سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 28 تیر 1396 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 31 فروردین 1396 العالم 31 اردیبهشت 1396 العالم 31 خرداد 1396 العالم 19 مرداد 1396 العالم 26 شهریور 1396 العالم 30 مهر 1396 العالم 30 آبان 1396 العالم 30 آذر 1396 العالم 30 دی 1396 العالم 30 بهمن 1396 العالم 29 اسفند 1396 العالم 1 تیر 1396 العالم 2 تیر 1396 العالم 3 تیر 1396 العالم 4 تیر 1396 العالم 5 تیر 1396 العالم 6 تیر 1396 العالم 7 تیر 1396 العالم 8 تیر 1396 العالم 9 تیر 1396 العالم 10 تیر 1396 العالم 11 تیر 1396 العالم 12 تیر 1396 العالم 13 تیر 1396 العالم 14 تیر 1396 العالم 15 تیر 1396 العالم 16 تیر 1396 العالم 17 تیر 1396 العالم 18 تیر 1396 العالم 21 تیر 1396 العالم 22 تیر 1396 العالم 23 تیر 1396 العالم 24 تیر 1396 العالم 25 تیر 1396 العالم 26 تیر 1396 العالم 27 تیر 1396 العالم 28 تیر 1396 العالم 29 تیر 1396 العالم 30 تیر 1396 العالم 31 تیر 1396 
العالم   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۵    
العالم   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۸    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بیش از 230 نماینده امضا کردند که طرح استخدام حق التدریسی ها در مجلس ارائه شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۲    
غذا اولین خط دفاعی ما است. آنچه می خوریم می تواند تاثیری بزرگ روی چگونگی مقابله پوست با نور خورشید داشته باشد ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۷:۴۱    
اگر پیش تر سامسونگ دوست داشت سر به تن اپل نباشد، سال 2018 بدون اپل بخش اعظمی از سود خود را در بخش تراشه های موبایل و همچنین نمایشگرهای اولد موبایل از دست خواهد داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۵    
اولین واکنش علی کریمی بعد از جدایی از تیم نفت تهران را در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۱:۵۷    
به تازگی انگشتری ساخته شده که کاربر می تواند با کمک آن به تماس های تلفنی خود پاسخ دهد و نوتیفیکیشن های (اعلانات) موبایل خود را کنترل کند. برای این کار کافی است کاربر انگشتش را کنار گوش قرار دهد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۱:۵۴    
دونالد ترامپ رئیس جمهورِی آمریکا گفت مذاکراتش با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در مراسم شام نشست سران گروه 20 حدود یک ربع طول کشیده است و بیشتر آن، "شوخی" بوده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۰:۰۶    
محققان ژاپنی یک وسیله پوشیدنی الکترونیکی تولید کرده اند که بر روی پوست حس نمی شود و می تواند به مدت یک هفته بدون ایجاد حساسیت بر روی پوست باقی بماند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۹:۵۱    
مجله کهنه سربازان (veterans today ) آمریکا نوشت که 24 ماه پیش نیروی دریای ارتش سوریه یک فروند زیردریایی جاسوسی رژیم صهیونیستی را در سواحل این کشور منهدم کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۹:۴۶    
محققان موسسه فناوری ماساچوست MIT موفق به توسعه رباتی شدند که در لوله ها شناور شده و به دنبال محل نشتی می گردد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۲۱    
به عقیده محققان جنین می تواند تفاوت میان زبان مادری و یک زبان خارجی را از یک ماه قبل از تولد تشخیص دهد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۰    
در این خبر اولین اظهارات قاتل آتنا در مقابل دوربین را مشاهده می کنید.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۲    
در روزهای گذشته، برخی رسانه ها، موضوع احتمال ترور بیولوژیک مریم میرزاخانی را مطرح کردند و در این باره به انتشار اطلاعاتی پرداختند که جز ناراحت کردن خانواده مرحومه میرزاخانی و ارائه اطلاعاتی نادرست به ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۸:۱۵    
