چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۰:۳۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 15 اردیبهشت 1403 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1398 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1399 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1400 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1401 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1402 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1403 اقتصاد نیوز 1 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 2 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 3 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 4 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 5 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 6 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 7 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 8 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 9 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 10 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 11 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 12 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 13 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 14 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 15 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 16 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 17 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 18 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 19 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 20 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 21 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 22 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 23 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 24 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 25 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 26 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 27 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 28 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 29 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 30 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1403 
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۳    
اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد در حال انجام حملات هدفمند علیه حماس در شرق رفح است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۵:۵۷    
اقتصادنیوز : میوه های نوبرانه پایان اردیبهشت ماه کاهش قیمت خواهند داشت.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۲    
اقتصاد نیوز : تصاویری از گرفتار شدن شهروندان و گردشگران در منطقه انگشتجان ،شهرستان شبستر منتشر شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۳    
اقتصادنیوز: روزنامه کیهان در مطلبی که در شماره امروز آن منتشر شده نوشت: برخی چهره های فعال که در ایام اغتشاشات 1401 زن، زندگی، آزادی به خارج از ایران رفته با ابراز پشیمانی، خواستار بازگشت به کشورند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۲    
اقتصادنیوز: متوسط پرداختی ماهانه به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از 617 هزار تومان به 1690 هزار تومان افزایش یافته است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۷    
اقتصادنیوز: فرایند واریز یارانه اردیبهشت ماه 1403 از پنجشنبه هفته جاری آغاز می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۷    
اقتصادنیوز: یک مقام مسوول گفت: دوره تعمیرات اساسی در پالایشگاه های سیزده گانه با برنامه ریزی و اقدام های شاخص در سال 1402، کاهش یافت و بیش از 4 میلیارد مترمکعب گاز به تولید این مجموعه افزوده شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۷:۴۱    
روزنامه هم میهن: این روزها در اتاق ارز و طلا، سکه حراج و واگذار می شود اما نکته جالب اینجاست که هیچ یک از این سکه هایی که در اتاق ارز و طلا به فروش می رسد، تاکنون به بازار برنگشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۴:۳۷    
اقتصادنیوز : تصویری منتشر شده از مهسا ملک مرزبان مجری سابق صدا و سیما از شبکه بی بی سی فارسی همگان را در شوک فرو برد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۴:۰۷    
اقتصادنیوز : اگر حتی با وجود اینکه رژیم نمی گیرید یا ورزش خود را افزایش نمی دهید، وزن کم می کنید به پزشک مراجعه کنید؛ به گفته محققان، این کاهش وزن می تواند نشانه سرطان باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۱:۵۲    
اقتصادنیوز: رئیس جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تحت فشار قرار دادن دانشگاه های این کشور با هدف ممانعت از ادامه اعتراضات حمایت از غزه شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۰:۴۹    
اقتصادنیوز: وزرای امور خارجه ایران و بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، به رایزنی در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۰:۳۵    
