سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۲۳:۳۰May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 21 اردیبهشت 1403 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1398 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1399 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1400 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1401 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1402 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1403 اقتصاد نیوز 1 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 2 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 3 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 4 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 5 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 6 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 7 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 8 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 9 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 10 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 11 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 12 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 13 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 14 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 15 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 16 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 17 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 18 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 19 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 20 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 21 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 22 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 23 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 24 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 25 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 26 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 27 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 28 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 29 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 30 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1403 
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۹    
اقتصادنیوز: متخصصان یک شرکت داروسازی موفق به تولید نوعی داروی خوراکی ترکیبی دیابت شدند که برای کنترل قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 قابل استفاده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۵    
اقتصادنیوز: منتخب مجلس دوازدهم گفت: ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص گزینه مورد حمایت برای ریاست مجلس، هنوز هیچ تصمیمی نگرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۱    
اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که ساعت کاری کارمندان دولت به 40 ساعت در هفته کاهش پیدا کند؛ این مصوبه در صورت تایید شورای نگهبان اجرایی می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۳:۴۷    
اقتصادنیوز : منوچهر هادی، بازیگر و کارگردان پرحاشیه ایرانی به تازگی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود روز دختر را تبریک گفت.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۲:۳۵    
اقتصادنیوز: عربستان برای نخستین بار تسبیح هایی را به منظور جلوگیری از انتشار میکروب ها در بین زائران حج تولید کرده است که خاصیت ضدعفونی کردن را دارند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۱    
اقتصادنیوز: آیین تشییع پیکر یکی از شهدای امنیت امروز شنبه در استان البرز برگزار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۷    
اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پرواز مسیر مشهد - ایلام - مشهد پس از حدود یک سال توقف از سر گرفته می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۷    
اقتصادنیوز :ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد نظامیان صهیونیست در جنوب باریکه غزه بعد از حمله زنبورها به بیمارستان منتقل شده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۷    
اقتصادنیوز: در حالی از اسفندماه پارسال عرضه های اولیه در بازار سرمایه لغو شده بود که قرار است عرضه اولیه 15 درصد سهام شرکت گوهر فام طی دو مرحله به روش ترکیبی، چهارشنبه هفته جاری در فرابورس انجام شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۷    
اقتصادنیوز: حجم معاملات گواهی سپرده شمش طلا در بورس کالا در هفته گذشته از مرز 5 تن عبور کرد که این حجم معادل بیش از 681 هزار قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۱۵    
اقتصادنیوز: مدیر سامانه خودنویس گفت: شنبه (22 اردیبهشت) به دلیل به روز رسانی سامانه املاک و اسکان، امکان ثبت قراردادهای مسکونی در سامانه خودنویس مقدور نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۷:۵۳    
روزهای خوب محمدباقر قالیباف رو به پایان است؛ روزهایی که تصمیم آقای رئیس برای همگان حجت بود. روزهایی که آقای قالیباف بر مسند ریاست بود و در 4 سال جلوسش بر این کرسی با روزهای تلخ و شیرینی مواجه شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۷:۲۳    
