پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۷May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 28 دی 1397 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 31 فروردین 1397 اکو فارس 1 اردیبهشت 1397 اکو فارس 31 خرداد 1397 اکو فارس 31 تیر 1397 اکو فارس 31 مرداد 1397 اکو فارس 1 شهریور 1397 اکو فارس 1 مهر 1397 اکو فارس 30 آبان 1397 اکو فارس 1 آذر 1397 اکو فارس 30 بهمن 1397 اکو فارس 1 اسفند 1397 اکو فارس 1 دی 1397 اکو فارس 2 دی 1397 اکو فارس 3 دی 1397 اکو فارس 4 دی 1397 اکو فارس 5 دی 1397 اکو فارس 6 دی 1397 اکو فارس 7 دی 1397 اکو فارس 8 دی 1397 اکو فارس 9 دی 1397 اکو فارس 10 دی 1397 اکو فارس 11 دی 1397 اکو فارس 12 دی 1397 اکو فارس 13 دی 1397 اکو فارس 14 دی 1397 اکو فارس 15 دی 1397 اکو فارس 16 دی 1397 اکو فارس 17 دی 1397 اکو فارس 18 دی 1397 اکو فارس 19 دی 1397 اکو فارس 20 دی 1397 اکو فارس 21 دی 1397 اکو فارس 22 دی 1397 اکو فارس 23 دی 1397 اکو فارس 24 دی 1397 اکو فارس 25 دی 1397 اکو فارس 26 دی 1397 اکو فارس 27 دی 1397 اکو فارس 28 دی 1397 اکو فارس 29 دی 1397 اکو فارس 30 دی 1397 
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۸    
اکوفارس: وزیر خارجه مغرب چهارشنبه شب از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب حمایت کرد و خواستار انجام هماهنگی ها برای این منظور شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۳:۰۱    
اکوفارس: قیمت نفت و طلا در بازارهای جهانی با کاهش رو به رو شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۰    
اکوفارس: با مخالفت بانک مرکزی مبنی بر واردات بدون انتقال ارز و ترخیص خودروهایی که ثبت سفارش آنها تا تاریخ 16 دیماه انجام شده بود، هیات وزیران این مصوبه را اصلاح و تاریخ را از دی به مرداد، تغییر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۹    
اکوفارس: اقدام امسال جشنواره فیلم فجر در انتشار به موقع جدول نمایش فیلم ها در سینماهای مردمی مورد توجه کارگردانان سینمای ایران از جمله کیومرث پوراحمد، فریدون جیرانی و علیرضا رئیسیان قرار گرفت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۶    
اکوفارس: میراث آریا : مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد از حل شدن مشکلات موزه آیینه و روشنایی این استان با پیگیری و تلاش های استاندار یزد و مدیران ارشد سازمان میراث فرهنگی خبر داد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۸    
اکوفارس: پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا وارد روزهای حساس خود شده است. رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده هر چقدر به روزهای آخر تحقیقاتش نزدیک می شود، سند جدیدی رو می کند ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۸    
اکوفارس: هیات وزیران در مصوبه اخیر خود اجازه داده بود 13 هزار خودروی دپو شده در گمرک ترخیص شود و اجازه ثبت سفارش بدون انتقال ارز این خودروها . . .
