دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۶May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 8 دی 1395 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 31 تیر 1395 اتحاد خبر 31 مرداد 1395 اتحاد خبر 31 شهریور 1395 اتحاد خبر 30 مهر 1395 اتحاد خبر 30 آبان 1395 اتحاد خبر 30 آذر 1395 اتحاد خبر 30 بهمن 1395 اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 1 دی 1395 اتحاد خبر 2 دی 1395 اتحاد خبر 3 دی 1395 اتحاد خبر 4 دی 1395 اتحاد خبر 5 دی 1395 اتحاد خبر 6 دی 1395 اتحاد خبر 7 دی 1395 اتحاد خبر 8 دی 1395 اتحاد خبر 9 دی 1395 اتحاد خبر 10 دی 1395 اتحاد خبر 11 دی 1395 اتحاد خبر 12 دی 1395 اتحاد خبر 13 دی 1395 اتحاد خبر 14 دی 1395 اتحاد خبر 15 دی 1395 اتحاد خبر 16 دی 1395 اتحاد خبر 17 دی 1395 اتحاد خبر 18 دی 1395 اتحاد خبر 19 دی 1395 اتحاد خبر 20 دی 1395 اتحاد خبر 21 دی 1395 اتحاد خبر 22 دی 1395 اتحاد خبر 23 دی 1395 اتحاد خبر 24 دی 1395 اتحاد خبر 25 دی 1395 اتحاد خبر 26 دی 1395 اتحاد خبر 27 دی 1395 اتحاد خبر 28 دی 1395 اتحاد خبر 29 دی 1395 اتحاد خبر 30 دی 1395 
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۰:۰۴    
اتحاد خبر: شهردار بوشهر گفت: برج فانوس دریایی بوشهر به ارتفاع 40 متر احداث می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۳    
اتحاد خبر: در هیاهوی تهران مدرن، هنوز هم تابلو هایی سردر برخی مغازه های شهر دیده می شوند که با نگاهی به آنها می توان به تهران قدیم پا گذاشت. تابلوهایی که هرکدامشان خاطرات زیادی را تداعی می کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۱    
اتحادخبر: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب پیشنهاد دولت در خصوص هدفمندی یارانه ها، قوه مجریه را مکلف کردند تا پایان سال 1400 قانون هدفمندی را به صورت کامل اجرا کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۸    
اتحادخبر: انتخاب روش درمان سرطان پروستات به چندین عامل از جمله: میزان سرعت رشد سرطان، میزان گسترش آن و وضعیت کلی سلامتی شما بستگی دارد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۹    
اتحادخبر: مدیرکل گمرکات استان بوشهر گفت: در راستای استقرار سامانه جامع گمرکی پروانه سبز الکترونیکی برای ترخیص کالاهای تجاری در گمرکات استان بوشهر صادر می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۶    
اتحادخبر: نماینده مردم دشتی و تنگستان درمجلس شورای اسلامی گفت: 505 هزار عضو سهامدار تعاونی مرزنشینان استان بوشهرسالهاست از مزایا و سهمیه سالیانه خود محروم هستند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۳    
اتحادخبر: رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت هفت که به مدت سه روز و با محوریت منطقه پدافند هوایی بوشهر و مشارکت نیروی هوایی ارتش و یگان های پدافندی سپاه و بسیج مردمی درمنطقه عمومی جنوب ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۹    
اتحادخبر: اندیشکده گالوپ در جدیدترین نظرسنجی خود تحسین برانگیزترین چهره های سال 2016 در آمریکا را معرفی کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۶    
اتحادخبر: کریستیانو رونالدو ستاره رئال مادرید از خودرو جدید خود رونمایی کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۳    
اتحادخبر: صبح روز چهارشنبه، هر بشکه نفت در بازارهای جهانی به بهای بیش از 56 دلار معامله شد که فاصله چندانی با رکورد قیمت از اواسط سال 2015 نداشت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۰    
اتحادخبر: نایب رییس مجلس گفت: شهید مطهری همواره تاکید داشت روحانیت باید پرچمدار اصلاحات بوده و پست دولتی قبول نکند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۱    
اتحادخبر: تیم ملی نوجوانان که خود را برای مسابقات جام جهانی کوچک سن پترزبورگ آماده می کند، اردوی جدید خود را از روز یکشنبه 12 دی ماه در آکادمی ملی فوتبال از سر می گیرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۵۵    