اقتصادنیوز: گویا اعتصاب گسترده طلافروشان به قوانین جدید مالیاتی نتیجه داده و وزارت صنعت، معدن و تجارت با بخشنامه ای تازه و در یک عقب نشینی آشکار اعلام کرد که صنف طلا و جواهر از ثبت دارایی در سامانه ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۲:۵۵    
لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز جمعه عنوان کرد که نیروی نظامی روسیه قوی ترین نیروی زمینی در اروپا محسوب می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۲:۳۹    
از غروب دوشنبه تا سه شنبه شب برای همه نقاط استان لرستان بارش باران و رعد و برق پیش بینی می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۲:۱۰    
آفریقای جنوبی اعلام کرد: حمله اسرائیل به رفح و خطر شدیدی که برای کمک های بشردوستانه و خدمات اولیه، حیات سیستم پزشکی و بقای فلسطینیان در غزه به همراه دارد، تنها تشدید وضعیت کنونی در این منطقه نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۱:۴۳    
عبدالمتین قانیه سخنگوی وزارت داخله افغانستان گفت که در پنج ناحیه بغلان سیل جاری شده و بیش از 150 نفر گرفتار شده و به کمک فوری نیاز دارند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۱:۱۶    
در حوزه ملایر احمد آریایی نژاد با 21 هزار و 850 رای توانست به خانه ملت راه یابد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۱۳    
کنعانی گفت: وقاحت یعنی اینکه منشور سازمان ملل متحد تا زمانی ارزش دارد که اعضای سازمان در مقابل این همه جنایت و ظلم و وحشی گری ساکت بمانند!! شرم بر جنایتکاران باد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۰۴    
اقتصادنیوز: امیر کویت مجلس این کشور را منحل کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۰۱    
اقتصادنیوز:اتحادیه اروپا از رای اکثر کشورهای به قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل حمایت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۵۵    
اقتصادنیوز: وزیر بازرگانی آمریکا در مورد عواقب وخیم اقتصادی حمله احتمالی چین به تایوان و به دست گرفتن کنترل شرکت سازنده تراشه های تی اس ام سی TSMC شدیداً ابراز نگرانی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۴۳    
اقتصادنیوز: به دنبال تشدید حملات اسرائیل به رفح، لیبی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از رژیم تل آویو پیوست.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۳۱    
اقتصادنیوز: این مادر 2 فرزند دیگر خود را هم به صورت زایمان سزارین نوزاد در میاندوآب به دنیا آورده است، و هم اکنون حال عمومی مادر و این نوزاد سنگین هر دو خوب بوده و مشکلی تاکنون اعلام نشده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۱۶    
اقتصادنیوز: یک سخنگوی سازمان ملل از نماینده اسرائیل به دلیل پاره کردن نسخه ای از منشور سازمان ملل در مجمع عمومی انتقاد کرد و آن را اقدامی نمایشی خواند و از همه اعضا خواست به منشور سازمان ملل احترام ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۱۶    
اقتصادنیوز: جزئیات تعطیلی مدارس حوزه های انتخابیه آذربایجان شرقی در پی برگزاری دور دوم انتخابات اعلام شد
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۰۷    
اقتصادنیوز: تحقیقات درباره متهم به قتلی که دوست خود را کشته و یک سال راز قتل را مخفی نگه داشته بود، جزئیات تازه ای از این پرونده را فاش کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۵۸    
اقتصادنیوز: کلیه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در ملایر، فردا شنبه 1403/02/22 در نوبت صبح و عصر تعطیل است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۶    
اقتصادنیوز: جنبش حماس از تصویب قطعنامه به رسمیت شناختن کشور فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل استقبال کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۰    
اقتصادنیوز: معاون شورای امنیت ملی روسیه بار دیگر در پیامی کشورهای تهدیدکننده خاک روسیه را خطاب قرار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۰    
اقتصادنیوز: این روزها بازار مس شرایط عجیبی را سپری می کند و در حال تجربه یک روند صعودی شتابان است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۲۸    
اقتصادنیوز: کارشناس بازار مسکن گفت: با اجرایی شدن سامانه خودنویس از سال گذشته، قیمت های اجاره در فصل جابه جایی کاهش یافته است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۲۲    
اقتصادنیوز: حدود دو ماه پس از استعفای سرپرست مدیرعاملی سپاهان، مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب و معرفی شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۵۸    
اقتصادنیوز: عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان ضمن تمجید از عملکرد مورایس در این تیم، گفت: مورایس یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۹    
اقتصادنیوز: تصاویری از آتش سوزی گسترده در اطراف شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی در پی شلیک 55 موشک حزب الله طی چند ساعت اخیر منتشر شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۴    
اقتصادنیوز: بنا بر اعلام فرمانده پلیس راه کندوان، محور چالوس - کرج به سمت جنوب یک طرفه شد
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۱    
اقتصادنیوز: با افزایش رویدادهای شدید آب وهوایی در سراسر جهان به عنوان یکی از دلایل تغییرات اقلیمی، نیاز به پژوهش های بیشتر در مورد گرمایش سیاره و دیگر تحولات آب وهوایی آن نیز افزایش یافته است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۹    
اقتصادنیوز: براساس اطلاعیه شماره 18 ستاد انتخابات کشور زمان اخذ رای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت 22 جمعه شب تمدید شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۷    
