جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۹:۰۸May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 5 تیر 1397 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 29 اسفند 1396 اعتدال 31 فروردین 1397 اعتدال 31 اردیبهشت 1397 اعتدال 31 خرداد 1397 اعتدال 31 مرداد 1397 اعتدال 31 شهریور 1397 اعتدال 30 مهر 1397 اعتدال 30 آبان 1397 اعتدال 30 آذر 1397 اعتدال 30 دی 1397 اعتدال 30 بهمن 1397 اعتدال 1 اسفند 1397 اعتدال 1 تیر 1397 اعتدال 2 تیر 1397 اعتدال 3 تیر 1397 اعتدال 4 تیر 1397 اعتدال 5 تیر 1397 اعتدال 6 تیر 1397 اعتدال 7 تیر 1397 اعتدال 8 تیر 1397 اعتدال 9 تیر 1397 اعتدال 10 تیر 1397 اعتدال 11 تیر 1397 اعتدال 12 تیر 1397 اعتدال 13 تیر 1397 اعتدال 14 تیر 1397 اعتدال 15 تیر 1397 اعتدال 16 تیر 1397 اعتدال 17 تیر 1397 اعتدال 18 تیر 1397 اعتدال 19 تیر 1397 اعتدال 20 تیر 1397 اعتدال 21 تیر 1397 اعتدال 22 تیر 1397 اعتدال 23 تیر 1397 اعتدال 24 تیر 1397 اعتدال 25 تیر 1397 اعتدال 26 تیر 1397 اعتدال 27 تیر 1397 اعتدال 28 تیر 1397 اعتدال 29 تیر 1397 اعتدال 30 تیر 1397 اعتدال 31 تیر 1397 
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۰۳    
برونو لو مر وزیر دارایی فرانسه هشدار داد، در صورتی که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بر خودرو های ساخت اروپا تعرفه وضع کند، اروپایی ها دست به اقدامات تلافی جویانه خواهند زد ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۳۲    
در جریان مسابقات والیبال تیم ملی بزرگسالان ایران در هفته پایانی لیگ ملت های والیبال 2018، جمعی از کودکان تحت حمایت سازمان های معتبر مردم نهاد ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۲۲    
همه چیز گران تر شده حتی خودروهای داخلی که افزایش قیمت 40 درصدی پیدا کرده اند. چشم انداز تحریم ها و فشار اقتصادی همه را وحشت زده کرده است ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۲:۴۷    
داوری افتضاح انریکه کاسرس در بازی ایران و پرتغال ابعاد جدید پیدا کرد و مشخص شد که این داور به شدت در حق ایران اجحاف کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۲    
عذرخواهی مهدی طارمی از مردم ایران
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۷    
کار خوب تماشاگران ایرانی بعد از بازی با پرتغال. پاکسازی جایگاه به رغم حذف تلخ از جام جهانی
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۷    
واکنش اینستاگرامی همسر رضا قوچان نژاد به بازی نکردن او در جام جهانی
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۴    
رسانه سان انگلیس به صعود سخت پرتغال به مرحله بعد جام جهانی با توقف برابر ایران اشاره کرد و نمایش شاگردان کارلوس کی روش را ستود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۴    
دو تیم فرانسه و دانمارک در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی روسیه برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک آرژانتین به پایان رسید.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۴    
معاون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: حدود 75 درصد تریاک کل جهان، 61 درصد مرفین جهان و 17 درصد هروئین جهان در ایران کشف می شود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۴    
دیوان عالی آمریکا دستور رییس جمهوری این کشور در خصوص ممنوعیت سفر اتباع شش کشور مسلمان به ایالات متحده را تأیید کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۴    
محمد جواد ظریف در حاشیه حضور در مراسم روز آفریقا در تهران تاکید کرد: برجام سرجایش و محکم است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۹    
دومین جلسه تمرینی آبی ها از ساعت 11 سه شنبه در مجموعه ورزشی صنایع دفاع برگزار شد و بازیکنانی چون جابر انصاری، فرشاد محمدی مهر، سید حسین حسینی و صیادمنش در این تمرین حاضر شدند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۹    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران می گوید مهم ترین دستاورد ایران از جام جهانی روسیه کسب خودباوری در بازی با تیم های بزرگ دنیا است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۹    
تیم های فوتبال ایسلند و کرواسی در آخرین دیدار خود در گروه D به مصاف هم رفتند. کرواسی 2- 1 ایسلند داور: متئو لائوز ورزشگاه: رستوف آره نا ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۴    
یک متخصص طب سنتی در همدان با بیان اینکه حضور طولانی در زیر نور آفتاب و هوای گرم منجر به گرمازدگی می شود، گفت: در حالت گرمازدگی بدن نمی تواند گرمای اضافی خود را دفع کند ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۴    
اتفاقی که هیچ وقت فراموش نمی شود. کمرنگ شده ولی همچنان در ذهنش باقی مانده است. همچنان هم از پراید خاکستری می ترسد. از نشستن روی صندلی عقب خودرویی که دو مرد سرنشین جلو هستند، می ترسد ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۴    
