دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۳:۵۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اصفهان امروز آنلاین 29 فروردین 1395 - esfahanemrooz.ir

اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1393 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1394 اصفهان امروز آنلاین 31 اردیبهشت 1395 اصفهان امروز آنلاین 31 خرداد 1395 اصفهان امروز آنلاین 31 تیر 1395 اصفهان امروز آنلاین 31 مرداد 1395 اصفهان امروز آنلاین 31 شهریور 1395 اصفهان امروز آنلاین 30 مهر 1395 اصفهان امروز آنلاین 29 آبان 1395 اصفهان امروز آنلاین 30 آذر 1395 اصفهان امروز آنلاین 30 دی 1395 اصفهان امروز آنلاین 30 بهمن 1395 اصفهان امروز آنلاین 1 اسفند 1395 اصفهان امروز آنلاین 1 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 2 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 4 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 5 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 6 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 7 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 10 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 11 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 12 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 13 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 14 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 15 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 16 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 17 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 18 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 19 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 20 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 21 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 22 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 23 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 24 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 25 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 26 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 28 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 29 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 30 فروردین 1395 اصفهان امروز آنلاین 31 فروردین 1395 
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۱۷    
مدیرکل نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، اخبار مرگ افراد به دلیل استفاده از فرآورده های خوراکی مانند نوشابه های گازدار را رد کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی گردشگری خراسان رضوی گفت: شیشلیک مهمترین غذای منطقه گردشگری بینالود، طرقبه و شاندیز است که موضوع ثبت این غذای سنتی در فهرست آثار ملی از سوی سازمان میراث فرهنگی در حال ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۲    
قاتل جوان که پس از یک قتل از قصاص گریخته بود، بار دیگر مرتکب قتل شد و این مرتبه نیز با گذشت اولیای دم و بدون هیچ قید و شرطی از قصاص رهایی یافت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۷    
زلزله ای به بزرگی 3.3 ریشتر، دماوند را لرزاند اما هنوز گزارشی از خسارت احتمالی این زلزله مخابره نشده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۲    
به دنبال بارندگی های شدید و جاری شدن سیلاب در برخی از ولایات افغانستان دست کم 28 نفر جان خود را از دست داده اند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۷    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پیامی، حادثه ناگوار قتل ستایش دختر 6 ساله افغان در ورامین را تسلیت گفت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۲    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: قاتل یک دختربچه شش ساله نی ریزی در کمتر از 12 ساعت دستگیر شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۲    
قیمت خودروهای وارداتی در این هفته تغییر خاصی نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۰۲    
یک آهوی زنده در بازرسی از یک منزل در شهرستان فریدن، کشف و متخلف نگهداری آن، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۵۷    
امام جمعه اصفهان گفت: ارتش اسلامی در طول 37 سال به تعهد خود عمل کرده و در راه پیشبرد انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم این آب و خاک کرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۵۷    
بسیاری از کارشناسان، دلیل موج منفی فعلی در بازار را صحبت های ولی الله سیف در مورد عدم امکان مبادلات دلاری و جمله معروف وی در مورد دستاوردهای برجام می دانند و این موضع گیری همه را برای ادامه رشد بورس ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۵۲    
استاندار اصفهان گفت: ارتش ایران در عین دارا بودن مؤلفه های یک ارتش منظم، از پشتوانه دینی و مکتبی نیز برخوردار است و در واقع تنها ارتشی است که علاوه بر کاربردی بودن پشتوانه مردمی و دینی همزمان دارد و ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۴۷    