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۵۸    
اکوفارس: مازاد تجاری روسیه در 11 ماهه 2018 به 191. 4 میلیارد دلار رسید و پیش بینی می شود با وجود تحریم ها علیه این کشور مازاد تجاری روسیه در 12 ماهه 2018 رکورد جدیدی به ثبت برساند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۹    
اکوفارس: کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل(آنکتاد) از ورود اقتصاد ایران به رکود با رشد منفی یک درصد در سال 2018 خبر داد و رشد اقتصادی منفی 2. 4 درصد و تورم 34. 9 درصدی را برای سال 2019 پیش بینی کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۲۱    
اکوفارس: مجموع فروش رنو فرانسه به ایران در سال 2018 بالغ بر 101 هزار و 347 دستگاه بوده است که این رقم نسبت به سال قبل از آن افت 45 درصدی داشته است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۲۱    
اکوفارس: شاخص بورس در هفته ای که گذشت با 766 واحد افزایش، معادل نیم درصد رشد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۹    
اکوفارس: یک شرکت تولید محصولات کشاورزی در ترکیه هندوانه هایی را در اندازه زیتون تولید و به بازار عرضه کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۹    
اکوفارس: نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه منزل یک اسیر سابق فلسطینی را در جنوب کرانه باختری منفجر کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۲    
اکوفارس: احسان جوانمرد، نویسنده سریال بانوی عمارت مدعی است رقم دستمزد نویسندگان متون سینمایی و تلویزیونی در طول سال حتی به اندازه دستمزد یک کارگر نیست ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۲    
اکوفارس: میرجلال الدین کزازی درباره تجربه سال ها پرهیز از به کار بردن واژگانی غیر از واژگان پارسی سخن گفت و تاکید کرد که در نهایت این مردم هستند که واژه ای را از بین واژه های پیشنهادی می پذیرند یا رد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۲    
اکوفارس: لینکلن ناتیلوس از تابستان سال میلادی گذشته وارد بازار شده اما در این فاصله زمانی مشمول چند فراخوان از سوی شرکت خودروسازی فورد شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۹    
اکوفارس: اهالی کشتی درانتظار انتخاب رئیس جدید فدراسیون هستند. انتظاری که با رفتار و سیاست های محتاطانه وزارت ورزش به عنوان متولی اصلی برگزاری مجمع عمومی ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۶    
اکوفارس: ایسلند با امتیاز 98/ 8 در جایگاه اول شاخص توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات (IDI) در جهان و ایران با امتیاز 58/ 5 در جایگاه 81 جهان قرار گرفته است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۳    
اکوفارس: معاون اسبق ارزی بانک مرکزی با بیان اینکه پرداخت ارز 4200 تومان موجب کنترل قیمت کالاهای وارداتی با این ارز نشده است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۷    
اکوفارس: فرستاده کره شمالی درحالی وارد آمریکا شده است که قصد دارد گفت وگوهایی را با وزیرخارجه آمریکا و احتمالا رئیس جمهوری این کشور با هدف آماده سازی برای نشست دوم میان پیونگ یانگ و واشنگتن برگزار ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۴    
اکوفارس: گروه بنگاه ها : مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ضرورت دسترسی بنادر به سیستم های حمل ونقل، توسعه راه ها و امکان دسترسی ریلی به ارتقای وضعیت بنادر کمک کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۲    
اکوفارس: کرمی، یکسان سازی نرخ آرد و نان را تنها نسخه شفا بخش افزایش کیفیت و حل مشکلات نانوایان برشمرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۶    
اکوفارس: تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف عمان خواهد رفت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۰    
اکوفارس: هر کیلو زیگزاگ با مبلغ 4 هزار و 370 تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۷    
اکوفارس: قیمت انواع سبزی جور (پلو، آش، قورمه) کیلویی 3 هزار و 100 تومان در غرفه تره بار عرضه می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۷    
اکوفارس: عدس ریز (درجه یک) کیلویی 5 هزار و 200 تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۲۰    
