جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 7 دی 1397 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 31 فروردین 1397 اکو فارس 1 اردیبهشت 1397 اکو فارس 31 خرداد 1397 اکو فارس 31 تیر 1397 اکو فارس 31 مرداد 1397 اکو فارس 1 شهریور 1397 اکو فارس 1 مهر 1397 اکو فارس 30 آبان 1397 اکو فارس 1 آذر 1397 اکو فارس 30 بهمن 1397 اکو فارس 1 اسفند 1397 اکو فارس 1 دی 1397 اکو فارس 2 دی 1397 اکو فارس 3 دی 1397 اکو فارس 4 دی 1397 اکو فارس 5 دی 1397 اکو فارس 6 دی 1397 اکو فارس 7 دی 1397 اکو فارس 8 دی 1397 اکو فارس 9 دی 1397 اکو فارس 10 دی 1397 اکو فارس 11 دی 1397 اکو فارس 12 دی 1397 اکو فارس 13 دی 1397 اکو فارس 14 دی 1397 اکو فارس 15 دی 1397 اکو فارس 16 دی 1397 اکو فارس 17 دی 1397 اکو فارس 18 دی 1397 اکو فارس 19 دی 1397 اکو فارس 20 دی 1397 اکو فارس 21 دی 1397 اکو فارس 22 دی 1397 اکو فارس 23 دی 1397 اکو فارس 24 دی 1397 اکو فارس 25 دی 1397 اکو فارس 26 دی 1397 اکو فارس 27 دی 1397 اکو فارس 28 دی 1397 اکو فارس 29 دی 1397 اکو فارس 30 دی 1397 
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۵    
اکوفارس: رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس عصر امروز جمعه 14 دی ماه خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۵    
اکوفارس: هفدهمین جشن سالانه منتقدان و نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر با حضور اهالی فرهنگ و هنر در سالن زنده یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی با حمایت بیمه تعاون برگزار شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۸    
اکوفارس: لایحه بودجه پیشنهادی دولت صبح دیروز از سوی رئیس جمهوری تقدیم مجلس شورای اسلامی شد. بر اساس این لایحه بودجه برخی از نهادها و سازمان های غیردولتی افزایش یافته است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۰:۲۹    
اکوفارس: دادوستد 3 میلیارد و 11 میلیون ورقه بهادار در جریان معاملات هفته نخست زمستان امسال به ارزش 17 هزار و 622 میلیارد ریال در فرابورس ایران به ثبت رسید.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۹:۲۰    
اکوفارس: چین نیز مانند اکثر کشورها، مشتری مواد اولیه خام و تولیدات سنتی مانند زعفران و فرش ایران است اما اخیراً پای محصولات دانش بنیان ایرانی نیز به بازار چین باز شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۷    
اکوفارس: سیلویا ملکه سوئد، به تازگی به مناسبت تولد 75 سالگی اش یک جلسه عکس گرفتن برگزار و چند عکس قدیمی از خود را نیز منتشر کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۳:۵۳    
اکوفارس: نخستین هفته مسابقات پرش بااسب ترکمن، با حضور 6 سر اسب و 12 سوارکار در بجنورد برگزار شد. در پایان این مسابقات، اسب های آل سقر باغچقی، سودا میرزایی ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۴۱    
اکوفارس: بورس اوراق بهادار تهران هفته نخست فصل زمستان را با رشد شاخص کل به میزان 5/ 1 درصد پشت سر گذاشت ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۴۱    
اکوفارس: وزیر انرژی روسیه اظهار کرد که اوپک و تولیدکنندگان غیراوپک به دلیل وجود واهمه از تحریم آمریکا، بعید است سازمان مشترک رسمی برای مدیریت بازار نفت ایجاد کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۴۱    
اکوفارس: ایسنا : وزیر بازرگانی ترکیه اعلام کرد که آنکارا انتظار دارد آمریکا معافیت از تحریم هایش درخصوص واردات نفت ایران را تمدید کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۳    
اکوفارس: در بازار بزرگ کشور امارات متحده عربی به مناسبت سال نو توپی به وزن یک تن آویخته شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۳    
اکوفارس: بابک فرزاد از مدال آوران اولین دوره المپیاد کامپیوتر کشور پس از ماه ها جدال با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۵۶    
جشنواره آیینی "ناوادورگا" در "باختاپور" نپال شلوغی آخر سال در خیابان تجاری " ناکامیسه" در شهر توکیو ژاپن ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۷    
اکوفارس: دربندسر یکی از پیست های اسکی فعال تهران است که در نزدیکی مجموعه های زمستانی دیزین و شمشک قرار دارد. دربندسر یکی از مجهزترین پیست های اسکی کشور و تنها پیست دارای دستگاه برف ساز و پیست شب است
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۷    
اکوفارس: منابع مطلع به یک روزنامه آمریکایی گفته اند یک نماینده مجلس سنا اثر زیادی روی تصمیمات رئیس جمهور آمریکا در زمینه سیاست خارجی و از جمله تصمیم او برای خارج کردن نظامیان این کشور از سوریه داشته ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۴    