اتحادخبر: جهاد کشاورزی استان بوشهر، نرخ خرید حمایتی گوجه کاران استان بوشهر را اعلام کرد. در نشست مشترک استاندار و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با وزیر جهاد کشاورزی ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۵۲    
اتحادخبر: تنها چیزی که آدمی از تماشا کردن و دیدن آن هیچ گاه خسته نخواهد شد زیبایی هاست. تامل و فوکوس روی جزئیات حاضر در این تصاویر که از سرتاسر دنیای زیبایمان گرد آوری شده است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۴۶    
اتحادخبر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: پیش بینی می شود 560 هزارتن محصول گوجه فرنگی از مزارع استان بوشهر برداشت شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۴۰    
اتحادخبر: معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای تجهیز، مرمت و تعمیر خوابگاه های دانشجویان در 5 گروه رتبه بندی شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۵    
اتحادخبر: التهاب ناشی از شکر، آنزیم هایی تولید می کند که باعث از بین رفتن تدریجی کلاژن و الاستین می شود بنابراین پوست استحکام خود را از دست می دهد و شل و چروکیده می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۱۶    
اتحادخبر: نخست وزیر رژیم صهیونیستی با مغرضانه خواندن سخنان وزیر خارجه آمریکا، این دیپلمات آمریکایی را به غفلت و بی توجهی کامل نسبت به ریشه های واقعی تعارض اعراب- اسرائیل متهم ساخت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۱۳    
اتحادخبر: در حاشیه درگذشت خانم دنیا فنی زاده، عروسک گردان کاربلد کلاه قرمزی، شهاب جعفرنژاد این طرح را در اینستاگرامش منتشر کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۱۰    
اتحادخبر: سال ها پیش بعضی از فوتبالدوستان اعتقاد داشتند فوتبال ایران 3 هافبک خلاق و بی نظیر دارد که جدا از بعد شخصیتی، در بازیسازی هم همانند آنها تکرار نمی شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۸    
اتحادخبر: آئین اختتامیه چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران با برگزاری کارگروه منظر تاریخی- فرهنگی در مدرسه سعادت بوشهر برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۵    
اتحادخبر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به جایگاه مهم این استان در حوزه خلیج فارس با همکاری دانشگاه خلیج فارس و دیگر دستگاه ها ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۴    
اتحادخبر: آیین قرعه کشی مسابقات مینی فوتبال چمنی فجر امید برازجان عصر امروز چهارشنبه هفتم دی ماه، با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان دشتستان برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۳    
اتحادخبر: مدیر رصد خانه مهر گفت:دوره تربیت مدرس نجوم باحضور سرگروه های درس زمین شناسی ادارات کل آموزش و پرورش و مدیران پژوهش سرای معین هر استان به میزبانی استان بوشهر آغاز به کارکرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۰    
اتحادخبر: مدیرکل و ناظر گمرکات استان بوشهرگفت: صدور پروانه (برگ سبز) الکترونیکی یکی از مهمترین دستاوردهای گمرک است که در قالب سامانه جامع امور گمرکی در گمرک بوشهر نیز انجام می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۶    
اتحادخبر: یک شهروند بومی که شاغل در شهرک پتروشیمی پردیس جم می باشد با ارسال نامه ای به اتحاد خبر از آنچه که ایشان "بومی کشی در شهرک پتروشیمی پردیس جم" می داند ابراز گلایه نموده است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۲    
اتحادخبر: گردهمایی راهبران، مدیران مجتمع و کارشناسان آموزشی استان در روزهای دوشنبه و سه شنبه، ششم و هفتم دی ماه با همکاری اداره آموزش و پرورش بندرریگ در این شهر برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۲    