اقتصادنیوز: وزیر خارجه کشورمان ضمن تقدیر از تصمیم اخیر دولت ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی، این اقدام را مهم توصیف کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۰:۱۷    
اقتصادنیوز: حسین امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم فیمابین تبادل نظر و توافق کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۰:۱۱    
اقتصادنیوز: با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در روز دوشنبه، بارش در نوار غربی دامنه های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز، تهران ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۰:۰۵    
اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان پیش نویس توافق پیشنهادی از سوی مصر برای مبادله اسرا را که گفته می شود حماس با آن موافقت کرده است، منتشر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۰:۰۲    
اقتصادنیوز: تظاهرات شنبه شب در سرزمین های اشغالی علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد و نیروهای پلیس تل آویو به معترضان یورش بردند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۰:۰۲    
اقتصادنیوز: بازار بورس اوراق بهادار تهران در روز چهارشنبه هفته گذشته و قبل از تعطیلات میان مدت با افت 3900 واحدی همراه شده است و بازار هفته گذشته را بی رمق و منفی تمام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۵۶    
اقتصادنیوز: با انتشار گزارش ها مبنی بر امیدواری برای مذاکرات میان رژیم صهیونیستی و مقاومت حماس، ایتامار بن گویر وزیر داخلی و تندرو کابینه تل آویو، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را تهدید کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۴۷    
اقتصادنیوز: ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین شنبه شب مدعی شد که نیروهای این کشور یک جنگنده بمب افکن سوخوی-25 روسیه را در منطقه دونتسک سرنگون کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۴۱    
نماینده حماس در لبنان با اشاره به پایبندی حماس بر شروط چهارگانه خود، حضور مجدد هیات مذاکره کننده حماس در مصر برای مذاکرات آتش بس را به دلیل عقب نشینی اشغالگران در دور جدید مذاکرات خواند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۸    
اقتصادنیوز: هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه امشب (شنبه شب) وارد نوار غزه شد و با فرماندهان ارشد میدانی موجود در منطقه دیدار و گفتگو کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۲    
اقتصادنیوز: هیأت پخش رژیم صهیونیستی شنبه شب به نقل از منابعی گزارش داد: آمریکا اسرائیل را برای اعزام یک هیأت به قاهره برای مذاکره با حماس زیر فشار گذاشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۲۶    
اقتصادنیوز: ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن شنبه شب گزارش داد: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز خواهد شد و منطقه برای عملیات به دقت رصد می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۲۳    
اقتصادنیوز: یکی از رهبران حماس شنبه شب گفت: با قضیه مذاکرات آتش بس را با جدیت دنبال می کنیم و مصمم به دست یابی به توافقی هستیم که به پایان رنج و دردهای ملت فلسطین منجر شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۲۳    
اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، سرگئی ورشینین معاون وزیر خارجه این کشور و بوراک آکجاپار همتای ترک وی در مورد اوکراین و نوار غزه گفت و گو کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۱    
اقتصادنیوز : پایگاه داده وزارت کشور روسیه اعلام کرد، میخائیل کووال، وزیر دفاع سابق اوکراین، در فهرست افراد تحت تعقیب قرار گرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۸    
اقتصادنیوز: در یکی از جلسات اجلاس امسال انجمن پیشرفت علوم آمریکا که در دنور (Denver) برگزار شد، محققان در پی یافتن روشی بودند که بتواند سلول های بتای فرد بیمار را از سیستم ایمنی بدنش پنهان کند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۵۶    
اقتصادنیوز: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی و محورهای منتهی به تهران را شاهد هستیم.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۵۰    
اقتصادنیوز: امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیا گفت: تحقق صلح و امنیت پایدار و عادلانه در منطقه تنها از طریق پایان اشغال سرزمین فلسطین، سوریه و لبنان ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۳۵    
گیلاد اردان سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در اظهاراتی مدعی شد که حماس در دانشگاه های عالی آمریکا مخفیانه حضور دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۶    
اقتصادنیوز: منابع صهیونیستی جزئیات توافق تبادل اسرا پیشنهاد شده به جنبش حماس را منتشر کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۷    
اقتصادنیوز: پلیس آلمان به دنبال سرایت خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی به این کشور به تظاهرات حامیان فلسطین در محوطه دانشگاه هامبولت حمله کرده و چند تن از تظاهرکنندگانی که دست به تحصن زده بودند را بازداشت ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۸    
