سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 27 آذر 1396 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 31 فروردین 1396 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1396 اطلاعات روز 1 خرداد 1396 اطلاعات روز 31 تیر 1396 اطلاعات روز 1 مرداد 1396 اطلاعات روز 1 شهریور 1396 اطلاعات روز 1 مهر 1396 اطلاعات روز 30 آبان 1396 اطلاعات روز 1 دی 1396 اطلاعات روز 30 بهمن 1396 اطلاعات روز 29 اسفند 1396 اطلاعات روز 1 آذر 1396 اطلاعات روز 2 آذر 1396 اطلاعات روز 3 آذر 1396 اطلاعات روز 4 آذر 1396 اطلاعات روز 5 آذر 1396 اطلاعات روز 6 آذر 1396 اطلاعات روز 7 آذر 1396 اطلاعات روز 8 آذر 1396 اطلاعات روز 9 آذر 1396 اطلاعات روز 10 آذر 1396 اطلاعات روز 11 آذر 1396 اطلاعات روز 12 آذر 1396 اطلاعات روز 13 آذر 1396 اطلاعات روز 14 آذر 1396 اطلاعات روز 15 آذر 1396 اطلاعات روز 16 آذر 1396 اطلاعات روز 17 آذر 1396 اطلاعات روز 18 آذر 1396 اطلاعات روز 19 آذر 1396 اطلاعات روز 20 آذر 1396 اطلاعات روز 21 آذر 1396 اطلاعات روز 22 آذر 1396 اطلاعات روز 23 آذر 1396 اطلاعات روز 24 آذر 1396 اطلاعات روز 25 آذر 1396 اطلاعات روز 26 آذر 1396 اطلاعات روز 27 آذر 1396 اطلاعات روز 28 آذر 1396 اطلاعات روز 29 آذر 1396 اطلاعات روز 30 آذر 1396 
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۴۴    
فعالان صنعت سریال سازی ترکیه می گویند تا پایان سال جاری میلادی فروش سریال های ساخت این کشور به رقم 350 میلیون دلار خواهد رسید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۵۹    
رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: گزارش دیوان محاسبات طبق روال هر سال با رعایت استقلال حرفه ای کامل حسابرسان دیوان محاسبات که در مجلس مستقر هستند تهیه شده و در دوم آبان ماه 96 تقدیم کمیسیون بودجه مجلس شده ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۴    
رئیس جمهوری آمریکا راهبرد امنیت ملی جدید کشورش را با تاکید بر شعار آمریکا نخست منتشر کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۰۴    
مدیر کل تعزیرات استان تهران گفت: در حال بررسی موضوع گرانفروشی یک قصابی در شمال تهران هستیم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۵۹    
دونالد ترامپ در سخنرانی درباره راهبرد جدید امنیت ملی آمریکا گفت: "من سپاه پاسداران را به علت حمایت آن از تروریسم تحریم و عدم پایبندی ایران به توافق هسته ای را به کنگره اعلام کردم".
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۵۹    
شورای نگهبان طی نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی مصوبه مجلس درباره عضویت اقلیت های دینی در شورای اسلامی شهر و روستا را رد کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۴۴    
با تهدیدات رئیس بازداشت شده فدراسیون فوتبال اسپانیا مبنی بر حذف از جام جهانی احتمال تغییر در گروه دوم جام جهانی افزایش یافت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۳۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن محکومیت اقدام دولت آمریکا در وتوی قطعنامه پیشنهادی مصر درباره بیت المقدس، آن را اقدامی خلاف صلح و امنیت بین المللی و در راستای پایمال کردن حقوق ملت فلسطین خواند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۳۴    
از اوایل شامگاه امروز (دوشنبه) تلگرام در مناطق وسیعی دچار اختلال شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۱۹    
برنامه نود گفتگویی ضبط شده با هدایتی درباره ابهامات مالی باشگاه پرسپولیس داشته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۶:۱۴    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار از کاهش آلودگی هوا با تمهیدات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران و تعطیلی مدارس و متعاقب آن تردد کمتر خودروها خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۵۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه خانه ملت با ابراز تأسف از فرار مالیاتی فراوان در ایران، گفت: افزایش مالیات برای شرکت های بزرگ است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۴    
سرمربی پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه حکم کسر 6 امتیازی از این تیم را دارد، گفت: 7 سال به من بی احترامی شد و حالا حتی یک ریال از مطالباتم از استقلال را نمی بخشم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۹    