سوال من از تندروها این است که بعد از این چه می کنید؟ زیرا مشکل شما الان روحانی نیست. روحانی که تمام شد. نه روحانی مانده است و نه دولت تدبیر و امیدی ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۹    
منیژه حکمت، تهیه کننده و کارگردان سینما به درخواست سخنگوی دولت از مردم واکنش نشان داد. منیژه حکمت، تهیه کننده و کارگردان سینما در واکنشی تند به درخواست سخنگوی دولت از مردم در حساب اینستاگرامش نوشت:
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره مصاحبه کی روش مبنی بر اینکه مربیانی مانند برانکو، قلعه نویی و کرانچار نباید در روند آماده سازی تیم ملی دخالت کنند واکنش نشان داد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۴۹    
درپی خروج آمریکا از برجام و ادعا ها و تهدید های مقامات دولت این کشور علیه ایران، احمدی نژاد رییس جمهور سابق، نامه ای را خطاب به رئیس جمهور آمریکا ارسال کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۴۴    
معاون نماینده دائم عربستان در سازمان ملل بار دیگر مدعی حمایت تسلیحاتی ایران از انصارالله یمن شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۳۹    
وزارت خارجه آمریکا برای جلوگیری از وارد آمدن شوک نفتی به بازار، از هم پیمانان خود در حاشیه جنوبی خلیج فارس هم خواسته که خلأ ایران در بازار نفت را جبران کنند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۳۴    
ما با مردم کم حرف می زنیم. مدیران دولتی ما روزه سکوت گرفته اند. نمی دانم از چه می ترسند. هر کس درپست مدیریتی خود باید بداند طبق قانون اساسی و وظیفه شرعی ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۲    
در روز دوازدهم که چهره دو تیم دیگر صعود کرده به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد لحظات جذاب و دیدنی به ثبت رسید.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۷    
کارشناس داوری فوتبال گفت: مشخص بود که کارت های داور قرار است بازی را مدیریت کند و نه خودش.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۷    
تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه با وجود کسب چهار امتیاز، نتوانست به دور یک هشتم نهایی صعود کند. این بهترین نتیجه فوتبال ایران در ادوار جام جهانی فوتبال محسوب می شود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۷    
تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار در یک دوره جام جهانی 4 امتیاز کسب کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۲    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: فشار نابسامانی های اقتصادی متوجه مردم شده است که توان تنفس را از دست داده اند. این فشار چنان بر مردم سنگینی می کند که موجی از نارضایتی و ناامیدی را به دنبال داشته است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۲    
سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس از تحلیل محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه درباره آخرین وضعیت مذاکره با اروپا و روسیه درخصوص برجام و عزم آمریکا بر شکل دادن جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران در جلسه این ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۲    
سایت دیلی میل در گزارش خود به نقش کریستیانو رونالدو و بازی خوب ایران برابر قهرمان یورو اشاره کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۲    
رسانه اسپانیایی مارکا به تجمید از عملکرد تیم ملی ایران در دیدار مقابل پرتغال پرداخت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۲    
سخنگوی دولت با یادآوری اینکه دولت تلاش کرد که پول ملی را تقویت کند، تصریح کرد: دولت قصوری نداشته است و عامل بی ثباتی نیست.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۷    
امیر خجسته، نماینده همدان و رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: ما 10 تا 15 روز به دولت فرصت می دهیم تا برنامه های خود را برای مقابله با توطئه های دشمن در جنگ اقتصادی را به مجلس ارائه کند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۷    
در حال حاضر 4 نفر شکایت کرده اند که سه نفر از آنها به پزشکی قانونی مراجعه کرده اند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۷    
محمود صادقی در توییتر خود به یک ادعا واکنش نشان داد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۲    
سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با تاکید بر اینکه ایران شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای جهانی کرواسی است،گفت: تمام کشتی گیران انگیزه و توان بالایی دارند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۲    
مدافع تیم ملی ایران گفت: طارمی برای تیم ملی خیلی زحمت کشیده است و باید همه پشت او باشیم.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۵۷    
مادر علیرضا بیرانوند دروازه بانان تیم ملی فوتبال ایران درباره عملکرد فرزندش در جام جهانی روسیه گفت: واقعا حس خیلی خوبی است که فرزندم برای ایران افتخار کسب کرده و باعث شادی هموطنانم شده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۵۷    