اقتصادنیوز: نخست وزیر عراق در نامه ای به گوترشف دبیرکل سازمان ملل خواستار پایان ماموریت یونامی در دسامبر سال 2025 شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۸    
اقتصادنیوز: بعد از دو سال تلاش بی وقفه و اقدامات موثر وزارت امور خارجه و وزارت جهاد کشاورزی در زمینه صدور پروتکل بهداشتی و دریافت مجوز ثبت جهت شرکت صادرکننده، در نهایت لیمو شیرین ایران وارد چین شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۴    
اقتصادنیوز: نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل برای بررسی عضویت کامل فلسطین در این سازمان گفت که تشکیل کشور مستقل فلسطین نباید مشمول وتو شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۳    
اقتصادنیوز: با عنایت از گزارش های دریافتی حوزه های انتخابی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی وزیر محترم کشور تمدید زمان اخذ رای را به مدت یک ساعت تا ساعت 21 اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۲۲    
با رونمایی از پوستر جشنواره سن سباستین 2024 اعلام شد کیت بلانشت جایزه یک عمر دستاورد هنری دونوستیا را دریافت می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۲    
اقتصادنیوز: نماینده دائم ایران در سازمان ملل با حمایت ایران از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل گفت: پذیرش فلسطین به عنوان عضو کامل سازمان ملل ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۱    
اقتصادنیوز: هنوز که هنوز است، رد هر کدام از کریدورهای خاورمیانه را که می زنیم به نفت می رسیم. یکی از مهم ترین دلایل اردوغان و عراق برای کریدور جدید انتقال امن و با سرعت نفت عراق است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۷    
اقتصادنیوز: یافته های جدید نشان می دهد که یک مرد دردناک ترین مرگ تاریخ را تجربه کرده است
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۲    
اقتصادنیوز: سفیر اسرائیل در سازمان ملل در سخنانش گفت: سازمان ملل اکنون از یک کشور تروریستی در صفوف خود استقبال می کند
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۴۹    
اقتصادنیوز: سفیر اسرائیل در سازمان ملل در سخنانش گفت: سازمان ملل اکنون از یک کشور تروریستی در صفوف خود استقبال می کند
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۴۶    
اقتصادنیوز: رهبر انقلاب در دیدار نیچروان بارزانی فرمودند: ما، بین خودمان و جامعه کردی – چه در ایران، چه در عراق – از هر ملت دیگری نسبت نزدیک تری می بینیم؛ آنها جزو ما هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۳۶    
اقتصادنیوز: مراسم اهتزاز بزرگ ترین پرچم رضوی بر بلندای برج پرچمی در تهران در میدان مشاهیر بوستان نوروز برگزار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۲۸    
اقتصادنیوز: حادثه سقوط دو گردشگر در ارتفاعات اشتهارد یک فوتی و یک مصدوم بر جا گذاشت.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۱۹    
اقتصادنیوز: رئیس جمهور کلمبیا با اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، اعلام کرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی مستحق صدور حکم بازداشت بین المللی است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۱۲    
اقتصادنیوز: نشست مجمع عمومی سازمان ملل با موضوع عضویت کامل فلسطین در این سازمان برگزار شد و اعضا به این موضوع رای مثبت دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۷    
اقتصادنیوز: هر اونس طلا، امروز به 2,370 (دو هزار و سیصد و هفتاد ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 2.1 درصدی داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۰    
اقتصادنیوز: هفته گذشته ؛ هفته چندان خوبی برای بازار اوراق بهادار تهران نبود و بازار یک هفته کامل را در مسیر نزولی گذراند تا بازهم به عدد 2.2 میلون واحدی برسد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۵۲    
مربی تخصصی رشید مسجدی قهرمان جهان و بازی های پاراآسیایی هانگژو چین علت مرگ ناگهانی این ورزشکار پارالمپیکی را تشریح کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۴۸    
مربی تخصصی رشید مسجدی قهرمان جهان و بازی های پاراآسیایی هانگژو چین علت مرگ ناگهانی این ورزشکار پارالمپیکی را تشریح کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۳۶    
اقتصادنیوز: رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان سفر اعضای هیئت دولت سیزدهم به استان قم با مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۳۳    
اقتصادنیوز: رئیس ستاد انتخابات لرستان هرگونه انجام شمارش آرا در خرم آباد و چگنی را پیش از پایان رسمی انتخابات تکذیب کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۲۱    
اقتصادنیوز: فرمانده پلیس راه کندوان از یکطرفه شدن این محور به سمت تهران خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۱۳    
اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) از نجات یک اسیر اسرائیلی درحال خودکشی در نوار غزه خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۱    
اقتصادنیوز: قدیمی ترها می گفتند نان مثل فرش دستباف است، اینکه در نهایت چقدر زیبا و باکیفیت از کار دربیاید بستگی به عملکرد بافنده دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۸    
اقتصادنیوز: رییس ستاد انتخابات استان تهران از تمدید فرایند انتخابات تا ساعت 20 خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۸    
اقتصادنیوز: لیبرمن در واکنش به هشدار جو بایدن در خصوص تعلیق ارسال مهمات به اشغالگران، از همکاران سیاسی خود خواست که دهان خود را ببندند .