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به نطق محمود صادقی که در مجلس شورای اسلامی گفته بود نمایندگان عصاره فضائل شورای نگهبان هستند ، گفت: شورای نگهبان طبق قانون به صلاحیت های نامزدهای انتخابات رسیدگی می کند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۹    
دیدار دو تیم استقلال و ایرانجوان بوشهر به دلیل آلودگی هوا لغو شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۹    
رییس هلال احمر کشور از با اعلام شناسایی 50 هزار خانواده زلزله زده در کرمانشاه از پرداخت کمک های نقدی به خانواده های آسیب دیده خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۴    
صندوق بین المللی پول پیش بینی کرد رشد تولید ناخالص داخلی واقعی در سال 1396 (18-2017 میلادی) به 4.2 درصد برسد و نرخ تورم در سال آینده با اتکا بر سیاست های احتیاطی تک رقمی شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۴    
قیمت میوه و شیرینی برای فروش در شب یلدا اعلام شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بارها به مسئولین گفته ام که امور کشور را شفاف به مردم بگوییم تا تصور نکنند که با وضعیت پروپیمانی از نظر بودجه روبرو هستیم ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۴    
معاون عمرانی استاندار تهران تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران خبر داد و گفت: در صورت تداوم آلودگی هوا مدارس تهران نیز فردا تعطیل خواهد بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۴:۴۴    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس به تشریح برخی تخلفات موجود در گزارش نهایی تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۴:۱۴    
متن توافق 6 بندی باشگاه پرسپولیس با ریزه اسپور ترکیه منتشر شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۵۹    
معاون سیاسی سپاه پاسدارن به اظهارت "نیکی هیلی" در باره ایرانی بودن موشک های شلیک شده از یمن به عربستان واکنش نشان داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۵۴    
نامه کمیته بین المللی المپیک به ایران حاوی نکاتی بود که می توان در انتخابات کمیته ملی المپیک از آن استفاده کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۵۴    
شایعات و اخبار غیررسمی درباره افزایش قیمت بنزین باعث شد برخی رانندگان از موقعیت سوءاستفاده کرده و به مسافران اعلام کنند از ابتدای دی کرایه را با نرخ جدید دریافت می کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۴۹    
ًفرقی نمی کند در کدام نیمه سال باشیم و کدام فصل مهمان تقویم ها باشد. اعتیاد و معتادان متجاهر از آن موضوعاتی است که حل وفصل آن در دستور است ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۴۹    
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از گشایش اعتبار اسنادی قرارداد برقی کردن راه آهن تهران-مشهد خبر داد و گفت: مراحل تامین مالی این قرارداد نهایی و پروژه آغاز شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۴۴    
بانک مرکزی نقدینگی در مهرماه سال جاری را بیش از یک هزار و 403هزار میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به اسفندماه سال گذشته 11.9درصد رشد داشته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۴۴    
بدهی بخش دولتی به بانک مرکزی در مهرماه رقم 624.3 هزار میلیارد ریال شده که نسبت به اسفندماه گذشته 8.4 درصد و نسبت به مهرماه سال گذشته 1.3رشد داشته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۳۹    
سعید عزت اللهی با کامنتی که در زیر یکی از پست ها با ترلان پروانه رد و بدل کرد،خود را سر زبان ها انداخت و اکنون اعتراض می کند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۳۹    
قانون بودجه دفاعی آمریکا که علاوه بر مشخص کردن بودجه ها و هزینه های این کشور به تعیین سیاست های دفاعی این کشور می پردازد، حاوی بندهایی درباره ایران است که در این گزارش مورد بررسی قرار گرفته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۳۹    
شورای رقابت امروز موضوع شکایت تپ سی از اسنپ را مورد بررسی قرار می دهد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۲۴    
محمدرضا گلزار عکسی از خودش با کلاه و عینکی عجیب در اینستاگرام منتشر کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۲۴    
گمرک ایران با اعلام کشف جدیدترین محموله قاچاق انسان از کشف قاچاق پیر زن و پیر مرد توسط ماموران گمرک خبر داد .
