یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۹May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 20 اسفند 1394 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 31 فروردین 1394 العالم 30 اردیبهشت 1394 العالم 31 خرداد 1394 العالم 31 تیر 1394 العالم 31 مرداد 1394 العالم 31 شهریور 1394 العالم 30 مهر 1394 العالم 30 آبان 1394 العالم 30 آذر 1394 العالم 30 دی 1394 العالم 30 بهمن 1394 العالم 1 اسفند 1394 العالم 2 اسفند 1394 العالم 8 اسفند 1394 العالم 9 اسفند 1394 العالم 10 اسفند 1394 العالم 11 اسفند 1394 العالم 12 اسفند 1394 العالم 13 اسفند 1394 العالم 14 اسفند 1394 العالم 15 اسفند 1394 العالم 16 اسفند 1394 العالم 17 اسفند 1394 العالم 18 اسفند 1394 العالم 19 اسفند 1394 العالم 20 اسفند 1394 العالم 21 اسفند 1394 العالم 22 اسفند 1394 العالم 23 اسفند 1394 العالم 24 اسفند 1394 العالم 25 اسفند 1394 العالم 26 اسفند 1394 العالم 27 اسفند 1394 العالم 28 اسفند 1394 العالم 29 اسفند 1394 
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۵    
العالم - مقتدا صدر رهبر جریان صدر امروز(پنجشنبه) از هواداران خود خواست تا او را تنها نگذارند و در تظاهراتی که قرار است فردا جمعه در میدان آزادی در مرکز بغداد برگزار شود، شرکت کنند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۵    
العالم - کمیسر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد گفت، دولت آمریکا باید تمام مسئولان شکنجه در زندان "گوانتانامو" را برای محاکمه راهی دادگاه کند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۵    
الامارات(العالم)- اکثر مناطق امارات امروز شاهد تندباد به همراه بارش شدید باران بودند که به املاک و اماکن عمومی به شدت آسیب زد و زندگی در بیشتر بخش های این کشور فلج شد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۷    
العالم - اخیرا فیلمی در پایگاه های ارتباط اجتماعی درباره ورود یک جنایتکار به مدرسه ای در سوئد پخش شده که قبل از آنکه اقدام به جنایت کند، شمشیر به دست در راهروهای مدرسه پرسه می زند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۲    
با آغاز پیشروی نیروهای عراقی به شهرهای استان الانبار، عناصر مسلح داعش، فرار دسته جمعی به سمت موصل را آغاز کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۸    
العالم - سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد گفت که منظور بان کی مون از بکار بردن واژه " اشغال" درباره وضعیت صحرای غربی، ناتوانی آوارگان صحرا برای بازگشت به وطنشان بوده است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۱    
انتشار ویدئوی کودکی که هنگام آمپول زدن از شدت خنده، ریسه می رود، کاربران پایگاه های ارتباط اجتماعی را شگفت زده کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۶    
العالم - جان کری وزیر خارجه آمریکا برای میزان و سرعت اقدام حکمرانان کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در مورد لبنان خط قرمز ترسیم کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۶    
العالم - رئیس کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق روز پنجشنبه، اعلام کرد که آمریکا در خصوص بازداشت مسئول سلاح های شیمیاییِ گروهِ تروریستی داعش دروغ می گوید.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۱    
العالم - ارتش لبنان امروز (پنجشنبه) یورش گروه تروریستی داعش در تله المخیرمه و وادی رافق واقع در منطقه جرود القاع در شرق این کشور را سد کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۷    
العالم - دادگاهی درنیویورک با حکمی عجیب ایران را به پرداخت غرامت به خانواده قربانیان و شرکت های بیمه به خاطر حملات یازده سپتامبر سال 2001 در آمریکا محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۲    
العالم - شمار شهدای انتفاضه سوم فلسطین موسوم به انتفاضه قدس که از اواسط مهرماه امسال در مناطق مختلف فلسطین اشغالی آغاز شده است، به دویست نفر رسید.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۷    
العالم - "بشار الجعفری" نماینده سوریه در سازمان ملل متحد گفت، راه حل بحران سوریه، سیاسی است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۷    
العالم - یک زن گردشگر در سفر به مقدونیه یک قو را بر روی زمین کشید تا در کنارش عکس سلفی بگیرد و همین امر باعث جان دادن قوی بیچاره در کنار دریاچه شد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۷    
ارتش سوریه حمله گروه تروریستی "جبهه النصره" به چند موقعیت در استان "حماه" واقع در غرب سوریه را خنثی کرد که به کشته شدن دهها مهاجم انجامید.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۲    
معاون دبیرکل حزب الله گفت: همان طور که "اسرائیل" ما را به تروریسم متهم می کند، عربستان نیز ما را به تروریسم متهم کرده و این به آن معنی است که عربستان، در دام اسرائیل افتاده است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۹    
العالم - رفتار مودبانه میمون در اتوبوس عمومی در چین مسافران را شگفت زده کرد و ویدئوی آن در شبکه های اجتماعی اینترنت صدها هزار بازدید کننده داشت.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۵    
کرکوک(العالم) – خبرنگار شبکه خبری "العالم" در شهر "کرکوک" واقع در شمال عراق گزارش کرد، اهالی ناحیه "تازه خورماتو" از توابع "طوز خورماتو" واقع در جنوب کرکوک پس از حمله گروه تروریستی "داعش" به آنان با ...
