سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۹Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 29 مرداد 1397 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 31 فروردین 1397 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1397 اقتصادگردان 31 خرداد 1397 اقتصادگردان 1 تیر 1397 اقتصادگردان 1 شهریور 1397 اقتصادگردان 30 مهر 1397 اقتصادگردان 30 آبان 1397 اقتصادگردان 30 آذر 1397 اقتصادگردان 1 دی 1397 اقتصادگردان 1 بهمن 1397 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 1 مرداد 1397 اقتصادگردان 2 مرداد 1397 اقتصادگردان 3 مرداد 1397 اقتصادگردان 4 مرداد 1397 اقتصادگردان 5 مرداد 1397 اقتصادگردان 6 مرداد 1397 اقتصادگردان 7 مرداد 1397 اقتصادگردان 8 مرداد 1397 اقتصادگردان 9 مرداد 1397 اقتصادگردان 10 مرداد 1397 اقتصادگردان 11 مرداد 1397 اقتصادگردان 12 مرداد 1397 اقتصادگردان 13 مرداد 1397 اقتصادگردان 14 مرداد 1397 اقتصادگردان 15 مرداد 1397 اقتصادگردان 16 مرداد 1397 اقتصادگردان 17 مرداد 1397 اقتصادگردان 18 مرداد 1397 اقتصادگردان 19 مرداد 1397 اقتصادگردان 20 مرداد 1397 اقتصادگردان 21 مرداد 1397 اقتصادگردان 22 مرداد 1397 اقتصادگردان 23 مرداد 1397 اقتصادگردان 24 مرداد 1397 اقتصادگردان 25 مرداد 1397 اقتصادگردان 26 مرداد 1397 اقتصادگردان 27 مرداد 1397 اقتصادگردان 28 مرداد 1397 اقتصادگردان 29 مرداد 1397 اقتصادگردان 30 مرداد 1397 اقتصادگردان 31 مرداد 1397 
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۴    
برندگان جشنواره بزرگ پایانه های فروشگاهی بانک گردشگری معرفی شدند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۳    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از تشکیل کارگروه بررسی آثار نوسانات نرخ ارز بر قراردادهای پیمانکاری برای برون رفت از وضعیت فعلی خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۷    
معاون حقوقی قوه قضاییه با اشاره به برخورد قانونی با مجرمان یقه سفید، اعلام کرد: جرائم در بخشی هایی که وضعیت مالی آن شفاف نبوده و تاریک است صورت می گیرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۰    
نرخ های پایه خرید تضمینی برق از نیروگاه های برق آبی توسط وزیر نیرو ابلاغ شد که این نرخ ها در راستای توسعه هر چه گسترده تر استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و حضور حداکثری سرمایه گذاران غیردولتی تصویب و ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۷    
دولت ترکمنستان اعلام کرد که به پیشنهاد شرکت ملی گاز ایران، دیروز رسمأ حل مناقشه گازی با ایران را تسلیم دادگاه داوری بین المللی کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۴    
دبیر سندیکای لوله و پروفیل فولادی کشور با بیان اینکه هم اکنون در اصفهان196 هزار تن آهن احتکار شده داریم ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست مشترک با جامعه مهندسان مشاور با تاکید بر این مطلب که درگفت وگو در موضوع ارجاع پروژه های شهری از حاشیه سازی پرهیز شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۵    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: طبق طرح جدید قرار است 50 هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید کشور ساخته شود که عملیات اجرایی 10 هزار واحد آن از هفته دولت امسال و مابقی از 22 بهمن آغاز خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۲    
رضا عبدلی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به طور میانگین روزانه 9 هزار تن زباله از سطح شهر تهران جمع آوری می شود البته میزان زباله این شهر در برخی از مواقع به 12 هزار تن می رسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۲۹    
معاون فرهنگی و امور رسانه ای مدیر کل فرهنگ ارشاد استان تهران گفت: تا پیش از این به شرکت های متقاضی آگهی پیش فروش مسکن ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۲۹    
معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: آموزش های فنی و مهارتی حوزه خدمات بیشترین زمینه سازی و ظرفیت سازی برای ایجاد اشتغال را دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۲۶    
مدیرعامل بانک کشاورزی از پرداخت بیش از هفت هزار میلیارد تومان مطالبات گندمکاران توسط این بانک خبر داد و گفت: دولت برنامه دارد تا پایان شهریورماه بخش عمده پول گندمکاران پرداخت شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۲۶    
