جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 8 اسفند 1394 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 31 فروردین 1394 العالم 30 اردیبهشت 1394 العالم 31 خرداد 1394 العالم 31 تیر 1394 العالم 31 مرداد 1394 العالم 31 شهریور 1394 العالم 30 مهر 1394 العالم 30 آبان 1394 العالم 30 آذر 1394 العالم 30 دی 1394 العالم 30 بهمن 1394 العالم 1 اسفند 1394 العالم 2 اسفند 1394 العالم 8 اسفند 1394 العالم 9 اسفند 1394 العالم 10 اسفند 1394 العالم 11 اسفند 1394 العالم 12 اسفند 1394 العالم 13 اسفند 1394 العالم 14 اسفند 1394 العالم 15 اسفند 1394 العالم 16 اسفند 1394 العالم 17 اسفند 1394 العالم 18 اسفند 1394 العالم 19 اسفند 1394 العالم 20 اسفند 1394 العالم 21 اسفند 1394 العالم 22 اسفند 1394 العالم 23 اسفند 1394 العالم 24 اسفند 1394 العالم 25 اسفند 1394 العالم 26 اسفند 1394 العالم 27 اسفند 1394 العالم 28 اسفند 1394 العالم 29 اسفند 1394 
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۹    
دمشق (العالم)- با اجرایی شدن آتش بس در سوریه، آرامش نسبی در محدوده مناطق اجرای آتش بس برقرار شده است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۹    
تونس، (العالم)- باوجود ادعای طرف های آمریکایی که حملات این کشور به مواضع تروریست ها در صبراته لیبی، را باعث نجات تونس از توطئه های تروریستی می پندارند ...
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۰    
العالم - سایت روسیه الیوم با انتشار مقاله ای به بررسی مواضع بی ثبات و ضد و نقیض مقامات ترکیه و عربستان سعودی در قبال آتش بس سوریه و امکان موفقیت آن پرداخته است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۰    
وزارت دفاع روسیه به اظهارات فرمانده نیروهای آمریکایی در اروپا درباره آمادگی آمریکا برای نبرد با روسیه در اروپا و پیروزی دراین نبرد واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۵    
العالم - دیدار سفیر تل آویو در قاهره با یک نماینده پارلمان مصر خبرساز شد، تا جایی که پایگاه صهیونیستی "المصدر" در دو روز اخیر از سفیر تل آویو در قاهره به عنوان "ستاره ای بزرگ" یاد کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۰    
العالم آرشیو امنیت ملی آمریکا اطلاعاتی درباره تلاش سازمان جاسوسی ایالات متحده (سیا) برای ترور فیدل کاسترو رهبر کوبا، در سال 1963، از طریق یک لباس غواصی منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۰    
العالم - یک منبع محلی گفت: افراد مسلح مظنون به عضویت در القاعده، یکی از مسئولان اطلاعات یمن را در شهر عدن ترور کرده اند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۱    
العالم رئیس اداره کل عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد که وزارت دفاع این کشور در دو هفته اخیر، 106 تن مواد غذایی به سوریه ارسال کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۱:۱۸    
گرفتگی ماه و خورشید، از پدیده های جالب شگفت آور جهان هستی است که افراد زیادی برای تماشای آن، سفرهای طولانی انجام می هند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۱:۱۳    
العالم - قرار گرفتن سامانه موشکی اس 300 روسی در اختیار ایران، صهیونیستها را از تبعات پیشرفت تسلیحاتی دفاعی ایران نگران کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۸    
العالم اقدام یک پایگاه خبری نزدیک به ریاست جمهوری مصر در انتشار کاریکاتوری از پادشاه عربستان، ممکن است به تنش در روابط میان دو کشور بینجامد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۳    
وزارت دفاع روسیه از توقف حملات این کشور به مواضع گروه های مسلح تروریستی درسوریه در راستای حمایت از آتش بس خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۹    
العالم - نیروهای داوطلب مردمی عراق، امروز (شنبه) حمله تروریست های داعش را در روستایی در جنوب کرکوک، دفع کردند که در اثر آن 35 تروریست کشته شدند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۸:۴۴    
العالم یک روزنامه آلمانی، نام برجسته ترین نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری روسیه را اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۹    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، همتای آمریکایی اش را فاقد عقل و ادب توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۴    
