یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 29 دی 1397 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 31 فروردین 1397 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1397 دنیای بانک 31 خرداد 1397 دنیای بانک 31 تیر 1397 دنیای بانک 30 مرداد 1397 دنیای بانک 31 شهریور 1397 دنیای بانک 30 مهر 1397 دنیای بانک 30 آبان 1397 دنیای بانک 28 آذر 1397 دنیای بانک 30 بهمن 1397 دنیای بانک 29 اسفند 1397 دنیای بانک 1 دی 1397 دنیای بانک 2 دی 1397 دنیای بانک 3 دی 1397 دنیای بانک 4 دی 1397 دنیای بانک 5 دی 1397 دنیای بانک 7 دی 1397 دنیای بانک 8 دی 1397 دنیای بانک 9 دی 1397 دنیای بانک 10 دی 1397 دنیای بانک 11 دی 1397 دنیای بانک 12 دی 1397 دنیای بانک 13 دی 1397 دنیای بانک 14 دی 1397 دنیای بانک 15 دی 1397 دنیای بانک 16 دی 1397 دنیای بانک 17 دی 1397 دنیای بانک 18 دی 1397 دنیای بانک 19 دی 1397 دنیای بانک 20 دی 1397 دنیای بانک 21 دی 1397 دنیای بانک 22 دی 1397 دنیای بانک 23 دی 1397 دنیای بانک 24 دی 1397 دنیای بانک 25 دی 1397 دنیای بانک 26 دی 1397 دنیای بانک 28 دی 1397 دنیای بانک 29 دی 1397 دنیای بانک 30 دی 1397 
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۱    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، از تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه تشکیل، خرید ساختمان ها، جذب نیرو و پرداخت وام توسط بانک شهر در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۵    
مدیر عامل بانک رفاه در جمع آموزشی- تخصصی روابط عمومی ها اظهار داشت: وجود یک روابط عمومی قدرتمند، فعال و همراه با ارتباطات گسترده درون و برون سازمانی زمینه ساز ایجاد توسعه سازمانی و مدیریت افکار عمومی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۰    
معاون مدیر عامل دربازاریابی و فروش ایران خودرو در پی اظهار نگرانی برخی مشتریان درخصوص افزایش قیمت تعهدات فروش قطعی محصولات اعلام کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۸    
خدمات رسانی درحوزه بیمه درمان تکمیلی به کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) سراسرکشور و خانواده های آنان توسط سفیران بیمه تجارت نو از اول بهمن ماه سال جاری کلید می خورد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۷    
در راستای افزایش انگیزه، قدرت خرید و تکریم بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، امکان شارژ مجدد کاراکارت از سوی بانک رفاه فراهم شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۷    
برندگان نهایی طرح باشگاه سفیران فرهنگی بانک صادرات ایران جوایز خود را دریافت کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۷    
رئیس دایره نظارت بر فرایندهای اعتباری بانک توسعه صادرات در سی و چهارمین نشست تخصصی معرفی خدمات بانک در یزد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۲    
گردهمایی سراسری کارکنان استان های خراسان رضوی و شمالی با حضور معاون محترم عملیات بانکی، مدیریت محترم امور شعب استان ها و مدیریت محترم سرمایه انسانی و آموزش ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۲    
اسامی برندگان پویش یک قطره کمتر بانک ایران زمین، که در راستای افزایش حساسیت مخاطبین خود به موضوع کم آبی و ارتقاء مصرف بهینه آب در کشور برگزار شده بود، اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۲    
در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز در حالی که کارشناسان وال استریت دچار سه دستگی کم سابقه ای شدند، سرمایه گذاران نسبت به روند رشد قیمت طلا در هفته جاری خوش بین ماندند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۳۷    
امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به روز گذشته افزایش داشته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت 3 میلیون و 969 هزار تومان معامله می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۷    
راننده محور شدن بیمه شخص ثالث به مفهوم صدور بیمه نامه برای هر راننده نبوده و کماکان این بیمه برای وسیله نقلیه صادر خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۲    
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، شنبه 29 دی ماه، به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی و با حضور اعضای آن برای بررسی قانون (FATF) برگزار شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۷    
مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت گفت: 50 درصد از یارانه انرژی، به سه دهک ثروتمند جامعه پرداخت می شود؛ در حالیکه هزینه های انرژی آنها، تنها 3 درصد از مجموع هزینه خانوارشان است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۷    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می گوید که این اتحادیه هیچگونه مجوزی را در زمینه معاملات سکه ثامن ارائه نداده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۲    