اکوفارس: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای پرداخت پاداش بازنشستگان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که از سال 94 تاکنون مطالبات دارند از هیچ کوششی دریغ نمی کنم.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۱:۱۹    
اکوفارس: با کمک تست های روانشناسی می توان به ناخوداگاه هر انسانی سفر کرد و به اطلاعاتی رسید که حتی خود فرد از آنها بی خبر بوده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۱:۱۶    
اکوفارس: تصاویر طرح های اولیه پیک آپ اسپرت میتسوبیشی در فضای مجازی منتشر شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۱:۱۶    
اکوفارس: در این مطلب به فناوری هایی اشاره می کنیم که 20 سال دیگر خبری از آن ها نخواهد بود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۱:۱۶    
اکوفارس: عمده ترین چالش نیرو های امدادرسان هلال احمر در فصل زمستان، آشنا نبودن رانندگان با نحوه صحیح بستن زنجیرچرخ است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۱:۱۶    
اکوفارس: رئیس جمهور آمریکا از قطع کمک های مالی واشنگتن به سه کشور هندوراس، گواتمالا و السالوادور به دلیل مسائل مهاجرتی خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۱:۱۳    
اکوفارس: مصرف برخی سبزیجات تازه و در دسترس به پاکسازی سموم از کلیه و حفظ سلامت این عضو حیاتی کمک می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۱:۱۳    
اکوفارس: کسانی که رژیم های کاهش وزن می گیرند، به علت افت میزان پروتئین بدن دچار افتادگی عضلات صورت و پوست می شوند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۱:۱۰    
اکوفارس: یخچال و فریزر دوقلوی پارس با مبلغ 5 میلیون و 950 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۱:۱۰    
اکوفارس: یک مقام مسئول گفت: افزایش تعرفه گمرکی موجب اوج گیری نرخ چوب، تخته و فیبرهای سه لایی شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۱:۰۷    
اکوفارس: ساینا اتوماتیک با مبلغ 58 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۱:۰۴    
اکوفارس: در جدیدترین تحولی که نشان می دهد بدعهدی ایالات متحده در پایبندی به توافقات چندجانبه و بین المللی تمامی ندارد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۱:۰۱    
اکوفارس: رییس کل بانک مرکزی با اشاره به دلیل نوسانات اخیر نرخ ارز تاکید کرد ذخائر اسکناس کشور در وضعیت بسیار مطلوبی است و تسلط و احاطه بانک مرکزی پرقدرت تر از همیشه است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۵۸    
اکوفارس: نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این که فعالیت دلالان سفته بازِ سود جو و تصمیمات خلق الساعه عامل گرانی مسکن در کشور هستند، گفت: 40 درصد بنگاه های املاک کد رهگیری ندارند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۵۸    
اکوفارس: شاخص بورس در هفته نخست زمستان امسال با رشد 2361 واحدی، معادل 2 درصد افزایش را به ثبت رساند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۵۸    
اکوفارس: کتاب "دانشنامه خصوصی سازی و سهام عدالت" به قلم مهدی حاجی وند منتشر شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۵۵    
اکوفارس: در حالی دو ماه و یک روز از ورود محمد اسلامی به وزارت راه و شهرسازی می گذرد که هنوز موضوع ریاست سازمان نظام مهندسی کشور تعیین تکلیف نشده است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۵۲    
اکوفارس: مدیرعامل شرکت ترکیه ای کوزو که حدود 33 هزار مسکن مهر را در فاز 11 پردیس دست ساخت دارد با اذعان به این که در 4 سال گذشته هیچ کاری در این پروژه انجام نداده ایم ورود محمد اسلامی به وزارت راه و ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۵۲    
اکوفارس: بانک های سرمایه گذاری متوسط قیمت نفت خام برنت در سال آینده میلادی را حدود 68 تا 73 دلار در هر بشکه پیش بینی می کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۴۹    
اکوفارس: معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که اجرای سیاست قیمت تضمینی در بورس کالا از طرح های موفق بخش کشاورزی در چند سال اخیر بوده است گفت: موافق عرضه تدریجی کل گندم کشور در بورس کالا هستیم.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۴۹    
اکوفارس: مدیرعامل کارخانه قند بیستون در نامه ای به رئیس جمهوری خواستار اتخاذ تصمیم فوری از سوی دولت برای خرید تضمینی چغندر برای جلوگیری از التهاب در بازار سال آینده قند و شکر کشور شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۳۹    