فرمانده نیروهای داوطلب مردمی درعراق، وزیر امور خارجه امارات را به باد انتقاد گرفت و وعده داد که بسیج مردمی پس از غلبه بر مزدوران وابسته به دولت های منطقه، تا کشورهای عربی خلیج فارس هم پیش خواهد رفت.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۹    
العالم - نیروهای اردنی به تازگی، یک محموله موشک های سام و استریلا ساخت چین و ترکیه را در مرز این کشور با سوریه توقیف کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۹    
دبیر کل حزب الله لبنان با معادله "موشک های حزب الله" به علاوه "مخازن آمونیاک بندر حیفا" در فلسطین اشغالی، اشغالگران را از "بمب اتمی" مقاومت به وحشت انداخت.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۴    
جمعی از عناصر گروه تروریستی از شهر فلوجه فرار کرده اند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۴    
کارشناس صهیونیست مسائل خاورمیانه، تأسیس "عربستان دموکرات" بر ویرانه های حکومت آل سعود را آرزوی آمریکا دانست.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۶    
کره شمالی اعلام کرد که موشکی جدید را آزمایش کرده است که تانکها را مانند کدوی آب پز منهدم می کند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۱    
حمله انتحاری تروریستها به شهر سلمیه در حومه شرقی حماه 4 شهید و 8 مجروح برجا گذاشت.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۱    
دو فرمانده ارشد گروهک های تروریستی در حمله هوایی جنگنده های سوری به مواضع آنها در شهر داریا در ریف دمشق کشته شدند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۲    
انفجار تروریستی در شرق افغانستان 51 کشته و زخمی برجای گذاشت .
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۲    
حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات روز جمعه، بازتابهای مختلفی در رسانه های عربی داشت؛ در این بین برخی از این رسانه ها به ویژه مطبوعات سعودی در مقابل این حماسه مردم ایران چاره ای جز سکوت نیافتند و ...
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۹    
فتنه مذهبی نقش بسزائی در بحران های خاورمیانه دارد و توانسته است که قضیه فلسطین اشغالی را از صدر اولویت های منطقه خارج کند .
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۵    
کارشناسان اطلاعاتی انگلیس هشدار دادند که گروه تروریستی داعش می تواند با استفاده از پهپادهای کوچک، نبرد خود را به استادیوم ها و ورزشگاه های بزرگ کشورهای غربی منتقل کند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۵    
وزارت امورخارجه عراق از تصمیم خود برای فراخواندن سفیر امارات در اعتراض به اظهارات مداخله جویانه وزیر امورخارجه این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۶    
یک مسؤول سازمان ملل اعلام کرد که زنان 30 درصد جنگجویان خارجی گروه تروریستی داعش را تشکیل می دهد و 550 زن اروپایی به مناطق تحت کنترل این گروه عزیمت کرده اند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۱    
یک نوجوان آمریکایی به جرم آزار و قتل معلم ریاضی خود در دبیرستان، به 40 سال زندان محکوم شد، پدر قربانی، این نوجوان را "شر مطلق" توصیف کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۹    
رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن در اقدامی غیر قابل پیش بینی و به منظور نجات عملیات تجاوزکارانه ائتلاف عربستان (توفان قاطعیت) و همچنین آغاز مرحله دوم حملات به صنعا ...
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۴    
یک مبلّغ وهابی ادعا کرد که افزایش تعداد نوازادن دختر در مقایسه با نوزادان پسر در عربستان توطئه غرب است .
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۴    
به زودی پروژه خطوط کابل اینترنتی زیر دریایی بین برزیل و پرتغال راه اندازی می شود. هدف از اجرای این پروژه تأمین امنیت خطوط اینترنت در امریکای لاتین در مقابل جاسوسی آمریکا اعلام شده است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۴    
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که کشورش آماده است تا در عادی سازی روابط کشورهای عربی و ایران مشارکت کند.