تعدادی از واردکنندگان با ارایه دادخواستی به دیوان عدالت اداری، خواستار لغو بخشنامه مابه التفاوت ارزی ( بند 5 بسته سیاست ارزی جدید) شدند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۲۳    
سفیرعراق در تهران در مورد سخنان حیدر العبادی که چندی پیش گفته بود به خاطر منافع ملت عراق ناگزیر به پیروی از تحریم ها علیه ایران است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۲۳    
مدیرکل طرح های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ایجاد 200 هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش در سال 97 پیش بینی شده که در این زمینه توجه ویژه ای به استان ها و مناطق محروم خواهد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۲۰    
هیات وزیران با استناد به اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، بند پنجم بسته جدید ارزی را اصلاح و فهرست بازنگری شده کالاهای معاف از پرداخت مابه التفاوت ارزی را اعلام کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۲۰    
همایش مدیران روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت با میزبانی ایران خودرو در محل این کارخانه برگزار شد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۱۷    
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با بیان برخی اقدامات این سازمان، گفت: از 975 شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی مصوب این سازمان 810 شهرک، ناحیه و منطقه به بهره برداری رسیده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۱۷    
مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها موظف شدند به کلیه انباردارها ابلاغ نمایند که از ابتدای شهریور ماه سالجاری لازم است موجودی خود را در ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۱۴    
وزیر صنعت ، معدن و تجارت به همه واحدها و سازمانها و شرکتهای زیر مجموعه ابلاغ کرد که از خرید کالا و استفاده از خدمات خارجی خودداری کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۱۴    
میزان تولید مجتمع فسفات اسفوردی طی 4 ماهه نخست امسال، 49 درصد افزایش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۱۱    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اعلام کرد: تعداد 15طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از4هزارو 150 میلیارد ریال همراه با اشتغال مستقیم 397نفردر زمینه های محصولات صنایع غیر فلزی وصنایع معدنی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۰۹    
تفاهم نامه همکاری بین پژوهشگاه صنعت نفت و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران با حضور جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه و نصرت الله ضرغام ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۰۹    
یک کارشناس نفتی تأکید کرد که با وجود برخی تردیدها، نیاز جهان به نفت در دهه های آینده همچنان پابرجا خواهد بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۰۳    
هیئت وزیران آیین نامه اجرایی قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از گاز را تصویب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۰۳    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی مشکلات پالایشگاه داران در این کمیسیون خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۰۰    
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از اجرایی شدن پروژه توسعه انبار نفت چابهار به منظور افزایش ظرفیت ذخیره سازی سوخت در این انبار خبر داد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۵۷    
رئیس یک شرکت ذخیره سازی نفت پیش بینی کرد با توجه به ایجاد نوسان های شدید قیمت نفت به دلیل تحریم های ضد ایرانی، بی ثباتی بیشتری در انتظار بازارهای جهانی خواهد بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۵۴    
بسیاری از بورس های آسیایی به دنبال آغاز مذاکرات تجاری بین چین و آمریکا، معاملات هفتگی را با صعود شروع کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۵۱    
