سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۳Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 30 مرداد 1397 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 31 فروردین 1397 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1397 اقتصادگردان 31 خرداد 1397 اقتصادگردان 1 تیر 1397 اقتصادگردان 1 شهریور 1397 اقتصادگردان 30 مهر 1397 اقتصادگردان 30 آبان 1397 اقتصادگردان 30 آذر 1397 اقتصادگردان 1 دی 1397 اقتصادگردان 1 بهمن 1397 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 1 مرداد 1397 اقتصادگردان 2 مرداد 1397 اقتصادگردان 3 مرداد 1397 اقتصادگردان 4 مرداد 1397 اقتصادگردان 5 مرداد 1397 اقتصادگردان 6 مرداد 1397 اقتصادگردان 7 مرداد 1397 اقتصادگردان 8 مرداد 1397 اقتصادگردان 9 مرداد 1397 اقتصادگردان 10 مرداد 1397 اقتصادگردان 11 مرداد 1397 اقتصادگردان 12 مرداد 1397 اقتصادگردان 13 مرداد 1397 اقتصادگردان 14 مرداد 1397 اقتصادگردان 15 مرداد 1397 اقتصادگردان 16 مرداد 1397 اقتصادگردان 17 مرداد 1397 اقتصادگردان 18 مرداد 1397 اقتصادگردان 19 مرداد 1397 اقتصادگردان 20 مرداد 1397 اقتصادگردان 21 مرداد 1397 اقتصادگردان 22 مرداد 1397 اقتصادگردان 23 مرداد 1397 اقتصادگردان 24 مرداد 1397 اقتصادگردان 25 مرداد 1397 اقتصادگردان 26 مرداد 1397 اقتصادگردان 27 مرداد 1397 اقتصادگردان 28 مرداد 1397 اقتصادگردان 29 مرداد 1397 اقتصادگردان 30 مرداد 1397 اقتصادگردان 31 مرداد 1397 
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۹    
دکتر بیگدلی از رشد 17.8 درصدی سپرده های ریالی بانک ملت در سال 96، بهبود کیفی ترکیب سپرده ها و افزایش سه برابری این رشد در مقایسه با سال 95 خبرداد و افزود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۴۴    
به نظر می رسد که تحت تاثیر تحریم ها، تغییر ذخایر ارزی کشور به یورو وسایر ارزهای غیردلاری، کاهش ورود اسکناس دلار به بازار، تصمیم حذف دلار گریزناپذیر است و به دنبال کمبود عرضه دلار و تقاضای بالاتر آن ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۴۴    
افزایش سهم خرید مسکن و کالای شخصی به 13.5 درصد تسهیلات بانک ها، سهم سرمایه در گردش به 61 درصد تسهیلات بانک ها رسید، بانک ها 167 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۳۵    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: هشت هزار و 700 میلیارد تومان منابع تسهیلات ارزان قیمت، امسال برای ایجاد 157 هزار شغل در حوزه میراث فرهنگی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۳۲    
استاندار کردستان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، 286 طرح عمرانی و خدماتی در این استان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 13 طرح نیز آغاز می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۹    
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تأکید کرد: کار گروه ویژه برای بررسی قیمت بلیت هواپیما تشکیل شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۹    
مسئولان 2 استان مازندران و ولگاگراد روسیه در سومین سال تحرک دادن به روابط اقتصادی و مبادله چند هیات اقتصادی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۹    
تجار و بازرگانان استان ولگاگراد روسیه در نشست مشترک با همتایان مازندرانی خود در ساری خواستار گسترش مبادلات اقتصادی میان دو استان و کاهش محدودیت ها در این زمینه شدند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۶    
استاندار مازندران گفت: مازندران، کانون تجلی اراده ملی مسئولان ایران و روسیه برای توسعه همه جانبه روابط بویژه در زمینه های اقتصادی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۶    
رئیس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق(ساتبا) ظرفیت کنونی نیروگاه های تجدیدپذیر را 640 مگاوات ذکر کرد و گفت: با راه اندازی 450 مگاوات نیروگاه در دست احداث ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۳    
تفاهمنامه همکاری اقتصادی میان مازندران و ولگاگراد روسیه روز سه شنبه در ساری به امضای استانداران این دو استان رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۳    
معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از اعمال تعرفه جدید حمل بار در شبکه ریلی کشور بر اساس تن-کیلومتر خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۰    