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۶    
عربستان سعودی این روزها سرگرم تبلیغ برنامه خود برای بازپروری تروریستها است، این درحالی است که این کشور فقط طی 2 ماه گذشته حدود 70 نفر از جمله برخی از فعالان و مخالفان و شخصیتهای دینی را اعدام کرده ...
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۶    
سازمان "آمریکاییها برای دموکراسی و حقوق بشر در بحرین" خواستار تعلیق عضویت عربستان در شورای حقوق بشر سازمان ملل شد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۶    
روزنامه های آلمانی با انتقاد از مواضع ترکیه در قبال آوارگان سوری و عراقی تاکید کردند که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از پرونده آوارگان برای چانه زنی و معامله با اروپا سوء استفاده می کند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۲    
قدرت موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن در چند روز گذشته بیش از پیش توانمندی خود را نشان داده است و با هدف قرار دادن دقیق مواضع و مخفیگاه های متجاوزان و مزدوران عربستان سعودی و همدستانش تلفات و خسارات ...
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۸    
یک منبع امنیتی در استان الانبار عراق اعلام کرد که فرمانده گروه تروریستی داعش در منطقه کبیسه در غرب شهر رمادی کشته شد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۳    
جمعیت وفاق بحرین بار دیگر مخالفت خود با لغو تابعیت مخالفان و اخراج آنها از این کشور را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۴    
سران قبایل و ریش سفیدان شهر دمت در استان الضالع یمن برای مقابله با متجاوزان سعودی و مزدوران آنها دستور آماده باش کامل دادند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۴    
یافتۀ انسان شناختی دانشمندان سعودی انجمن های حقوق بشر جهان را مبهوت کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۰    
ارتش لبنان به مواضع داعش نزدیک مرز این کشور با سوریه حمله کرد .
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۱    
مسؤول بخش آزادیهای دینی در مرکز حقوق بشر بحرین تخریب 38 مسجد در این کشور در سال 2011 را یکی از پلیدترین جنایتها و ستم های دینی در جهان ظرف دهه های گذشته دانست.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۶    
خبرها حاکیست که "ابوعمر الشیشانی" یکی از سرکردگان چچنی داعش در حمله هوایی هفته گذشته آمریکا به منطقه ای در استان حسکه در شمال شرق سوریه به شدت مجروح شده است .
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۱    
مرکز حقوق بشر بحرین سلب تابعیت و اخراج شهروندان اینن کشو را بدون اینکه جرمی مرتکب شده باشند، نقض آشکار اصول و مبانی حقوق بشر و مغایر با قانون اساسی دانست.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۱    
روزنامه تایمز یکی از اسناد داعش را که حاوی اطلاعاتی درباره هزاران نیروی خارجی این گروه تروریستی و تکفیری است ، منتشر کرد .
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۱    
ارتش یمن همچنان مواضع گروه های متجاوز و مزدوررا در مناطق تحت تصرف این گروه ها موشک باران می کند .
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۱    
یک منبع یمنی از شهادت شش شهروند و زخمی شدن شمار دیگری در حملات جنگنده های سعودی به چند استان یمن خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۱    
ارتش سوریه با کمک متحدانش چند منطقه و روستا را در حومۀ جنوب شرقی شهر حلب آزاد کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۶    
یکی از مسؤولان سازمان بدر عراق اعلام کرد که گروه تروریستی داعش در حمله به یکی از مناطق کرکوک از گاز سمی کلر استفاده کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۱    
منابع عراقی و آمریکایی از دستگیری کارشناس سلاح های شیمیایی داعش خبر دادند.