یک مدیر بانکی گفت: سالانه ارقام هنگفتی در قالب هزینه های خدمات بانکداری و پرداخت الکترونیک در شبکه بانکی صرف می شود که هیچ شفافیت قابل اتکایی در مورد آنها برای همه بهره برداران وجود ندارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۲    
همایش سراسری بانک پاسارگاد با حضور مسئولین، اعضای هیأت مدیره، مدیران و جمعی از بانکداران بانک پاسارگاد در تاریخ 27 دی 1397 و در محل سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۷    
مدیر اجرایی مسکن مهر ضمن هشدار به متقاضیان واحدهای این طرح، گفت: دلالان با گریز از حاکمیت قانون با فریب متقاضیان سعی در خرید و احتکار مسکن مهر دارند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۷    
مرکز آمار اروپا اعلام کرد بهای مسکن در سال گذشته، هم در منطقه یورو و هم در اتحادیه اروپا 4.3 درصد افزایش یافته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۲    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه 29 دیماه 97 با افزایش 536 واحدی به رقم 166 هزار و 131 واحد صعود کرد و سبز شد. در بازار فرابورس هم شاخص 19 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۲    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال98 گفت: بر اساس مصوبه این کمیسیون، به منظور توان تسهیلات دهی بانک های دولتی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۲    
اوپک، در حالی جزئیات کاهش تولید اعضای خود و سایر تولیدکنندگان بزرگ متحد با خود در 6 ماه آینده را منتشر کرده که انتشار این لیست، منجر به رشد 3 درصدی قیمت نفت در بازارها شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۲    
سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران با تأکید بر مدیریت منابع ارزی گفت: این سازمان هیچ برنامه ای برای بازگشایی ثبت سفارش واردات خودرو ندارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۲    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: اگر ما در سازمان خصوصی سازی عافیت طلب باشیم، تلاش می کنیم شرکت های دولتی را به خصولتی ها بفروشیم و با این کار حاشیه امنی برای خود ایجاد کنیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۴۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و رئیس کل اسبق بانک مرکزی با بیان اینکه زمانی ایران مدعی پیوستن به سازمان تجارت جهانی بود گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۴۲    
تحلیلهای کارشناسی از آینده بازار مسکن حاکی از آن است که احتمال جهش نرخ واقعی قیمتها بسیار بعید است اما رشد اجاره بها محتمل به نظر می رسد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با فراخواندن مدیران عامل دو خودروسازی بزرگ کشور نسبت به عمل کردن آنها به تعهدات فروش خود اولتیماتوم داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۲    
سرپرست موسسه اعتباری کوثر با تاکید بر موضوع رضایتمندی مشتری در نظام بانکی گفت: کارمند بانک باید مشاور مالی مشتری باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۷    
براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (شنبه بیست و نهم دی ماه 97) بدون تغییر نسبت به روز گذشته 42 هزار ریال قیمت خورد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۷    
کارشناسان معتقدند صندوق مسکن یکم با ادامه روند فعلی، امکان حیات خود را از دست داده و حتی در صورت ادامه فعالیت، اثری در افزایش قدرت خرید مسکن خانوار نخواهد داشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۲    
نفت خام سبک ایران یکبار دیگر برای عرضه در رینگ بین الملل بورس انرژی آماده شده و قرار است اول بهمن ماه یک میلیون بشکه نفت به قیمت پایه 52.42 به فروش برسد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۲    
مدیرعامل فرابورس در نامه ای به اداره نظارت بر ناشران فرابورسی سازمان بورس، اعلام کرد که هیچگونه معامله ای از بازار متشکل ارزی، در بازار سرمایه انجام نخواهد شد و فرابورس تنها سهامدار است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۲    
دبیر انجمن خودروسازان گفت: اگر سود مشارکت در قراردادها 18 درصد باشد، در زمان تحویل نسبت به زمان تاخیر، باید 30درصد به مشتری پرداخت شود که این موضوع زیان هنگفتی بر دوش خودروسازان خواهد گذاشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۷    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: قیمت واقعی دلار در کشور 7 الی 8 هزار تومان است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۷    
