سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۳:۳۹May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 6 دی 1396 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 فروردین 1396 اعتدال 31 اردیبهشت 1396 اعتدال 31 خرداد 1396 اعتدال 31 تیر 1396 اعتدال 31 مرداد 1396 اعتدال 31 شهریور 1396 اعتدال 30 مهر 1396 اعتدال 1 آبان 1396 اعتدال 30 آذر 1396 اعتدال 30 بهمن 1396 اعتدال 2 اسفند 1396 اعتدال 1 دی 1396 اعتدال 2 دی 1396 اعتدال 3 دی 1396 اعتدال 4 دی 1396 اعتدال 5 دی 1396 اعتدال 6 دی 1396 اعتدال 7 دی 1396 اعتدال 8 دی 1396 اعتدال 9 دی 1396 اعتدال 10 دی 1396 اعتدال 11 دی 1396 اعتدال 12 دی 1396 اعتدال 13 دی 1396 اعتدال 14 دی 1396 اعتدال 15 دی 1396 اعتدال 16 دی 1396 اعتدال 17 دی 1396 اعتدال 18 دی 1396 اعتدال 19 دی 1396 اعتدال 20 دی 1396 اعتدال 21 دی 1396 اعتدال 22 دی 1396 اعتدال 23 دی 1396 اعتدال 24 دی 1396 اعتدال 25 دی 1396 اعتدال 26 دی 1396 اعتدال 27 دی 1396 اعتدال 28 دی 1396 اعتدال 29 دی 1396 اعتدال 30 دی 1396 
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۳    
دختر 21 ساله که صدای گریه هایش سکوت کلانتری را شکسته و صورتش غرق اشک بود، از رابطه اش با یک پسر جوان گفت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۶:۰۰    
خیلی ها فکر می کنند اسکی ورزش اقشار مرفه جامعه است و سراغش نمی روند این در حالی است که پیست های اسکی ایران به اندازه تمام مردم جا برای لذت بردن از برف های مرغوب دارند و ورود به محوطه های آن ممنوعیتی ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۱:۰۸    
بازیکن اسبق استقلال تهران به جدیدترین خرید زمستانی تیم لیگ یکی تبدیل شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۰:۵۰    
علیرضا خامسیان
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۰:۳۲    
حتما تا به حال در خبرها خوانده اید که یک دختر اهوازی با لباس مردانه به ورزشگاه اهواز رفته است. این دختر که صورتش را شبیه مردان گریم کرده و وارد ورزشگاه شده است هر گونه منقلب شدن خود را تکذیب کرده ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۲    
حساب بانکی کسانی که متقاضی یارانه هستند، بررسی می شود و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و زنان سرپرست خانوار و برخی افراد در دهستان ها، بیماران خاص ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۹:۳۲    
تصاویر منتشر شده در رسانه کره شمالی نشان می دهد که جایگاه خواهر کیم جونگ اون، رهبر این کشور با توجه به اینکه او در مراسم در کنار مقام های رده بالا نشسته، بیش از پیش تحکیم شده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۹:۰۲    
لازانیا ممکنه یکم خوردنش برای مهمانی ها سخت باشه ولی به طور کلی غذای شیکی برای مهمان هست.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۴۷    
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ از دستگیری عامل اصلی نماهنگ (کلیپ) کٌری خوانی در فضای مجازی که از تهران متواری و در بندر ترکمن مخفی شده بود خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۳۲    
روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز در مقاله ای نوشت، با وجود آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مدعی تقویت نفوذ این کشور در جهان بوده، اما رهبران خارجی شاهد عقب نشینی و افول آمریکا هستند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۱۷    
جسد یک دختر 33 ساله ژاپنی که توسط والدینش به مدت 17 سال زندانی شده بود به صورت منجمد پیدا شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۹    
بر اساس دستورالعمل جدید، خودروهای با حجم موتور بالاتر از 2500 سی سی همچنان اجازه واردات ندارند و ارزش آن نباید بالاتر از 40هزار دلار باشد؛ بنابراین بنز، بی ام و و لکسوس وارد نمی شوند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۲    
اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین از رشد 27 درصدی صادرات غیر نفتی ایران در 11 ماهه سال 2017 خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۰۸    
محمود شهریاری عکسی را از نامه ای که از طرف خانواده پروفسور حسابی برای او فرستاده شده بود، در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: با سپاس فراوان از خانواده پروفسور حسابی مخصوصا مهندس ایرج حسابی.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۲۳    
