جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۸:۰۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 24 تیر 1397 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 29 اسفند 1396 اعتدال 31 فروردین 1397 اعتدال 31 اردیبهشت 1397 اعتدال 31 خرداد 1397 اعتدال 31 مرداد 1397 اعتدال 31 شهریور 1397 اعتدال 30 مهر 1397 اعتدال 30 آبان 1397 اعتدال 30 آذر 1397 اعتدال 30 دی 1397 اعتدال 30 بهمن 1397 اعتدال 1 اسفند 1397 اعتدال 1 تیر 1397 اعتدال 2 تیر 1397 اعتدال 3 تیر 1397 اعتدال 4 تیر 1397 اعتدال 5 تیر 1397 اعتدال 6 تیر 1397 اعتدال 7 تیر 1397 اعتدال 8 تیر 1397 اعتدال 9 تیر 1397 اعتدال 10 تیر 1397 اعتدال 11 تیر 1397 اعتدال 12 تیر 1397 اعتدال 13 تیر 1397 اعتدال 14 تیر 1397 اعتدال 15 تیر 1397 اعتدال 16 تیر 1397 اعتدال 17 تیر 1397 اعتدال 18 تیر 1397 اعتدال 19 تیر 1397 اعتدال 20 تیر 1397 اعتدال 21 تیر 1397 اعتدال 22 تیر 1397 اعتدال 23 تیر 1397 اعتدال 24 تیر 1397 اعتدال 25 تیر 1397 اعتدال 26 تیر 1397 اعتدال 27 تیر 1397 اعتدال 28 تیر 1397 اعتدال 29 تیر 1397 اعتدال 30 تیر 1397 اعتدال 31 تیر 1397 
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۹    
در حاشیه سفر دو روزه رئیس جمهور آمریکا به انگلستان
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۱۴    
رییس پلیس فتا استان یزد گفت: این روزها مجرمان سایبری با راه اندازی یک سری وب سایت های اینترنتی مبنی بر استخدام مدلینگ و آموزش آنها، اقدام به کلاهبرداری از کاربران مخصوصا دختران جوان می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۹    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار پستی توئیتری، قهرمانی تیم ملی فرانسه را تبریک گفت. در توئیت ترامپ آمده است: تبریک به تیم ملی فرانسه که فوق العاده در جام جهانی 2018 بازی کردند ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۹    
سلفی عادل فردوسی پور پس از فینال جام جهانی 2018 از پشت صحنه برنامه 2018 را می بینید.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۹    
در بازی دیشب فینال جام جهانی، 2 جیمی جامپ با لباس های متحدالشکل اقدام به ورود به بازی فینال کردند که در این بین نمایش هماهنگ آنها اتفاق منحصر به فرد را به ثبت رساند ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۹    
گمانه زنی ها درباره مهاجرت خواننده پرحاشیه شدت گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۴    
خواستگار کینه توز اقرار کرد که در پی اختلافات، جسد نامزد خود را پس از قتل، به آتش کشیده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۴    
وضعیت دو رئیس جمهور بعد از گل چهارم فرانسه در فینال جام جهانی 2018 روسیه
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۹    
کالیندا کیتاروویچ رییس جمهور کرواسی پیراهن شماره 9 این کشور را قبل از فینال به ولادیمر پوتین رییس جمهور روسیه اهدا کرد
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۹    
سرمربی تیم ملی کرواسی از شکست برابر فرانسه در فینال جام جهانی ابراز ناراحتی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۴    
جسد مقتول که در باغ خواهر قاتل دفن شده بود خارج و جهت اقدامات قانونی به پزشکی قانونی تحویل شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۹    
کوچه ای که تا دو سه روز پیش، با عبور از آن در هر فصلی برای عابرانش ترانه ای در خاطره ها زنده می کرد دور از ذهن نیست اگر برای آیندگان به نوستالژی تبدیل شود ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۴    
نماینده مردم تهران در مورد تغییر در کابینه دولت اظهار کرد:اعتقاد من این است که دولت، باید بعد از تعطیلات مجلس شورای اسلامی اتفاقات و تغییراتی را در کابینه به دست خود انجام دهد ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۴    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از برخورد یک دستگاه سواری ام وی ام با 40 نفر از عابران پیاده در محور سبزوار شاهرود خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۰:۴۹    
رهبر معظم انقلاب اسلامی،با تأکید بر توانایی کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی با برخورداری از روحیه انقلابی و مجاهدت، کار و تلاش شبانه روزیِ مسئولان و همکاری و همراهی آحاد مردم ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۰:۳۴    
دو تیم ملی کرواسی و فرانسه برای تعیین قهرمان جام جهانی روسیه در مسکو برابر هم به میدان رفتند. در این بازی گریزمان از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و برای دومین بار در فینال خروس ها را از کرواسی پیش ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۸    