اقتصادنیوز : شهرداری منطقه 15 اعلام کرد: بارش های شدید شب گذشته جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه ،باعث بروز تند آب ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۶    
اقتصادنیوز: آموس یدلین فرمانده اسبق شعبه اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به تسلط دو عضو تندرو کابینه رژیم صهیونیستی بر بنیامین نتانیاهو گفت:نخست وزیر ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۰    
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از سخنرانی خود در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر خارجه ترکیه ملاقات و گفت و گو کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۱۸    
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی گلستان جزئیاتی تازه را از دستگیری عوامل اصلی ربودن یسنا اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۳    
اقتصادنیوز: صادق خان موفق شد تا در انتخابات شهرداری لندن بر رقیب خود از حزب محافظه کار غلبه و کرسی شهرداری پایتخت انگلیس را برای سومین دور متوالی حفظ کند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۵۷    
اقتصادنیوز: سرایا الاشتر شاخه نظامی مقاومت اسلامی بحرین از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی در شهر ام الرشراش ( ایلات) در سرزمین های اشغالی فلسطین خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۵۱    
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی ملارد از حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد با صدور اخطار قانونی پلیس زمین گیر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۸    
اقتصادنیوز: در نیمه اول اردیبهشت ماه اکثر بازارها بازدهی منفی را ثبت کردند اما در هفته دوم ربع سکه، فلز جان سخت شد و آرایش صعودی به خود گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۲    
اقتصادنیوز: حزب الله لبنان امروز نیز عملیات هایی علیه مواضع نظامیان صهیونیست داشت و ضربات مهلکی به آنها وارد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۹    
اقتصادنیوز : شهرداری منطقه 15 تهران از وقوع حادثه برای یک کارگر حین جمع آوری آب های سطحی در سیلاب شب گذشته خبر داد و اعلام کرد: عملیات جست وجو برای نجات این کارگر ادامه دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۳    
یک واحد رستوران و تالار پذیرایی در خرم آباد به علت تیراندازی در مراسم عروسی پلمب شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۵    
اقتصادنیوز : مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی بابل گفت: انفجار یک منزل مسکونی در بخش بندپی شرقی بابل بر اثر نشت گاز، علت صدای مهیب در بخش جنوبی بابل بود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۶    
اقتصادنیوز: مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری ها که از 9 اردیبهشت آغاز و مهلت آن تا امروز (15 اردیبهشت) اعلام شده بود، تا روز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 تمدید شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۳    
اقتصادنیوز: عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم تا این لحظه پاسخ رسمی درمورد پیشنهاد آتش بس دریافت نکرده و منابع سیاسی در انتشار اخبار عجله نکنند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۹    
اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به ورود و فعالیت سامانه بارشی جدید در استان، هشدار سطح زرد صادر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۳    
اقتصادنیوز: طبق آخرین گزارش درآمد شرکت آمریکایی اپل، فروش گوشی های آیفون تقریبا در تمام بازارهای جهان کاهش یافته است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۳    
اقتصادنیوز: وزیر خارجه عربستان بر لزوم ایجاد آتش بس فوری در غزه تاکید کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۲۱    
اقتصادنیوز: فرماندار شادگان بابیان اینکه مردم شادگان تاعادی شدن شرایط از مصرف بی رویه برق خوداری کنند گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۱۸    
اقتصادنیوز : در جریان جدیدترین جنایت صهیونیست ها در یورش به نوار غزه، بمباران پارک کودکان در اردوگاه پناهجویان المغازی واقع در منطقه دیرالبلح، به شهادت 14 کودک و مجروح شدن چندین نفر دیگر منجر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۶    
اقتصادنیوز: دولت بایدن قصد دارد از درآمد حاصل از سود دارایی های منجمد روسیه برای به حداکثررسانی درآمدهای کنونی و آینده به نفع اوکراین استفاده کند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۵    
اقتصادنیوز : بر اساس اعلام آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) هر روز 37 کودک در غزه بر اثر حملات و بمباران ارتش رژیم صهیونیستی مادر خود را از دست می دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۲۷    
اقتصادنیوز : سخنگوی کمیسیون روابط بین الملل و توسعه تجارت خانه صنعت معدن و تجارت ایران از صادرات خرمای ایرانی به 82 کشور در سال 1402 خبر داد و گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۲۱    
اقتصادنیوز:یک رسانه عبری زبان نوشت صدها خانواده سربازانی که در غزه می جنگند، نامه ای به مقامات نظامی صهیونیست فرستادند و در آن خواستار حمله نکردن به رفح شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۲    