جوانفکر: کجا رهبری اسم احمدی نژاد را بردند؟/ شما می خواهید چیزی را که وجود ندارد به آقای احمدی نژاد بچسبانید/ شما مردم نیستید/ تحلیل من این بود که مقصود رهبری دولتمردان روحانی است
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۸    
در روزهای آتی شاهد برگزاری مراسم معارفه یری مینا، مدافع کلمبیایی و جدید بارسلونا خواهیم بود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۵    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری هشدار داد: برخی از مقامات سابق کشور برای راه انداختن فتنه ای دیگر تلاش می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۳۰    
هافبک ملی پوش پدیده قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۲۴    
موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و مرکز لرزه نگاری کشوری در اطلاعیه ای از سوءاستفاده از نام این موسسه در برخی کانال ها در فضای مجازی خبرداد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۲۱    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به این نکته که زلزله های اخیر در استانهای مختلف کشور و تهران اخطاری جدی است، گفت: عزم دولت بر استحکام بخشی بافت های فرسوده و ناکارآمد و مراکز مهم جمعیتی است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۸:۵۸    
روابط عمومی وزارت اطلاعات در پاسخ به اظهارات کریمی قدوسی یادآور شد که اعلام نظر این وزارتخانه در خصوص مسائل و موضوعات مرتبط کاملاً تخصصی بوده و مستند به نظرات متقن کارشناسان حوزه های مختلف است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۸:۰۱    
رییس مرکز مطالعات پژوهشی و راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف ما بالابردن کیفیت پژوهش مبتنی بر برنامه های آینده نگر است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۷:۰۱    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه اظهار کرد: مقصرین اصلی تصادفات درون شهری امسال استان را مردان رنج سنی 25 تا 35 تشکیل می دهند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۷:۰۱    
عادل کلاه کج به تیم فوتبال استقلال خوزستان پیوست.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۶:۰۱    
مصرف خوراکی های مختلف، از گوشت گرفته تا انواع دسرها و کیک ها در مهمانی ها، بسیار لذت بخش است. اما گاهی اوقات در این فضاهای شاد، بدون اینکه متوجه باشیم، پرخوری می کنیم و چیزی که برایمان باقی می ماند ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۵:۰۱    
فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به وقوع حریق در تعدادی از چادرهای اسکان زلزله زدگان، گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۴:۰۱    
تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال سه بر یک در خانه مغلوب سایپا تهران شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۲:۰۱    
پوتین برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2018 روسیه ثبت نام کرد.تصویری از شناسنامه وی هنگام ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۱:۰۲    
یکی از مهم ترین عوامل آسیب رسان به پوست بعد از اشعه های ماورای بنفش، آلودگی هوا است. حدود 80 درصد پیری پوست به عوامل محیطی مانند نور خورشید و آلودگی هوا بستگی دارد و 20 درصد آن به افزایش سن و عوامل ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۰۲    
مجید دری، مهدیه گلرو، مهدی مسافر، یاسر عزیزی و سعید اردشیری تنها 5 نفر از دانشجویان ستاره داری هستند که هرکدام به دلیلی از حقشان که تحصیل است به صورت غیرقانونی محروم شده اند ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۳۲    
به تازگی تصویری کمتر دیده شده از رئیس جمهور آمریکا به همراه همسر اول اش در فضای مجازی منتشر شده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۲۳    
زلزله ای به بزرگی 5.1 ریشتر در استان کرمان حوالی هجدک را لرزاند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۹    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با صدور حکمی، مرتضی آقایی را به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه صنعتی منصوب کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۰    
تیم های ملی فوتسال بزرگسالان و زیر بیست سال ایران نامزد کسب عنوان برترین تیم جهان در سال 2017 شدند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۲:۳۰    
شهرام جزایری خاطره دیدارش با محمود خاوری را بازگو کرد .