اکوفارس: مزدوران سعودی به کاروان مسئولان سازمان ملل در الحدیده تیراندازی و ارتش و کمیته های مردمی را به دست داشتن در این تیراندازی متهم کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۶    
اکوفارس: موسسه هنلی پاسپورت ایندکس در تازه ترین گزارش خود رنکینگ گذرنامه های ملی هر کشور را بر اساس اعتبار بین المللی اعلام کرده است که ایران در این فهرست به همراه کشورهای اتیوپی و کره شمالی جایگاه ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۶    
اکوفارس: پارلمان سوئد بار دیگر استفن لوفون رهبر حزب سوسیال دموکرات را به عنوان نخست وزیر این کشور انتخاب کرد و بدین ترتیب به بحران چهار ماهه بر سر تشکیل دولت پایان داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۶    
عبدالباری عطوان نویسنده و تحلیلگر مشهور عرب در تحلیلی در روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم نوشت: پرسشی که این روزها رسانه های آمریکایی را به خودش سرگرم کرده است نه کشته شدن پنج نظامی آمریکایی در حمله ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۳    
اکوفارس: تعطیلی موقت دولت فدرال آمریکا حالا به حربه ای موثر در دستان دونالد ترامپ برای تسویه حساب با مخالفان و رقبا تبدیل شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۳    
اکوفارس: پلیس ترکیه 277 گرم ماده مخدر مت آمفتامین را از یک تبعه ایرانی کشف کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۰۴    
اکوفارس: آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی 6 ماهه سال 97 نشان می دهد که در این مدت بیش از 17 تن نوار درزبندی پاکت آبمیوه و شیر وفرآورده های آن ازپلیمر های پروپیلن وارد کشور شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۰:۲۳    
اکوفارس: خبرگزاری رویترز در تحلیلی نوشته کشورهای اروپایی در مسئله ایران به سمت رئیس جمهور آمریکا متمایل شده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۰:۲۳    
اکوفارس: کاخ سفید اعلام کرد که در دیدار رئیس جمهو ر آمریکا با هیئتی از کره شمالی توافق شد که دیدار وی با رهبر کره شمالی اواخر ماه فوریه برگزار شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۰:۲۳    
اکوفارس: کاخ سفید گزارش یک پایگاه خبری درباره دستور رئیس جمهور این کشور به وکیل سابق خود برای دروغ گفتن به کنگره را تکذیب کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۳:۲۶    
اکوفارس: بخشدار نوسود از مجروح شدن یک جوان 19 ساله اهل بخش شاهو از توابع شهرستان روانسر بر اثر انفجار مین به جا مانده از جنگ تحمیلی در بخش مرزی نوسود خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۳:۲۶    
اکوفارس: 21 نماینده دموکرات و جمهوری خواه کنگره پیش نویس طرحی را آماده کرده اند که بر اساس آن تمام کمک های امنیتی و فرو ش سلاح به عربستان متوقف خواهد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۳:۲۳    
اکوفارس: ناظم دباغ، نماینده دولت اقلیم کردستان عراق در ایران در گفتگو با یورونیوز می گوید که عراق اجازه نخواهد داد از زمین این کشور برای حمله به ایران استفاده شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۳:۲۳    
اکوفارس: دهها تظاهرکننده در بصره در جنوب عراق روز جمعه با حمله به یک کیوسک پلیس آن را به آتش کشیدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۳:۲۳    
اکوفارس: وزارت بهداشت فلسطین جمعه شب اعلام کرد که در چهل و سومین هفته از تظاهرات بازگشت در مرز غزه و سرزمین های اشغالی 43 تن به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی زخمی شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۲:۲۹    
اکوفارس: ️فرماندار پلدختر از گرفتار شدن 13 کوهنورد در غار کلماکره این شهرستان خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۲:۲۹    
اکوفارس: مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: به دنبال بارش برف و برودت هوا برخی مدارس استان شنبه 29 دی ماه تعطیل است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۲:۲۹    
اکوفارس: به دنبال بارش برف و برودت هوا در استان اردبیل برخی از مدارس در نوبت قبل از ظهر فردا تعطیل اعلام شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۲:۲۹    
اکوفارس: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان های فیروزکوه، دماوند و رودهن به دلیل برودت هوا و یخبندان فردا شنبه با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد .
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۲:۲۹    
اکوفارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: به علت بارش برف مدارس همدان در نوبت صبح فردا تعطیل است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۹    
اکوفارس: وزارت امور خارجه روسیه هشدار داد که استراتژی دفاع موشکی جدیدی که آمریکا از آن رونمایی کرده جهان را در آستانه فروپاشی قرار می دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۹    
اکوفارس: رسانه های سوریه اعلام کردند جنگنده های آمریکا امروز خانواده های سوری که در حال فرار از داعش بودند را بمباران کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۶    
اکوفارس: معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق تهران با بیان اینکه افزایش هزینه تأمین برق از سوی وزارت نیرو ابلاغ شده است، گفت: هزینه انشعاب برق در تهران 25. 8 درصد افزایش یافته است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۳    
اکوفارس: رئیس جمهور آمریکا سفر رئیس مجلس نمایندگان این کشور به افغانستان که قرار بود با یک هواپیمای نظامی انجام شود را لو داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۳    
اکوفارس: برخی از مدارس استان گلستان به دلیل بارش برف و برودت هوا شنبه 29 دی ماه تعطیل است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۳    
اکوفارس: مدارس نوبت صبح فردا شنبه در سراسر استان خوزستان به دلیل پدیده گرد و غبار تعطیل اعلام شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۱:۱۳    
اکوفارس: کوسه سفید Deep Blue به طول 6 متر در هاوایی دیده و فیلم برداری شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۰:۳۷    
اکوفارس: رییس انجمن انبوه سازان استان تهران درباره تدوین طرح فروش اعتباری مصالح ساختمانی گفت: جزییات طرح خرید اعتباری هنوز مشخص نیست، البته در ظاهر قرار است به جای اینکه بابت کارکرد به انبوه سازان ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۰:۲۸    
اکوفارس: سیلویو برلوسکونی در انتخابات پارلمانی اروپا در ماه مه شرکت خواهد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۰:۲۸    
اکوفارس: رهبر جدید حزب دموکرات مسیحی آلمان امروز، جمعه از انگلیس درخواست کرد که در اتحادیه اروپا بماند و یادآور شد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۰:۲۸    
اکوفارس: منابع مطلع از پایان مذاکرات میان طرف های درگیر یمنی در اردن خبر دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۰:۲۸    
اکوفارس: منابع خبری اعلام کردند که روسیه از رژیم صهیونیستی خواسته است تا حملات به فرودگاه دمشق را پایان دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۰:۲۵    
اکوفارس: تیم فوتبال امید ایران در دومین دیدار خود در تورنمنت قطر مقابل کویت به پیروزی رسید.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۰:۲۵    
اکوفارس: همزمان با گسترش ممانعت مخابراتی در زیمبابوه به دنبال اعتراضات مرگبار بر سر افزایش قیمت سوخت، امروز، جمعه اینترنت در این کشور قطع شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۰:۲۲    
اکوفارس: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از همتای رومانیایی خود درخواست کرد تا این کشور اروپایی سفارتش را از تل آویو به قدس اشغالی منتقل کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۰:۲۲    
اکوفارس: دیدار دوستانه تیم های فوتبال پرسپولیس و الشحانیه با نتیجه چهار بر صفر به سود سرخپوشان خاتمه یافت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۸    
اکوفارس: فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: به دلیل حضور گردشگران در پیست آبعلی و بازگشت مسافران تعطیلات آخر هفته، ترافیک فوق سنگینی در محور شمال به جنوب جاده هراز حاکم است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۵    
اکوفارس: درحالی برخی اخبار از حضور سعید مرتضوی در عراق به نقل از وکیل وی منتشر شده است که ایوبی این شایعات را تکذیب می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۲۷    