اکوفارس: واردات نفت ایران توسط کشورهای آسیایی در ماه نوامبر به کمترین میزان در 5 سال گذشته رسیده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۳۶    
اکوفارس: رئیس سازمان چای کشور گفت: یارانه خرید تضمینی چای در لایحه پیشنهادی بودجه 98 دولت به مجلس حذف نشده بلکه در سرفصل یارانه تأمین نهاده ها و خرید تضمینی محصولات کشاورزی ادغام شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۳۳    
اکوفارس: دانش آموزان روستای مزنده شاوه به علت نبود وسایل گرمایشی، با پیچاندن پتو به دور خود راهی مدرسه می شوند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۳۳    
اکوفارس: حمیدرضا قربانی مسوول تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر شاهرود گفت: گروهی از امدادگران برای نجات 6 تن از کوهنوردان گلستانی در ارتفاعات شاهوار استان سمنان اعزام شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۳۳    
اکوفارس: رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش لو رفتن سوالات امتحان نهایی درس زیست شناسی که قرار است صبح فردا برگزار شود را رد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۳۰    
اکوفارس: مشاور امنیت ملی کاخ سفید جمعه از قصد خود برای سفر به ترکیه و فلسطین اشغالی جهت گفت وگو درباره خروج نظامیان آمریکایی از سوریه خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۲۷    
اکوفارس: بازیگر سرشناس سینما در مصاحبه ای به طور تلویحی از احتمال ورود به عرصه سیاست سخن گفت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۲۷    
اکوفارس: در حالی که نماینده مردم بندرعباس در مجلس می گوید قرارداد واگذاری آلومینیوم المهدی و هرمزال لغو شده و قرار است این شرکت مجددا واگذار می شود ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۲۷    
اکوفارس: مدافع اسپانیایی به زودی فوتبالش را در بارسلونا تمام خواهد کرد تا اهداف جدید فوتبالی اش را دنبال کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۲۷    
اکوفارس: مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان های بانه، سقز، مریوان ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۲۷    
اکوفارس: چند ماه پیش، 23 دیپلمات روس از سفارت روسیه در لندن و همین تعداد دیپلمات انگلیسی نیز از سفارت انگلستان در مسکو اخراج شده بودند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۲۷    
اکوفارس: لودرها شش ساعت از شب گذشته را در ورودی شهر باستانی شوش فعالیت کردند و حتی تعدادی آثار سفالی نیز از دل زمین بیرون کشیدند که سرانجام با وساطت تلفنی معاون میراث فرهنگی کشور و استانداری خوزستان ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۲۴    
اکوفارس: رئیس سازمان اورژانس تهران از سقوط یک دستگاه خودرو به دره دربند خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۹    
اکوفارس: در اولین روز های زمستان شهر اردبیل با ورود سامانه سرد و بارشی، بارش شدید برف توام با برودت دمای هوا اکثر شهرها و مناطق کوهستانی استان اردبیل را فرا گرفت. سفید پوش شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۹    
اکوفارس: نتایج نظرسنجی تازه ای که در آمریکا انجام شده، نشان می دهد که حدود 60درصد از مردم این کشور خواهان استیضاح و برکناری دونالدترامپ یا بازخواست رسمی وی هستند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۲:۵۱    
اکوفارس: سارا خادم الشریعه عنوان باارزش نایب قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۲:۵۱    
اکوفارس: رسانه انگلیسی رویترز جزئیات جدیدی از گفت وگوی تلفنی روسای جمهور آمریکا و ترکیه که به تصمیم گیری برای خروج نظامیان آمریکایی از سوریه منجر شد ارائه کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۲:۵۱    
اکوفارس: میلیون ها دوچرخه اجاره ای که به صورت انبوه در چین تولید شده و به دلیل عرضه بیش از تقاضا راهی گورستان های دوچرخه شده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۸    
اکوفارس: معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای از حملات رژیم صهیونیستی در سوریه حمایت کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۵    
اکوفارس: سرمربی جدید تیم فوتبال جوانان ایران گفت: امیدوارم با حمایت همه جانبه، نسل طلایی فوتبال ایران را بسازیم.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۵    
اکوفارس: تغییرات گسترده ای که از سوی ملک سلمان در بدنه کابینه و نهادهای امنیتی این کشور انجام شد، توجه ناظران امور را به خود مشغول کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۵    