معاون اول رییس جمهور گفت: نیازمند پیگیری هایی جدی برای تحقق شفافیت در جهت پیشگیری از فساد و رانت در کشور هستیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۵۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در شرایط فعلی دولت چاره ای جز دخالت در اقتصاد ندارد، گفت: اکنون وقت حمایت از پول ملی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۴۸    
داد و ستدهای بازار سهام روز جاری با رشد 2718 واحدی شاخص کل و رسیدن نماگر به 137 هزار و 73 واحد به پایان رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۴۵    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: رتبه بندی اعتباری نقش مهمی در افزایش شفافیت بازار سرمایه ایفا می کند و ارزیابی بی طرفانه ای از وضعیت ناشران ارایه می دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۴۵    
رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدن گفت: با واقعی شدن قیمت ها، سود تولیدکنندگان افزایش پیدا می کند و با رشد ارزش سهام این شرکت ها که اکثرا بورسی نیز هستند، نقدینگی سرگردان به سمت بازار سرمایه هدایت می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۴۲    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد رئیس جمهوری بعد از دیدار هیات دولت با مقام معظم رهبری در روز ششم شهریور برای پاسخگویی به سوال نمایندگان در مجلس حاضر می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۴۲    
وزیر نفت گفت: وزارت نفت می تواند مبلغی را که به عنوان بیمه حوادث از مشترکان مصرفی دریافت کرده به آنها بازگرداند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۴۲    
بانک مرکزی خلاصه نتایج گزارش متوسط قیمت خُرده فروشی برخی از مواد خوراکی در هفته منتهی به بیست و ششم مردادماه را اعلام کرد که طی آن قیمت 9 گروه نسبت به هفته قبل از آن افزایش و دو گروه کاهش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۳۹    
رییس مرکز ملی فرش ایران اعلام کرد: در سال 96 صادرات فرش ایران 17.5 درصد رشد را به ثبت رسانده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۳۹    
تسهیلات پرداختی بانک ها طی 4 ماهه سال 1397 به بخش های اقتصادی مبلغ 1671.3 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 138.2 هزار میلیارد ریال (معادل9.0 درصد) افزایش داشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۳۳    
اتاق بازرگانی تهران ضمن پوزش از فعالان اقتصادی پایتخت به دلیل کُند شدن فرآیند صدور و تمدید کارت بازرگانی، دلایل این کُندی را تشریح کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۳۰    
روسای بانک مرکزی ترکیه و قطر قرارداد سوآپ ارزی را برای ایجاد یک خط مبادله ای 2 سویه و ثبات مالی منقعد کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۲۷    
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری به متقاضیان سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات هشدار داد سرویس های ارتباطی ثابت و سیار مورد نیاز خود را فقط از دارندگان پروانه مجاز خریداری کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۲۷    
رییس هیات تحقیق و تفحص از ستاد هدفمندسازی یارانه ها شرط دو برابر شدن مبلغ یارانه های نقدی را اعلام کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۲۷    
معاون اقتصادی رییس جمهور اظهار داشت: با برنامه ریزی و راهکارهایی که برنامه ریزی شده امیدواریم روزنه های رانتی در بسته دوم ارزی مسدود شود تا شاهد یک فضای متعادل در بازار ارز باشیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۲۱    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که جلسه استیضاح وزیر اقتصاد یکشنبه 4 شهریورماه در مجلس برگزار خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۰۶    
اگر نحوه مالیات ستانی دارای نقص و یا کارکرد ضعیف باشد، اصل آن نیز برای پرداخت کننده دچار ابهام می شود. در چنین شرایطی بازنگری در نظام مالیات ستانی اهمیت ویژه ای می یابد
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۰۳    
وزیر نفت گفت: توتال به صورت رسمی قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی را ترک کرده است
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۰۰    
رئیس قوه قضاییه گفت: بیش از 30 کیفرخواست آماده ارجاع به دادگاه است و 120 متهم مفاسد اقتصادی اخیر نیز در بازداشت به سر می برند
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۵۴    
