سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۱:۴۹May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اصفهان امروز آنلاین 16 فروردین 1395 - esfahanemrooz.ir

اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1393 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1394 اصفهان امروز آنلاین 31 اردیبهشت 1395 اصفهان امروز آنلاین 31 خرداد 1395 اصفهان امروز آنلاین 31 تیر 1395 اصفهان امروز آنلاین 31 مرداد 1395 اصفهان امروز آنلاین 31 شهریور 1395 اصفهان امروز آنلاین 30 مهر 1395 اصفهان امروز آنلاین 29 آبان 1395 اصفهان امروز آنلاین 30 آذر 1395 اصفهان امروز آنلاین 30 دی 1395 اصفهان امروز آنلاین 30 بهمن 1395 اصفهان امروز آنلاین 1 اسفند 1395 اصفهان امروز آنلاین 1 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 2 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 4 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 5 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 6 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 7 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 10 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 11 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 12 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 13 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 14 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 15 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 16 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 17 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 18 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 19 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 20 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 21 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 22 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 23 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 24 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 25 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 26 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 28 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 29 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 30 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 31 فروردین 1395 
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۳    
رئیس مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که اقدام به هک کردن ایمیل یکی از شهروندان اصفهانی کرده و با ارسال پیام های غیراخلاقی باعث هتک حیثیت وی شده بود ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۳    
آمار امتیازی گیری ایگور استیماچ در سپاهان رو به روز ضعیف تر از قبل می شود. شرایطی که ممکن است این مربی کُرُوات را به سوی درب های خروجی باشگاه راهنمایی کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۵    
سازمان فضایی روسیه به دنبال ساخت اولین ماهواره سبک با پوشش پلیمر بسیار نازک به منظور انعکاس دائمی نور خورشید در آسمان است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۰    
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بر اساس نقشه های پیش بینی هوا از فردا تا پایان هفته نیمه ابری، ابری و پایان هفته ای بارش زا در انتظار استان خواهد بود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۶:۵۰    
شرکت هواپیمایی اتریش اعلام کرد که پروازهای این شرکت به مقصد اصفهان از چهارم سپتامبر (14 شهریور) آغاز می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۱    
وکیل مدافع بابک زنجانی برای ابلاغ حکم موکلش در دادگاه انقلاب حضور یافت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۱    
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان عنوان کرد: در نوروز 1395 میدان امام(ره) اصفهان پر بیننده ترین بنای تاریخی استان و کشور به شمار می رود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۱    
معاون قضایی دیوان عدالت اداری، ابطال آرای مینو خالقی توسط شورای نگهبان را به جهت استصوابی بودن نظارت این شورا، اقدامی قانونی برشمرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۱۱    
بر اساس مقررات جدید دریافت تسهیلات، زوج هایی که تاریخ عقدشان از اول فروردین سال 1385 به بعد باشد در صورت عدم استفاده از تسهیلات طرح 92 ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۷    
دبیر ستاد سفرهای نوروزی شهرستان فریدونشهر با اشاره به اینکه تعطیلات نوروز در فصل گردشگری این منطقه دیدنی وجود ندارد، از کم بودن مسافران فریدونشهر در تعطیلات نوروز 95 خبر داد
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۲    
سامانه هوشمند پارک دوبل خودکار خودرو نخستین بار در کشور توسط دانشجویان دانشگاه کاشان طراحی و ساخته شد
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۲    
بالاخره این بهارستان نشینان بودند که تصمیم گرفتند بعد از گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی نسبت به یک اصل مغفول مانده در قانون اساسی اقدام کنند و آن شیوه اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بود ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۲    
رعایت اصول شستشوی در انتهای خطوط توزیع با نصب شیر تخلیه بر روی شبکه توزیع
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۲    
در سطح شهر مشاهده می کنیم که هدفون های بزرگ تری شبیه به آنچه در استودیوها یا منازل به چشم می خورد با این تفاوت که بدون سیم هستند بر سر برخی افراد که اغلب نسل جوان ما هستند خودنمایی می کنند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۸    
فایننشیال تایمز در تازه ترین گزارش خود از وضعیت مبادلات بانکی بین المللی ایران در دوران پساتحریم، نوشت: با خروج تدریجی اقتصاد ایران از تحریم های غربی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۸    