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با بیان اینکه جایگزینی دولت به جای کارفرما و کاهش زمان بازنشستگی 2 مزیت این بیمه نسبت به سایر بیمه هاست ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کل ارز تامین شده برای واردات مواد اولیه ، کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی از اول امسال تا پایان 27 مردادماه نزدیک به10 میلیارد دلار بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۷    
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران امروز (سه شنبه) عرصه معامله 37 هزار و 56 تن انواع مواد پلیمری بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۴    
وزارت صنعت، معدن و تجارت از تولید 436 هزار و 136 دستگاه خودرو در چهار ماه آغازین امسال خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۴    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری با اشاره به طرح های ملی برای ساماندهی وضعیت بیکاری روستانشینان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۱    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به درخواست بخش خصوصی از دولت برای توقف اجرای سامانه جامع روابط کار تاکید کرد این وزارتخانه همسو با دولت الکترونیک از راه اندازی این سامانه حمایت می کند و ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۱    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، سال 97 را سال خاصی برای ایران دانست و گفت: با توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور، برای مقابله با تحریم آمریکا و تجلی کرامت انسانی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۰۸    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن، با ناکانیشی، رئیس کیدانرن (Keidanren) بزرگ ترین و مهمترین تشکل اقتصادی بخش خصوصی ژاپن دیدار و تبادل نظر کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۰۵    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: علیرغم تنگناهای اقلیمی و بارش های کم، تولید گندم در ایران افزایش یافته و امسال دو میلیون و 200 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۱    
بانک سرمایه با استناد به مفاد اطلاعیه بانک مرکزی در خصوص تمدید مهلت تعویض دسته چک های غیر صیادی تا آبان ماه، اطلاعیه ای صادر کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۸    
طبق گزارش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، میزان تولید شمش طلا در مجتمع طلای موته در 4 ماهه ابتدایی امسال بالغ بر 29 درصد افزایش داشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۸    
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، دلایل رشد 2718 واحدی شاخص بورس را تشریح کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۵    
رییس اتاق تعاون ایران اعلام کرد: استقلال تعاونی ها، اتحادیه ها و اتاق ها و عدم نیاز برای ثبت تغییرات به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اکثریت آرای هیات عالی مقررات زدایی به تصویب رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۲    
معاون بانک و بیمه وزیر امور اقتصادی و دارایی از در دستور کار بودن ادغام بانک های نیروهای مسلح، تغییر جهت نقدینگی در بازارها و تهیه لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۲    
تشکل انجمن هلدینگ ایران با حضور 45 هلدینگ ملی در اتاق بازرگانی ایران با هدف حمایت از واحدهای کوچک و متوسط تشکیل شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۹    
رئیس پلیس پایتخت از کشف چندین انبار بزرگ احتکار کاغذ، آهن آلات و لوازم خانگی در جنوب تهران خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۹    
افزایش ارزش دلار آمریکا منجر به کاهش ارزش قابل توجه طلا و دیگر فلزات گرانبها شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۶    
استاندار تهران اعلام کرد: ساعت کاری ادارات این استان از ابتدای شهریورماه امسال به حالت قبلی و اولیه باز می گردد و شروع کار نهادها دیگر از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح نخواهد بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۶    
سامانه تدان علاوه بر ارتباط مستقیم و سریعتر ناشران و تحلیل گران با یکدیگر، سبب می شود ناشران به مسئله شفاف سازی در بازار اهمیت ویژه ای دهند و ناشر خود را مکلف به پاسخگویی بداند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۳    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: طبق طرح مبارزه با جرایم اقتصادی، مدت زمان تشکیل پرونده تا اجرای حکم، 5 ماه پیش بینی شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۳    