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۰    
یک فوق تخصص قلب گفت: خیلی از اوقات تپش قلب علل غیر قلبی از جمله کم خونی، تب و کم کاری های تیروئید و ... دارد که خودشان را با این نشانه بروز می دهند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۰    
ژرژ وه آ ستاره سابق خط حمله میلان به عنوان رئیس جمهور لیبریا انتخاب شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۰    
گرد و خاک تبصره 18 لایحه بودجه سال 1397 که از افزایش قیمت حامل های انرژی از جمله بنزین خبر میداد بعد از حدود 17 روز هنوز نخوابیده و به نظر می رسد صدای اعتراض مردم به افزایش قیمت بنزین به گوش مجلس ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۰    
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کارگروهی با حضور نمایندگان دستگاه های مسئول برای پیگیری پرونده مربوط به علیرضا کریمی که از رویارویی با نماینده اسراییل خودداری کرد تشکیل شده است گفت ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۰۹    
سعد حریری گفت: لبنان بدون گفتگو زندگی نمی کند و همه می توانند چالش آفرینی کنند و خود را بزرگ جلوه دهند و بر سر دیگری فریاد بزنند، اما در نهایت این کشور است که بها را می پردازد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۱    
کافئین موجود در قهوه این توانایی را هم دارد که در صورت دریافت بیش از حد، اثرات منفی و مخربی بر کبد باقی بگذارد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۵    
رئیس مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه مردم به جای ترس آمادگی و رفتار منطقی مقابل حوادث داشته باشند، اعلام کرد اگر شهر در شرایط بحران قرار بگیرد دستور تخلیه می دهیم.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۲۴    
اشتباه کردن مهم نیست. تعداد اشتباهات مهم است و بلکه تکرار اشتباهات مخرب است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۳    
علی مصریان، مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو از سمت خود استعفا داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۴۸    
جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی عصر امروز با حضور اعضا برگزار و مدیر تیم های ملی کشتی بزرگسالان و امید و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان معرفی شدند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۶    
علی مطهری درباره بازگشت ناطق نوری به عرصه سیاست ضمن مفید دانستن این امر گفت: این موارد فعلا اگر و گمانه زنی است؛ با اگر نمی توان خیلی حرف زد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۳    
افرادی به بهانه برنده شدن در مسابقه ها و یا قرعه کشی های رادیویی و تلویزیونی از صاحبان حساب بانکی تقاضای حضور مقابل دستگاه خودپرداز و یا اعلام اطلاعات کارت بانکی دارند ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۰    
ماموران گمرک نوردوز یک محموله قاچاق انواع پرنده را کشف کردند. این محموله قرار بود از کشور ارمنستان به کشورمان قاچاق شود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۲۷    
پرستو گلستانی متنی را خطاب به یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۲۷    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، رشد اقتصادی در نیمه اول امسال با نفت 5.6 درصد و بدون نفت 6 درصد بوده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۲۴    
مسعود ده نمکی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: در زلزله چهار شنبه ها حکمتی است!
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۸    
نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه البرز در معرض آنفلوآنزا مرغی قرار دارد، گفت: این مساله در استان تلفات سنگینی داشته است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۸    
محدودیت جاده های شمال در آخر هفته از سوی پلیس راه اعلام شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۵    
رئیس جمهوری فرانسه در گفت وگویی تلفنی با پادشاه عربستان خواستار لغو کامل محاصره یمن شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۲    
مدیر مجموعه جهانی کاخ گلستان اعلام کرد: تعدادی از آثار موزه ای کاخ جهانی گلستان که احتمال خطر برای آنها در هنگام وقوع حوادث طبیعی مانند زلزله وجود دارد، به مخازن امن منتقل می شوند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۲    
بیش از دو میلیون و 100 هزار دانش آموز در فضاهای آموزشی و پرورشی استان تهران مشغول به تحصیل هستند که به گفته مدیرکل نوسازی ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۹    
براساس جدیدترین اخبار به دست آمده تعرفه جدید واردات خودرو به 55 تا 95 درصد افزایش یافته است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۹    