صورت های مالی بانک تجارت برای عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 1396 به تصویب سهامداران رسید
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۵۱    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای مهلت تعویض دسته چک قدیم با دسته چک صیادی را تا ششم آبان و به مدت دو ماه تمدید کرد
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۴۵    
شورای پول و اعتبار عصر دوشنبه 29 مرداد 97 به ریاست عبدالناصر همتی تشکیل جلسه داد. در این جلسه دکتر همتی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۱۵    
بررسی وضعیت 15 بانک خصوصی و خصوصی شده ملت، صادرات، پارسیان، اقتصاد نوین، آینده، تجارت، سینا، کارآفرین، گردشگری، خاورمیانه، انصار، حکمت ایرانیان، دی، سرمایه، پست بانک از نظر میزان سرمایه، سپرده ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۵۴    
رییس انجمن قطعه سازان با پیش بینی رشد 60 تا 80 درصدی قیمت خودرو گفت: شورای رقابت باید دست از نرخ گذاری بردارد و اجازه دهد قیمت در حاشیه بازار تعیین شود
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۳۹    
به دنبال حذف دلار از سامانه سنا در عرص روز یکشنبه 28 مرداد 97، که میانگین نرخ مبادله ارزها در صرافی ها را اعلام می کند، روز دوشنبه 29 مرداد 97 قیمت سکه و طلا بار دیگر روند افزایشی به خود گرفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۲۴    
بانک ایران زمین، به مناسبت اعیاد قربان و غدیر اقدام به برگزاری سومین دوره جشنواره باشگاه مشتریان این بانک کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۱۸    
برای اولین بار در صنعت بیمه شرکت بیمه معلم اقدام به اجرای طرح مثبت حمایتی از دانش آموزان انجام داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۱۲    
بانک تجارت با درک شرایط موجود، از اواخر سال 1396 در ادامه حرکت در مسیر بهبود و با تکیه بر پشتوانه مستحکم مالی و علمی در حوزه بانکداری ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۹    
وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی حد فاصل روزهای سه شنبه 30 مرداد تا یکشنبه 4 شهریور را اعلام کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۹    
چهارمین همایش ملی کیفیت با حمایت بانک انصار در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما و باحضور تولید کنندگان برتر ایرانی، مدیران ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۶    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، اقدام بانک ملی ایران در تاسیس موزه و جمع آوری اشیای گران بهای حاوی اطلاعات تاریخی بانک و کشور زیر یک سقف را بسیار ارزشمند توصیف کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۳    
همزمان با سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین لطف الله ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران به همراه رضا خسروی رئیس مرکز ایثارگران و ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۳    
با الزام بانک مرکزی و تاکید بر اجرایی شدن سامانه صیاد در بانک ملی ایران، از روز چهارم شهریورماه چک های غیر صیادی در سامانه چکاوک قابل وصول نخواهد بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۵۷    
براساس تنفیذ و رای اکثریت سهامداران در مجمع عمومی به طور فوق العاده بانک صادرات ایران که روز دوشنبه 29 مرداد 97 برگزار شد، ارسلان فتحی پور به عنوان عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران انتخاب شد
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۵۷    
مدیر امور بازاریابی بانک شهر از ارائه خدمات این بانک در مراکز عرضه دام پایتخت به مناسبت عید سعید قربان خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۵۴    
با تسهیلات بانک صنعت و معدن در سال 1396 تعداد 9 طرح صنعتی در استان مازندران به بهره برداری رسید و برای 149 نفر اشتغال ایجاد کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۴۸    