اکوفارس: بارش شدید برف همراه با کولاک، افت محسوس دما و برودت هوا، مدارس هفت شهر این استان را روز شنبه هشتم دی ماه تعطیل کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۵    
اکوفارس: در پی وقوع انفجار در مسیر اتوبوس حامل گردشگران خارجی در مصر، 2 نفر کشته و 12 نفر زخمی شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۵    
اکوفارس: در پی حمله نظامیان صهیونیست به راهپیمایی کنندگان در غزه دست کم یک جوان فلسطینی شهید و 5 نفر دیگر مجروح شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۲    
اکوفارس: مراسم یادبود دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور روسای دانشگاه برگزار شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۲    
اکوفارس: تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در کمپ اسپایر با اتفاقات جالبی برگزار شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۲:۳۹    
اکوفارس: تحلیلگر برجسته جهان عرب معتقد است که کشورهای عربی هروله کنان در حال شتافتن به سوی دمشق برای بازگشایی سفارت خود در سوریه هستند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۲:۳۹    
اکوفارس: چند روز پیش در فضای مجازی استان قزوین عکسی از دانش آموز پسری منتشر شد که از سوی مدیر مدرسه مورد ضرب وشتم قرار گرفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۰:۱۸    
اکوفارس: برخی از مدارس آذربایجان شرقی در روز شنبه به دلیل بارش برف تعطیل شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۰:۱۵    
اکوفارس: درحالی شمارش معکوس برای عملیات احتمالی ترکیه در شهر منبج آغاز شده است که نیروهای مقاومت سوری برای خنثی سازی هرگونه اقدام تجاوزکارانه علیه این شهر استراتژیک در اوج آمادگی قرار دارند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۰:۱۲    
اکوفارس: گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی پروژه ای را آغاز کرده تا امکانات جدیدی را بر روی پژو 207i و 207i صندوقدار نصب نماید.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۹    
اکوفارس: مدیرکل بهزیستی استان تهران جزئیات حادثه آتش سوزی در کمپ نگهداری از زنان معتاد متجاهر قرچک ورامین را تشریح کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۹    
اکوفارس: شبکه المیادین لبنان به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد که عربستان سعودی به کشورهای عضو اتحادیه عرب گفته مخالف بازگشت سوریه به این اتحادیه نیست.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۹    
اکوفارس: رییس پلیس راه شرق استان تهران از آغاز بارش برف و ترافیک سنگین در محور هراز خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۹    
اکوفارس: وزیر خارجه جدید عربستان سعودی در نخستین مصاحبه بعد از انتصاب به این سمت ادعا کرد قتل روزنامه نگار منتقد سعودی این کشور را دچار بحران نکرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۹    
اکوفارس: ارتش سوریه همزمان با ورود به شهر منبج در استان حلب، تسلیحات نظامی سنگینی به این شهر ارسال کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۶    
اکوفارس: رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد که براثر ریزش کوه در جاده کرج - چالوس ، چهار نفر مصدوم و پنج دستگاه خودرو آسیب دیدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۶    
اکوفارس: پیست اسکی فریدون شهر بعد از چند سال بسته بودن با بارش های برف امسال مجدد باز شده است . با وجود ممنوعیت استفاده از تیوپ، همچنان تعداد زیادی از تیوپ استفاده میکنند که موجب حوادث زیادی میشود ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۶    
اکوفارس: منابع آگاه از تصمیم دومین رئیس جمهور عربی برای سفر به سوریه از زمان آغاز بحران در این کشور تاکنون خبر دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۶    
اکوفارس: بارش برف به همراه برودت هوا مدارس سه شهرستان خوی، سلماس، شوط و چایپاره را در نوبت صبح فردا شنبه تعطیل کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۳    
اکوفارس: مهاجم تیم ملی به تمرینات این تیم برگشت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۳    
اکوفارس: در سال 2018 اتفاق های عجیبی در جهان ورزش رخ داد که این موضوع بیش از همه در فوتبال دیده شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۳    
اکوفارس: معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: بارش برف در آزادراه های قزوین - کرج و قزوین - زنجان و گردنه های طالقان، آوج و قسطین لار آغاز شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۸    