عضو کمیسیون صنایع مجلس اعلام کرد: در جلسه اخیر با وزارت صنعت ارز 4200 تومانی برای واردات قطعات خودرو تصویب شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۰    
بانک مرکزی اعلام کرد: قراردادهای سپرده سرمایه گذاری که درفاصله زمانی 2 تا 11 شهریور 1396 افتتاح شده ، در صورت در خواست سپرده گذاران به مدت یک ماه قابل تمدید است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۰    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی می گوید عنوان طرح ممنوعیت تحویل سکه قابلیت بر هم زدن بازار را دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اعلام اینکه اشکالات سامانه نیما رفع شده است، می گوید در جنگ اقتصادی باید تاکتیک های مختلف داشت و سامانه اعلام نرخ ارز برای تغییر تاکتیک است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۴    
با اپلیکیشن بله می توانید بدون دانستن شماره کارت از مخاطبتان درخواست پول کنید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۴    
ساعات کاری شعب بانک ملی ایران در استان تهران به روال عادی بازگشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۱    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: مهلت دریافت دسته چک صیادی برای مشتریان بانک ها تا ششم آبان ماه تمدید شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۱    
حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: اگر بخواهیم کشورمان به توسعه پایدار صنعتی دست پیدا کند سرمایه بانک صنعت و معدن باید افزایش یابد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۰۸    
سند همکاری میان مدیران عامل بانک پارسیان و صندوق ضمانت صادرات ایران با موضوع شرایط عمومی ضمانت نامه اعتبارخریدار، روز دوشنبه، 29 مردادماه به امضا رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۰۵    
شعب منتخب توزیع اسکناس نو 5 هزار ریالی و 10 هزار ریالی به مناسبت اعیاد قربان و غدیر اعلام شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۰۵    
مدیرعامل بانک صادرات ایران طی احکامی مصطفی رحیمی شهواری و محمد درودگر را به ترتیب به سمت معاون حقوقی و وصول مطالبات و مدیر امور پیگیری و وصول مطالبات این بانک منصوب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۰۲    
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: تمامی سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات که برای متقاضیان ثبت می شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۰۲    
معاون سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، میزان مشوق های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در بخش سرمایه گذاری را کافی ندانست و برای تدوین بسته مشوق های سرمایه گذاری خارجی با همکاری بخش ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۰۲    
بانک مرکزی در راستای بهبود سیاست پولی و ارزی و با هدف ثبات سازی بازارها و گذر از دوره انتقال و همگام با اجرای بسته سیاست جدید ارزی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۵۶    
تیم مشاور عملیات غواصی سانچی که متشکل از شرکت های داخلی و شرکت های مشاور بین المللی در حوزه غواصی است، در همان بررسی های اولیه خود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۵۶    
رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: بودجه ای که برای توسعه بخش کشاورزی تخصیص می یابد کافی نیست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۵۳    
علی رغم اظهارات منفی ترامپ درباره مذاکرات تجاری با چین و حل مناقشات با ترکیه، بورس های آسیایی امروز را با سبزپوشی به پایان رساندند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۳    
عملکرد تسهیلات دهی بانک ها در 4 ماهه ابتدایی سال 1397نشان می دهد که سهم سرمایه در گردش از کل تسهیلات بانک ها که در خرداد 97 به 63 رسیده بود، در تیرماه 97 و چهارماه اول سال کاهش یافته و به 61 ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۷    
تنها در یک سال، 30 حادثه در صنعت نفت ثبت شده که 21 حادثه آتش سوزی و 9 حادثه غیرآتش سوزی بوده است... برخی از این حوادث بسیار پیش پا افتاده است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۱    
