جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۹:۵۸May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 15 فروردین 1397 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1397 اقتصادگردان 31 خرداد 1397 اقتصادگردان 1 تیر 1397 اقتصادگردان 31 مرداد 1397 اقتصادگردان 1 شهریور 1397 اقتصادگردان 30 مهر 1397 اقتصادگردان 30 آبان 1397 اقتصادگردان 30 آذر 1397 اقتصادگردان 1 دی 1397 اقتصادگردان 1 بهمن 1397 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 1 فروردین 1397 اقتصادگردان 2 فروردین 1397 اقتصادگردان 3 فروردین 1397 اقتصادگردان 4 فروردین 1397 اقتصادگردان 5 فروردین 1397 اقتصادگردان 6 فروردین 1397 اقتصادگردان 7 فروردین 1397 اقتصادگردان 8 فروردین 1397 اقتصادگردان 9 فروردین 1397 اقتصادگردان 10 فروردین 1397 اقتصادگردان 11 فروردین 1397 اقتصادگردان 12 فروردین 1397 اقتصادگردان 13 فروردین 1397 اقتصادگردان 14 فروردین 1397 اقتصادگردان 15 فروردین 1397 اقتصادگردان 16 فروردین 1397 اقتصادگردان 17 فروردین 1397 اقتصادگردان 18 فروردین 1397 اقتصادگردان 19 فروردین 1397 اقتصادگردان 20 فروردین 1397 اقتصادگردان 21 فروردین 1397 اقتصادگردان 22 فروردین 1397 اقتصادگردان 23 فروردین 1397 اقتصادگردان 24 فروردین 1397 اقتصادگردان 25 فروردین 1397 اقتصادگردان 26 فروردین 1397 اقتصادگردان 27 فروردین 1397 اقتصادگردان 28 فروردین 1397 اقتصادگردان 29 فروردین 1397 اقتصادگردان 30 فروردین 1397 اقتصادگردان 31 فروردین 1397 
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۷:۳۰    
بررسی قیمت های نفت و نرخ ارز در قوانین بودجه دهه اخیر نشان می دهد دولت و مجلس در برآوردهای خود کم شماری نکرده و افزایش نرخ ارز در این سال ها، متاثر از سیاست دولت برای پوشش کسری بودجه نبوده است
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۸:۵۳    
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به کمبود آب و لزوم توقف کشت نیشکر در برخی مناطق خوزستان گفت: در آبادان، شادگان و خرمشهر قطعا نباید کشت نیشکر ادامه یابد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۵۱    
بخشنامه تسری نحوه رسیدگی به جراءم ماده 169 از سوی رییس کل سازمان امور مالیاتی ابلاغ شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۴۸    
سلطانی: نرخ ارز بالا به نفع اقتصاد ایران و تولید نیست / مومنی: به جای بازی کردن با نرخ ها و تزریق بیشتر یا کمتر، باید ساختار اقتصاد تغییر کند و قاچاق، رانت جویی، سفته بازی، واردات بیشتر ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۴۸    
معاملات بازار سهام در آخرین روز معاملاتی هفته دوم فرودین ماه 97 با افزایش 64 واحدی شاخص بورس و رسیدن این متغییر به 97 هزار و 150 واحد به پایان رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۴۸    
یک کارشناس اقتصاد بین الملل گفت: هر میزان سهم صنعت بیمه در تولید ناخالص داخلی و ضریب نفوذ آن بیشتر باشد، اقتصاد آن کشور پیشرفته تر خواهد بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۴۲    
بررسی آمارنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان از افزایش 15.4 درصدی تولید خودروی سواری در 11 ماه 1396 دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۳۹    
مرکز پژوهش های مجلس با انتشار گزارشی درباره عملکرد دولت یازدهم در اجرای قانون اصل 44 اعلام کرد: همچنان بخش بزرگی از اقتصاد ایران دولتی است و خصوصی سازی شرکت ها عملا در مسیر صحیح قرار ندارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۳۳    
رییس مرکز آمار ایران با اشاره به تدوین برنامه های جدید این مرکز در 6 بخش، گفت: به منظور رسیدن به اهداف کلان مرکز در سال 96 توانستیم 72 برنامه را اجرایی کنیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۳۰    
بانک ملی ایران در حمایت از جوانان نخبه کشور در برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی آزاد روبوکاپ ایران مشارکت کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۰۳    
رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: حمایت از کالای ایرانی با بسترسازی فرهنگی محقق می شود، وزارت علوم، وزارت آموزش و پرورش و رسانه ملی نقش بسیار موثری در تحقق این فرهنگ سازی دارند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۷:۰۰    
دبیر ستاد توسعه صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری گفت: توسعه هوانوردی عمومی در کشور، تحول چشمگیری در حمل ونقل ایجاد خواهد کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۵۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جلسه ویژه و مشترک این کمیسیون و کمیسیون اقتصادی برای بررسی وضعیت تلگرام با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز دوشنبه هفته آینده خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۵۴    
با تایید مراجع ذیصلاح، به خبرنگاران مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اینترنت بدون فیلتر ارائه می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۵۱    
مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: طی 2 دهه ی گذشته گازرسانی در کشور با رشدی بین 10 تا 12 درصدی مواجه بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۸    
صبح امروز رئیس کل بیمه و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی با کارکنان دیدار کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۴:۵۴    