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۹    
وزیر دفاع با اشاره به ادعای اخیر نیکی هیلی درباره ایران گفت: مجموعه فنی حوزه دفاعی ایران ضمن شکایت به سازمان ملل درخواستی مبنی بر ارسال قطعه ای از موشک جهت بررسی را پیگیری خواهد کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۹    
خواننده گروه پالت از همکاری اش در سری تازه برنامه خندوانه با رامبد جوان خبر داد و گفت که به واسطه ارتباط دوستانه ای که باهم داشتیم این همکاری شکل گرفت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۴    
پرواز شماره 6245 شرکت هواپیمایی تابان که صبح امروز مهرآباد را به مقصد اهواز ترک کرده بود، مجبور شد پس از چند دقیقه به تهران بازگردد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به پایداری شرایط نامطلوب هوا در کلانشهرهای تهران، اصفهان، تبریز ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۹    
پزشکی قانونی اعلام کرد نمی تواند درباره تعرض به دختر نوجوانی که مدعی است در کودکی از سوی راننده سرویس مورد آزار قرار گرفته است، اظهارنظر کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۴    
داستان ناتمام مونوریل تهران و بعد قم و کرمانشاه به آن دو سال پرماجرای شهرداری احمدی نژاد برمی گردد که با یک ورق کاغذ پروژه ای میلیاردی را شروع کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکومیت حمله تروریستی به یک کلیسا در پاکستان گفت: بقایای تروریست های داعش با حملات کور و سبعانه به دنبال تداوم آشوب و ناامنی در منطقه و جهان اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۹    
دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور صبح امروز در قالب سفری یک روزه وارد سنندج شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۹    
پیشکسوت فوتبال ایران از رییس جمهور خواست تا بیشتر به مردم سرپل ذهاب توجه کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۹    
پروانه سلحشوری عضو فراکسیون امید نسبت به ماجرای افزایش 70 درصدی حقوق نمایندگان مجلس واکنش نشان داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۹    
پس از سال ها بی خبری درباره طرح توسعه دانشگاه تهران که به دلیل محدودیت های مالی متوقف شده بود، مجریان و مشاوران این طرح گرد هم آمدند تا آخرین وضع این پروژه را بررسی کرده و این طرح را از سایه به آفتاب ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۴    
مدافع قرمزها خیلی علاقه دارد دوباره به تیم ملی برگردد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۴    
در فوتبال ایران افراد حقیقی و حقوقی بسیار زیادی به حسین هدایتی بدهی مالی دارند. در هفته های اخیر، ماجرای کمک های این فرد متمول به باشگاه پرسپولیس سروصدای زیادی در رسانه ها به وجود آورد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۵۴    
کاوه رضایی با پیشنهاد جدی باشگاه لوانته روبرو شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۵۴    
پرویز فلاحی پور گفت: در جایی خبر زده بودند که شهاب حسینی بنا به مشکلاتی که با حسن فتحی داشته از شهرزاد انصراف خواهد داد که من این قضیه را تکذیب می کنم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۵۴    
ایران از اواخر اسفندماه تا دهه اول فروردین 97 اردو برگزار می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۴    
تصویربرداری سریال محکومین به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی سه شنبه به پایان می رسد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۴    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس آخرین روند بررسی فرایند بررسی طرح ساماندهی تعطیلات رسمی را در مجلس را تشریح کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۵۴    
رئیس سازمان توسعه تجارت با تأکید بر اینکه کنترل تقاضا، حرکت به سمت تولید داخلی و صادرات، سه موضوع مورد تاکید برای تدوین آئین نامه جدید ثبت سفارش واردات خودرو است ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۴۴    
سردشدن هوا در نظام آموزشی، یادآور بی رمق شدن جان دانش آموزانی است که در اثر آتش گرفتن کلاس درس، هزاران آرزوی خود را به خاک سپردند و والدین مغمومی که تن گداخته در آتش دلبندشان را در برگرفته و در غم ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۴۴    
منابع خبری بامداد دوشنبه از شنیده شدن مجدد صدای آژیر هشدار حمله موشکی در شهرک صهیونیست نشین اشکلون در نزدیکی نوار غزه خبر دادند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۳۹    
رئیس جمهور فرانسه در مصاحبه ای بامداد دوشنبه تصریح کرد که رئیس جمهور سوریه در قدرت باقی خواهد ماند و بایستی با او و نمایندگانش گفت وگو کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۳۴    
دبیرکل سازمان ملل متحد در گزارش خود درباره اجرای قطعنامه شماره 2231 شورای امنیت ادعای چندی پیش رسانه آمریکایی علیه ایران را رد کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۲۹    
روزنامه ترکیه ای اعلام کرد ابوبکر البغدادی سرکرده داعش به دست آمریکایی ها در عراق بازداشت و به سوریه منتقل شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۱۴    
دادستان کل کشور گفت: وقتی ما می بینیم برخی از مقامات و کسانی که باید دلسوزانه در عرصه مبارزه با قاچاق فعال باشند خودشان یا به نحوی سهم دارند یا فرزندانشان یا کسانی که به آنها وابسته هستند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۰۹    
گران ترین سفارت خانه دنیا با هزینه ای حدود 1 میلیارد دلار در لندن ساخته شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۰۴    
مقامات فلسطینی گزارش ها مبنی بر احتمال سفر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به ایران در روزهای آتی را تکذیب کردند.