اتحاد خبر:گروه موسوم به ناظر حقوق بشر سوریه اعلام کرد ' ابو جندل ' که تبعه کویت بوده و از سرشناس ترین فرمانده هان داعش در سوریه است، در حملات هوایی ائتلاف بین المللی به هلاکت رسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۹    
اتحاد خبر:نشریه فوربس فهرستی از پولسازترین بازیگران فعال در هالیوود را منتشر کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۶    
اتحاد خبر:به گزارش دیلی میل، بی خانمان ها در ایالت های مختلفی چون میامی ، لوریدا، نیواورلئان و ... زندگی سختی را سپری می کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۶    
اتحاد خبر:در حادثه برخورد یک اتوبوس و قطار در تونس که روز چهارشنبه به قوع پیوست، پنج نفر کشته و دهها تن زخمی شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۰    
اتحاد خبر:تنبلی چشم به طور معمول تنها یک چشم را تحت تاثیر قرار می دهد، اما گاهی اوقات ممکن است هر دو چشم نیز دچار تنبلی شوند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۴    
اتحاد خبر:پرویز پورحسینی امشب مهمان رامبد جوان در برنامه خندوانه می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۵۱    
اتحادخبر: زمستان که می آید، بازار پر می شود از میوه های رنگارنگ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۵    
اتحاد خبر: سال گذشته طرحی با عنوان تجمیع قبوض آب و برق مطرح شد که تاکنون به نتیجه بی نتیجه مانده بود، اما در آخرین صحبت های قائم مقام وزیر نیرو اجرایی شدن این طرح به طور کل منتفی اعلام شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۱    
اتحاد خبر: یک پژوهش جدید نشان می دهد که میل مصرف مواد مخدر در افراد معتاد حتی پس از مرگ نیز وجود دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۱    
اتحاد خبر: از حدود دو سال پیش کمیته اخلاق توجهش را از مسائل بنیادی تر و با اهمیت تری مانند فرهنگ سازی و فسادزدایی از مسائل فوتبالی ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۵    
اتحاد خبر: دادستان عمومی و انقلاب شهریار ضرب و شتم کارتن خواب های گورستان نصیرآباد باغستان در حومه شهریار را تکذیب کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۲    
اتحاد خبر: با هر چیزی در حد اعتدالش می توان ساخت و زندگی کرد، اما بعضی چیزها بدتر از آن هستند که اعتدالشان نیز خوب باشد. مواد مخدر از این دسته هستند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۹    
اتحاد خبر: روابط عاطفی در زندگی همه ما اهمیت دارد و می تواند روی جنبه های دیگر زندگی مان نیز تاثیرگذار باشد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۱    
اتحاد خبر: سبحان حیدری هنرمند جوان دشتستانی و داور اولین جشنواره ی هارمونیکای کشور است. او متولد 23 آذر 1371 و از مؤسسین انجمن موسیقی شهر آبپخش است که در کارنامه هنری خود پنج سال تدریس ساز دهنی در ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۳    
اتحاد خبر: خبر درگذشت دنیا فنی زاده در حالی صبح امروز منتشر شد که نزدیکان وی آن خبر را تایید می کردند اما مادرش خبر را تکذیب می کرد گویا نزدیکان وی قبل از اطلاع دادن به مادرش ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۰    
اتحاد خبر: رئیس پلیس آگاهی گفت: در حال حاضر تهران، خراسان رضوی، اصفهان و زاهدان به دلیل بالابودن میزان جرائم بیشتر مورد توجه پلیس قرار دارند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۸    
اتحاد خبر: رقابت های ورزشی همیشه پر از لحظات جذاب به یادماندی تلخ و شیرین هستند که این صحنه ها توسط عکاسان برای همیشه ثبت می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۸    
اتحادخبر: دکه های کپری گناوه از سوی شهرداری و با حضور و همراهی نیروهای نظامی و انتظامی جمع آوری شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۹    