رئیس گروه اقتصادمسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر حجم متقاضیان مورد برنامه ریزی برای مسکن دار شدن بسیار زیاد است، لذا پاسخ دادن به این نیازها در یک گام تقریبا آرمانی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۷    
مطالبات بانک ها از دولت محدود به پرداخت این بدهی و راهکارهای تسویه آن نیست، بلکه در این بین اختلاف آماری بین آنها مورد توجه است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۲    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: بدهکاری گسترده خودروسازان با وجود پیش فروش ها بر نگرانی ها می افزاید دولت بدون در نظر گرفتن حجم وسیع بدهی های این شرکت ها در لایحه بودجه سال 98 چند هزار میلیارد تومان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۷    
رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: عملیات نصب اسکلت ساختمان جدید پلاسکو از ابتدای سال آینده آغاز می شود و انتظار می رود کسبه این مجتمع تجاری در مهر ماه سال 1399 کار خود را در ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۷    
دبیر انجمن خودروسازان ایران طی پیشنهادی خواستار اعلام زمان تحویل خودرو های پیش فروش معوق خودروسازان به مشتریان شد
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۲    
افزایش امید به این که ایالت متحده و چین اختلافات تجاری خود را حل وفصل کنند، موجب جهش سهام آمریکا شد تا شاخص های مهم وال استریت به چهارمین رشد هفتگی پیاپی خود دست پیدا کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۲    
بانک مرکزی ایتالیا در تازه ترین بولتن خود هشدار داد که این کشور در یک قدمی رکود اقتصادی قرار دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۷    
تحلیلگران معتقدند علی رغم مشکلات کنار گذاشتن دلار، روسیه و چین برای استفاده از پول ملی خود در مبادلات دوجانبه جدی هستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۷    
در پایان معاملات هفتگی بازارهای ارزی، ارزش یورو در برابر دلار، فرانک و پوند کاهش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۷    
بانک سرمایه در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و تأکیدات دولت محترم، املاک تملیکی و مازاد بر نیاز خود را با شرایط ویژه و استثنایی به فروش می رساند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۲    
یک اقتصاددان معتقد است: حذف صفرها از پول ملی چیز تازه ای نیست و سال هاست که مردم نه تنها چهار صفر که اقشاری از آنها 6 و گروهی نیز 9 صفر از واحد پولی ریال حذف کرده اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۷    
بسته حمایتی 200 هزار تومانی از امروز به حساب بیمه شدگان تأمین اجتماعی واریز می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۷    
پس از آنکه اوپک در گزارشی از افت قابل توجه تولید نفت خود خبر داد و در حالی که سیگنال هایی از پیشرفت در مذاکرات تجاری آمریکا و چین منتشر شده است، قیمت نفت خام آمریکا روز جمعه بیش از 3 درصد افزایش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۷    
بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی از آن است که یک واحد 88 متری در آلستوم به قیمت یک میلیارد و 430 میلیون تومان و واحد مسکونی 58 متری یکسال ساخت در منطقه 19 به قیمت 70 میلیون تومان معامله شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۲    
شرکت بیمه کوثر به عنوان نهمین عضو اصلی کنسرسیوم بیمه نامه های مشترک انرژی پذیرفته شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۲    
بانک ملی ایران در 9 ماه ابتدای امسال بیش از 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری پرداخت کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۷    
کانون جوانه های بانک ملی ایران به منظور آموزش مفاهیم اقتصادی به کودکان و نوجوانان و آشنایی با بانکداری، غرفه خود در شهر مشاغل کودکان (کاربازیا) واقع در برج میلاد را راه اندازی کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۷    
مدیرعامل بانک مسکن گفت: با افزایش سرمایه 5 هزار میلیارد تومانی بانک مسکن در بودجه سال آینده میزان بدهی های این بانک به بانک مرکزی بابت طرح مسکن مهر به همین میزان کاهش می یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۲    
با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان افتتاح شد که باعث تقویت شبکه برق در منطقه و افزایش تولید انرژی برق می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۷    
سامانه ی صدور حواله ی الکترونیک از آبان ماه سال جاری برای دستگاه های اجرایی راه اندازی شد، این سامانه جایگزین صدور چک شده و از این پس انتقال وجه دستگاه اجرایی به صورت مکانیزه جابه جا شده و پس از ...