یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۲May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 1 دی 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 اعتدال 31 تیر 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 دی 1395 اعتدال 2 دی 1395 اعتدال 3 دی 1395 اعتدال 4 دی 1395 اعتدال 5 دی 1395 اعتدال 6 دی 1395 اعتدال 7 دی 1395 اعتدال 8 دی 1395 اعتدال 9 دی 1395 اعتدال 10 دی 1395 اعتدال 11 دی 1395 اعتدال 12 دی 1395 اعتدال 13 دی 1395 اعتدال 14 دی 1395 اعتدال 15 دی 1395 اعتدال 16 دی 1395 اعتدال 17 دی 1395 اعتدال 18 دی 1395 اعتدال 19 دی 1395 اعتدال 20 دی 1395 اعتدال 21 دی 1395 اعتدال 22 دی 1395 اعتدال 23 دی 1395 اعتدال 24 دی 1395 اعتدال 25 دی 1395 اعتدال 26 دی 1395 اعتدال 27 دی 1395 اعتدال 28 دی 1395 اعتدال 29 دی 1395 اعتدال 30 دی 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۳۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با سفیر اتریش در ایران گفت: پس از برجام شرایط بهتری در کشورهای اروپایی نسبت به ایران فراهم شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۳۰    
بشار اسد، رئیس جمهور سوریه پس از پنج سال مبارزه و تخریب گسترده، در جنگ حلب پیروز شد. این بزرگ ترین پیروزی برای دولت و سخت ترین ضربه به شورشیان (تروریست ها) در جنگ داخلی این کشور تاکنون بوده است ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۲۵    
یک پزشک زن، شب گذشته در بیمارستان رودسر درگذشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۲۰    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برجام راه نجات کشور را باز کرد ولی برخی ها از روی نا آگاهی آن را تقبیح می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۲۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برخی ها عادت دارند خدمات فرزندان خدوم ملت را نادیده بگیرند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۱۵    
رئیس جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه شب به وقت محلی به دعوت رسمی رئیس جمهوری قزاقستان وارد آستانه پایتخت این کشور شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۱۰    
سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) در یک حکم نهایی استفاده از دستکش های پزشکی پودری را ممنوع کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۱۰    
رئیس جمهوری با اشاره به تلاش مسئولان برای توسعه صادرات گاز ایران به ارمنستان و توسعه روابط بانکی دو کشور ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد اظهارات کریمی قدوسی نماینده اظهار کرد:نامبرده از قضا در آن جلسه حضور نداشتند و نقل قول ایشان از سخنان وزیر امور خارجه کاملا نادرست ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۰۰    
عضو کمیته نظارت و ارزیابی انجمن نجوم ایران با تاکید بر اینکه ادعای وجود دو شب یلدا غیرعلمی است، گفت: وجود شبکه های مجازی موجب شده تا مردم به شبه علم گرایش پیدا کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۰    
گروه شورشی جیش الفتح در بیانیه ای مسئولیت ترور سفیر روسیه در آنکارا را برعهده گرفت. این در حالی است که ترکیه فتح الله گولن را مسئول این ترور می داند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۵    
رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های موجود در ایران و ارمنستان، بر تلاش مسئولان دو کشور برای استفاده از فرصت های متقابل در راستای توسعه ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۰    
علی جعفریان
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۵    
جدا از نوع فعالیت کاریتان، اینکه به طور روزانه با چه افرادی کار می کنید می تواند تاثیر ویژه ای بر سلامت، سعادت و بازدهی کاری شما داشته باشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۰    
گعده های انتخاباتی اصلاح طلبان جدی تر از قبل برپا می شوند، جلساتی که گویا پای روحانیون هم به آن باز شده است و قرار است در کنار تصمیمات تشکیلاتی از جایگاه شیخوخیت نیز در راستای کاهش اختلافات بهره ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۰    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از مرگ غیرطبیعی قریب به 2800 نفر در استان تهران خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۵    
منبع : برترین ها
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۵    
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان در حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی و سرژ سرکیسیان روسای جمهوری دو کشور، 5 یادداشت تفاهم و موافقتنامه همکاری امضاء کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۵    
نماینده مردم مشهد در مجلس بخشی از صحبت های منتسب به وزیر امور خارجه در جلسه محرمانه کمیسیون امنیت ملی مجلس را منتشر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۰    
سایبر کارت چیست؟ اگر شما خواهان انجام خریدهای اینترنتی هستید اما احساس امنیت کافی در فضای مجازی نمی کنید بانک گردشگری سایبر کارت را به شما معرفی می کند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۳:۵۵    
وکیل مدافع متهم پرونده ستایش قریشی از بستری شدن موکلش در بیمارستان رازی به دلیل مشکلات روانی خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۳:۵۰    
به بهانه شب یلدا، سلمان طاهری این کارتون را در روزنامه شهروند منتشر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۵    
به بهانه شب یلدا، سلمان طاهری این کارتون را در روزنامه شهروند منتشر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۵    
آیت الله شهید بهشتی - در سخنانی که برای نخستین بار منتشر شده - گفته است: اگر امکاناتی داریم، می گذاریم در اختیار آن عاشق ها، نه در اختیار آن نِق نِق زن ها!
