سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 13 تیر 1397 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 31 فروردین 1397 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1397 دنیای بانک 31 خرداد 1397 دنیای بانک 30 مرداد 1397 دنیای بانک 31 شهریور 1397 دنیای بانک 30 مهر 1397 دنیای بانک 30 آبان 1397 دنیای بانک 28 آذر 1397 دنیای بانک 30 دی 1397 دنیای بانک 30 بهمن 1397 دنیای بانک 29 اسفند 1397 دنیای بانک 1 تیر 1397 دنیای بانک 2 تیر 1397 دنیای بانک 3 تیر 1397 دنیای بانک 4 تیر 1397 دنیای بانک 5 تیر 1397 دنیای بانک 6 تیر 1397 دنیای بانک 7 تیر 1397 دنیای بانک 8 تیر 1397 دنیای بانک 9 تیر 1397 دنیای بانک 10 تیر 1397 دنیای بانک 11 تیر 1397 دنیای بانک 12 تیر 1397 دنیای بانک 13 تیر 1397 دنیای بانک 14 تیر 1397 دنیای بانک 15 تیر 1397 دنیای بانک 16 تیر 1397 دنیای بانک 17 تیر 1397 دنیای بانک 18 تیر 1397 دنیای بانک 19 تیر 1397 دنیای بانک 20 تیر 1397 دنیای بانک 21 تیر 1397 دنیای بانک 22 تیر 1397 دنیای بانک 23 تیر 1397 دنیای بانک 24 تیر 1397 دنیای بانک 25 تیر 1397 دنیای بانک 26 تیر 1397 دنیای بانک 27 تیر 1397 دنیای بانک 28 تیر 1397 دنیای بانک 29 تیر 1397 دنیای بانک 30 تیر 1397 دنیای بانک 31 تیر 1397 
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۳    
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه پارسیان صبح روز چهارشنبه 13تیرماه با حضور اکثریت سهامداران برگزار گردید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۳    
دکتر صادق در مراسم تبادل تفاهمنامه همکاری و قرارداد اجرایی بیمه دانا و قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۳    
نرخ تورم امارات تا پایان می 2018، بدون تغییر نسبت به ماه آوریل در سطح 3.5 درصد باقی ماند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۳    
معاون وزیر صنعت گفت: با توجه به اینکه تمام اختیارات حوزه صنایع کوچک و شهرک ها به استان ها تنفیذ شده است، هیچ نهادی به ویژه بانک ها نباید باعث تعطیل شدن واحدهای تولیدی شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۸    
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: موضوع رفع فیلتر شبکه آمریکایی توییتر قابل طرح در جلسه کارگروه تعیین مصادیق نیست.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۸    
یک منبع آگاه در دفتر رییس جمهور خبریکی از رسانه ها در خصوص مذاکره محرمانه دکتر تخت روانچی با مقامات آمریکایی را تکذیب کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۳    
هیات وزیران در جلسه امروز چهارشنبه خود به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، مقررات مربوط به کارت های بازرگانی را اصلاح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۴۸    
اتحادیه اروپا روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح وزیران روز جمعه این هفته در وین پایتخت اتریش برگزار می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۴۸    
در اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بعد از خروج ترامپ از برجام، او و برخی همفکرانش در خانه ملت ،شرایط را مساعد دیدند که کینه دیرینه خود نسبت به برجام را در عرصه عمومی به نمایش بگذارند و در حالی که ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۴۸    
شرکت خودروسازی بی ام وِ آلمان به دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا هشدار داد که اعمال تعرفه های خودرو، فرصت های شغلی در آمریکا را به خطر می اندازد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۴۳    
قیمت سکه طرح جدید در بازار آزاد امروز 13 تیرماه 97 و تا لحظه تنظیم این خبر با کاهش 86 هزار تومانی 2 میلیون و 870 هزار تومان معامله شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۳۳    
بانک ملت با نصب و راه اندازی دستگاه های صدور آنی کارت در تمامی شعب، صدور فوری کارت های الکترونیک را برای مشتریان در اقصی نقاط کشور امکان پذیر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۲۳    
عضو هیات مدیره بانک مسکن، گفت: حمایت از دهک های میان درآمدی جامعه ، ارتقاء کیفیت ساخت و ساز و کاهش مصرف انرژی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۸    
ساعت کار شعبه های بانک پاسارگاد در استان یزد و شهرستان کاشان تا پایان مرداد ماه 1397 و شعبه قشم تا اطلاع ثانوی تغییر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۳    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: مجموعه بانک مرکزی به زمانبندی اعلام شده یعنی تا پایان شهریورماه 1397 برای اعلام سیاست نهایی ارزهای رمزنگار مقید است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۳    
بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و با هدف حمایت از زندانیان نیازمند، یک فقره چک به مبلغ 500 میلیون ریال به ستاد دیه کشور اهدا کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۳    
مدیرعامل بانک ملی ایران از برنامه ریزی برای توسعه فعالیت های میربیزنس بانک در روسیه خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۲    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه انتقادها را به جان می خریم، گفت: متاسفانه تمام عملکرد دولت تحت تاثیر تحولات بازار ارز قرار گرفت و از آن بدتر اینکه برخی سوءاستفاده ها موجب شد تا مردم نگران شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۲    
در پایان معاملات امروز چهارشنبه 13تیرماه در بازار فرابورس تهران 740میلیون ورقه به ارزش 462میلیارد در 202هزار و 639نوبت داد و ستد شد و در نهایت آیفکس 2.57واحد رشد کرد و در ارتفاع 1252واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۵:۰۲    
وزیر اقتصاد گفت: اعطای دلار 4200 تومان تشویقی برای صادرکنندگانی است که عمدتا مالکیت آنها در اختیار دولت نیست، اقلامی مانند پتروشیمی خوراک اولیه اش از نفت است و سهام دار عمده آن هم دولت است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۵۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از سازمان تعزیرات خواست برای کنترل واحدهایی که ارز 4200 تومانی دریافت کرده اند، اقدام کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۵۲    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه فعلا برنامه ای برای حذف ارز مسافرتی نداریم، گفت: امروز اولین روز آغاز به کار بازار ثانویه ارز است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۵۲    
نگاه سیاستمداران به مباحث مالی و اقتصادی به عنوان کانون و نبض حرکت جامعه همواره شایان توجه بوده و این مهم با توجه به به مفهوم قرض الحسنه ضرورت توجه بیشتری دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۵۲    
تفاهم نامه همکاری میان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی بیمه اتکایی روسیه در زمینه بیمه های اتکایی امضاء شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۵۲    
استانداری تهران در بخشنامه ای اعلام کرد: ساعت کار ادارات مستقر در استان از ساعت 6 تا 14 تعیین شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۷    
"وبصادر" در مدت سه ماه ابتدایی سال، مبلغ 35 هزار و 377 میلیارد ریال سود سپرده پرداخته کرده است. در واقع سود پرداختی به سپرده گذاران بیش از درآمدی است که نصیب بانک ازاین محل شده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۲    
نگاهی به روند شاخص بازار سهام از ابتدای سال تاکنون بیانگر اقبال به بازار سرمایه در این بازه زمانی است، به نحوی که طی این مدت، بورس تهران بازدهی بیش از 14 درصدی را به ثبت رسانده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۲    
خدابخش با اشاره به اینکه سرمایه گذاران بازار سهام باید علاوه بر منفعت های شخصی، مزیت های دیگر این بازار را مدنظر قرار دهند، گفت: با ورود سرمایه های سرگردان جامعه به بازار سرمایه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۷    
با توجه به شفافیت قانون در بحث اخذ مالیات از خانه های خالی دولت باید مسیری را پس از سالها برای شناسایی این واحدها جهت تسریع در اجرای قانون پیدا کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۲    
مدیرعامل بانک قوامین با اشاره به عواقب تعیین نرخ سود بالای بانکی، گفت: فقط بانک هایی که فعالیت های مخرب انجام می دهند و در اصطلاح به آنها بانکی های زامبی می گویند، نگران کاهش نرخ سود هستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۲    
سخنگوی دولت درباره احتمال رفتنش از سازمان برنامه و بودجه گفت: این هم از همان دست خبرهاست که پایه و اساسی ندارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۲    
وزیر ارتباطات اخبار مربوط به فیلتر اینستاگرام را رد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۲    
رئیس پلیس تهران از شناسایی فردی خبر داد که با اجاره کارت ملی 1800 نفر، 2 میلیارد دلار ارز دریافت کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۷    
دستگیری سلطان سکه ما را یاد آقای م انداخت که آذر ماه سال 96 در زمان حراج سکه در بانک کارگشایی، با یک کارت بانکی همه سکه ها را می خرید؛ آیا سلطان سکه همان آقای م است؟
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۷    
