پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۴۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 24 اردیبهشت 1403 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1398 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1399 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1400 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1401 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1402 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1403 اقتصاد نیوز 1 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 2 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 3 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 4 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 5 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 6 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 7 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 8 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 9 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 10 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 11 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 12 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 13 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 14 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 15 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 16 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 17 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 18 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 19 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 20 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 21 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 22 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 23 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 24 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 25 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 26 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 27 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 28 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 29 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 30 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1403 
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۵    
اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین آمار خود از کشته شدن 2 نظامی و زخمی شدن چهار نفر دیگر در درگیری با رزمندگان مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۱    
اقتصادنیوز: دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه گفت: برآوردها حاکی از آن است که در اردیبهشت 150 میلیون قطعه جوجه ریزی صورت بگیرد که 90 درصد آن از محل تولید داخل است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۲:۵۲    
اقتصادنیوز: تیم فوتبال پورتو از هفته سی وچهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر پرتغال موفق شد در خارج از خانه به پیروزی برسد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۷    
فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری 14 نفر که باعث برهم زدن نظم عمومی شده بودند، در یک نزاع دسته جمعی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۷    
اقتصادنیوز: بیست و هفتمین جلسه حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله فردا یکشنبه 30 اردیبهشت برگزار خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۶    
اقتصادنیوز: معاون بانک مرکزی گفت: تمامی واردکنندگانی که ارز 28 هزار و 500 تومانی دریافت کرده اند در صورت تأیید وزارتخانه مربوطه در خصوص عمل به تعهدات، رفع تعهد ارزی می شوند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۶:۰۲    
اقتصادنیوز : شاهین صمدپور طی انتشار یک گزارش علت اصلی پربارشی بهار امسال را لو داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۷    
اقتصادنیوز: مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: مرحله جدید ثبت نام خودرو های وارداتی امروز برای متقاضیانی که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند به پایان می رسد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۶:۰۷    
ژست غمگین منوچهر هادی در عکس جدیدش مورد توجه قرار گرفت. منوچهر هادی این عکس را با یک متن معنادار منتشر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۴۷    
اقتصادنیوز: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری با سلاح گرم و ایجاد تنش و رعب و وحشت در بین شهروندان در محدوده حسن آباد بررسی و موضوع سریعا در دستور کار ماموران کلانتری 176 این فرماندهی قرار گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۰    