در میان همه حواشی سفر علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، به روسیه و دیدار دوساعته اش با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۸    
درآمد نفتی ایران از ابتدای استقرار روحانی در سال 1392 تا پایان سال گذشته از 273 میلیارد دلار فراتر رفت ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۳    
تیم داوری ایران متشکل از فغانی، سخندان و منصوری بیش از آنچه که تصور می شد، در جام جهانی 2018 موفق بودند و در نهایت با یک قضاوت عالی دیگر در دیدار انگلیس و بلژیک به کار خود پایان دادند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۳    
سامان قدوس، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تایید کرد که پیشنهادات جدی از باشگاه های مختلف دارد اما فشاری برای قبول کردن این پیشنهادات بر روی او نیست.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۳    
تیم ملی فوتبال فرانسه یکی از تیم های گروه C و کرواسی از تیم های گروه D رقابت های جام جهانی 2018 روسیه توانستند با شکست رقبا، به دیدار فینال راه پیدا کنند ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۸    
به دنبال اعتراضات مردم عراق در مناطق جنوبی این کشور به ویژه استان بصره، دولت با اختصاص حدود سه میلیارد دلار بودجه به این استان، به دنبال برقراری آرامش در میان مردم است ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۸    
انتظار می رود امسال، ثروت کایلی ینر 20 ساله به 1 میلیارد دلار برسد و بدیت ترتیب او جوان ترین میلیاردر تاریخ آمریکا خواهد بود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۳    
یک دندانپزشک گفت: جرم گیری نامناسب دندان باعث بیماری لثه می شود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۳    
به دنبال بروز برخی نابسامانی های اقتصادی در کشور رهبر معظم انقلاب به منظور بررسی دقیق موضوع اعضای دولت را فرا خوانده اند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۸    
گرمازدگی فعالیتی سیستم عصبی مرکزی را از کنترل خارج می کند، از این رو احتمال مواجه با علائمی مانند عدم هماهنگی، سردرگمی، پرخاشگری، یا ناتوانی در راه رفتن باید مورد توجه قرار بگیرند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۸    
ح.ه به دلیل بدهی 1000 میلیارد تومانی به بانک سرمایه توسط یکی از نهاد های امنیتی بازداشت و مدت سه هفته است که در زندان اوین به سر می برد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۸    
بازیگر سریال ستایش 3 گفت: برای من نقش یک روحانی تجربه ای جدید بود و ترجیح دادم با توجه به اهمیت و جایگاهی که روحانیت دارد، با چنین نقش سختی خودم را محک بزنم و ببینم به قول معروف چند مرده حلاجم.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۳    
دیدار فینال جام جهانی امروز (یکشنبه، 24 تیر ماه) ساعت 19:30 به گزارشگری مزدک میرزایی به روی آنتن می رود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۳    
وزارت صنعت، معدن و تجارت با نصب العین قرار دادن دستور حضرتعالی، متخلفین را علاوه بر معرفی به دستگاه اطلاعاتی به هیات رسیدگی به تخلفات اداری و مراجع قضایی به حسب مورد معرفی می کند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۸    
امثال جان بولتون گزینه دیگری ندارند. آن ها خواهان سقوط سوریه و اسد بودند و هدف دومشان بعد از عراق این بود اما شکست خورده اند برای همین این هدف را رها کرده و بر ایران متمرکز خواهند شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۳    
احتمالا قانون نوشیدن هشت لیوان آب در روز را شنیده اید، اما مشخص شده است میزان آب مورد نیاز هر فرد می تواند متفاوت باشد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۱    
ترامپ در جعبه خود چه چیزی برای پیشنهاد دادن به پوتین دارد تا در مقابل ان، رئیس جمهور روسیه از روابط استراتژیک با ایران چشم پوشی کند؟ بویژه آنکه عربستان تمایل زیادی دارد برای اینکه به ترامپ برای سخت ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۶    
اسطوره فوتبال دانمارک از حضور ادن هازارد در رئال مادرید برای فصل بعد سخن به میان آورد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۶    
سنگربان بلژیکی چلسی واکنش جالبی به احتمال جدایی ادن هازارد از آبی پوشان لندنی داشت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۶    