وزیر خارجه کشورمان در گفت وگویی با غیر ممکن دانستن از سر گیری مذاکرات هسته ای گفت: حتی فکر کردن درخصوص ازسرگیری این گفتگوها بسیار خطرناک است؛ زیرا ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۴:۳۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی کوتاه شرایط جنگ در زمان پذیرش قطعنامه 598 را روایت کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۴:۳۰    
یک ژنرال آمریکایی با اذعان به اینکه ایران به تعهداتش بر اساس برجام پایبند است و همه طرفها نیز به آن اذعان می کنند به ضعف آمریکا و هم پیمانانش در منطقه غرب آسیا اعتراف کرد و گفت ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۴:۰۹    
حسین جابری انصاری در جریان سفر به سوریه با رهبران ائتلاف گروههای مقاومت فلسطین مستقر در دمشق دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقه بویژه مسئله فلسطین گفتگو و تبادل نظر کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۴:۰۶    
سناتورهای روسیه یک پروتکل برای توافق با سوریه بر سر استقرار نیروهای مسلح این کشور در سوریه تصویب کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۴:۰۳    
با توجه به در پیش بودن المپیک توکیو تا سه سال دیگر، دولت ژاپن تلاش های خود را برای پیشگیری از حملات تروریستی با استفاده از مواد هسته ای و رادیو اکتیو افزایش داده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۰:۵۶    
روزنامه واشنگتن پست در گزارشی با اشاره به اقدام واشنگتن برای تحریم چند فرد و نهاد ایرانی بلافاصله پس از تائید پایبندی تهران به توافق هسته ای نوشت ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۰:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه تصریح کرد که مسائل پیرامون ذخائر آب سنگین ایران از طریق رایزنی هایی در چارچوب کمیسیون برجام حل شده اند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۴۵    
یک نشریه فکاهی انگلیسی، داستانی طنزآمیز درباره دیدار رئیس جمهور آمریکا و شاه عربستان منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۳۰    
یک مسئول فلسطینی از تماسهای رژیم صهیونیستی و عربستان برای دستیابی به یک راهکار در خصوص بحران مسجد الاقصی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۰۰    
سخنگوی نیروهای ویژه لیبی وابسته به ارتش ملی این کشور تاکید کرد که این نیروها توانستند منطقه سیدی خربیش در بنغازی را تحت کنترل درآورند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۴۵    
وزیر امور خارجه اردن روز چهارشنبه از رژیم صهیونیستی خواست هر چه سریع تر و بدون هیچ منعی مسجد الاقصی را به روی نمازگزارن فلسطینی بازگشایی کند و به این رژیم درباره بروز بحرانی که مهار آن سخت خواهد بود ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۳۹    
سامح شکری وزیر امور خارجه مصر روز چهارشنبه به منظور دیدار رسمی از عراق و بحث در مورد همکاری ها برضد تروریسم وارد این کشور شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۲۴    
خبرنگار العالم در قدس اشغالی ویدئویی از کتک خوردن یک جوان فلسطینی به دست نیروهای رژیم اشغالگر و سپس بازداشت وی در منطقه باب الاسباط در قدس اشغالی ارسال کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۱۵    
مقام وزارت خارجه رژیم صهیونیستی گفت: تل آویو باید با ایالات متحده همکاری کند تا محدویت های تحمیل شده بر ایران رفع نشوند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۵۱    
قبیله الحویطات در استان معان از بامداد چهارشنبه در تظاهراتی عازم امان شدند تا تحصن های گسترده به منظور درخواست آزادی یک نظامی اردنی برگزار کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۴۵    
وزیر خارجه اسبق ایران دولت ریاض را عامل بی ثباتی منطقه خواند و گفت: همه کشورها از جمله اروپاییها باید سپاسگزار مشاوران نظامی و رزمندگان ایرانی به فرماندهی سردار سلیمانی باشند که به کمک دولتهای منطقه ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۴۲    