اقتصادنیوز: جناح بندی های سیاسی در حوزه تولید و سرمایه گذاری به یکی از معضلات کشور بدل شده و در این میان برخی در تلاش هستند تا فعالان اقتصادی را از راه به در کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۵    
اقتصادنیوز: یکی از مخاطرات سرمایه گذاری در کشور ما بحث کمبود منابع آب و قطع انرژی در ایام پیک مصرف آن است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۹    
اقتصادنیوز: بی ثباتی در سیاستگذاری کشور که در هر دولت نیز تکرار می شود به یکی از آفات سرمایه گذاری و تولید بدل شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۲    
"مدیر موفقیت مشتریان تپسل" درباره شیوه قیمت گذاری تبلیغات در سال جدید گفت: اینکه بدون هماهنگی با صاحبان صنایع و برند ها افزایش قیمت را به طور هیجانی به بازار تحمیل کنیم ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۱    
اقتصادنیوز: با تصمیم اعضای هیئت مدیره و موافقت بانک مرکزی، سید محمدمهدی احمدی داماد محسن رضایی بار دیگر به عنوان مدیرعامل بانک شهر معرفی شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۵۵    
اقتصادنیوز: آمارها نشان می دهد در سال گذشته حدود 8 درصد از وام ها در قالب تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده که حدود 2 درصد در قیاس با 1401 افزایش پیدا کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۸    
اقتصادنیوز: قیمت طلا افت کرد و هر گرم طلا 18 عیار، امروز به 3,342,500 (سه میلیون و سیصد و چهل و دو هزار و پانصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش 0.06 درصدی داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۳    
اقتصادنیوز: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: پیشگیری از خودکشی باید به عنوان یک اولویت بهداشتی، اجتماعی و فرهنگی در دستور کار و رئوس برنامه های اولویت دار فرمانداران قرار بگیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۰    
اقتصادنیوز: استاندار مازندران خبر داد: رییس جمهور و اعضای هیات دولت پنجشنبه و جمعه هفته جاری به استان سفر می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۱۳    
اقتصاونیوز: بازگشت احتمالی دونالد ترامپ به کاخ سفید یکی از مهمترین موضوعات محافل سیاسی در داخل و خارج ایران است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۰۷    
اقتصادنیوز : مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با تاکید بر حذف نمکدان از سفره غذا، گفت: دفعات کمتر افزودن نمک به غذا، با کاهش خطر عوارض قلبی و عروقی مرتبط است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۵:۵۷    
اقتصادنیوز : شما می توانید صبح خود را با یک کاسه بلغور جو دوسر یا سایر غلات که برای شما مفید هستند به علاوه مقداری کربوهیدرات آغاز تا به شما انرژی و فیبر لازم را بدهد و احساس سیری کنید ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۵:۲۱    
اقتصادنیوز :زیاده روی در مصرف پنیر به واسطه چربی زیاد و واکنش التهابی به چربی های اشباع شده در ترکیب هورمونی محصولات لبنی و خطر آلودگی باکتریایی ممکن است عوارض جانبی بسیاری برای بدن داشته باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۳:۱۲    
اقتصادنیوز: بیماری کبد چرب که به عنوان استئاتوز کبدی نیز شناخته می شود، وضعیتی است که با تجمع چربی در سلول های کبد مشخص می شود و به طور فزاینده ای در حال گسترش در سراسر جهان است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۴۲    
اقتصادنیوز: برای استعلام دهک بندی یارانه معیشتی با کد ملی، باید سرپرست خانوار کد ملی اعلامی را به سایت سامانه حمایت ارسال و استعلام آن را دریافت نماید.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۱۲    
اقتصادنیوز: بسیاری از رانندگان، از تاریخ اتمام اعتبار گواهینامه خود اطلاعی ندارند یا برای تمدید اعتبار آن اقدام نمی کنند که متاسفانه این مسئله می تواند مشکل زا باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۵۷    
اقتصادنیوز: کشف پیکر بی جان زن سالخورده ای که تنها زندگی می کرد، پرونده جنایی تازه ای را گشود و کارآگاهان اکنون در تلاش برای یافتن سرنخی از قاتل هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۳۳    
اقتصادنیوز: نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور افغانستان با وزیر خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۱۸    
اقتصادنیوز: رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل یک پرونده با موضوع اتهام فساد مالی در یکی از باشگاه های فوتبال در استان کرمان خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۱۵    
اقتصادنیوز: حماس اظهارات امروز نخست وزیر اسرائیل مبنی بر اینکه "جنگ را می توان با تسلیم جنبش، زمین گذاشتن سلاح ها و تحویل گروگان ها متوقف کرد"، مضحک خواند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۳    
اقتصادنیوز: پیمان معادی از مخاطبان سریال افعی تهران درخواست کرد تا به قدردانی از معلمان خود بپردازند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۰    