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۶    
اقتصادنیوز: امام جمعه سپیدان با بیان اینکه نباید به بهانه تحصیل، ازدواج دخترانمان را به تأخیر بیندازیم گفت: پیشرفت در زندگی منافاتی با پیشرفت تحصیلی ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۵    
اقتصادنیوز: وزیر خارجه کشورمان به مناسبت روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ و هفته گرامیداشت هلال احمر پیام تبریکی صادر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۵    
اقتصادنیوز: منطقه چمران در استان خوزستان عصر امروز زمین لرزه نسبتا شدیدی را تجربه کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۰۹    
اقتصادنیوز: اسپانیا قصد دارد در 21 ماه می کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۰۶    
اقتصادنیوز: آخرین قیمت دلار مبادله ای در بازار ثبات داشت و تغییری نداشت. قیمت طلا 18 عیار هم دیروز به 3,417,800 (سه میلیون و چهارصد و هفده هزار و هشتصد ) تومان رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۰۰    
اقتصادنیوز: رئیس سازمان غذا و دارو گفت: معتقدیم قیمت دارو در ایران بالا نیست، به شرط آنکه پوشش صحیح بیمه ای داشته باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۵۱    
اقتصادنیوز: وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهرها به غیر از کلان شهرها، 100 میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و 539 هزار تومان است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۴۵    
اقتصادنیوز: بنابر اعلام فرمانده پلیس راه آزادراه تهران- شمال، این محور از مسیر جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۶    
اقتصادنیوز: سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات با حضور در شورای نگهبان از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در این شورا بازدید کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۲۴    
اقتصادنیوز: شبکه المیادین از پرواز پهپادهای حزب الله به سوی فلسطین اشغالی و تلاش جنگنده های رژیم صهیونیستی برای سرنگون کردن آنها خبرداد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۲۱    
گروه بهمن با سبدی متنوع محصولات ناوگان حمل و نقل، از خودروهای تجاری جدید خود در ششمین نمایشگاه صنعت پخش حضور پیدا کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۱۵    
اقتصادنیوز: به گفته عضو هیئت بازرسی انتخابات استان تهران، بر اساس پیش بینی های انجام شده در اول صبح فردا مشکلی برای حضور در مدارس و ادارات وجود نخواهد داشت.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۱۵    
اقتصادنیوز: دانشمندان با استفاده از 1.4 پتابایت داده تصویربرداری میکروسکوپ الکترونی، توانستند بخش کوچک مکعبی مغز انسان را بازسازی کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۷    
اقتصادنیوز: مادر 95 ساله مرودشتی امروز 21 اردیبهشت با حضور در یکی از شعب اخذ رای این شهر رای خود را ثبت و به صندوق انداخت .