اظهارات خطیری از نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان دیدار غیرعلنی وی در بوداپست پیرامون سیاست تل آویو در قبال سوریه فاش شده است که این امر به دلیل اشتباهی از سوی برگزار کنندگان این نشست بوده است
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۳۹    
روز گذشته خبری مبنی بر انداختن پسربچه ای به دست پدرش از روی عمد مقابل خودروی یکی از شهروندان در سایت موسسه حقوقی داتیکان منتشر شد که خبرگزاری ایسنا هم آن را منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۲۴    
در این خبر لحظه تصادف موتورسوار چینی را مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۱۵    
نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی در عملیات نظامی ویژه مواضع و تجمعات نظامیان و مزدوران سعودی در دو جبهه جیزان و نجران را هدف قرار دادند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۰۳    
سخنگوی ناوگان شمالی نیروی دریایی روسیه اعلام کرد که کشتی های جنگی روسیه در دریای سفید با موفقیت رزمایش هایی انجام داده اند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۴۸    
باشگاه پرسپولیس به زودی در پرونده دیگری محکوم خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۴۶    
یکی از وزیران دولت لبنان، در یازدهمین سالروز پیروزی در جنگ 33 روزه، به بررسی ابعاد پنهان این جنگ پرداخت و خاطره ای جالب از سید حسن نصرالله در خصوص موشک های مقاومت مطرح کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۴۲    
وزارت خارجه ترکیه با رد برخی گزارش رسانه های اقلیم کردستان عراق بار دیگر بر مخالفت خود با برگزاری همه پرسی استقلال توسط اقلیم کردستان عراق تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۱۵    
ارتش رژیم صهیونیستی اسناد رسمی یک پایگاه هوایی را که تاکنون علنی نشده بود، منتشر کرد؛ اما پس از آنکه رسانه ها به آن توجه نشان دادند، به سرعت این اسناد حذف شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۳۶    
پسر بشار اسد به سوال یک خبرنگار در خصوص "دیکتاتور" نامیدن پدرش، پاسخ داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۲۷    
یلدا شب حادثه حالت تهوع داشت و متادون را به جای استامینوفن مصرف کرده بود، من نیز به وی آرام بخش تزریق کردم که...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۲۴    
رئیس شیلات بندر عسلویه استان بوشهر گفت: گارد ساحلی کشور قطر 3 صیاد اهالی این بندر را که با یک فروند قایق درحال ماهیگیری در نزدیکی سکوهای نفتی در آبهای قطر بودند، بازداشت کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۲۴    
پهپادها و بالگردهای تولید جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه ماکس روسیه به نمایش در آمدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۶    
بازداشت شماری از فعالان حقوق بشر در ترکیه باعث شد تا برلین، سفیر آنکارا را احضار کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۲    
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش انتخاب مدیرعامل جدید برای باشگاه پرسپولیس را به نظر وزیر ورزش منوط دانست.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۸:۴۸    
امیر قطر در تماس تلفنی با رئیس جمهور ترکیه از آمادگی کشورش برای کمک به مناطق آسیب دیده ترکیه پس از شرایط بد آب و هوایی این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۸:۴۶    
صدای هلهله و شادی فضای اطراف سالن هتل بوستان را پر کرده بود. همه میهمان ها با لباس های یکدست برای استقبال از داماد بیرون از سالن به انتظار ایستاده بودند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۸:۳۹    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد؛ اشتباه محاسباتی آمریکا برایش گران تمام می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۸:۲۱    
وزیر امور خارجه تصریح کرد؛ بشار اسد دیوانه نیست که یک روز بعد از اعلام ترامپ مبنی بر این که حذف وی دیگر برای آمریکا اولویت نیست، از تسلیحات شیمیایی استفاده کند!