تا دنیا دنیاست به این تیم افتخار خواهیم کرد. بگذار دلار برود روی 9 هزار تومان و سکه بالای سه میلیون فروش برود و طلا و مستغلات افسار پاره کنند ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۵۷    
پسر جوانی که در اقدامی خشن کودکی را به خانه کشانده و با ده ها ضربه چاقو به قتل رساند، در جلسه رسیدگی به پرونده اش توضیح داد که چطور در کودکی مورد تجاوز قرار گرفت و زندگی اش دگرگون شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۵۲    
پیشکسوت داوری فوتبال ایران می گوید جریمه ضربه رونالدو به صورت پورعلی گنجی تنها کارت قرمز بود و تصمیم داور در آن صحنه اشتباه بود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۵۲    
وزیر دفاع آمریکا در سفر از پیش اعلام نشده خود به افغانستان تاکید کرد که به اعتقاد او پیروزی همچنان در جنگ طولانی افغانستان امکان پذیر است و اینکه برخی از شبه نظامیان طالبان از آمادگی خود برای وارد ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۵۲    
پدر وحید امیری هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: لایی وحید و پنالتی که بیرانوند از رونالدو گرفت سناریو درخشش لرستانی ها را تکمیل کرد و نوید خیلی خوبی برای آینده فوتبال استان ما است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۷    
یک عضوکمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: اقتصاد امروز ما قربانی فسادها و رانت های ویژه، تفاسیر منفعت طلبانه از قانون و عدم اجرای قانون است ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال می گوید تیم پرتغال کار سختی را برابر ایران داشت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۲    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح استیضاح وزیر اقتصاد به هیات رییسه با 50 امضا خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۳۷    
آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار با رکورد دعوت از 928 نفر از سینماگران فعال از سراسر جهان از سه چهره ایرانی برای پیوستن به این نهاد سینمای دعوت به عمل آورد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۳۷    
دفتر مقام معظم رهبری در تماس با وزیر ورزش پیام رهبر انقلاب را به تیم ملی فوتبال ابلاغ کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۸    
مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال عملکرد ضعیفی در دیدار برابر ایران داشت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۳    
در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه 20 پنالتی اعلام شد تا رکورد این ضربات در تاریخ جام جهانی شکسته شود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۸    
با اجرایی شدن مراحل مختلف فروش ویژه محصولات ایران خودرو در هفته های اخیر، بازار خودرو درحال خروج از التهاب و بازگشت به شرایط عادی و ثبات است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۳    
کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا اعتراف کرد که این تیم عملکرد خوبی برابر مراکش نداشت و نیاز به تغییر در سبک بازی خود دارد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۳    
هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا خوشحال است که تیمش به عنوان صدرنشین به دور بعد راه پیدا کرد. او دیدار برابر روسیه را در مرحله یک هشتم نهایی سخت توصیف کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۳    
در روز سیزدهم جام جهانی چهار دیدار برگزار می شود که برای آرژانتین و مسی سرنوشت ساز است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۳    
مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال از صعود اسپانیا به دور مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه خوشحال است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۳    
تفاهم سه جانبه بانک مرکزی، بورس کالا و کارگزاری بانک ملی برای انتشار عرضه اوراق سلف استاندارد سکه های پیش فروش شده در حالی به امضا رسیده که بزودی سکه های پیش فروشی در قالب اوراق ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۱۸    
ستاره تیم ملی فوتبال اسپانیا از صعود به یک هشتم نهایی خوشحال است و دیدار برابر روسیه را بازی مرگ و زندگی دانست.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۱۸    
طبق نشستی که مهدی تاج با کی روش داشت، قرارداد وی تا پایان جام ملت های آسیا منعقد مب شود و حضور وی بعد از جام ملت های آسیا بستگی به نظر کی روش خواهد داشت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۱۳    
نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران که قرار بود همزمان با جام جهانی فوتبال در روسیه برگزار شود، به دلیل افزایش قیمت ارز و بسته های سفر به این کشور منتفی شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۳    
در شرایطی که قطعه نخست آزادراه تهران _ شمال به پیشرفت 91 درصدی رسیده و در صورتی که تامین مالی پروژه انجام شود می توان انتظار داشت که ظرف ماه های آینده به بهره برداری برسد ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۸    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بابت فرصت گلی که از دست داد عذرخواهی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۸    