مشتریان بانک صادرات ایران می توانند در قالب طرح پیمان به ازای بازپرداخت هر یک میلیون ریال از بدهی های خود در هر روز، امتیاز کسب کرده و از جوایز ارزنده خوش حسابی باشگاه مشتریان این بانک بهره مند شوند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۴۸    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سال مالی 96 بانک صادرات ایران با حضور دارندگان حداکثر سهام صبح امروز دوشنبه 29 مردادماه برگزار شد و صورت های مالی بانک به اتفاق آرا مورد تصویب قرار گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۴۵    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای مهلت تعویض دسته چک قدیم با دسته چک صیادی را تا ششم آبان و به مدت دو ماه تمدید کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۴۲    
خریداران چینی نفت ایران برای ادامه واردات نفت از ایران در برابر تهدید تحریم های آمریکا، برای حمل محموله های نفتی خود از نفتکش های ایرانی استفاده می کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۴۲    
تسهیلات پرداختی بانک ها طی 4 ماهه سال 1397 به بخش های اقتصادی مبلغ 1671.3 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 138.2 هزار میلیارد ریال (معادل9.0 درصد) افزایش داشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۳۹    
معاون وزیر صنعت معدن و تجارت از ابلاغ مصوبه جدید دولت برای تعیین تکلیف کالاهای وارداتی در خصوص پرداخت مابه التفاوت ارزی خبر داد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۳۹    
بازار خرید و فروش کارت سوخت اخیرا درحالی داغ شده است که شرکت ملی پخش آن را غیرقانونی اعلام کرد. البته رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت عقیده دارد این موضوع ربطی به جایگاه ها ندارد و نمی توان روی آن ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۳۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا در بیرجند گفت: بسته جدید ارزی دولت تاکنون نتوانسته آرامش را به بازار طلا برگرداند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۳۰    
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: در دنیا برای تولید برق از انرژی بادی و امواج دریا بهره می گیرند و با وجود ظرفیتی همچون خزر، هنوز از آن بهره ای در این زمینه برده نشده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۲۷    
رئیس کمیسیون اینترنت و انتقال داده های سازمان نصر گفت: ایجاد مخابرات دیگری در کشور منطقی نیست و باید رگولاتور وارد شود و نظارت کند تا از تبعات آتی آن جلوگیری کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۲۷    
ایران خودرو اعلام کرد: محدودیت هایی که در راستای کاهش واسطه گری و سفته بازی در ثبت نام ها اعمال شده از جمله محدودیت ثبت نام هر کد ملی و عدم امکان خرید برای مشتریانی که در شش ماه گذشته از ایران خودرو ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۲۴    
فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی کشور با اشاره به اقدامات امنیتی صورت گرفته برای مسافربری شدن فرودگاه پیام گفت: این فرودگاه به شکلی خوب در حوزه مسافربری افتتاح و به کار خود ادامه خواهد داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۲۴    
دبیر کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار معتقد است، تصمیم شورای عالی بورس و برچیدن سفره رانت از بازار کالا ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۲۴    
امروز نیز بازار سهام شاهد رشد قیمت در گروه فلزات اساسی، نفت و کانه های فلزی بود. کارشناسان معتقدند علت اصلی نوسانات بورس تهران قیمت دلار در بازار آزاد است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۲۱    
صنعت پتروشیمی ایران که از ظرفیت های بالایی برای جذب سرمایه گذار برخوردار است در فضای پسابرجام حدود 10 تفاهم نامه با شرکت های خارجی امضا کرد و به نظر می رسد اعمال تحریم ها مانع ادامه مذاکرات با شرکت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۲۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه احداث 50 هزار واحد مسکونی در مجموعه شهرهای جدید را مدنظر داریم که در اولین گام 10 هزار واحد را در هفته دولت کلنگ می زنیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۱۸    
آمریکا تلاش هایش را برای تحریم ایران مضاعف کرده اما اقدامات واشنگتن با تداوم جنگ تجاری با چین و تاثیر آن بر جریان تجارت نفت جهانی ممکن است پیچیده تر شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۱۵    
یکی از موضوعات مطرح بین شهرداری و وزارت نیرو طی سال های اخیر ساماندهی آبیاری فضای سبز بوده و علی رغم قوانین متعددی که شهرداری برای سامان دادن به این مساله وضع کرده اما باز هم شاهد آبیاری فضای سبز با ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۱۲    