اتحادخبر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: شهرداران و فرمانداران استان بوشهر برای مقابله با پدیده های طبیعی به ویژه سیل و زلزله باید در آمادگی کامل باشند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۶    
اتحاد خبر: خبر درگذشت دنیا فنی زاده (عروسک گردان عروسک کلاه قرمزی) توسط مادرش تکذیب شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۶    
اتحادخبر: نخستین آزمایش عملیاتی سامانه بومی تلاش به همراه رادار کنترل آتش افق در مرحله پایانی 'رزمایش مدافعان آسمان ولایت هفت' مورد آزمایش و ارزیابی عملیاتی قرار گرفت و این سامانه موفق شد در کسری از ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۹    
اتحادخبر:بانوی بوشهری نائب قهرمان مسابقات شطرنج کم بینایان کشور شد و به اردوی تیم ملی راه یافت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۳    
اتحاد خبر: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در نشست تخصصی جامعه نظارت و بازرسی دولت ، وزارتخانه ها ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۱    
اتحادخبر: مسابقات قهرمانی نوجوانان شهرستان بوشهر با شرکت 5 تیم ساحل نشینان الف و ب، اتحاد، مقاومت، ملوان در سه سالن شهدای دانش آموز ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۱    
اتحاد خبر: نوزاد کارتن خواب در سرمای زمستان نفس هایش به شماره افتاده و دقایقی بعد از تولد، جان خود را از دست می دهد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۵۴    
اتحادخبر: در پایان این دوره از مسابقات تیم جوان جم با 9 امتیاز قهرمان شد که به عنوان نماینده شهرستان در لیگ فوتسال استان شرکت می کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۸    
اتحاد خبر: تشخیص انواع گوشت قرمز از گوسفند تا گوساله و بز که برای برخی از مصرف کنندگان با سختی همراه بود و بعضا زمینه سوء استفاده برخی قصابان و عرضه کنندگان این محصول را فراهم می کرد با اجرای طرح ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۳    
اتحادخبر: جیب مردم سه سالی است که برای برخی جریان های سیاسی اهمیت زیادی پیدا کرده است، همان جیبی که از سال 1384 و با روی کار آمدن دولت های نهم و دهم روز به روز کوچکتر شد و در سال های پایانی دولت دهم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۵۹    
اتحادخبر: فرهنگ مسافرت برای بسیاری از گردشگران و ماجراجویان ایرانی تعریف متفاوت از آنچه در سطح جهانی صورت می گیرد داشته و همین امر باعث شده که برخی از سفرهای گردشگران ایرانی بسیار گران تر از حد معمول ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۵۵    
اتحادخبر: سازمان توسعه تجارت بنا بر اعلام شرایط قرنطینه ای سازمان حفظ نباتات، امکان واردات دسته بیل و کلنگ خراطی از چهار کشور روسیه، آذربایجان، اوکراین و گرجستان را به سازمان های صنعت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۳۷    
اتحادخبر: مجوز کنسرت همایون شجریان در برازجان صادر شد که پنجشنبه 16 دیماه در سالن هلال احمر برگزار خواهد شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۲۸    
اتحادخبر: در حالی ارزیابی صورت گرفته بیانگر افزایش میانگین رضایتمندی مشتریان از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو در بازه زمانی یک سال و نیم اخیر است که شواهد و واقعیت های میدانی خلاف این موضوع را نشان ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۲۸    
اتحادخبر: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی با متلاشی شدن 107 باند تهیه و توزیع مواد مخدر 6.5 تن مواد افیونی مخدر در استان بوشهر کشف شد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۱۰    
اتحادخبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۱۰    
جهت دانلود نسخه PDF هر صفحه بر روی صفحه مورد نظر کلیک نمایید:
اتحاد خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۱۰    
فال روزانه چهارشنبه 8 دی 1395