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۳    
اقتصاد نیوز :نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به مسئولیت 32 دستگاه در حوزه فرهنگ، از تنها بودن پلیس در اجرای طرح نور گلایه کرد و گفت: دستگاه های فرهنگی در طرح نور به کمک پلیس بیایند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۳    
اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات این هفته با کاهش 11 درصدی متوسط ارزش معاملات خرد و خروج جریان پول حقیقی از سهام مواجه بود. در این هفته تراز شاخص کل 2 ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۵    
اقتصاد نیوز :رسانه های روسی اعلام کردند که رئیس جمهور این کشور نخست وزیر جدید را برای تأیید نهایی به پارلمان معرفی کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۵    
اقتصاد نیوز :با اعلام مدیررسانه پرسپولیس در جریان نشست خبری اوسمار، دیدار این تیم با هوادار بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۳    
اقتصاد نیوز :در پی سقوط یک اتوبوس به رودخانه شهر سن پترزبورگ روسیه دست کم 5 نفر جان باختند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۳    
اقتصاد نیوز :گردان های سرایاالقدس اعلام کرد که یک پهپاد صهیونیستی اسکای لارک را تحت کنترل خود در آورده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۳    
اقتصاد نیوز :عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از پیش بینی پنج میلیارد دلار برای واردات بنزین و گازوئیل که بخش زیادی از درآمدهای کشور از بودجه عمومی کشور میباشد، خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۱۸    
اقتصاد نیوز : رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از رای گیری امروز (جمعه) سازمان ملل درباره طرح فلسطین برای عضویت کامل در این نهاد بین المللی گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۱۳    
اقتصاد نیوز :مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از ترافیک سنگین در محور چالوس و تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۰۶    
اقتصاد نیوز : یک منبع آگاه مصری که نامش فاش نشده است، گزارش داد که موضع سخت آمریکا علیه اشغالگران در مورد رفح و تاخیر در ارسال تسلیحات تا حدی به اعتراض مصر به آمریکا نسبت به رفتارهای رژیم صهیونیستی ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۰۰    
اقتصاد نیوز:سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز های حج تمتع از سه روز آینده در قالب 754 سورتی پرواز از دو فرودگاه کشور آغاز می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۵۴    
اقتصاد نیوز :معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ممنوعیت های توقف و تمهیدات ترافیکی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را تشریح کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۸    
اقتصادنیوز :استاندار تهران گفت که حداکثر تا دو ساعت بعد از پایان رای گیری، آخرین نتایج به وزارت کشور اعلام می شود تا آن ها به مردم اطلاع دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۰    
اقتصاد نیوز : وزیر کار گفت: کسانی که نسبت به دستمزد اعتراض دارند به مراجع رسیدگی اعتراض خود را اعلام کنند و در صورتی که به وزارت کار ابلاغ شود، روی چشم خود می گذاریم.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۳    
اقتصاد نیوز :خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: پیام عاشورایی امام حسین (ع) در غزه موجب شد تبلیغات هماهنگ و پرحجم قدرت های بزرگ، به وسیله دانشجویان و مردم غرب در کشورهای غربی رنگ ببازد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۱    
اقتصادنیوز: کوروش نیکنام نماینده زرتشتیان در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی درگذشت.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۰    
اقتصاد نیوز :رئیس جمهور با حضور در مسجد جامع حضرت صاحب الزمان (عج) در شهرک صالح آباد در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که به صورت الکترونیکی برگزار شد، شرکت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۰    
اقتصاد نیوز :نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد گفت: نامه چند سال پیش رهبر معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکا مبنای نهضت ضد صهیونیستی و ریشه جنبش های اعتراضی دانشجویان در دانشگاه های آمریکا است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۲۱    
اقتصاد نیوز :دروازه بان پرسپولیس که بیزینس جدیدش را هم شکل داده بود در همین اولین گام با مشکل بزرگی مواجه شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۲۱    
اقتصاد نیوز :آنروا روز پنجشنبه اعلام کرد که پس از 2 بار تلاش افراط گرایان صهیونیست برای آتش زدن مقر آن، مجتمع اداری خود در قدس شرقی اشغالی را به طور موقت تعطیل کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۵    
اقتصادنیوز :رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به برگشت روند قیمت طلا در بازارهای جهانی از مسیر کاهشی خود و افزایش 59 دلاری اونس طلا طی یک هفته اخیر ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۶    
اقتصاد نیوز : ریس اداره حفاظت محیط زیست گناوه از تلف شدن تعداد زیادی ماهی در ساحل گناوه خبر داد .
  • ۱