اکوفارس: بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ که از چندی پیش دچار مشکلات جسمی شده است، بار دیگر در بخش ویژه یکی از بیمارستان ها بستری شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۸    
اکوفارس: افزایش قمیت خودروها در حالی توسط خودروسازان آغاز شده که سازمان حمایت بدون هیچ واکنش بازدارنده همچنان اعلام می کند که برای افزایش قیمت خودروهای پرتیراژ مصوبه ستاد تنظیم بازار لازم است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۸    
اکوفارس: باستان شناسان چینی موفق به کشف اسکلتی 5 هزار ساله با قامتی 190 سانتی متری در این کشور شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۵    
اکوفارس: معترضان فرانسوی که به جلیقه زردها شهرت یافته اند پنجشنبه تلاش کرده اند تفرجگاه تابستانی امانوئل ماکرون ، رئیس جمهور فرانسه در سواحل دریای مدیترانه را محاصره کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۲    
اکوفارس: وزیر بهداشت گفت: از سال 94 هنوز پول بازنشسته ها داده نشده و باید صادقانه به آن ها بگوییم که نداریم؛ یک روزی داشتیم و دادیم ولی الان نداریم.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۹:۳۹    
اکوفارس: بارش سنگین برف راه ارتباطی 27 روستا در شهرستان خوی را مسدود کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۹:۳۹    
اکوفارس: ائتلاف بین المللی تحت سرکردگی آمریکا به حوادث منبج واکنش نشان داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۷:۴۲    
اکوفارس: 40 دانش آموز مدرسه ابتدایی شهید علی پور آهنگر کلا بابل دچار مسمومیت شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۹    
اکوفارس: مهدی یراحی خواننده و اعضای گروهش در حمایت از کارگران فولاد اهواز با لباس این کارگران، کنسرت اهواز را اجرا کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۶    
اکوفارس: رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به روند صدور کارت ملی هوشمند گفت: از ابتدای آغاز پروژه تاکنون 47 میلیون نفر ثبت نام و برای 44 میلیون نفر نیز کارت هوشمند ملی صادر شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۳    
اکوفارس: مقام های نیجریه اعلام کردند، شبه نظامیان افراط گرای مسلح در نیجریه چند پایگاه ارتش این کشور و نیروهای خارجی را تصرف کرده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۳    
اکوفارس: سفارت روسیه در فنلاند اعلام کرد، یک تبعه روسی در فرودگاه شهر هلسینکی به درخواست آمریکا بازداشت شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۱    
اکوفارس: پلیس ویتنام 6 تن را که در ماه نوامبر یک نوع میمون در معرض انقراض را خورده بودند، دستگیر کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۱    
اکوفارس: وزیر خارجه انگلیس مدعی شد که ایران به خاطر اهداف دیپلماتیک نازنین زاغری راتکلیف را به گروگان گرفته است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۱    
اکوفارس: سازمان مقابله با بلایای طبیعی اندونزی با انتشار آماری جدید اعلام کرد که آمار تلفات و خسارات سونامی مرگبار تنگه سوندای این کشور افزایش یافته و برآوردهای تازه حاکی است 40 هزار نفر در اثر این ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۱    
اکوفارس: ارتش عراق و نیروهای الحشد الشعبی برای مقابله با نفوذ عناصر داعش از سمت سوریه در استان الانبار به حالت آماده باش درآمده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۱    
اکوفارس: نماینده مردم مرند در مجلس گفت: ما می بینیم که واگذاری ها به افراد خاص و بدون اهلیت صورت می گیرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۵    
اکوفارس: سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع حریق در یک کمپ ترک اعتیاد بانوان خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۵    
اکوفارس: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران معتقد است حادثه ای که در دانشگاه علوم و تحقیقات رخ داد زنگ خطری برای ساماندهی سیستم حمل و نقل عمومی شهر تهران است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۵    
اکوفارس: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با فدراسیون فوتبال کلمبیا به توافق مالی رسیده است تا بعد از جام ملت های آسیا راهی این کشور شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۵    
اکوفارس: فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت : پنج نفر که با پرونده 2 شهید انتظامی در درگیری روز گذشته اشرار مسلح در منطقه گلزار بردسیر استان کرمان ارتباط داشتند، دستگیر شدند .