جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۵May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 12 آذر 1394 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 31 فروردین 1394 العالم 30 اردیبهشت 1394 العالم 31 خرداد 1394 العالم 31 تیر 1394 العالم 31 مرداد 1394 العالم 31 شهریور 1394 العالم 30 مهر 1394 العالم 30 آبان 1394 العالم 30 دی 1394 العالم 30 بهمن 1394 العالم 29 اسفند 1394 العالم 1 آذر 1394 العالم 2 آذر 1394 العالم 3 آذر 1394 العالم 4 آذر 1394 العالم 5 آذر 1394 العالم 6 آذر 1394 العالم 7 آذر 1394 العالم 8 آذر 1394 العالم 9 آذر 1394 العالم 10 آذر 1394 العالم 11 آذر 1394 العالم 12 آذر 1394 العالم 13 آذر 1394 العالم 14 آذر 1394 العالم 15 آذر 1394 العالم 16 آذر 1394 العالم 17 آذر 1394 العالم 18 آذر 1394 العالم 19 آذر 1394 العالم 20 آذر 1394 العالم 21 آذر 1394 العالم 22 آذر 1394 العالم 23 آذر 1394 العالم 24 آذر 1394 العالم 25 آذر 1394 العالم 26 آذر 1394 العالم 27 آذر 1394 العالم 28 آذر 1394 العالم 29 آذر 1394 العالم 30 آذر 1394 
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۳:۰۵    
وزیر خارجه آمریکا، شریک ساختنِ یک نیروی زمینی سوری یا عربی، در عملیات ضدِ گروه تروریستی داعش در سوریه را خواستار شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۲:۴۶    
وزیر کشور بحرین با هند توافقنامه امنیتی امضا کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۲    
عضو فراکسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق فاش کرد که ترکیه برای جلوگیری از سرکوب داعش، جلوی رسیدنِ بالگردهای خریداری شده توسط عراق از روسیه را گرفته است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۲:۱۷    
ارتش عراق به زودی از همه طرف به مواضع داعش در مرکز شهر رمادی حمله خواهد کرد .
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۷    
جنبش مقاومت اسلامی "حماس" از مردم فلسطین دعوت کرد که روز جمعه برای ابراز خشم خود به اشغالگران راهپیمایی کنند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۱:۴۸    
رئیس جمهور چچن وعده داد که انتقام اعدامِ شهروند چچنی توسط داعش را می گیرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۱:۴۸    
نخست وزیر عراق ضمن موفقیت آمیز خواندن طرح امنیتی مراسم اربعین از وزارت خانه ها و موسسات دولتی خواست که امنیت زائران را تا زمان بازگشت به شهرهایشان تامین کنند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۱:۰۹    
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که حل بحران سوریه مستلزم مبادله اطلاعات مربوط به گروه های تروریستی بین طرف های دست اندرکار است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۰:۴۰    
روزنامۀ گاردین فاش کرد که رئیس پارلمان اروپا، خواهانِ بازداشت پناه جویان به مدت 18 ماه شده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۰:۲۰    
در ادامه درگیری میان نیروهای کرد سوریه در حومه شمالی حلب دهها تن از تروریست های داعش از پا درآمده و یا مجروح شدند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۹:۱۹    
بسیاری از شخصیتهای ترکیه ای با حمایت از پیام رهبر انقلاب به جوانان کشورهای غربی، خواستار آن شدند که دلیل پیوستن جوانان به گروه های تروریستی مورد بررسی قرار بگیرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۸:۵۰    
عراق اعلام کرد که در صورت به دست آوردن مدارک کافی درباره قاچاق نفت این کشور به ترکیه ، به شورای امنیت سازمان ملل متحد شکایت خواهد کرد .
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۳    
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو مدارکی که قاچاق نفت از سوریه و عراق را به ترکیه ثابت می کند به سازمان ملل متحد ارائه خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۰    
رئیس جمهور روسیه گفت: ما قدرت خود را با نیروی نظامی نشان نخواهیم داد ولی فقط به تحریم واردات گوجه فرنگی ترکیه نیز اکتفا نخواهیم کرد .