مناقشه ارزی میان دولت و واردکنندگانی که بر اساس مصوبه جدید هیات وزیران، ملزم به پرداخت مابه التفاوت نرخ رسمی ارز و نرخ آن در بازار دوم شده اند، وارد فاز جدیدی شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۸    
اگرچه در حمل هوایی بار، شروط و مقررات حمل از پیش در قالب فرم هایی یکسان (بارنامه هوایی) تهیه و تنظیم می شوند، ولی طرفین قرارداد حمل می توانند زاید بر آنچه از پیش تنظیم شده است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۸    
رییس مرکز ملی فرش وضعیت تجارت فرش کشور را تشریح کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۲    
یکشنبه شب ارز دلار از سامانه نظارت ارزی (سنا) حذف و یوآن چین جایگزین آن شد، این درحالی است که از 17 مردادماه سال جاری و پس از ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی به سازمان هواپیمایی کشوری ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۹    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: صنعت هوانوردی وابسته به مسافر است. با فدا شدن مسافرین نهایتا این صنعت نیز از بین خواهد رفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۹    
در معاملات بورس تهران امروز گروه خودرو و ساخت قطعات با افزایش قیمت و صف قیمت همراه بود، اما فلزات اساسی و محصولات شیمیایی نسبت به روزهای گذشته با افت قیمت مواجه شدند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۶    
قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه تحت تاثیر نگرانی بازار نسبت به دورنمای عرضه به دلیل اقدامات خصمانه ای آمریکا علیه ایران افزایش یافت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۶    
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار آسیا به دنبال افت ارزش دلار برای سومین روز متوالی که تقاضا برای این فلز ارزشمند را تقویت کرد، افزایش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۳    
با ابلاغیه صادره از سوی استاندار تهران، ساعات کار ادارات و دستگاه های استان تهران از اول شهریورماه به روال سابق برمی گردد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۰    
معاون وزیر صنعت گفت: در شرایط کنونی باید این نکته را مد نظر قرار داد که چگونه با مردم رفتار کنیم، آنان را در جریان اقدامات قرار دهیم و حمایتشان را کسب کنیم که در این زمینه اهمیت توجه به منابع انسانی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۵    
یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: مقابله با مفاسد باید از سرشاخه های اصلی آغاز شود و هر کسی که خلاف قانون منافعی را برای خودش اختصاص داده است باید تحت تعقیب قضایی قرار گیرد و قوه قضاییه باید با جدیت با ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۵    
با اجرایی شدن بسته ارزی جدید و واگذاری قیمت ها به بازار ثانویه، نایب رییس اتاق بازرگانی ایران معتقد است که بازار دوم ارز به دنبال درخواست تجار راه اندازی شده اما آن طور که باید ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۲    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از فعالیت مجدد سامانه کارا برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۹    
استان البرز تا چند روز دیگر شاهد یک رویداد تاریخی و مهم خواهد بود؛ در این رویداد مهم قرار است اولین هواپیمای مسافربری از فرودگاه پیام به سمت مشهد مقدس پرواز کند و پس از آن در برنامه اولیه شیراز ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۶    
تیرماه امسال تولید چهار مدل خودروی سنگین در خودروسازان داخلی متوقف شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۰    
سخنگوی صنعت برق کشور از آغاز صادرات برق به کشورهای همسایه خبر داد و افزود: پس از رفع خاموشی ها در کشور این پتانسیل ایجاد می شود که بتوانیم در زمان هایی از طول روز که بار کاهش می یابد برق را به ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۰    
حجم کل سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت، معدن و تجارت طی سه ماهه نخست سال جاری معادل 294.8 میلیون دلار بوده که در قیاس با رقم 278.6 میلیون دلاری مدت مشابه سال قبل با رشد 5.5 درصدی روبرو شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۷    
عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار می گوید که با توجه به وضعیت کارگاه ها و رکود حاکم بر بازار و اقتصاد ...