اقتصادنیوز: پس از آنکه امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه در اوایل این هفته تکرار کرد ممکن است زمانی فرا برسد که نیروهای فرانسوی و غربی به اوکراین اعزام شوند ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۸    
اقتصادنیوز: مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سازمان ملی مهاجرت گفت: حاکمیت کنونی افغانستان باید زمینه های امنیتی و معیشتی بازگشت مهاجران مقیم این کشور در ایران را فراهم کند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۲    
اقتصادنیوز : سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد، نسبت به وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید در تهران در روز یکشنبه هشدار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۰    
اقتصادنیوز: وزرای امور خارجه ایران و عربستان در محل برگزاری نشست سازمان همکاری اسلامی در بانجول با یکدیگر دیدار کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۴    
اقتصادنیوز: مشاور رئیس دفتر سیاسی حماس بر خواسته های این جنبش تاکید کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۴    
اقتصادنیوز : مسکو اعلام کرد ولودیمیر زلنسکی را در فهرست افراد تحت تعقیب خود قرار داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۹    
اقتصادنیوز: فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از یکطرفه شدن محور هراز در مسیر شمال به جنوب خبر داد و گفت: این محور از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۳    
اقتصادنیوز: اولین محصول قابل معامله در بورس طلا، صندوق مرکزی کانادا بود، یک صندوق سرمایه گذاری که در سال 1961 تاسیس شد. این صندوق، به صورت close-end به وجود آمد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۰    
اقتصادنیوز: یک مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی از پشت پرده و روند تلاش های واشنگتن برای پیشبرد توافق مبادله اسرا در نوار غزه و اختلافات بین سران این رژیم پرده برداشت.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۱    
اقتصادنیوز: حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در نشست سازمان همکاری اسلامی به گامبیا سفر کرده با سامح الشکری، وزیر خارجه مصر دیدار و گفتگو کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۴۲    
اقتصادنیوز : وزیر امور خارجه آلمان در دیدار با همتای استرالیایی خود در شهر آدلاید این کشور از تمایل برلین برای تقویت همکاری های تسلیحاتی با این کشور خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۴۱    
اقتصاد نیوز: دادستان مرکز لرستان با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک خرم آباد گفت: تیراندازی در یک مراسم عروسی این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم آباد شد و تعدادی از پروازهای ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۰    
اقتصادنیوز: معاون ریاست عمومی اطلاعات طالبان اعلام کرد حضور گروه تروریستی داعش در افغانستان به کمترین حد نزدیک شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۲۷    
اقتصادنیوز: یک مسؤول فلسطینی تاکید کرد طی ماه میلادی گذشته ارتش رژیم صهیونیستی 28 عملیات تخریب را علیه 33 تاسیسات در کرانه باختری انجام داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۲۴    
اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله استان گلستان از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله ای خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۱    
اقتصاد نیوز : خبرنگار الجزیره از حملات صهیونیست ها به مناطقی در جنوب لبنان طی امروز-شنبه- خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۵    
اقتصاد نیوز :رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی متقاضی شرکت در ارزیابی جهش تحصیلی آغاز شده و می توانند تا پایان خرداد ماه برای ثبت نام اقدام کنند ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۹    
اقتصاد نیوز : عضو هیات رئیسه اتحادیه مشاوران املاک گفت: اخیرا شنیده می شود که برخی مبادلات در بازار مسکن از طریق دلار و بیت کوین انجام می شود که به نظر من علت آن ایجاد سامانه خودنویس و نبود واسطه ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۴    
اقتصاد نیوز :آمریکا از قطر خواست که در صورت تداوم مخالفت جنبش حماس با توافق پیشنهادی آتش بس ارایه شده از سوی رژیم صهیونیستی، سران این جنبش را اخراج کند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۰    
اقتصاد نیوز : وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به رییس فدراسیون فوتبال، از او خواست ضمن بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه های کشور، گزارش آسیب شناسی از رخ دادهای اخیر را ارائه کند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۱۷    
اقتصادنیوز :در آخرین جزئیات مربوط به مذاکرات قاهره برای تبادل اسیران و آتش بس در غزه رسانه های مصری تاکید کردند که پیشرفت قابل توجهی در مذاکرات بر سر آتش بس و توافق تبادل اسیران در نوار غزه حاصل شده ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۲    