اکوفارس: تنها بازمانده حادثه سقوط هواپیمای 707 ارتش می گوید زنده ماندنش معجزه است و باید ببینم خدا برای کدام کار نیمه تمام به من عمر دوباره ای بخشید.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۲۷    
اکوفارس: تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی برگزار شد که تیم فوتبال سامارای روسیه در زمین کناری محل تمرین تیم ملی تمریناتش را پیگیری کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۲۴    
اکوفارس: وزیر دفاع موقت آمریکا، نگرانی خود نسبت به توانایی های موشکی ایران را ابراز کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۲۱    
اکوفارس: سرمربی تیم ملی گفت: ما تا آخر برای خدمت به مردم ایران خواهیم جنگید.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۸    
اکوفارس: عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98 کل کشور گفت: با نظر اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 98، کمیته ویژه ای برای تعیین تکلیف بحث نرخ ارز و نرخ حامل های انرژی در سال آینده در مجلس تشکیل شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۸    
اکوفارس: رئیس مرکز مطالعات مطالعات راهبردی ارتش گفت: عمده ترین نیروهای داعش بالغ بر 7 هزار نفر در خاک افغانستان مستقر هستند و آمریکایی آن ها را به منظور اهرم فشار علیه ایران ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۵    
اکوفارس: سی ان ان نوشت : تعداد پولدارهای جهان سال گذشته 2 درصد افزایش پیدا کرد و حالا 23 میلیون نفر در جهان هستند که ثروتشان 62 تریلیون دلار است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۵    
اکوفارس: جانشین فرمانده ناجا درباره خبر مرگ خاوری گفت: در مورد مرگ این فرد خبری نداریم.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۵    
اکوفارس: شب گذشته باد و طوفان شدید موجب قطعی برق بسیاری از خانوارهای کاشمری گردید و خسارت هایی را نیز وارد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۵    
اکوفارس: وزیر امور خارجه لبنان در نشست مقدماتی اجلاس توسعه اقتصادی اتحادیه عرب در بیروت، خواستار بازگشت سوریه به این اتحادیه شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۲    
اکوفارس: منابع سوری از حمله مجدد جنگنده های آمریکایی به منطقه ای در شرق دیرالزور خبر دادند که شماری از غیرنظامیان در نتیجه آن جان باخته اند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۹    
اکوفارس: معضل جدیدی به نام مصرف بیش ازحد آنتی بیوتیک به صورت اپیدمیک درآمده است و بر اساس آمار 25 درصد از تجویز این گونه داروها غیرضروری به نظر می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۹    
اکوفارس: پست اینستاگرامی رییس کل بانک مرکزی در یک پست کنایه آمزی اینستاگرامی نوشت: در شرایط تحریم و فشار اقتصادی، طرح مشکلات و اظهارات از سوی مسئولین باید در چارچوب استراتژی باشد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۶    
اکوفارس: کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران به اظهارات اخیر کی روش واکنش نشان داد و گفت که سرمربی تیم ملی می خواهد با این رفتارها فرار رو به جلو کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۶    
اکوفارس: کنفدراسیون فوتبال آسیا داور بازی های مرحله یک هشتم نهایی را انتخاب کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۶    
اکوفارس: روزنامه آمریکایی جرزالیم پست روز جمعه نوشت که دولت آمریکا قصد دارد پایان ماه جاری میلادی، همه کمک های مالی به تشکیلات خودگردان فلسطین را به طور کامل متوقف کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۶    
اکوفارس: شبکه الکاس در انتشار فهرست داوران انتخاب شده برای مرحله یک هشتم نهایی جام ملت ها از داور مکزیکی برای قضاوت بازی تیم ملی برابر عمان نام برد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۱    
اکوفارس: فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به لغزندگی همه محورهای استان به دلیل بارش شدید باران و برف، گفت: ریزش کوه محور سوادکوه را با ترافیک سنگین مواجه کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۴۸    
