دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۸May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای انقلاب نیوز 17 اردیبهشت 1398 - enghelab-news.ir

انقلاب نیوز 29 اسفند 1393 انقلاب نیوز 26 اسفند 1394 انقلاب نیوز 24 اسفند 1395 انقلاب نیوز 20 اسفند 1396 انقلاب نیوز 25 خرداد 1398 انقلاب نیوز 31 تیر 1398 انقلاب نیوز 25 مرداد 1398 انقلاب نیوز 31 شهریور 1398 انقلاب نیوز 30 آبان 1398 انقلاب نیوز 28 آذر 1398 انقلاب نیوز 24 دی 1398 انقلاب نیوز 30 بهمن 1398 انقلاب نیوز 2 اسفند 1398 انقلاب نیوز 9 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 10 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 11 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 12 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 13 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 14 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 15 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 16 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 17 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 18 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 19 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 20 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 21 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 22 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 23 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 24 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 25 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 26 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 27 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 28 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 29 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 30 اردیبهشت 1398 انقلاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۶    
به فاصله 6 ماه بعد از اولین طرح استیضاح وزیر ورزش، نمایندگان مجلس مجدداً آن را کلید زدند اما مشخص نیست این بار طرح استیضاح سرانجامی دارد یا بازهم به واسطه برخی رایزنی ها منتفی می شود.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۲    
شرکت هپکو ازجمله شرکت های بزرگ تولیدکننده تجهیزات سنگین در استان مرکزی است که بعد از واگذاری به بخش خصوصی دچار مشکلات عدیده و فراوانی شد.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۷    
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه مالیات های بخش مسکن نباید باعث فرار سرمایه از این بخش شود، گفت: در ماه های آینده لایحه ای در این خصوص در دولت تنظیم و به مجلس ارسال می شود.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۳۱    
رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر تهران گفت: قرارداد خواهرخواندگی تهران با رم منعقد می شود.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۶    
تحلیلگران بازار نفت معتقدند درگیری در اقتصاد جهانی به نفع ایران است زیرا اگر شرایط ثبات وجود داشت قیمت نفت به 40 دلار می رسید.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۶    
فرماندار شهرستان هشترود گفت: متاسفانه 37 مدرسه این بخش هنوز در کانکس های غیراستاندارد برگزار می شود که نیاز و همت خیرین را برای احداث مدارس جدید می طلبد.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف 2 و نیم تن آرد یارانه ای و دستگیری سه نفر در این خصوص خبر داد.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۶    
صف هایی که طی چند وقت اخیر به بهانه های مختلف تشکیل شد، پیام هایی داشت که قابل تحلیل است و عوامل بسیاری بر آنها مترتب است.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۱    
مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر از احداث 382 واحد مسکن مجددجویی در استان خبر داد و گفت: تعداد 100 واحد در مرحله نازک کاری و بقیه نیز فوندانسیون آن ریخته شده و با یک پیشرفت فیزیکی در حال انجام ...
