه 10 بهمن ماه، شاخص فرابورس تهران با رشد 7.5 واحدی به عدد 844 واحد رسید و سبز باقی ماند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۴۹    
دنیای بانک: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفیر سوئیس در تهران بعنوان حافظ منافع دولت ایالات متحده آمریکا بعدازظهر امروز توسط محمد کشاورززاده مدیرکل آمریکا وزارت امور خارجه احضار و یادداشت اعتراضی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۳۴    
دنیای بانک: نسخه نرم افزار متمرکز بانکی سینا به منظور دستیابی به قابلیتها و امکانات جدیدی که این نسخه در اختیار کاربران قرار می دهد ارتقا یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۳۴    
دنیای بانک: شرکت سهامی بیمه ایران به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و همچنین به دلیل استقبال فراوان هموطنان گرامی از خرید بیمه نامه اصناف تخفیف ویژه ای را برای مدت محدود در نظر گرفته است
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۳۴    
دنیای بانک: براساس قرارداد منعقده میان بانک سپه و شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و شرکت تولیدی کاشی تکسرام ، عملیات پرداخت سود سهام سهامداران شرکتهای مذکور از طریق کلیه شعب بانک سپه آغاز شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۹    
دنیای بانک: بانک پاسارگاد به عنوان تنها حامی مالی برتر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، مورد تقدیر قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۹    
دنیای بانک: نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت از بانک تجارت به خاطر همکاری و مساعدت در اجرای طرح ملی جایگزینی 90 هزار تاکسی فرسوده قدردانی به عمل آورد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۹    
دنیای بانک: نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که معنای واقعی بانکداری اسلامی در بانک شهر دیده می شود،گفت: زمانی که سرمایه گذاری شهروندان در یک بانک در توسعه شهرها قابل مشاهده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۹    
دنیای بانک: با پایان یافتن عملیات آواربرداری ساختمان پلاسکو ، گاوصندوق های شعبه بانک تجارت در این ساختمان کشف و به نماینده قانونی بانک ، تحویل داده شد .
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۰۹    
دنیای بانک: دولت در تصمیمات ده بندی اخیر که روز گذشته ابلاغ شده، علاوه بر تکالیف بانکی و بیمه ای برای کسبه پلاسکو،بیمه مرکزی را مکلف کرده تا دیه مسئولیت و عمر آتش نشانان را تا حصول نتیجه پیگیری کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۴۴    
دنیای بانک: دکتر حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران از پروژه تجهیز و راه اندازی موزه بانک ملی ایران در ساختمان سابق صندوق پس انداز ملی بازدید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۴۴    
دنیای بانک: سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 96 در مجلس با اشاره به تصمیمات این کمیسیون برای اجرای هدفمندی یارانه ها در سال جاری گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۳۹    
دنیای بانک: نخست وزیر کانادا در حساب توئیتری خود از ورود پناهجویان به این کشور استقبال کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۳۹    
دنیای بانک: اولین جلسه هیئت ویژه رسیدگی به حادثه ساختمان پلاسکو، با حضور شهردار تهران تشکیل شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۲۴    
دنیای بانک: فریدون آسرایی با انتشار پستی در اینستاگرامش نسبت به سیاست های جدید آمریکا و قوانین تازه عدم صدور ویزا برای 7 کشور که ایران هم شامل آن هاست واکنش نشان داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۹    
دنیای بانک: سپرده گذاران کاسپین که مدتی است امکان برداشت وجوه خود از این موسسه را ندارند چند هفته ایست اقدام به تجمع مقابل ساختمان مرکزی این موسسه و بانک مرکزی کرده و امروز به مجلس رفته اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۰۴    
دنیای بانک: بررسی ها از بازار آزاد امروز - یکشنبه - نشان از ثبات نسبی قیمت ها دارد؛ به طوری که سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 174 هزار تومان و دلار آمریکا 3870 تومان عرضه می شود و از سوی دیگر میان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۴۴    
دنیای بانک: از 21 میلیون واحد مسکونی موجود در کشور، حدود یک سوم آن ها از سوی بانک مسکن تامین مالی شده و این از افتخارات بانک مسکن به شمار می رود.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۹    