اقتصادنیوز: بنظر می رسد نروژ پیشرفته ترین مدل برای استفاده بهینه از درآمدهای نفتی را اجرا کرده است و تجارب موفقیت آمیزی از مدیریت درآمدهای نفتی داشته اند که بررسی آن می تواند مفید باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۴۷    
اقتصاد نیوز :آژانس مواد غذایی سازمان ملل متحد اعلام کرد که قیمت جهانی موادغذایی در ماه آوریل برای دومین ماه افزایش یافته است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۴۷    
اقتصاد نیوز :مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: 40 دستگاه آشکارساز چمدانی به زودی در گمرکات اجرایی کشور نصب و راه اندازی می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۳۲    
اقتصاد نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس در توئیتی عنوان کرد: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت 130 همت به این سازمان از همسان سازی حقوق بازنشستگان حمایت می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۲۰    
اقتصادنیوز : رسانه های عمان از دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط با معاون نخست وزیر در امور دفاعی عمان خبر دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۱۴    
اقتصاد نیوز :آلمان و جمهوری چک روز جمعه، روسیه را مسئول یک سلسله حملات سایبری اخیر دانستند که باعث شد اتحادیه اروپا نسبت به عواقب ناشی از این رفتار بدخواهانه در فضای سایبری، به مسکو هشدار دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۱۱    
اقتصادنیوز : طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هوادار جنجالی سپاهان که ویدئوی توهین او به هواداران زن پرسپولیسی پربیننده شده بود به مدت 10 سال از حضور در میادین فوتبالی محروم شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۷    
اقتصادنیوز: در نشست مشترک هیات رسانه ای ایران و عراق در بغداد بر لزوم اهمیت مسئله فلسطین و دفاع از ملت مظلوم تا پیروزی نهایی تاکید شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۴    
اقتصادنیوز: حسین امیرعبداللهیان در اولین ملاقات خود در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی با همتای مصری خود دیدار و گفت و گو کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۱    
اقتصادنیوز :وزارت خارجه روسیه رزمایش مدافع ثابت قدم ناتو را نشانگر آماده شدن این پیمان برای درگیری احتمالی با روسیه عنوان کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۲۴    
اقتصاد نیوز :رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از بازگشایی اتوبان شهید خرازی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۸    
بازیکنان ختافه به مناسبت روز مادر در اسپانیا همراه با مادرهایشان وارد زمین شدند
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۰۱    
اقتصاد نیوز :مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۰۱    
اقتصادنیوز: در شرایطی که جهان در حال گذار از نظم تحت رهبری آمریکا به ساختاری چندقطبی است؛ فعل و انفعال های واشنگتن در خاورمیانه موجب شده تا گروهی از تحلیلگران به این باور برسند که ایالات متحده حیاط ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۵۱    
اقتصاد نیوز :منابع دیپلماتیک از درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه غیرعلنی شورای امنیت جهت بررسی موضوع گورهای دسته جمعی کشف شده در نوار غزه خبر دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۴۵    
اقتصاد نیوز :روابط عمومی سازمان غذا و دارو از توزیع محموله های بزرگ وارفارین برای بیماران قلبی در شرکت های پخش و داروخانه های منتخب سراسر کشور خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۳    
اقتصاد نیوز :درحالی حدود یکماه به آغاز فصل جابجایی در بازار اجاره مسکن باقیمانده که این بازار در برخی شهرهای جدید کشور در وضعیت نابسامانی به سر می برد و نرخ ها به شدت افزایش یافته است
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۷    
اقتصاد نیوز :منابع روسی به دستاوردهای جدید ارتش این کشور علیه نیروهای اوکراینی در جبهه های جنگ اشاره کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۴    
اقتصاد نیوز :بلومبرگ در گزارشی نوشت، ایران بزرگ ترین بازار بورس ناشناخته جهان را در اختیار دارد و سرمایه گذاری در بیش از 100 شرکت این بازار هیچ ریسکی ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۱۵    
اقتصاد نیوز :دولت انگلیس اعلام کرد افراد و گروه های افراطی صهیونیست را به دلیل خشونت علیه فلسطینیان در کرانه باختری تحریم کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۵۷    
اقتصاد نیوز :مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: در حال حاضر 81 درصد کل مخازن سدهای خوزستان آبگیری شده است، در زنجیره کارون بالای 91درصد و در سد دز صدرصد آبگیری شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۴۸    
اقتصاد نیوز : دانشجویان ایرانی خارج از کشور و مورد تایید وزارت علوم و بهداشت می توانند با ارائه مدارک لازم سالیانه 13 هزار یورو ارز دانشجویی دریافت کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۴۸    
اقتصاد، تولید و اشتغال، ارکان اصلی چرخه صنعت را می سازند. این مهم به ویژه در صنایع مادر مانند صنعت فولاد جلوۀ ویژه تری نیز به خود می گیرد.
  • ۱