وزیر نفت با بیان این که عمر استهلاک یک واحد پالایشگاهی حداقل 30 سال است ما پالایشگاه هایی در کشور داریم که 80 تا90 سال عمر کردند و منابع کافی برای نوسازی و بازسازی آنها وجود ندارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۱۲    
نماینده گرمسار در مجلس شورای اسلامی در حالی از پاسخ وزیر نفت قانع شد که زنگنه قول داد مبالغی که از مشترکین در قبوض گاز تحت عنوان بیمه خسارت گاز در سال1395 دریافت شده است را به مردم برگردانند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۱۲    
وزیر نفت با تاکید بر این که مبالغ اخذ شده از مشترکین تحت عنوان بیمه خسارت گاز هیچ انتفاعی برای شرکت گاز ندارد و همه را به شرکت های بیمه برای پرداخت خسارت می دهد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۹    
صادرکنندگانی که ارز خود را در بازار ثانویه عرضه می کنند، نسبت به وصول ریال از صراف ها گله داشته و می گویند که گاهی بیش از یک هفته طول می کشد تا ریال حاصل از فروش ارز به آنها بر گردد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۹    
همزمان با تحریم های تعدادی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس علیه دولت قطر، نقش و حضور جمهوری اسلامی ایران در قطر در زمینه های اقتصادی، تجاری و سیاسی بسیار چشمگیر بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۶    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نیم درصد از کل فضای کسب و کار دراختیار کارآفرینان است که این میزان 38 درصد بازار اشتغال را به خود اختصاص داده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۳    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از پاسخ های وزیر نفت درباره ی سوالی مبنی بر آتش سوزی پالایشگاه ها قانع شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۳    
امروز بورس کالای ایران میزبان یکی دیگر از عرضه های اوراق سلف موازی از نوع تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان خواهد بود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۳    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عوامل انسانی را مهم ترین علل حوادث نفتی عنوان کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۶    
اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات مساجد و اماکن متبرکه از 30 مردادماه جاری، تا یکم شهریور ماه سال جاری، در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۳    
با اصلاح ساختارهای مالی، آسیب پذیری اقتصاد کشور در برابر شوک ها و تهدیدهای خارجی کاهش پیدا می کند و به طور مشخص در بخش مالی اقتصاد ایران ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۲    
خسرو فرحی - مدیرعامل پست بانک، در مورد بسته ارزی، ارزهای دیجیتال و باجه های بانکی و همچنین وام های اشتغالزا مسائلی را مطرح کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۲    
استفاده از الگوی صحیح مصرف، آبیاری شبانه به ویژه در مناطق شور در شرایط اقلیمی سال جاری، استفاده از کودهای پتاسه در باغات با توجه به شرایط خشکسالی و خودداری از از هر گونه شعله افکنی در واحدهای دامی با ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۹    
قیمت نفت روز دوشنبه تحت تاثیر نگرانی ها نسبت به کندی رشد اقتصادی که بازارها را نگران آسیب دیدن تقاضا کرده است، کاهش پیدا کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۹    
قیمت طلا روز دوشنبه با امید به کاهش تنش های تجاری میان آمریکا و چین که سبب افت ارزش دلار شد و تقاضا برای این فلز ارزشمند را بهبود بخشید از پایین ترین قیمت خود در 19 ماه گذشته بهبود یافت و اندکی بالا ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۶    
معاون تدوین و ترویج سازمان استاندارد گفت: خودروسازان تا آخر دیماه فرصت دارند تا استانداردهای هشتاد و پنج گانه اعلام شده را رعایت و تولیدات خود را براساس این استانداردها انجام دهند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۶    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار معتقد است هرچه اعتماد به اقتصاد و فضای کسب و کار بیشتر شود، رتبه ما در حوزه کارآفرینی به همان میزان بهتر می شود.
  • ۱