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۸:۱۵    
دستگاه مبارزه با تروریسم در شهر طبرق لیبی گزارشی درباره کشته شدن یک شهروند مصری در محل اقامتش دریافت کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۸:۰۶    
وزیر خارجه سوریه در دیدار معاون وزیر خارجه کشورمان از نقش جمهوری اسلامی ایران در استقرار ثبات و آرامش در این کشور تقدیر کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۷:۴۵    
روند مصرف برق در سه ماهه اول سال جاری بیش از 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است که تداوم این روند، صنعت برق را با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۷:۲۷    
یک روزنامه آمریکایی، وقایع پشت پردۀ شب 20 ژوئن 2017 در عربستان را که به برکناری محمد بن نایف ولیعهد پیشین این کشور انجامید، افشا کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۷:۲۴    
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۷:۱۲    
وزیر ارتباطات با بیان اینکه تاکنون 137هزار کانال مستهجن و غیر اخلاقی را بسته ایم درباره هشت هزار کانالی که گفته شده وزارت ارتباطات اقدامی نکرده است گفت ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۷:۰۳    
منطقه جرگلان در خراسان شمالی یکی از مهمترین مناطق پرورش اسب در ایران میباشد و هر سال چندین بار مسابقات اسب دوانی و جشنواره اسب اصیل ترکمن در آن برگزار میشود ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۷:۰۳    
وکیل روسی اعلام کرد که آماده پاسخگویی به انتقادات گسترده در خصوص دیدار با پسر ترامپ است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۵۷    
ممکن است تصمیم بگیرید که مکالمه های تان را ضبط کنید؛ مثلا یک دستورالعمل یا توضیح را به صورت شفاهی دریافت می کنید و می خواهید برای استفاده های بعدی نگه دارید یا این که برای گزارش کیفیت به اپراتور نیاز ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۵    
رییس رسانه ملی در پیامی، درگذشت حبیب الله کاسه ساز، هنرمند و تهیه کننده متعهد تلویزیون و سینمای ایران را تسلیت گفت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۶    
رئیس شرکت ملی نفت لیبی از افزایش تولید نفت در این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۰    
معاون تخصصی مدیریت خطر و حوادث و بلایای سازمان اورژانس کشور گفت، طرح مدیریت بحران که برای اولین بارتدوین شده است در سفر حج امسال به اجرا درمی آید.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۲۴    
کشاورزی به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت های ملی برای تولید داخلی نقش مهم و سازنده در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۱۲    
یک مقام نظامی ارشد آمریکایی گفت، کره شمالی با وجود آنکه موشک هایش برد لازم برای هدف قرار دادن بخش هایی از آمریکا را دارد اما قابلیت حمله موشکی با هیچ سطحی از دقت را ندارد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۹    
سه فرماندۀ نیروهای مردمی عراق در دیداری مشترک به بررسی مساله آزادسازی شهر تلعفر در غرب موصل پرداختند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۶    
عناصر گروه تروریستی داعش به علت ترس از دستگیرشدن توسط نیروهای امنیتی عراق، خود را در میان خانوارهای آواره از موصل مخفی می کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۶    
رئیس دولت های نهم و دهم طی نامه ای نسبت به اتهامات وارده از سوی سخنگوی قوه قضائیه به حمید بقایی واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۳    
یک مقام آگاه در صنعت نفت عربستان سعودی به رویترز گفت: این کشور متعهد مانده است با سایر تولیدکنندگان برای واکنش به تغییرات اخیر در عرضه جهانی از جمله افزایش تولید لیبی و نیجریه همکاری کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۰    
استرالیا سه سال پس از امضای توافقنامه هسته ای غیرنظامی با هند که اجازه صادرات اورانیوم را به دهلی نو می داد، صادرات نخستین محموله اورانیوم را به هندوستان تایید کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۵۷    
پروانه مافی با بیان اینکه امروزه در کشورمان شاهد ازدواج زنان ایرانی با مردان غیر ایرانی هستیم گفت: بر این اساس 2 میلیون فرزند حاصل چنین ازدواج هایی هستند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۵۴    
دولت ایتالیا، استفاده از چوب سلفی برای عکاسی را در شهر میلان ممنوع کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۵    