اقتصادنیوز: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی اول تا هجدهم خرداد، از فردا (سه شنبه، 25 اردیبهشت) آغاز می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۴    
رونین بار رئیس شاباک هم به شکست در 7 اکتبر اعتراف و گفت: در تامین امنیت برای اسرائیلی ها ناکام بوده ایم.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۴۸    
اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه تاکتیک های ارتش اسرائیل برای حذف حماس شکست خورده اند از این رژیم خواست نظامیانش را از غزه خارج کند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۴۸    
اقتصادنیوز: گزارش سایت کیتکو به روند تغییرات قیمت طلا و معاملات آتی این فلزات گران بها پرداخته است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۳۶    
اقتصادنیوز: بر اساس پیگیری های انجام گرفته مصدومان حادثه ریزش سقف دانشگاه در کرمانشاه مرخص شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۷    
اقتصادنیوز: خانواده محمدرضا نوری، شهروند زندانی ایران در عراق در دیدار با امیرعبداللهیان خواستار تقویت تلاش ها برای آزادی و انتقال وی به کشور شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۱    
ارتش رژیم صهیونیستی در جنایت جدید خود با هدف قراردادن یکی از خودروهای سازمان ملل متحد در رفح واقع در جنوب نوار غزه راننده فلسطینی آن را به شهادت رساند و کارمند غیرفلسطینی آن را زخمی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۱۵    
اقتصادنیوز: برخی معتقدند که زبان و رنگ آن، می تواند نشانه های زیادی درباره سلامتی ما داشته باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۰۹    
اقتصادنیوز: نماینده انگلیس در سازمان ملل از انصارالله یمن خواست به حملاتش به کشتی های دریایی اسرائیلی و حامیان این رژیم در دریای سرخ پایان دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۰۰    
اقتصادنیوز: محمدجواد علی بخشی، معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) کرمانشاه از تولد نوزادان چهارقلو در این بیمارستان خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۴    
اقتصادنیوز: معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به اظهارات رئیس شورای راهبردی روابط خارجی درباره احتمال تغییر دکترین هسته ای ایران در صورت تهدید موجودیت ایران واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۴    
اقتصادنیوز: قیمت پیاز از اواخر فروردین افزایشی یافت و از هر کیلو گرم حدود 20 هزار تومان در اسفند سال گذشته به 30 تا 40 هزار تومان (بسته به کیفیت آن) در هفته جاری رسیده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۲    
اقتصادنیوز: وزیر دفاع ترکیه بار دیگر مدعی شد که نگاه دوستان ایرانی به گروه پ.ک.ک در موازات آنکارا نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۹    
اقتصادنیوز: در پی استعفاهای سریالی در آمریکا به سیاست های دولت بایدن درباره غزه، اینک دامنه استعفا از دستگاه دیپلماسی خارجی به میان نظامیان رخنه کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۶    
اقتصادنیوز: امروز در بازار ارز شاهد ثبت رکورد ثبات قیمت نسبت به روز گذشته بودیم. همچنین قیمت بات تایلند در بازار امروز تهران 22 تومان نسبت به روز گذشته گران و 1630 تومان معامله شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۰    
اقتصادنیوز: طبق نامه سازمان توسعه تجارت فندک از فهرست اقلام قابل ورود ملوانان حذف شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۵    
اقتصادنیوز: مقامات محلی در کورسک از حمله پهپادی اوکراین به این منطقه خبر داده است که در اثر این حادثه یک نفر کشته و 3 تَن زخمی شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۰۹    
اقتصادنیوز: بنابر اعلام مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه، تعیین سقف قیمت اجاره مسکن در استان های با نرخ تورم 30 درصد در دستور کار قرار گرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۰۳    
اقتصادنیوز: در روز های گذشته یک بازیکن جوان دیگر به علت ایست قلبی درگذشت تا نگرانی ها پیرامون فوت بازیکن های جوان دو چندان شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۰۳    
اقتصادنیوز: نخست وزیر انگلیس و امیر قطر در تماسی تلفنی، آخرین وضعیت جنگ غزه و روند مذاکرات آتش بس در این منطقه را بررسی کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۷    
اقتصادنیوز: میان نیروهای مرزی طالبان و پاکستان امروز درگیری شدیدی رخ داده و هم اکنون نیز ادامه دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۱    
اقتصادنیوز: بازار بورس اوراق بهادار تهران باز هم منفی شد، این بار بیش از 32 هزار واحد در یک روز افت کرد تا کلکسیون افت های اردیبهشت ماه نیز تکمیل شود و هر روز بازار سرمایه در این ماه با یک عددی افت ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۵    
اقتصادنیوز: اردوغان در نشست مشترک خبری با نخست وزیر یونان با اشاره به اینکه حماس یک گروه مقاومت است که سرزمین آن از سال 1947 اشغال شده و پس از اشغال این اراضی، از اراضی خود محافظت می کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۵    