مسئولان باشگاه سپاهان در اقدامی عجیب به جای برخورد با بازیکنان خاطی تیمشان، موجب ترفیع او در باشگاه شده اند و این نمونه بارز بر اثبات بازیکن سالاری در این باشگاه است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۲۷    
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با اشاره به دفن 4800 متوفی در باغ رضوان گفت: علت فوت بیشتر افراد متوفی در باغ رضوان بیماری های قلبی و عروقی و سکته بوده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۷    
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) طرح فروش ویژه در بازارهای روز کوثر از فردا اجرا می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۲    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: یک کیف قاپ حرفه ای با 27 فقره سرقت در اصفهان دستگیر شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۵۷    
شارپ اولین گوشی هوشمند روباتیک جهان را معرفی کرد. نام این محصول روبوهن است که در قالب یک روبات انسان نما راهی بازار شده و با استفاده از آن می توان کارکرد یک گوشی هوشمند را در کنار ظاهری روباتیک در ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۵۷    
رئیس سازمان فضایی از تعیین تکلیف ماهواره دوستی، تعامل با دانشگاه ها برای پروژه های جدید کاربردی حوزه فضا و تصویب برنامه 5 ساله فضایی کشور، به عنوان اولویت های سال 95 خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۲    
چند روز گذشته صندوق بین المللی پول پیش بینی کرد که نرخ بیکاری در ایران در سال 2016 نسبت به سال 2015 افزایش یافته و از 8/10 درصد به 2/11 درصد برسد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۲    
استفاده از کارت سوخت با راه اندازی سامانه هوشمند سوخت در تیرماه 86 کلید خورد. به طور کلی، دو هدف عمده از راه اندازی این سامانه دنبال می شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۷    
در حالی که تنها چهار هفته تا پایان لیگ پانزدهم باقی مانده است اوضاع جدولی دو تیم اصفهانی این رقابت اصلا جالب توجه نیست ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۷    
طبقه پایین پاساژ چهارباغ مثل بسیاری از روزهای دیگر سال آرام است وکتابفروشی ها خلوت از مشتری.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۷    
هامبارسون یک فنجان قهوه دیگر برایم آورد و کنار آن زن نشست و گفت: این ویولت است؛ همسر من. ما بچه نداریم و با هم زندگی می کنیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۲    
بارش باران های سیل آسا در روزهای اخیر، از سویی خوشحالی مردم و حوضه آبریز زاینده رود و از سوی دیگر، ناراحتی کشاورزان را به دنبال داشته است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۲    
ابنای بشر از خلقت حضرت آدم در آرزوی رسیدن به آرامش و آسایش درونی بوده و اعتقاد ذهنی خود را بر این محور متمرکز کرده که اگر بتواند در مکانی خاص سکنی گزیند و آزار و اذیتی به او نرسد بهشت دنیوی را یافته ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۵:۴۳    
مدیر شهرسازی الکترونیک و برون سپاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: با راه اندازی سامانه شهرنما، شهروندان اصفهانی می توانند به صورت مجازی هر نقطه از شهر را بدون مراجعه حضوری بازدید کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۶    
در ایستگاه مترو استالینگراد در پاریس دو گروه از مهاجران با یکدیگر درگیر و صحنه های بسیار ترسناک و خشنی را رقم زدند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۶    
رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: مداحان اهل بیت نقشی قابل توجه و بی بدیل در ظرفیت سازی فرهنگی در حوزه اقتصاد مقاومتی دارند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۶    
عشایر استان در منطقه فریدونشهر دراثر سیل دچار مشکل و خسارت شده اند و مدیریت امورعشایر استان در حال امداد رسانی به آنها است
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۶    
طی ابلاغ احکام جداگانه ای، از سوی شهردار، مدیران بخش های مختلف شهرداری کاشان معرفی شدند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۶    
شهردار کاشان گفت : شایسته سالاری از دغدغه های مهم مدیریت شهری است که در هر حوزه از شهرداری ضرورت دارد تا مدیران شایسته تری برای مسئولیت های خطیر انتخاب شوند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۶    
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار؛ شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت:این اقدام باتوجه به نیاز پارکهاو فضای سبز منطقه چهار ودرخواستهای مردمی صورت پذیرفته است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۶    
دبیر علمی همایش خاندان بهار از برگزاری همایشی با عنوان خاندان بهار، چهار نسل در خدمت فرهنگ ایران در دانشگاه کاشان خبر داد
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۶    
شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که بخواهید پیامی را در تلگرام بخوانید ولی برای طرف مقابل مشخص نشود.در ادامه روشی را به شما آموزش میدهیم که این ترفند را بکار ببرید.با ما همراه باشید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۱    
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فریدونشهر گفت: از نیمه دوم سال گذشته تاکنون 37 هزار راس دام سبک و سنگین در این شهرستان برای مقابله با تب برفکی واکسینه شدند