برخی مواد غذایی با یکدیگر همخوانی دارند و با خوردن آنها سلامتیتان بیشتر می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۴    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 95 از ساعت 16 امروز،دوشنبه 16 فروردین ماه خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۰    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: طبق اعلام قبلی، رودخانه زاینده رود از 16 فروردین برای استفاده کشاورزان از حق آبه مرحله سوم باز می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۵    
علیمردان طالبی از وقوع زمین لرزه 3.5 ریشتری در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این زمین لرزه خسارتی نداشته است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۱:۵۱    
آیفون SE که در واقع تلفیقی از امکانات آیفون 6S در بدنه آیفون 5S است و به تازگی وارد بازار ایران شده هم اکنون به قیمت گزاف سه میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۲    
آخرین آمار منتشر شده از میزان تولید خودرو بیانگر کاهش 25 درصدی انواع خودرو سواری دوگانه سوز تا پایان بهمن ماه سال گذشته است به طوری که سهم این نوع خودروها از کل تولید خودروهای سواری کشور 10 درصد بوده ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۷    
داعش حقوق بسیاری از تروریست ها را در مناطق تحت سیطره قطع کرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۲    
خوردن حبوبات به عنوان خوراکی هایی که چربی کمی دارند برای سلامتی بسیار مفید است اما به تازگی تحقیقات نشان داده است که این خوراکی ها علاوه بر اینکه برای سلامتی مفید هستند برای کاهش وزن هم کمک زیادی می ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۲    
ستون الحاقی پل صفوی ایزدخواست در نوروز 95 به دلیل آب بستن تفریحی روی پل تخریب شد؛ غافل از اینکه قبل از چنین کاری، این پل باید مرمت می شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۲    
معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از آغاز ثبت نام اینترنتی کتاب های درسی پایه ابتدایی و پیش دانشگاهی در سراسر کشور از امروز خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۰:۱۳    
کاربران ایرانی به صفحه رسمی شکیرا در اینستاگرام هجوم بردند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۸    
ظرف پر از آب جوش، 3روز پس از شروع سال جدید، مرگ تلخ و دردناکی را برای دو کودک خردسال رقم زد. پسر 18ماهه و دختر 6ساله هردو هنگام بازی در خانه شان قربانی سهل انگاری مادرشان شدند و با یک ظرف آب جوش ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۳    
در حاشیه تذکر جدی صدا و سیما به مهران مدیری برای رعایت شان مهمانان برنامه دورهمی.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۴    
پس از درگیری میان ارتش آذربایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه ناگورنو قره باغ آذربایجان آتش بس یک طرفه اعلام کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۴    
مسوولان تلگرام در راستای سالم سازی این شبکه اجتماعی فعالیت کانال های غیر اخلاقی را متوقف کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۹    
سیاستمدار برجسته هند گفت:احتمال معرفی آمیتاباچان بازیگر سرشناس سینمای این کشور به عنوان نامزد ریاست جمهوری هند در سال آینده وجود دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۴    
باشگاه ذوب آهن تماشای مسابقه آسیایی تیم فوتبال این باشگاه با تیم بنیادکار ازبکستان را رایگان اعلام کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۹    
رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه کاهش ساعت کار زنان شاغل در دستور کار جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۰    
به گفته کارشناسان تغذیه، انبه با وجود مقادیر بالای ویتامین و مواد معدنی برای سلامت قلب و پوست مفید است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۵    
مادرم بنده خدا عادت دارد چیزی را که در خانه گم می کنیم و نمی توانیم آن را پیدا کنیم برای پیدا کردنش راه حل خوبی ارائه می دهد و می گوید: عزیزم خوب فکر کن ببین کجا گذاشتیش ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۰    
سبزیجات از منابع غنی آنتی اکسیدان به حساب می آیند که، باید در وعده های غذایی ما بسیار دیده شوند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۰۱    
پرسپولیس در یکی از عجیب ترین بازی های خود در این فصل و در حالی که معمولا در زدن گل خساست داشت اینبار 10 نفره موفق شد سیاه جامگان را با 3 گل شکست دهد و همچنان در جمع مدعیان باقی بماند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۸:۵۶    
مدیرکل دفتر بیمه های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب پوشش بیمه ای شش قلم دارو در آخرین جلسه شورای عالی بیمه خبر داد .
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۸:۴۶    
در آخرین بازی هفته بیست و چهارم بازی جذاب و دیدنی استقلال تهران و استقلال خوزستان با نتیجه 1-1 به پایان رسید، نتیجه ای به نفع سرخ های پایتخت. استقلال با این تساوی در صدر جدول باقی ماند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۸:۳۶    
عامل جنایت خیابان ایتالیا یک سال بعد از قتل با پشیمانی می گوید دلش برای خواهر و پدرش که به قتل رسانده تنگ شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۸:۳۱    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزیر نفت با اشاره به فاصله اندک قیمت بنزین در داخل و خارج از کشور عنوان داشت به علت کاهش قاچاق سوخت ناشی از این موضوع دیگر کارت سوخت برای بنزین محلی از اعراب ندارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۸:۲۱    
نوروز امسال در حالی سپری شد که حجم پیامک های منتقل شده از سوی اپراتورهای تلفن همراه طبق آنچه قابل پیش بینی بود، کاهشی چشمگیر داشت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۸:۲۱    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد سه گلوله انفجاری از جنگ قره باغ به نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان خدا آفرین اصابت کرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۷:۵۱    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تصریح کرد: تاخیر ایجاد شده توسط عربستان برای انجام مذاکرات مقدماتی حج، به معنای آن است که نمی خواهند حج انجام شود.