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۵    
مدیرعامل شرکت زیرساخت فراگیر پالایشی سیراف با اشاره به نیاز طرح پالایشگاه سیراف به سه میلیارد دلار سرمایه ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۵    
صادق زیباکلام معتقد است که سکوت بدترین واکنش به تخریب ها علیه دولت است و شفاف سازی و پاسخگویی بویژه درمورد برجام، راهکار مقابله با این تحرکات ضد دولت است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۵    
با جدی تری مشکلات بحران خشکسالی، یکی از اولویت های کشور استفاده از صنایع پاک با دو محوریت مصرف آب کمتر و صیانت از منابع طبیعی و جنگلها در دستور کار دولت قرار گرفته و در همین راستا توجه به فن آوری ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۵    
تصور می کنند با این خالکوبی ها می توانند قدرت نمایی بیشتری از خود نشان دهند و جولان بیشتری برای انجام جرم خود داشته باشند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۰    
با انجام فرایندها و پیش بینی ساز و کارهای مربوط بانک صادرات ایران از اول دی ماه 7 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به 250 هزار بازنشستگان پرداخت می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۳:۰۵    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران از مشاهده یک کانون جدید آلوده به آنفلوانزا در استان مرکزی خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۳:۰۰    
متیو لیچیترا ، نوه دختری جو پونتی ، معمار ویلای نمازی در ایمیلی به کمیته مردم نهاد پیگیری حفاظت از خانه های تاریخی تهران، خواستار کمک برای حفاظت از میراث پدربزرگ خود شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۳:۰۰    
علیرضا داودنژاد خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی متن نامه ی را منتشر کرد که به بهانه ی پیام چندی قبل سیدرضا صالحی به یک جشنواره ی سینمایی نوشته شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۳:۰۰    
وکیل مهدی هاشمی از مختومه شدن شکایت مهدی هاشمی از رسایی خبر داد و گفت: موکلم نسبت به شکایت از رسایی انصراف داد و رضایت خود را در دادگاه اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۵    
در پاسخ به سفر مسئولان عربستانی و قطری به اتیوپی، احتمال سفر قریب الوقوع یک مسئول عالی رتبه مصری به ایران وجود دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۰    
رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل کنونی کشور پول نیست، بلکه ضعف مدیریت و بروکراسی اداری است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۰    
گزارش جدید هیات مشاور صندوق بین المللی پول درباره اقتصاد ایران در سال 2016 از چشم انداز رشد تولید ناخالص داخلی 6.6 درصدی و تورم 9 درصدی حکایت دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۵    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در قرارداد با شرکت پژو دست یابی به ساخت داخل 40درصد در پایان سال اول و 70 درصد تا پایان سال چهارم هدفگذاری شده که ما بر اجرای دقیق مفاد قرارداد پافشاری کرده و یک ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۰    
دانشگاه آکسفورد در پایان هر سال میلادی مصاحبه ورودی برگزار می کند و برخی کالج های این دانشگاه آزمون جداگانه ای دارند که بسیاری معتقدند بعضی از آنها سخت ترین آزمون های ورودی دنیا هستند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 96 از امروزآغاز می شود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۵    
سفیر کشورمان در آستانه با اشاره به سفر رییس جمهور کشورمان به قزاقستان روابط ایران و قزاقستان را هم در سطح دوجانبه و هم در سطوح منطقه ای و بین المللی مثبت و رو به رشد توصیف کرد و از حصول توافق هایی در ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۰    
روند تجارت ایران با 15 کشور همسایه خود در بررسی اجمالی نشان می دهد که صادرات در یک دوره 10 ساله از سال 1384 الی 1394 به جز سال 1392 روند صعودی داشته است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۵    
رییس سازمان غذا و داروضمن اشاره به مطالبات سنگین بیمارستان ها و مراکز درمانی از سازمان های بیمه گر، گفت: با توجه به این حجم از مطالبات، ممکن است تمام زحمات سه ساله اخیر در حوزه دارو دچار آسیب جدی شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۵    
شرکت سایپا پرس برای اولین بار موفق به کسب نمره 17 و ارتقای 9 پله ای در آخرین رتبه بندی کیفی رنوپارس و دستیابی به External PPM صفر در ماه های اخیر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۵    
رییس دیوان محاسبات کشور گفت: ایجاد نظام اطلاعات اقتصادی براساس شناسه یکتا در حال پیگیری است.