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۱    
بعد از زمین لرزه شدید دیروز در ژاپن خیابان های شهر فوکوئوکا در این کشور پوشیده از کفی مرموز و عجیب شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۶    
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: درحال حاضر سد زاینده رود از لحاظ ذخیره آبی در وضعیت بحرانی قرار دارد و تنها 17 درصد ذخیره آبی دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۶    
پنجمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان دارویی و فضای سبز شهری، ماهیان و پرندگان تزیینی که از اول تا ششم اردیبهشت سال جاری در محل برگزاری نمایشگاه های استان اصفهان با حضور 120 مشارکت کننده برگزار ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۱    
نماینده اول ایران در آسیا فردا راهی دوحه می شود تا بازی رفت خود با حریف سعودی را در این شهر برگزار کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۶    
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گفت: در نیمه اول فروردین سرمازدگی، طوفان و بارش برف و باران 255 میلیاردتومان به محصولات کشاورزی استان اصفهان خسارت وارد کرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۲    
دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: با موافقت رهبر معظم انقلاب، طلاب علاقه مند و واجد شرایط می توانند دوره خدمت سربازی را در آموزش و پرورش بگذرانند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۷    
سه فرش کرمان که قیمت یکی از آن ها بین یک تا یک میلیون و 500 هزار پوند تخمین زده شده، در یکی از بزرگترین حراجی های هنرهای اسلامی و خاورمیانه کریستی به فروش گذاشته می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۷    
لطفا برای دیدن دیگر صفحات نیازمندی ها روی شماره های زیر هر یک کلیک کنید. 1 2 3 4 5 6 7 8 1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۳    
بخش هایی از سامانه موشکی برد بلند اس 300 صبح یکشنبه در روز ارتش به نمایش گذاشته شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۹    
پسر 17 ساله ای که یک دختر افغان را در ورامین ربوده و پس از آزار و شکنجه به قتل رسانده بود، صبح دیروز با حضور مقامات قضایی صحنه جرم را بازسازی کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۲۹    
هجوم همزمان امید عالیشاه و مهدی طارمی در صحنه گل دوم در حالی به نام مهاجم جنوبی شد که اکنون دو مدعی دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۹    
سناریوی عاشقانه الهام در زندان کلید خورد. زمانی که برای ملاقات با برادرش به زندان می رفت، آن جا بود که به یک دلداده واقعی تبدیل شد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۴    
پروفسور مجید سمیعی و اعضای فدراسیون جهانی انجمن های جراحان مغز و اعصاب عصر شنبه با آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت و گو کردند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۴    
نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: نرسیدن سطح دریافتی نیروی کار به میزان واقعی و عدم احیای ماده 41 قانون کار باعث ادامه روند سرکوب دستمزدی و حذف مزایای رفاهی نیروی کار شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۵    
این روزها که کشور گرفتار سیل شده متاسفانه رئیس جمهور به ترکیه سفر کرده و در آنجا مشغول انجام کارهایی مانند سخنرانی در اجلاس همکاری کشورهای اسلامی است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۰    
مراقبت از پوست کاری دشوار است، اما کلید چهره ای سالم در بشقاب شما است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۵    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی از افزایش 50 درصدی قیمت گوجه فرنگی در بازار خبر داد و گفت: قیمت پرتقال و موز در بازار مصرف بالا رفته است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۰    
دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه رشته نقاشی حذف نشده است، گفت: جابه جایی این رشته از شاخه فنی و حرفه ای به شاخه کار و دانش پیشنهاد داده شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۳۰    
یک هنرمند مشهدی گفت: تسبیح سنگی از جنس سنگ هرکاره یا سنگ رضوی به عنوان سوغات مشهد در بازار عرضه می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۵    
دانشمندان راه جدیدی را ابداع کردند که به واسطه آن بتوان مدارهایی به اندازه 0.1 میلی متر را به الیاف پارچه دوخت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۵    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: نمایندگان بویینگ از عدم ارائه خدمات به ایرلاین های ایرانی در گذشته عذرخواهی کردند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۸:۳۰    
بنجامین برافمن، وکیل مایکل جکسون از رضا ضراب در دادگاه نیویورک دفاع میکند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۸:۳۰    
یک دستگاه گوشی هوشمند Galaxy S III سامسونگ که حدود سه سال توسط یک کاربر در شهر کاجانی فنلاند مورد استفاده قرار می گرفت، به طور ناگهانی منفجر شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۸:۲۵    
یک کارشناس از امکان تبانی خودروسازان و واردکنندگان خودرو برای افزایش قیمت خودرو خبر داده است.