یک منبع در دولت اسرائیل اعلام کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای تماشا فینال مسابقات جام جهانی به مسکو دعوت شده اند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۳    
هافبک تیم ملی فوتبال ایران می گوید این تیم می تواند با تجارب کسب شده در آینده موفق تر عمل کند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۳    
واردکنندگان کالاهای آی تی که پیش از این از روش های بدون انتقال ارز یا ارز متقاضی استفاده می کردند، اکنون نه تنها ارز دولتی دریافت نمی کنند، بلکه به دلیل مشکلات واردات با نرخ آزاد ارز ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۸    
رئیس جمهوری تصریح کرد: در هیچ شرایطی حتی بدترین شرایطی که دشمنان بخواهند برای ما پیش بیاورند، مردم در نیازمندی های ضروری روزمره خود از جمله مواد غذایی مشکل نخواهند داشت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۳    
اعمال تحریمها بر نظام سوئیفت می تواند فعالیت بانکهای آمریکایی را نیز دچار مشکل کند؛ چرا که اگر نظام سوئیفت نیز به لیست تحریمهای آمریکا افزوده شود ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۲۸    
شهرام شکوهی خواننده پاپ کشورمان بر اثر هیجانات حاصل از تماشای بازی ایران و پرتغال از سری رقابت های جام جهانی 2018 که با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید دچار حمله قلبی شد و تحت نظر پزشک قرار گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۲۸    
معاون پارلمانی رئیس جمهور از طرح شدن سوال چهارم از رئیس جمهور خبر داد و تاکید کرد: اینکه دولت بخواهد از 30 نماینده مجلس شکایت کند، چنین چیزی مطرح نیست ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۲۳    
رقمی که ارز دولتی گرفته است و سودی که از این تجارت به دست آورده است از رقم اعلام شده سرمایه شرکت او بیشتر است که همین مسئله هم یکی از ابهامات شرکت احمد پ است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۸    
دادستانی تهران از دستگیری هنگامه شهیدی در جزیره کیش خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۳    
ارزش واحد پول ملی ایران در حال کاهش است. بانک های داخلی ایران به همین دلیل با تقاضای شدید خرید دلار از سوی شهروندان ایرانی مواجه شده اند ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۳    
دلال جوانی که در سایه دیوار ایستاده است، می گوید: دوشنبه نسبت به روز یکشنبه قیمت ها اندکی پایین آمده است. دلار 8500 و یورو 9200 تومان فروخته می شود، اما همه خریدارند تا فروشنده.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۳۳    
حسن روحانی طی پیامی از بازی های درخشان تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی روسیه تقدیر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۸    
کی روش: قانون نباید برای رونالدو و مسی متفاوت باشد/ مقابل قهرمان اروپا مساوی کردیم
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۳    
نمایش درخشان علیرضا بیرانوند برابر پرتغال، بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۳    
رسانه اسپانیایی به تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه پرداخت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۳    
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی امروز جامعه راهکار کوتاه مدت و بلند مدت دارد، گفت: راهکار کوتاه مدت، تعدیل شکاف های درآمدی و راهکار بلند مدت، آمایش سرزمینی ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۸    
تیم ملی فوتبال ایران با غیرت افتخار آفرید، معاون اول رئیس جمهوری اعلام کرد: تامین 47.6 میلیارد دلار برای واردات کالا ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۸    
پست اینستاگرامی علی دایی در حمایت از تیم ملی
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۳    
هواداری که با بنر " رونالدو، یادت باشه، تو هیچ وقت رکورد علی دایی رو نمی شکنی" به ورزشگاه سارانسک آمده است
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۳    
واکنش توییتر فیفا به مهار پنالتی رونالدو توسط بیرانوند
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۸    
بنر زیبای یک هوادار : ایران؛ تاریخ ساز شو ... هیچ چیز غیرممکن نیست
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۸    
عکسی بی نظیر از لحظه مهار پنالتی رونالدو توسط بیرانوند
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۸    
تمجید اینستاگرامی FIFA از تیم ملی ایران: شما ایرانی ها به جام جهانی مهارت، تعصب و رنگ بخشیدید ولی امشب شب شما نبود. دلمان برایتان تنگ خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۳    
وزارت خارجه آمریکا به رغم تاکید بر این مساله که به تصمیم رای دهندگان ترکیه احترام می گذارد و پس از پیروزی مجدد رجب طیب اردوغان به عنوان رئیس جمهور ترکیه به دنبال روابط سازنده با وی است از اردوغان ...