دنیای بانک: به فاصله کمتر از سه ماه از عبور دلار از محدوده 3500 تومان، سیاست گذار پولی اعلام می کند که دیگر انتظار برگشت این ارز به دامنه 3500 تومانی را نداشته باشید.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۴    
دنیای بانک: دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به محض ابلاغ بانک مرکزی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۴    
دنیای بانک: وزیر از امضای دو میلیارد یورو قرارداد سرمایه گذاری خارجی تا پایان سال خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۳۴    
دنیای بانک: یک مقام مسئول بانکی با تشریح جزئیات بزرگترین بدهکار یک بانک گفت: 31 نفر بدهی 200 تا 1200 میلیارد تومانی دارند که تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۳۴    
دنیای بانک: در جریان معاملات امروز یک شنبه 10 بهمن ماه، شاخص بورس تهران با افت 6.84 واحدی در رقم 77 هزار و 707 واحد بسته و قرمز شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۳۴    
دنیای بانک: توافقنامه همکاری ما بین شرکت بیمه حافظ و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران منعقد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۱۴    
دنیای بانک: معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سئوال دیگری درباره آخرین وضعیت پرونده فرزند ابتکار گفت: پرونده تشکیل شده دعوای شخصی بوده و فساد مالی نیست.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۰۹    
دنیای بانک: جمعی از آتش نشانان به یاد همکاران شهید خود در حادثه پلاسکو در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۲:۵۹    
دنیای بانک: سه هزار صنعتکار طلا، جواهر و سنگ های قیمتی در نامه ای به رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی، خواستار حذف مالیات بر ارزش افزوده طلای خام شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۲:۵۴    
دنیای بانک: ورود اسکناس های جدید یورو با ضریب امنیتی بالا به بازار پولی اتحادیه اروپا موجب شده تعداد اسکناس های جعلی در منطقه یورو به نصف کاهش یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۲:۴۴    
دنیای بانک: دولت لندن که از موضع گیری در قبال سیاست مهاجرتی اخیر آمریکا در قبال مسلمانان طفره رفته می رفت، بالاخره در مواجهه با نارضایتی نمایندگان پارلمان، زبان به انتقاد از موضع دولت واشنگتن گشود.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۲:۴۴    
دنیای بانک: تعداد 3120 نفر با خرید بیش از 109 هزار برگه از اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن در هفته نخست بهمن ماه از طریق فرابورس ایران وارد فرایند دریافت تسهیلات از بانک مسکن شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۹    
دنیای بانک: حجم و ارزش معاملات اوراق گواهی تسهیلات مسکن(تسه) در دیماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 9 و 11 درصد کاهش داشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۹    
دنیای بانک: با وجود گذشت یک سال از لغو تحریم های غرب علیه ایران روابط تجاری هند با ایران هنوز به طور کامل به حالت عادی بازنگشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۴    
دنیای بانک: رییس کل بیمه مرکزی از برآورد بیمه 400 میلیونی برای آتش نشان های شهید خبرداد و از جزییات خسارات پرداختی به کسبه پلاسکو گفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۹    
دنیای بانک: آکادمی اسکار بیانیه ای را بر اساس اخبار ممنوعیت ورود اصغر فرهادی در مراسم اسکار 2017 منتشر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۰۴    
دنیای بانک: از آنجایی که واتس اپ به عنوان یکی از آخرین قربانی های رخنه های امنیتی شناخته شده، این سوال وجود دارد که آیا برنامه پیام رسانی وجود دارد که واقعا و همه جانبه امن باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۵۹    
دنیای بانک: صندلی عقب ماشین پر است از ظرف های یک بار مصرف غذا که یک پتوی چهارخانه رنگی رویشان کشیده شده تا گرم بمانند. روی صندلی راننده هم یک کیسه نایلونی پر از نان و کنارش قاشق و چنگال یک بار مصرف ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۵۹    
دنیای بانک: شاید باور کردن این موضوع برای شما سخت باشد. اما حساسیت زیاد رئیس یکی از مشهور ترین فدراسیون های ورزشی کشور روی مطالب منتشر شده درباره او و فدراسیونش باعث شده او یک نفر را استخدام کرده تا ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۵۴    
دنیای بانک: وزیر اقتصاد دولت اصلاحات با اشاره به اینکه در دولت قبل کمک های بلاعوض به کشورهای دیگر زیاد صورت گرفته توضیح داد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۵۴    