استاندار یزد با اشاره به ضرورت شناسایی ظرفیت های داخلی برای حمایت از تولید کنندگان بومی، گفت: گرایش به تولیدات داخلی مستلزم افزایش قدرت خرید مردم، متعادل سازی قیمت ها و افزایش کیفیت تولید است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۴:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی امروز با جمعی از مردم و مسئولان استان قم دیدار و گفت و گو کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۸    
در اسفندماه 1396 بالاترین رشد متوسط قیمت مسکن شهر تهران در منطقه 5 با 41 درصد افزایش نسبت به ماه مشابه سال قبل به ثبت رسیده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۸    
براساس آخرین آمار میزان بارش ها در سال آبی جاری نسبت به سال آبی گذشته 51 درصد و در مقایسه با متوسط 49 ساله 48.9 درصد کاهش داشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۷    
مدیرعامل بانک عامل بخش مسکن گفت: شعب این بانک از پرداخت تسهیلات ساخت به واحدهای مسکونی لوکس منع شده اند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۵    
استعفای محمدعلی نجفی، شهردار تهران در روزهای پایانی سال گذشته باعث شد تا سال 96 برای ناظران امور شهری و شهروندان تهرانی با شوک و نگرانی به پایان برسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۷    
جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) در ایران حتی در دوره پسابرجام و زمانی که تحریم ها به محاق رفته بودند، هیچ گاه به اندازه مطلوب نرسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۲    
بیش از حمایت مالی از کسب وکارهای نوپا، تسهیل قوانین و حل موانع این شرکت ها از اهمیت زیادی برخوردار است؛ به همین دلیل ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۲:۳۹    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از حضور رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد در جلسه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۲:۳۶    
قیمت نفت به دنبال انتشار گزارشی که کاهش غیرمنتظره ذخایر آمریکا را نشان داد، افزایش روز گذشته را حفظ کرد و در معاملات روز چهارشنبه ثابت ماند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۲:۳۰    
وزیر راه و شهرسازی در نشست با مدیران کل راه و شهرسازی استان های سراسر کشور ضمن اعلام چکیده ای از برنامه های وزارتخانه برای سال 97 ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۷    
تولید اوپک بدنبال مشکلات صنعت نفت ونزوئلا، به پایین ترین میزان در یک سال گذشته رسیده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۵    
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: ارزش دلاری صادرات غیرنفتی در سال گذشته بر اساس برآورد اولیه گمرکات به حدود 47 میلیارد دلار رسیده که نسبت به دوره مشابه سال قبلش حدود 6 ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۶    
قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه تحت تاثیر ریسک گریزی سرمایه گذاران که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را تقویت کرد، اندکی افزایش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۱:۵۴    
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که کالای ایرانی از بسیاری از کالاهای موجود در بازار با کیفیت تر است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۱:۵۴    
پرواز صبح امروز شرکت هواپیمایی ایران ایر که بنا بود فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد اصفهان ترک کند دقایقی پس از سوار شدن مسافران مجبور به توقف عملیات پروازی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۱:۵۱    
در 28 فروردین ماه امسال تعدادی از بنگاه های دولتی توسط سازمان خصوصی سازی به مزایده گذاشته خواهد شد، در میان لیست بنگاه های در دست واگذاریِ سازمان خصوصی سازی 77 تخته فرش هم دیده می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۱:۰۳    
رهبر معظم انقلاب سال 97 را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کرد تا در شرایطی که کشور با مشکل بیکاری و رکود مواجه است، تمام بخش های کشور، خود را متمرکز بر بهبود اوضاع کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۵۷    
برای خیلی ها، کارواش رفتن همواره یکی از بزرگ ترین معضلات بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۶    
نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: ابلاغ بخشنامه دستمزد 1397 به سراسر بنگاهها بعد از نهایی شدن میزان افزایش سایر سطوح مزدی خواهد بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۸:۴۸    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت ساماندهی صرافی ها و جلوگیری از فعالیت صرافی های غیرمجاز گفت که تک نرخی کردن و تثبیت قیمت ارز از نوسانات در این بازار جلوگیری خواهد کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۸:۴۸    
از ابتدای مهرماه تا کنون که حدود هفت ماه از سال آبی 96-97 گذشته است، خشک ترین سال را در 50 سال اخیر تجربه کرده ایم و این مساله علاوه بر تاثیرات مختلف که در حوزه منابع آبی کشور گذاشته در تولید برق نیز ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۸:۴۲    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد که با پیگیری های صورت گرفته نخستین مسیر سفر دریایی در خزر تا تابستان امسال رسما آغاز به کار می کند.