رییس آموزش و پرورش جیرفت، ضرب و شتم توسط مدیر مدرسه شهید فاریابی جیرفت و ایجاد جراحی شدید از جمله پارگی لب و جراحت روی صورت و بدن دانش آموز را تایید کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۹    
سرمربی تیم والیبال رعد پدافند کاشان گفت: بانک سرمایه تیم بسیار قدرتمندی است و در این بازی نیز بسیار کم اشتباه ظاهر شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۶    
شرکت ملی پست در راستای تاکید وزیر ارتباطات و به منظور تسهیل در ارایه خدمات مربوط به کارت هوشمند ملی و رفاه حال شهروندان، پیش ثبت نام و نوبت گیری در واحدهای پستی دولتی سراسر کشور را رایگان اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۳    
یک درمانگر و پژوهشگر اعتیاد، زنان را قربانیان اعتیاد خواند و گفت: زنان مقاومت کمتری نسبت به مردان در برابر آسیب های ناشی از مواد مخدر دارند و همچنین مدت زمان اعتیاد و وابستگی کامل آنان از اولین مصرف ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۰    
یک زن پاکستانی تصمیم گرفت دختر خود به نام "پاتانی مانگریو" را در ازای دریافت مبلغی پول به عقد مرد 50 ساله"جیتمال میهار" دربیاورد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۴    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از آتش سوزی سنگین در یک انبار کفش در خیابان مسلم در مرکز شهر اهواز خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۱    
بنیامین بهادری که نزدیک به یک سال از صحنه اجراهای زنده دور بود، با اجرا در شهر اردبیل دوره جدید کنسرت های خود در ایران را آغاز می کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۸    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:در یک عملیات پلیسی و همکاری مردمی کودک 11 ساله ای که صبح امروز از جلو مدرسه ای در شهر" برازجان" ربوده شده بود آزاد و تحویل خانواده اش شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۵    
وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی طرحی را برای راه اندازی قطار سریع السیر شهری به سمت دیوار ندبه و نامگذاری این ایستگاه به نام ترامپ در راستای قدردانی از وی ارائه کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۲    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در صورت وجود تخلف علمی از سوی محققان و پژوهشگران این دانشگاه با آنان برخورد انضباطی خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۳    
ادعاهایش را که نگاه می کنی انگار گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل گزارش جدیدی علیه جمهوری اسلامی منتشر کرده است؛ محمود احمدی نژاد این روزها در نقش احمد شهید ظاهر می شود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۷    
یک مدرس مرکز آموزش بهورزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در عصر ما، بیماری های غیرواگیر شایع شده و سن نوجوانی سن پویایی و نشاط است که اگرخوب پایه گذاری شود کیفیت ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۷    
متخصصان علوم پزشکی در آمریکا تاکید دارند که بلوغ زودرس در دختران می تواند بر سلامت روان آنان تاثیر منفی داشته باشد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۷    
سرعین به معنای سرچشمه نام شهرستان در نزدیکی اردبیل است که به دلیل چشمه های آب گرمش که دارای خواص درمانی است، به نام نامگذاری شده و از گذشته تا امروز مورد توجه بوده است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۸    
سید شهاب الدین چاووشی صبح امروز از سوی هیت دولت به عنوان استاندار سمنان انخاب شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۳    
علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در پست اینستاگرامی خود از حضور در برنامه امشب دورهمی خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۰    
روزنامه ایندیپندنت به معرفی زنانی پرداخته است که از دید آن نشریه در سال 2017 میلادی با تلاش و اقدامات مهم خود سبب شدند تا کلیشه های جنسیتی و پیش ذهنیت های غلط ساخته شده درباره زنان و توانایی های آنان ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۲    
راهکارهای کلیدی زیادی برای رفع مشکل آلودگی هوا وجود دارد؛ از جمله استفاده از وسایل نقلیه که آلایندگی کمتری دارند(شامل خودروهای برقی، هیبریدی و LPG) ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۶    
اداره حفاظت از قانون اساسی در ایالت نوردراین وستفالن آلمان نگران شبکه ای است که زنان افراطی در این ایالت به وجود آورده اند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۳    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف بیش از 10 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بار پرتقال و انهدام یک باند در این زمینه خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۳    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هیچ مورد مرگ ناشی از سرمازدگی در مناطق زلزله زده نداشتیم.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۷    