گران ترین میوه جهان، یوباری نام دارد که شبیه به همان "ملون"خودمان است و محصول کشور ژاپن است؛ هر عدد از آن نزدیک به صد دلار به فروش می رسد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۲    
معاون وزیر خارجه سوریه ضمن انتقاد از روابط گرم برخی از رژیم های عربی با رژیم صهیونیستی تأکید کرد که سوریه قصد دارد تا بازپس گیری حقوق فلسطین به مبارزه ادامه دهد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۳۹    
رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه درگذشت مرحوم حبیب الله کاسه ساز را تسلیت گفت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۲۱    
جنگنده های ارتش سوریه شماری از مواضع و استحکامات گروهک تروریستی داعش را در مناطقی از رقه و دیر الزور هدف قراردادند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۱۵    
خبر دستگیری یک دختر آلمانی داعشی در موصل، بار دیگر توجه رسانه ها را به اعضای خارجی این گروه تروریستی جلب کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۲    
ولادیمیر پوتین در حاشیه بازدید از نمایشگاه هوایی ماکس برای همکاران خود از یک دستفروش بستنی خرید.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۲    
بر اساس حکم جدید دادگاهی در آمریکا، پلیس فدرال ( اف بی آی) حق دارد از کاربران اینترنت جاسوسی کند و ISP ها حق اطلاع رسانی در این مورد را به افراد قربانی ندارند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۳۶    
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از برگزاری جشنی در بازی آخر با تیم ملی فوتبال سوریه خبر داد و تاکید کرد که این جشن پس از بازی با تیم سوریه، در استادیوم آزادی برگزار می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۳۳    
مراسم تشییع حبیب الله کاسه ساز جمعه 30 تیر ماه از مقابل ساختمان شماره 2 خانه سینما واقع در خیابان وصال برگزار می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۷    
رئیس جمهور گفت: مطمئنا اگر آمریکایی ها بخواهند تحریم هایی را تحت هر عنوان و بهانه علیه ما اعمال کنند، ملت بزرگ ایران پاسخ مناسب به آنها خواهد داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۷    
سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء گفت زمانی که همه ما را تنها گذاشتند؛ رهبر، دولت و ملت ایران در کنار ما ایستادند و ما از گفتن این حقیقت هراسی نداریم.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به اظهارات روز گذشته هیثر نوئرت سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا که ایران را به نقض روح برجام متهم کرده بود، پاسخ داد
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۶    
خبرنگار شبکه العالم از یورش ده ها صهیونیست به مسجد الاقصی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۵۴    
وزیر خارجه کشورمان در نشست شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد (اکوسوک) طی سخنانی تجربیات و دستاوردها ایران در زمینه پایه ریزی اقتصاد مقاومتی، همراه با فقرزدایی، عدالت اجتماعی، امنیت غذایی ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۵۴    
به تازگی افشا شده که هکرهای مورد حمایت برخی دولت ها موفق به نفوذ به نیروگاه های برق انگلیس شده اند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۴۲    
سوابق اجرایی 7 گزینه نهایی شهرداری تهران را در این خبر بخوانید.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۳    
رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اعتراف های قاتل آتنا به جرائم دیگر گفت: در حال حاضر به پرونده جرائم دیگر رسیدگی نمی شود و اولویت با پرونده قتل آتنا است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۴    
آمریکا تعداد پایگاه های نظامی خود در مناطق تحت کنترل حزب اتحاد دموکراتیک سوریه و حزب کارگران کردستان ترکیه موسوم به پ.ک.ک را در سوریه به 10 پایگاه افزایش داده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۱    
دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در واکنش به ادعای بازداشت یک تیم وابسته به حزب الله لبنان از سوی دادستانی بحرین گفت:حکومت بحرین نگران آثار روابط خود با تل آویو باشد و نه حزب الله.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۸    
جمله ای که پادشاه عربستان به وزیر امور خارجه آمریکا گفت ، به مایۀ تمسخر وی در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است .
  • ۱