سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 18 دی 1397 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 31 فروردین 1397 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1397 دنیای بانک 31 خرداد 1397 دنیای بانک 31 تیر 1397 دنیای بانک 30 مرداد 1397 دنیای بانک 31 شهریور 1397 دنیای بانک 30 مهر 1397 دنیای بانک 30 آبان 1397 دنیای بانک 28 آذر 1397 دنیای بانک 30 بهمن 1397 دنیای بانک 29 اسفند 1397 دنیای بانک 1 دی 1397 دنیای بانک 2 دی 1397 دنیای بانک 3 دی 1397 دنیای بانک 4 دی 1397 دنیای بانک 5 دی 1397 دنیای بانک 7 دی 1397 دنیای بانک 8 دی 1397 دنیای بانک 9 دی 1397 دنیای بانک 10 دی 1397 دنیای بانک 11 دی 1397 دنیای بانک 12 دی 1397 دنیای بانک 13 دی 1397 دنیای بانک 14 دی 1397 دنیای بانک 15 دی 1397 دنیای بانک 16 دی 1397 دنیای بانک 17 دی 1397 دنیای بانک 18 دی 1397 دنیای بانک 19 دی 1397 دنیای بانک 20 دی 1397 دنیای بانک 21 دی 1397 دنیای بانک 22 دی 1397 دنیای بانک 23 دی 1397 دنیای بانک 24 دی 1397 دنیای بانک 25 دی 1397 دنیای بانک 26 دی 1397 دنیای بانک 28 دی 1397 دنیای بانک 29 دی 1397 دنیای بانک 30 دی 1397 
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۹    
در ادامه دیدارهای صمیمانه مدیرعامل بانک کشاورزی با مدیران استانی شعب این بانک که با هدف ارتباط مستقیم و بدون واسطه و به منظور بررسی نقاط قوت و ضعف و حرکت در مسیر بالندگی صورت می گیرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۷:۳۴    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار افزایش مدت زمان اعتبار ثبت سفارش از 3 ماه کنونی به 6 ماه شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۷:۲۹    
شورای پول و اعتبار در جلسه عصر امروز (سه شنبه 18 دی ماه) مقررات مربوط به بازار متشکل معاملات ارزی را تصویب کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۷:۱۴    
در جلسه شورای عالی بورس که به ریاست وزیر اقتصاد برگزار شد، با اتفاق آرا شاپور محمدی برای یک دوره 30 ماه دیگر به عنوان سکاندار بازار سرمایه ابقا شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۳:۲۹    
مدیرعامل بانک آینده گفت: برای عبور از وضعیت فعلی اقتصادی کشور باید همراه تمام مردم و دوشادوش مسئولان اقتصادی کشور آماده بوده و برنامه داشته باشیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۳۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: لیست کامل بیمه شدگانی که زیر سه میلیون حقوق دریافت می کنند از سوی تامین اجتماعی تهیه شده و برای توزیع سبد کالا منتظر تخصیص بودجه هستیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۳۰    
حمایت بانک کشاورزی از زنجیره ارزش محصولات کشاورزی و کشاورزی قراردادی ظرفیت های فراوانی برای اقتصاد کشاورزی ایجاد کرده است و روح اله خدارحمی رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی استفاده از این ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۵    
امکان خرید شارژ سیم کارت های تلفن همراه از طریق سامانه اینترنت بانک تجارت راه اندازی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۵    
در ادامه دیدارهای صمیمانه مدیرعامل بانک کشاورزی با مدیران استانی شعب این بانک که با هدف ارتباط مستقیم و بدون واسطه و به منظور بررسی نقاط قوت و ضعف و حرکت در مسیر بالندگی صورت می گیرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۰    
بانک رفاه در راستای ارائه خدمات مالی متناسب با نیازها و شرایط مختلف مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری طرح سودمند رفاه را ارائه کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۰    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه عملکرد بانک در عرصه های مختلف باید به جامعه آرامش و ثبات هدیه کند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۵    
رئیس اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک صادرات ایران از فروش 12 شرکت غیرابزاری این بانک خبر داد و گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۵    
بررسی رقم سود خالص بانک سینا در پایان دوره 6 ماهه اول امسال نشان می دهد که این میزان سود برابر با کل سود خالص در دوره 12 ماهه منتهی به پایان سال 96 است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۵    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم استقرار هر چه سریعتر سامانه جامع تسهیلات تاکید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۰۵    
قیمت نفت روز سه شنبه با امیدواری بازار به نتیجه بخش بودن مذاکرات تجاری میان آمریکا و چین و همچنین کاهش عرضه اوپک، ثابت بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۰    
جیم یونگ کیم رییس گروه بانک جهانی که با سیاستهای دولت ترامپ در خصوص تغییرات جوی مشکل داشت، سه سال زودتر از این که موعد ریاستش به پایان برسد، از سمت خود کناره گیری کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۰    
جدیدترین آمارهای ارائه شده از سوی سازمان توسعه تجارت ایران نشان می دهد که با وجود روند کاهشی صادرات میعانات گازی تراز تجاری کشور مثبت باقی مانده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۰    
قیمت طلا روز سه شنبه با امیدواری فزاینده بازارها نسبت به توقف روند افزایش نرخ های بهره آمریکا و توافق تجاری واشنگتن و پکن که ریسک پذیری را بهبود بخشید و ارزش دلار را بالا برد، کاهش پیدا کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۵    