هافبک پیشین پرسپولیس از انتخاب قطر و حضور در لیگ ستارگان سخن گفت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۴    
خدا می داند با چنین وضعیتی کدام پسری ولو 40 ساله و 50 ساله جرئت ازدواج کردن را خواهد داشت؛ حتی اگر رستم دستان باشد، باید حمایت و دفاع از زنان را به مردان واگذار کرد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۴    
فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ از شناسایی و دستگیری 11 نفر از عوامل تیراندازی هوایی با اسلحه شکاری در این شهرستان خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۱    
در روز 6 دی 1313 شمسی دولت ایران طی اعلامیه ای رسمی از کشورهای خارجی خواست در مکاتبات رسمی خود از واژه های پرشیا، پرس و پرسه به جای واژه ایران استفاده نکنند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۵    
ولیعهد عربستان در مراسم ضیافت شام در منزل وزیر ارشاد و امور اسلامی این کشور حضور یافت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۲    
فرزند مدیا کاشیگر در واکنش به شکستن سنگ بالای مزار این مترجم فقید، با مذموم دانستن این اتفاق، در عین حال می گوید: ارزش به سنگ نیست؛ ادبیات را در گورستان دفن نکرده اند و سنگ را می توان جایگزین کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۶    
هفتمین جلسه کمیته اجرائی پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو به میزبانی ایران خودرو برگزار شد و طی آن ضمن بررسی وب سایت رسمی این همایش، هماهنگی های نهائی برای دعوت از مهمانان داخلی و خارجی به عمل آمد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاثیرات اجرای رجیستری را با شرح آمار تشریح کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۷    
چرا خبرهای هولناک جای آموزش و اطلاع رسانی را گرفته است؟
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۷    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت، از واژگونی دو خودروی سنگین و نیمه سنگین در رودخانه رشت خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۳    
سرمربی تیم استقلال خوزستان می گوید استقلال تهران از لحاظ تاکتیکی و گل زدن پیشرفت کرده است اما آن ها نیز فقط برای کسب سه امتیاز به زمین می آیند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۴۸    
ستاره پاری سن ژرمن به ستایش از نیمار پرداخت و تاکید کرد که این بازیکن چیزی از کریستیانو رونالدو کم تر ندارد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۳    
فیلم فروشنده اصغر فرهادی از سوی وب سایت معتبر روتن توماتوس در میان 20 فیلم برتر اکران شده در آمریکا در سال 2017 قرار گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۰    
هافبک ایرانی بعد از اتمام قراردادش با پانیونیوس موافقتش را برای پیوستن آ.ا. ک آتن اعلام کرد تا راهی این تیم شود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۱    
رئیس انجمن جمعیت شناسی ایران اعلام کرد که بحرانی در وضعیت جمعیت ایران نداریم و نرخ باروری در کشور به سطح جانشینی رسیده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۹    
زلزله کرمانشاه عشایر زنگنه را زوتر از همیشه به خوزستان کوچاند. دانیال و خانواده اش از لرزش زمین جان سالم به در بردند اما نمی دانستند در فکه مین باقیمانده از جنگ در انتظارشان است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۶    
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد به عنوان نخستین خودروساز ایرانی، مجوز GSO را برای خانواده محصولات دناپلاس و رانا کسب کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات ارزشمند بانک شهر در حوزه فرهنگی کشور، گفت : خدمات و تسهیلات این بانک در نمایشگاه های کتاب استانی منحصر بفرد است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۰    
قضیه استقلال و صمد مرفاوی برای آبی ها چندان خوب پیش نمی رود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۰    
یک سال قبل زنی به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد از سوی مردی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۷    
وقتی دست هایم را بالا می بردم می فهمیدند که زن هستم. البته آنها هم با تکان دادن سر اطمینان می دادند که قرار نیست تو را لو بدهیم. من فقط امنیت را حس می کردم. خبری از حتی یک نگاه اشاره یا آزار نبود ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۱    
متأسفانه علم روز قادر نیست به شکل قابل اعتمادی بگوید که کدام بخش از یک کشور خطرناک تر از بخش دیگر است، چه زمان زلزله رخ می دهد یا بزرگی این زمین لرزه تا چه اندازه خواهد بود ...
  • ۱