راشاتودی اعلام کرد: بانک های دولتی چین دلارهای مردم را جمع آوری می کنند تا ارزش یوان در برابر دلار تقویت شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۷    
نماینده کرمان در مجلس در اعتراض به اقدام وقیحانه دولت فرانسه در دادن مجوز برگزاری تجمع منافقین علیه ایران در این کشور، خواستار اخراج سفیر فرانسه از ایران شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۷    
رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه های مخابراتی و گوشی تلفن همراه خلاء مدیریت مناسب بر روند واردات گوشی تلفن همراه تا عرضه آن در بازار را سبب نابسامانی این بازار و سرگردانی مردم برای خرید اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۷    
رییس اتحادیه فروشندگان موبایل اصفهان گفت: در اصفهان هیچ واردکننده مستقیم موبایل وجود ندارد و فروشندگان جنس خود را از تهران تهیه می کنند، بنابراین نمی توانیم تغییری در قیمت تلفن همراه ایجاد کنیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۷    
عضو هیات رییسه مجلس نامه 102 نماینده خطاب به رییس جمهور و رییس قوه قضاییه برای رسیدگی به شرایط اقتصادی کشور را قرائت کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۲    
رئیس سازمان ملی استاندارد: روند واردات مواد اولیه تولید و کالا های اساسی که مجوز واردات دارند ضمن تامین شرایط سلامت و ایمنی آن ها تسهیل می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۲    
عملیات تقسیم و اختصاص سهام عدالت مشمولان فوت شده به وراث قانونی آنها از 16 تیرماه 97 آغاز می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۲    
مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: این بانک برای حمایت از صادرکنندگان تسهیلات سرمایه گردش با بهره 11 درصدی در اختیار صادر کنندگان قرار می دهد .
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۲    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است جمهوری اسلامی نیز می تواند با قانونگذاری هایی در داخل و قرار دادن حق تحفظ از لیست سیاه گروه ویژه اقدام مالی (FATF) خارج شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۲    
اداره آمار ترکیه اعلام کرد که نرخ تورم این کشور در ماه ژوئن با رسیدن به بیش از 15 درصد از سال 2003 میلادی به بعد بی سابقه است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۱۲    
معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور گفت: 16 تیر، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار 97 است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۷    
روند نزولی شاخص های بورسی در بیشتر کشورهای آسیایی باز هم ادامه یافت و این ریزش ها در ژاپن و چین محسوس تر بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۲    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه 13 تیرماه 97 با رشد 143 واحدی به کانال 112 هزار 490 واحد رسید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۲    
بعد از این که وزارت صنعت، معدن و تجارت دستور به پیش فروش 300 هزار خودرو از سوی دو خودروساز داخلی را داد کمی از تب داغ بازار خودرو کاسته شد اما مشخص نیست که این آرامش پشت توفان تا چه زمانی ادامه خواهد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۲    
تازه ترین آمار گمرک ایران از تجارت خارجی نشان می دهدکه در بهار سال جاری میزان صادرات غیرنفتی ایران بیش از 15 درصد افزایش داشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین در واکنش به درخواست آمریکا از کشورها برای توقف واردات نفت از ایران گفت: پکن همواره با تحریم های یک جانبه مخالف بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۱۲    
طرح ممنوعیت واگذاری سکه به صورت نامحدود به دلیل در نظر گرفتن مصالحی مسکوت ماند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۷    
با وجود دستور رئیس جمهوری برای اعلام صریح و شفاف اسامی دریافت کنندگان ارز رسمی برای واردات، تاکنون مجموع اقلام اعلام شده به یک سوم ارز پرداختی هم نرسیده است و همچنان حدود 9 میلیارد دلاری مانده تا ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۲    
رییس پلیس تهران از دستگیری مردی با 2 تن سکه در تهران خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۵۲    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.4 درصد افزایش به 1257 دلار و 51 سنت رسید. قیمت فلز زرد در اوایل جلسه امروز به بالاترین رقم یک هفته گذشته یعنی 1257 دلار و 63 سنت رسید. قیمت طلای آمریکا نیز امروز با 0 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۵۲    