اکوفارس: در حالی که قول های اتحادیه اروپا برای ایجاد سازوکار مالی با ایران دیگر تکراری شده و چندان اطمینانی به آن نیست ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۴۸    
اکوفارس: میانگین نرخ فروش حواله یورو در هفته گذشته در سامانه نیما به 10 هزار و 107 تومان رسیده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۴۵    
اکوفارس: کیم یونگ چول که به عنوان دست راست رهبر کره شمالی شناخته می شود برای ملاقات با مقامات آمریکایی وارد واشنگتن شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۴۵    
اکوفارس: مدیر کنفرانس امنیتی مونیخ در واکنش به دستگیری یک فرد دوتابعیتی به اتهام آنچه که جاسوسی برای ایران خوانده شد، ادعا کرد که ایران با چنین رفتارهایی تنها حفظ برجام را سخت تر خواهد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۷    
اکوفارس: وزیر حمل و نقل سوریه اعلام کرد که اتصال ریلی بین دمشق، بغداد و تهران از جمله اولویتهایی است که این وزارتخانه در راستای آن فعالیت می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۷    
اکوفارس: نیروهای الحشد الشعبی عراق مواضع داعش را در استان دیرالزور سوریه بمباران کردند که در پی آن 15 تروریست کشته شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۷    
اکوفارس: منابع محلی می گویند فاز برنامه ریزی و محاسبات برای اجرای طرح آمریکایی-ترکیه ای موسوم به منطقه امن در شمال سوریه، شامگاه گذشته در مقر ارتش ترکیه در آنکارا به پایان رسیده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۷    
اکوفارس: آژانس بین الملل انرژی امروز گزارش داد: عربستان طی هفته های گذشته با هدف بالا بردن قیمت نفت، تولید خود را کاهش داده، اما در عوض روسیه تولید این حامل انرژی را به بالاترین سطح رسانده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۵    
اکوفارس: یک آزمایش جدید نشان می دهد زهر خفاش های خون آشام می تواند کلیدی برای تحول در درمان های مختلف پزشکی از جمله فشار خون بالا، نارسایی قلبی، بیماری های کلیوی و حتی سوختگی باشد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۵    
اکوفارس: چین تلاش جدیدی ترتیب داده است تا با قراردادی سه میلیارد دلاری میدان نفتی یادآوران ایران را توسعه دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۵    
اکوفارس: شبکه راشا تودی گزارش داد، نخست وزیر عراق به وزیر خارجه آمریکا هشدار داده است که هرگونه ماجراجویی رژیم صهیونیستی در خاک عراق، تبعات منطقه ای در پی خواهد داشت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۵    
اکوفارس: انفجار یک خودروی بمبگذاری شده در بوگوتا، پایتخت کلمبیا روز پنجشنبه دست کم 21 کشته و 60 زخمی برجای گذاشت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۵    
اکوفارس: رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح جریمه ریالی سربازی در لایحه بودجه نیامده است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۵:۴۸    
اکوفارس: منابع لیبیایی از کشته شدن یکی از سرکرده های بارز القاعده در لیبی در جریان عملیات ارتش این کشور در جنوب لیبی خبر دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۵:۴۵    
اکوفارس: عضو هیات مدیره اتحادیه باغداران با بیان اینکه نه تنها نیازی به واردات سیب نیست بلکه این میوه باید صادر شود،گفت: صادرات کیوی نسبت به سال قبل تقریبا دو برابر شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۵:۴۵    
اکوفارس: امداد گران دو خلبان هواپیمای سوخو 34 را که در خاوردور سقوط کرده بودند، پیدا کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۵:۴۵    
اکوفارس: عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 اعلام کرد: در سال 98 همه حقوق ها 20 درصد افزایش پیدا خواهد کرد اما نرخ مالیات این حقوق ها به صورت پلکانی با توجه به میزان دریافتی ها افزایش پیدا کند که این ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۵:۴۵    
اکوفارس: قانونگذاران آمریکایی می گویند اگر گزارشهای مربوط به تلاش ترامپ برای دروغ گفتن به کنگره تایید شود رئیس جمهور باید استیضاح شود یا کناره گیری کند.