رئیس سابق باشگاه رئال مادرید به انتقاد تند از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال پرداخت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین اخراج شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۶    
در تحقیقی از سوی پژوهشکده علوم شناختی تاثیر امواج وای فای بر حافظه ی کاری مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد این امواج سرعت واکنش افراد را بالا می برد، هرچند که این تاثیر موقتی است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۵۹    
یکی از دلایلی که مدیرای استقلال فصل قبل شفر رو به دالیچ ترجیح دادن رنگ موهای شفر بود. چرا؟ چون ما از رو تغییر رنگ موهاش نتونیم تشخیص بدیم چقدر سختی می کشه ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۵۴    
در رقابت های جام جهانی 2018 داوران و کمک داوران از کشورهای مختلف بازی ها را سوت زده اند. این داوران بر اساس پست های خود در زمین و تعداد بازی هایی که در آن حضور داشته اند،حقوق دریافت می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۵۴    
ناظم متخلف مدرسه پسرانه غرب تهران با رأی قاضی شعبه 1091 دادگاه ارشاد به 10 سال حبس و 80 ضربه شلاق محکوم شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۹    
زنده یاد عطاءالله بهمنش، عباس بهروان، جهانگیر کوثری، جواد خیابانی، عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی صاحب صداهایی هستند که با گزارش خود فینال جام جهانی را از سال های دور تاکنون (1970 تا 2014 ) را برای ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۴    
مدیرعامل تسلا در واکنش به نپذیرفتن زیردریایی این شرکت توسط مسئول نظارت بر عملیات نجات کودکان تایلندی که چندین روز در یک غار زندانی شده بودند، صحبت هایی را در توئیتر خود منتشر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۹    
یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به ظرفیت صادراتی نفت و گاز ایران و روسیه به کشورهای مختلف، گفت: ایران و روسیه می توانند با ایجاد مکانیزم و سازوکارهای بانکی و مالی از تحریم های آمریکا عبور کنند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۹    
گوشی تلفن را که برداشتم صدای گرفته و لرزان زنی سالخورده را از پشت خط شنیدم. آرام صحبت می کرد انگار نمی خواست کسی غیر از من صدایش را بشنود. با التماس گفت: خانم تورو خدا نگذارید آبرویم بریزد .
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۴    
موفقیت تجاری اثر، سریال شهرزاد این قابلیت را دارد که مورد بررسی روان شناختی نیز قرار بگیرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۴    
دو تیم ملی کرواسی و فرانسه در دیدار نهایی جام جهانی روسیه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو برابر هم به میدان خواهند رفت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۹    
دونال ترامپ که قرار است فردا(دوشنبه) با ولادیمیر پوتین دیدار کند، برای استراحت به در زمین گلف خود در اسکاتلند رفت البته در آنجا هم با تظاهرات اعتراضی مخالفان خود روبه رو شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۴    
رئیس جمهوری آمریکا گفت، قصد دارد در انتخابات 2020 مجددا شرکت کند. وی گفت: "همه از من می خواهند" و اینکه هیچ نامزد دموکراتی "نیست که بتواند" مرا شکست دهد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۹    
رئیس شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران، خاطره ای از بازداشت یک بازپرس به اتهام سرقت را روایت کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۹    
مشتریان انگلیسی از این قادر خواهند بود خودروهای موردعلاقه خود از برند بی.ام.و را با پرداخت ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده همچون بیت کوین خریداری کنند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۴    
گرفتن مرخصی حق قانونی هر کارگری است؛ آنقدر که یک فصل از قانون کار ایران به این موضوع اختصاص یافته و حق بدیهی و طبیعی هر فرد در طول ایام کار شناخته شده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۴    
فدراسیون فوتبال مصر از جذب کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران منصرف شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۴    
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طبق وعده سازمان سنجش نتایح آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا هفته اول مرداد اعلام می شود گفت ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۴۹    
گزارشگر باید سعی کند در لحظه، اتفاقی که در بازی رخ می دهد را برای مردم گزارش کند و به شکلی گزارش را ارائه دهد که اعصاب مردم به هم نریزد.