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۶    
غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه امروز صبح در دومین نشست خبری خود، آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی، مهناز افشار، نازنین زاغری و ... را تشریح کرد و به اظهارات سرافراز نیز واکنش نشان داد.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۶    
رزمایش مشترک نظامیان ازبکستان و چین در منطقه کوهستانی آموزش تیراندازی فاریش استان جزخ آغاز شد.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۶    
فوق ستاره پرتغالی یوونتوس اعتراف کرد که شوق گذشته را برای دربیل زدن ندارد.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۶    
آمار تفکیکی اطلاعات فروش و تعداد تماشاگر تماشاخانه های اداره کل هنرهای نمایشی در دومین هفته اردیبهشت سال 98 مشخص شد که بر اساس آن، ساعت 8 در کشتی 80 میلیون فروخته و بی صدایی میزبان هزار نفر بوده است.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۶    
پاویون ملی محصولات دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی مخابرات و الکترونیک اربیل عراق برگزار می شود.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۶    
دبیر کل جنبش نجباء عراق ضمن حمله به رژیم صهیونیستی و آمریکا این دو رژیم را منبع شرارت توصیف و تأکید کرد که دست از مبارزه با آنها بر نخواهد داشت.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۶    
رئیس مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) گفت: با ایجاد شبکه دانشجویی با موضوع پایان نامه و همچنین راه اندازی 20 حلقه و هسته تبادل نظر موضوعات گام دوم انقلاب اسلامی را بررسی می کنیم.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۶    
کمیته برگزاری بازی های المپیک 2028 لس آنجلس از افزایش هزینه ها تا پایان مسابقات خبر داد.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۶    
متوسط قیمت فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده در شهر تهران در فصل زمستان106677 هزار ریال با میانگین مساحت 88 مترمربع نسبت به فصل مشابه سال قبل 81.7 درصد، افزایش داشته است.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۶    
استاندار اردبیل گفت: پلیس با ایثارگری، تلاش متعهدانه و خدمات رسانی مخلصانه امنیت پایداری را در جامعه حاکم و آرامش را به مردم هدیه داده است.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۶    
چهار داروی ایرانی در حوزه سرطان و دیابت با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار البرز رونمایی شد.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۶    
مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان قرارداد سرمربی این تیم را تمدید کرد.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۶    
امام جمعه پل دختر گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است که بسیج سازندگی نیروهای خود در قالب گروه های تخصصی در مناطق سیل زده وارد عمل کند.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۶    
رییس فدراسیون فوتبال، گفت: سرمربی جدید تیم ملی ظرف 3 روز آینده به ایران آمده و معرفی می شود که هزینه این مربی به صورت یورویی پرداخت می شود.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۶    
رئیس مرکز امور عشایری شهرستان نهاوند گفت: با شروع فصل گرما در مناطق جنوب کشور کوچ بهاره یک هزار و 500 خانواز از عشایر به مناطق ییلاقی نهاوند آغاز شد.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۶    
غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه آخرین وضعیت پرونده شکایت از مهناز افشار را تشریح کرد.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۱    
نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه تحقیق و تفحص از استانداری کردستان در 6 محور با حضور استاندار و رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس برگزار شد که در نهایت ...
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۱    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری یکی از سرشبکه های بزرگ باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و 118 کیلو مواد افیونی در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های سراوان و ایرانشهرخبر ...
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز ، جلوی کارگزاری مسکن مهر پردیس پرازدلالان خرید مسکن مهر شده است به طوری که هم مزاحم مردم میشوند وهم مسکن مردم رابه قیمت پایین ازچنگ مردم در می آورند وهم باعث ...
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
ترامپ اکنون دقیقا درحال حرکت درمسیر تشکیلات سیاست خارجی است. او صادقانه در حال به کار بستن دستور کار نئوکان هاست ...
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه امروز صبح در دومین نشست خبری خود، آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی، مهناز افشار، نازنین زاغری و ... را تشریح کرد و به اظهارات سرافراز نیز واکنش نشان داد.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۶    
تنها راه غلبه بر شیطان ایستادگی است؛ بنزین گران نمی شود؛ ایران کبریت آتش زدن برجام را روشن می کند؛ کلید گرانی بازار در دست دولت و حذف سرخابی ها با پنالتی سوخته ...
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۱    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز امروزه در بیشتر کشور ها استفاده از ارزهای دیجیتال ملی یا بین المللی رایج و در حال عمومی شدن است ...
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۶    
چندین کلمه بی ربط را در کنار یکدیگر قرار داده اند و اسمش را شعر گذاشته و بعد هم چاپ کرده اند تا مردم این کتاب را بخرند، چند سالی است که ترانه ها و شعرهای بی محتوا، سایه شان بر عرصه شعر سنگینی می کند.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۱    
غذای سحر به مناسبت گرما و سرما و فصول چهارگانه متغیر می گردید. اما آنچه گذشته از مخلفات، غذای کامل سحر به حساب می آمد ...