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۰    
شخصیتهای سیاسی و حقوقی مغربی با تأکید بر اهمیت پیام رهبری به جوانان کشورهای غربی در این برهه زمانی، آن را گامی مهم برای خنثی کردن تبلیغات منفی و مسموم رسانه های صهیونیستی علیه مسلمانان دانستند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۶    
ارتش یمن از پایان مرحله مقدماتی و آغاز اولین مرحلۀ افزایش توان مقابله با دشمن سعودی در چارچوب برنامه های راهبردی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۴۶    
عربستان در ادامه حملات مرگبار به یمن، از موشکهایی استفاده می کند که پس از انفجار ترکشهای آن تا بیش از یک کیلومتر پراکنده می شود.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۰    
وزیر انرژی روسیه از تعلیق مذاکرات این کشور با ترکیه در خصوص پروژه لوله انتقال گاز خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۵    
العالم - مقام های آمریکایی احتمال تروریستی بودن تیراندازی در کالیفرنیا که مرگ 14 نفر را به دنبال داشت، رد نکرده اند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۹    
العالم - در تازه ترین عملیات مقاومت در در نزدیکی ایست بازرسی حزمه در شمال قدس اشغالی، یک جوان فلسطینی با تیراندازی به سمت یک نظامی صهیونیستی او را زخمی کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۹    
العالم - پشت پرده به اصطلاح ائتلاف مخالف سوریه از اختلافات شدید مخالفان در مورد مشخص شدن شرکت کنندگان در کنفرانس آینده ریاض حکایت دارد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۷    
العالم - منابع قضایی مصر گفتند: دادگاه استیناف دیروز چهارشنبه حکم زندان شماری از سران گروه غیرقانونی جماعت اخوان المسلمین را تایید کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۳:۱۷    
کربلای معلا، العالم میلیون ها نفر از زائران با پای پیاده عازم کربلای معلا شدند و رکورد بزرگترین تجمع بشری توسط آنان شکسته شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۳:۱۲    
العالم - دهها نفر از عناصر دو گروه تروریستی داعش و جبهه النصره در جریان نبردهای مناطق حومه شهر حلب در سوریه کشته یا زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۲    
العالم - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دومین نامه به جوانان کشورهای غربی که روز یکشنبه گذشته صادر شد ، حوادث تلخ تروریستی را زمینه ای برای همفکری خواندند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۲:۲۹    
العالم - نیروهای رژیم صهیونیستی در درگیری با شهروندان فلسطینی در شهر اشغالی قدس دست کم 43 نفر از آنها را زخمی کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۲:۲۴    
العالم - روزنامه دیلی تلگراف با انتشار گزارشی نوشت که " یک گروه مسلح مورد حمایت انگلیس به کامرون خبر داد که حملات هوایی ائتلاف بی فایده است."
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۹    
العالم سازمان پزشکان بدون مرز تاکید کرد که جنگنده های ائتلاف سعودی در حمله به شهر تعز یک درمانگاه سیار وابسته به این سازمان را هدف قرار دادند که به مجروح شدن 7 نفر انجامید.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۵    
العالم- جنگنده های متجاوز سعودی بار دیگر در حمله به استان صعده یمن صحنه های دردناکی از کشتار مردم بی دفاع ایجاد کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۶    
العالم - منابع دولتی انگلیس اعلام کردند که جنگنده های ارتش انگلیس صبح امروز پنجشنبه اولین حملات هوایی خود علیه گروه تروریستی داعش را انجام دادند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۳    
العالم - جنگنده های عربستان برای جلوگیری از پیشروی نیروهای مشترک یمن به سمت شهر نجران که اینک به کرانه های آن رسیده اند، حملات سنگینی در داخل مرزهای خود آغاز کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۰:۴۴    
العالم - دبیرکل گردانهای سید الشهداء عراق گفت: گروهک تروریستی داعش قصد داشت با 58 خودرو بمب گذاری شده بغداد و زائران اربعین امام حسین (ع) را هدف قرار دهد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۴    
العالم وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) با وجود مخالفت مقام های عراقی اعلام کرد که به زودی یگانی از نیروهای ویژه خود در عراق مستقر خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۰    
العالم - وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اذعان کرد که یک شهروند یمنی را به مدت 13 سال به اشتباه در بازداشتگاه گوانتانامو زندانی کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۰۹:۱۲    
العالم فرستاده ویژه سازمان ملل به خاورمیانه از کند بودن روند تحقیقات اسراییلی درباره جنایت آتش زدن خانه ای در کرانه باختری که به کشته شدن یک خانواده منجر شد ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۹    
شخصیت های سیاسی و دینی در سوریه تاکید کرد که پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غرب نقش واقعی را در شناخت جامعه غرب از اسلام اصیل ایفا خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۵    
العالم - نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که یکی از رهبران عرب از من به علت سخنرانی ام در سازمان ملل قدردانی کرد .