اقتصادنیوز: مشاهدات بازار نشان می دهد، قیمت اکثر خودروهای داخلی امروز با کاهش همراه بود و برخی از خودروها هم تغییر قیمت نداشتند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۹    
اقتصادنیوز: رئیس انجمن دوستی ایران و چین اعلام کرد که محدودیتی برای توسعه روابط و همکاری ها با چین وجود ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۰    
اقتصادنیوز: برخورد صاعقه به یک مرد مسن در صائین قلعه استان زنجان موجب جان باختن وی شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۱۴    
اقتصادنیوز: فرماندار تهران گفت: با تنظیف به موقع و جلوگیری از انباشت زباله شاهد کاهش 70 درصدی زباله گردی در پایتخت هستیم.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۰۸    
اقتصادنیوز: توضیحات دکتر سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی در خصوص برجام را ملاحظه می کنید.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۵۷    
اقتصادنیوز: فرستاده ویژه گوترش در امور یمن گفت: ما شاهد کاهش حملات به کشتی های تجاری و نظامی در دریای سرخ، خلیج فارس، عدن و اقیانوس هند ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۴۵    
اقتصادنیوز: معاون نمایندگی آمریکا در سازمان ملل ادعاهای ضد ایرانی در نشست شورای امنیت را تکرار و بار دیگر جمهوری اسلامی ایران را متهم به ارسال سلاح به انصارالله یمن کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۳۶    
اقتصادنیوز: سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر اجرای قانون مبنی بر ثبت معاملات طلا و جواهر در سامانه جامع تجارت تاکید کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۳۲    
اقتصادنیوز: صندوق بین المللی پول نسبت به عدم اطمینان از آینده پاکستان و احتمال عدم اجرای سیاست های اقتصادی در این کشور ابراز نگرانی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۶    
اقتصادنیوز: وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی معاون آموزشی این وزارتخانه را منصوب کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۰    
اقتصادنیوز: سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت بازدارندگی اسرائیل به ویژه بعد از عملیات وعده صادق کاهش یافته و ژنرال های این رژیم درباره ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۷    
اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از تعیین تکلیف تعطیلی بانک ها خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۱    
اقتصادنیوز: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: استان تهران، استانی پیشرو در توسعه کشت های گلخانه ای در راستای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی است که موفق به کسب رتبه برتر کشور طی سال های اجرای ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۰۶    
اقتصادنیوز: مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از امکان استفاده از سامانه ثبت آنلاین کارت سوخت از ابتدای خردادماه خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۰۲    
اقتصادنیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز دوشنبه با حضور در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به مدت 3 ساعت از غرفه های مختلف کتاب بازدید کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۵۰    
اقتصادنیوز: معاون دبیرکل سازمان ملل در امور اضطراری و بشردوستانه اعلام کرد: یمن همچنان کشوری است که در آن اوضاع به سرعت رو به وخامت است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۴۷    
اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت ملی نفتی ایران از افزایش میانگین مصرف روزانه بنزین در سال جاری به 8 میلیون لیتر خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون 170 میلیون لیتر بنزین ذخیره در کارت های سوخت وجود دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۴۶    
اقتصادنیوز:رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:بازار سرمایه دماسنج اقتصاد کشور است و اوضاع آن، نشان دهنده حال و هوای بقیه بازارها در کشور است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۸    
اقتصادنیوز: رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با انور ابراهیم نخست وزیر مالزی در مورد آخرین تحولات غزه دیدار و گفتگو کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۲    
اقتصادنیوز: تراشه ها از اجزای اصلی برخی از مهم ترین فناوری های فعلی مانند هوش مصنوعی و محاسبات کوآنتومی محسوب می شوند که آینده را متحول خواهند کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۱    
اقتصادنیوز: سال 1402 بالغ بر 3 میلیون و 605 هزار تن کالا به ارزش 2 میلیارد و 506 میلیون دلار توسط شرکت های دانش بنیان صادر و یک میلیون و 158 هزارتن کالا به ارزش 5 میلیارد و 141 میلیون دلار توسط شرکت ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۲۶    