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: در جلسه با اعضای شورای شهر تهران مقرر شد از بلندمرتبه سازی در بافت فرسوده و تاریخی پایتخت ممانعت به عمل آمده و برج سازی به مناطق حاشیه ای شهر منتقل شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۷    
مدیرعامل و عضو هیات مدیره اتحادیه سراسری فرش دستباف با اشاره به اعطای تسهیلات 30 میلیونی جهت خرید فرش دستباف گفت:متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات با اتحادیه سراسری تماس برقرار کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۲    
بانک ایران زمین با هدف همراهی در مدیریت بهینه مصرف عمومی برق و رعایت حال هموطنان در فصل تابستان، ساعت کار برخی از شعب خود را تغییر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۲    
مهلت سازمان بورس به بانک پارسیان برای رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار به مدت 7 روز تمدید شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۷    
یک روز پس از پاسخ قاطع ایران به تهدیدات نفتی ترامپ، قیمت نفت سیر صعودی گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۷    
فهرست برندهای نوشیدنی غیرمجاز برای واردات بر اساس اعلام دفتر مبارزه با قاچاق کالاهای هدف منتشر شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۲    
مصرف برق در ساعات پیک از سقف ظرفیت عملی تولید برق عبور کرده و با 700 مگاوات واردات و استفاده از تمامی ذخایر بخش نیروگاهی و توزیع هم امکان پاسخگویی به مصرف بیش از 56 هزار مگاواتی میسر نشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۷    
تورم اقلام قابل تجارت در اردیبهشت ماه بر اساس سال پایه 100=1395 معادل 9.3 درصد و غیرقابل تجارت 8.9 درصد بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۲    
" امیر صفری " سرپرست پژوهشکده بیمه به سمت دبیر بیست و پنجمین همایش بیمه و توسعه منصوب شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۷    
سه برنده خوش شانس باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران سه میلیارد ریال جایزه نقدی گرفتند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۳۲    
وزیر اقتصاد در حالی از راه اندازی بازار ثانویه ارز خبر داده بود که اکنون خبرها حکایت از آن دارد که صرافی های دارای مجوز بانک مرکزی، از روز شنبه می توانند اقدام به معامله با نرخ بورس کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۲۷    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه انتقادها را به جان می خریم، گفت: متاسفانه تمام عملکرد دولت تحت تاثیر تحولات بازار ارز قرار گرفت و از آن بدتر اینکه برخی سوءاستفاده ها موجب شد تا مردم نگران شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۲۲    
دستاوردهای اقتصادی سفر رئیس جمهوری به سوئیس و اتریش در گفت وگو با اعضای اتاق بازرگانی بررسی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۱۷    
مدیرکل آموزش پرورش شهر تهران با بیان اینکه بخشنامه نقل و انتقالات بین منطقه ای فرهنگیان در پایتخت دهه آخر تیر صادر و شروع خواهد شد گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۱۷    
خریداران لوازم خانگی که تاکنون از گرانفروشی در این بازار گلایه داشتند، اکنون با نفروختن کالا از سوی فروشندگان مواجه شده اند؛ این درحالی است که دولت برای واردات کالاهای این بخش ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۱۷    
قیمت نفت روز چهارشنبه تحت تاثیر کاهش ذخایر آمریکا در بحبوحه کمبود عرضه به دلیل مختل شدن فعالیت سنکرود کانادا در آلبرتا، افزایش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۱۲    
بررسی لیست منتشره از سوی بانک مرکزی نشان می دهد که با توجه به تفاوت نرخ ارز دولتی و آزاد، حدود 600 میلیارد تومان یارانه در قالب ارز دولتی به واردکنندگان خودرو پرداخت شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۱۲    
درحالی که خاموشی های پی درپی مردم را سردرگم کرده و در گرم ترین روزهای سال مشکلات زیادی را برای آن ها به وجود آورده ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۲    
مدیر اداره بررسی ها و سیاست های اقتصادی بانک مرکزی با تاکید بر تلاش این بانک بر ثبات نرخ تورم، گفت: مجموع شرایط در چند ماه گذشته به خصوص نوسانات بازار ارز، احتمالا نرخ تورم را افزایشی خواهد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۲    
رییس مجلس گفت: کمیته ها در کمیسیون ها پیشنهاداتی در زمینه مسائل اقتصادی تدوین کرده اند که این پیشنهادات در چارچوب قوانین قابل اجرا است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۵۷    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از ارائه پیش نویس طرح دو فوریتی اقتصادی به نمایندگان خبر داد.