با افزایش انتظارات نسبت به توقف روند افزایش نرخ بهره در آمریکا، دلار تضعیف شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۰    
رئیس اتاق اصناف ایران با تاکید بر این که گرانی با گران فروشی فرق دارد، اعلام کرد که گرانی برخی محصولات در بازار هیچ ارتباطی با اصناف ندارد و می تواند عوامل مختلفی غیر از فروشنده ها داشته باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۰    
صلاحیت حرفه ای فرهاد اعلمی فر، معاون مالی شرکت بیمه کوثر ازسوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تایید شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۵    
مشورت های نهایی درخصوص شکل گیری بازار متشکل معاملات ارزی امروز (18 دی) در بانک مرکزی انجام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۰    
به گفته دفاتر مشاور املاک، بازار مسکن در دی ماه از آذرماه هم کسادتر است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۰    
رییس کل بانک مرکزی اخیرا خبر داد که لایحه حذف چهار صفر از پول ملی به دولت ارائه شده و احتمالا در آینده نه چندان دور به مرحله اجرا در می آید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۰    
بانک توسعه تعاون به منظور بهره گیری مناسب از اهرم های تشویقی برای ساماندهی بدهی فعالین اقتصادی پیش قدم شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۰    
رییس کل گمرک با اشاره به مصوبه هیات وزیران برای ترخیص 13 هزار خودروی مانده در گمرک، گفت: این مصوبه 4 ماه اعتبار دارد و خودروهایی که تا تاریخ تصویب این مصوبه وارد کشور شده باشد، مشمول هستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۵    
سازمان برنامه و بودجه برای کاهش اثرات تحریم در بخش پولی و بانکی، انعقاد پیمان های پولی جدید و استفاده از پیام رسان مالی جایگزین سوئیفت را پیشنهاد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۵    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: اینکه ارز 4200 تومانی برای کالاهای اساسی اختصاص یابد اما فروشندگان، نرخ ارز در بازار آزاد را مبنای فروش قرار دهند، غیرقابل قبول است و نظارت ها در این حوزه تشدید می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۰    
دادستان تهران با تشریح 4 بستر اقدامات مجرمانه، گفت: حداقل یک میلیارد و 200 میلیون دلار با استفاده از کارت های ملی اجاره ای افراد در بازار آزاد فروخته شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۰    
وزیر حمل و نقل هند از اعطای مجوز توسط دولت هند به بانک پاسارگاد خبر داد تا این بانک طی سه ماه شعبه ای در بمبئی تاسیس کند و تبادل مالی تسهیل شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۵    
معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار از بازنگری دو دستورالعمل مهم خبر داد و عنوان کرد: شرایط اقتصادی که محصول نوسانات نرخ ارز بود سال پر فراز و نشیبی برای بازار سرمایه رقم زد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۵    
اتاق ایران طی نامه ای شرایط استفاده از سپرده گذاری 250 میلیون یورویی صندوق توسعه به منظور صدور ضمانت نامه های ارزی برای صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۱۰    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه شنبه 18 دیماه 97 با افزایش 1643 واحدی به رقم 163 هزار و 967 واحد صعود کرد و سبز ماند. در بازار فرابورس هم شاخص 13 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۰    
رئیس اتاق بازرگانی تهران با گلایه شدید از دولت برای نادیده گرفتن بخش خصوصی در تصمیم گیری ها گفت: امروز دولت با صدور بخشنامه با فعالان اقتصادی حرف می زند و آنها را در تصمیمات بازی نمی دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۰    
معاملات امروز، سه شنبه بازارهای آسیایی به امید نزدیک شدن آمریکا و چین به یک توافق تجاری با رشد اکثر سهام همراه شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۰    
از قدیم گفته اند پول، پول می آورد.این مثل در همه جا صادق است اما در ایران صادق تر.پول اگر در خدمت تولید قرار گیرد پسندیده است و پول هم می آورد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۰    
براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (سه شنبه هجدهم دی ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته 42 هزار ریال قیمت خورد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۰    
همزمان با تصمیم بانک مرکزی برای عدم انتشار آمار تورم تا اطلاع ثانوی، مرکز آمار از تصمیمی رونمایی کرد که طبق آن بانک مرکزی اجازه محاسبه و نشر آمارهای اقتصادی را نخواهد داشت!
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۵    
وزیر اقتصاد در حاشیه نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: عوامل بنیادین در تعیین نرخ ارز همگی حاکی از سیر نزولی آن است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۵    
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران، گفت : در رسیدگی به پرونده دو متهم ارزی مقرر شد ارز دریافتی به میزان 560 هزار یورو و 14 میلیون یوآن را به بانک های شاکی مسترد کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۵    
مدیریت سرمایه انسانی بانک سامان گواهینامه نظام مدیریت کیفیت را از شرکت توف نورد آلمان دریافت کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۰    
مبنای فعالیت های آماری بانک مرکزی بند (پ) ماده 10 احکام دائمی برنامه های توسعه کشور خواهد بود و این بانک با قوت به فعالیت های قانونی خود در زمینه تولید و انتشار آمار و پاسخگویی به نیازهای جامعه ادامه ...