اقتصادنیوز: قاتل جوان 19 ساله اراکی در کمتر از چهار ساعت طی عملیات ماموران پلیس آگاهی در شهرستان اراک دستگیر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۲۶    
اقتصادنیوز: سخنگوی حماس از قطع ارتباط القسام با گروهی از مجاهدان مسئول نگهداری از چهار اسیر اسرائیلی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۱۱    
اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل بار دیگر اهداف متوهمانه خود برای نابودی حماس را تکرار کرد و از بررسی گزینه تبعید رهبران این جنبش توسط تل آویو خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۰۸    
اقتصادنیوز: رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس گفت: حدود 85 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم در رده سنی 35 تا 47 سال هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۰۷    
اقتصادنیوز: رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور فراجا از فراخوان این پلیس برای تعویض پلاک های سوخته و دارای نقص در خوانایی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۰۴    
اقتصادنیوز:یوفا داور دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های رئال مادرید و دورتموند را معرفی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۰۱    
اقتصادنیوز: سه محصول برند مزدا به زودی وارد بازار کشور می شوند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۵۶    
اقتصادنیوز: خانواده 900 نظامی ارتش اسرائیل در نامه ای به وزیر جنگ و رئیس ستاد مشترک این رژیم حمله به رفح را به تله مرگ تعبیر کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۵۲    
اقتصادنیوز: نزدیک به 49 سال پیش در چنین روزی، خبری در خصوص تغییر میزان حقوق بازنشستگی کارمندان مخابره شده که موجب خوشحالی آنان را فراهم کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۴۹    
اقتصادنیوز: نشست خبری ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان امروز در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۴۳    
اقتصادنیوز: رسانه ها از بازگشت دیپلمات های اسرائیلی به سفارت اسرائیل در ترکیه خبر دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۳۷    
اقتصادنیوز: رئیس کل دادگستری استان تهران به ارائه گزارشی درباره دعاوی مطرح شده علیه اسرائیل و دولت آمریکا پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۲۵    
اقتصادنیوز: عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی درباره موضوع تعطیلی روز شنبه و برخی حواشی پیرامون آن توضیحاتی ارایه داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۱۷    
اقتصادنیوز: بارش باران و وزش باد شدید در پایتخت تجاری هند، پروازها و حرکت قطارهای حومه ای بمبئی را متوقف کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۱۴    
اقتصادنیوز: مدیر جانشین وقت اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از مصدوم شدن 11 نفر در پی ریزش سقف کاذب دو کلاس درس دانشکده اقتصاد دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۱۴    
اقتصادنیوز: 49 سال پیش، ساماندهی عابران پیاده و جریمه کردن آنها یکی از دغدغه های پلیس بود،
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۲    
اقتصادنیوز: منابع رسانه ای از حمله جنگنده های ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به فرودگاه بین المللی الحدیده یمن خبر می دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۵۳    
اقتصادنیوز: در حالی که فدراسیون دوومیدانی امروز از انتصاب پدیده بلوری زاده به عنوان سرمربی تیم ملی خبر داده بود در اقدامی عجیب پس از دقایقی این خبر را از خروجی سایت فدراسیون حذف کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۴۷    
اقتصادنیوز: نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۴۱    
اقتصادنیوز:بازیکنان تیم فوتبال فولاد برای دیدار با استقلال تهران با پیراهن هایی یکدست مشکی وارد زمین خواهند شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۵    
اقتصادنیوز: گردان های القسام امروز (دوشنبه) ضمن منهدم کردن برخی تجهیزات جنگی ارتش اشغالگر در اردوگاه جبالیا، یک نظامی صهیونست را نیز پشت مدارس این اردوگاه در شمال نوار غزه هدف قرار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۵    
اقتصادنیوز: معامله گران در حالی امروز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه شاهد عقبگرد قیمت طلا، سکه و دلار بودند که اختلاف مجلس و دولت بر سر بازار طلا بالا گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۹    
اقتصادنیوز:نخست وزیر اسرائیل که امروز (دوشنبه) در گورستان محل دفن اجساد نظامیان رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی حاضر شده بود، مورد توهین و فحاشی خانواده های این افراد قرار گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۲    
اقتصادنیوز: حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی کناره گیری کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۱۶    
اقتصادنیوز: منابع فلسطینی از اوضاع دردناک رفح در سایه تداوم حملات اسرائیل به غزه خبر دادند.