دنیای بانک: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران جزئیات حریق شبانه در یکی از مخازن نفتی پالایشگاه تهران را تشریح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۴۹    
دنیای بانک: علی طیب نیا گرچه معتقد است نظام مالیاتی در ایران هنوز هم نه عادلانه و نه کارآمد است، ولی امیدوار است در آینده نزدیک ایرادات آن برطرف شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۴۴    
دنیای بانک:وزیر صنعت، معدن و تجارت نرخ رشد صنعت را در سال 1395 بین پنج تا شش درصد پیش بینی و اعلام کرد، قراردادی مابین ایران خودرو و سایپا با رنو امضا نخواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۳۹    
دنیای بانک: سرپرست اورژانس کشور با اشاره به آتش سوزی در مخزن سوخت پالایشگاه شهید تندگویان در تهران، از آماده باش بیمارستان های هفت تیر و شهید مطهری و همچنین عوامل اورژانس تهران به منظور ارائه خدمات ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۳۴    
دنیای بانک: رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از تسهیل صدور گواهی مالیاتی برای دریافت تسهیلات بانکی خبر داد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۳۴    
دنیای بانک: وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی، به دستور اخیر رییس جمهور جدید آمریکا واکنش نشان داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۲۹    
دنیای بانک: محققان دانشگاه یوتا عینک هوشمندی ساخته اند که با استفاده از لنزهای مایع، دیدگان کاربر را دنبال کرده و فوکوس می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۱۹    
دنیای بانک: رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از سیاست های آمریکا، بر راسخ بودن ایران در مبارزه با تروریسم تاکید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۱۹    
دنیای بانک: رئیس کل بانک مرکزی گفت: تکلیف بیش از 90 درصد سپرده گذاران مؤسسه ثامن الحجج مشخص شده است. سیف افزود: دارایی ها و ملک و املاک این مؤسسه بخش عمده ای از مطالبات سپرده گذاران را پاسخ می دهد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۱۴    
دنیای بانک: امکان بازگشت دارندگان کارت سبز آمریکا که شهروندان سوریه و شش کشور دیگر مسلمان از جمله ایران هستند و در حال حاضر در خارج از این کشور بسر می برند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۱۴    
دنیای بانک: 'فرانسوا اولاند' رئیس جمهوری فرانسه شامگاه شنبه در تماس تلفنی با 'دونالد ترامپ' همتای امریکایی اش بر ضرورت احترام به توافق هسته ای با ایران تاکید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۱۴    
دنیای بانک: نماد بانک های بزرگ کشور پس از حدود پنج ماه توقف طولانی دوباره به تابلوی تالار شیشه ای باز می گردند، اما این بازگشت تفاوت بسیار زیادی با بازگشت سال های قبل آنها داشت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۱۴    
دنیای بانک: به دنبال اظهارات رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اعمال بیست درصدی گمرکی به کالاهای وارداتی از مکزیک به آمریکا، ارزش پول مکزیک در برابر دلار آمریکا یک درصد دیگر کاهش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۱۴    
دنیای بانک: رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 گفت: افزایش 2.5 برابری حقوق مددجویان نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در بودجه سال آینده به تصویب رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۱۴    
دنیای بانک: سی جی ویلیمن در مقاله ای که در پایگاه خبری میدلست آی لندن منتشر کرده، دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا را با جورج بوش رئیس جمهور اسبق آمریکا مقایسه کرده و معتقد است که او از بوش بی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۰۹    
دنیای بانک: دوباره حادثه ای تلخ در بین تیم درمانی بیمارستان ها رقم خورد و این بار، یکی از پزشکان بیمارستان های خصوصی تهران، به پرستار باردار حمله برد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۰۹    
دنیای بانک: نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح شروط ایران برای مذاکره با عربستان برای حضور در مناسک حج تاکید کرد: نباید به هر قیمتی و تحت هر شرایطی دراین خصوص مذاکره کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۰۹    
دنیای بانک: اوضاع کسب و کار این روزها آنقدر خراب است که جایی بهتر و جذاب تر از بانکها برای سرمایه گذاری نیست ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۰۹    
دنیای بانک: یک مقام مسئول با تشریح ساز و کار قطع گاز مشترکان بدهکار، اعلام کرد: برای مشترکان بدهکار سه دوره اخطاریه صادر و در صورت عدم توجه گاز آنها قطع خواهد شد.