جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 13 تیر 1396 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 31 فروردین 1396 العالم 31 اردیبهشت 1396 العالم 31 خرداد 1396 العالم 19 مرداد 1396 العالم 26 شهریور 1396 العالم 30 مهر 1396 العالم 30 آبان 1396 العالم 30 آذر 1396 العالم 30 دی 1396 العالم 30 بهمن 1396 العالم 29 اسفند 1396 العالم 1 تیر 1396 العالم 2 تیر 1396 العالم 3 تیر 1396 العالم 4 تیر 1396 العالم 5 تیر 1396 العالم 6 تیر 1396 العالم 7 تیر 1396 العالم 8 تیر 1396 العالم 9 تیر 1396 العالم 10 تیر 1396 العالم 11 تیر 1396 العالم 12 تیر 1396 العالم 13 تیر 1396 العالم 14 تیر 1396 العالم 15 تیر 1396 العالم 16 تیر 1396 العالم 17 تیر 1396 العالم 18 تیر 1396 العالم 21 تیر 1396 العالم 22 تیر 1396 العالم 23 تیر 1396 العالم 24 تیر 1396 العالم 25 تیر 1396 العالم 26 تیر 1396 العالم 27 تیر 1396 العالم 28 تیر 1396 العالم 29 تیر 1396 العالم 30 تیر 1396 العالم 31 تیر 1396 
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۴۶    
مسابقه خوردن هادت داگ ناتان (Nathan) که هر سال در شهر های مختلف آمریکا برگزار می شود امسال نیز در تاریخ 4 جولای برگزار شد و قهرمان سال گذشته موفق شد از عنوان خود دفاع کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۷:۴۶    
داریوش وشایی همراه با دانشمندانی از دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی موفق به ارائه ی انرژی ترموالکتریکی ارتجاعی شدند که قدرت رقابت با ابزارهای الکترونیک پوشیدنی مشابه را دارد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۸    
رقابت های مقدماتی جام جهانی چوگان/ ایران مقابل پاکستان و هند برابر آفریقای جنوبی
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۰:۲۳    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۰:۲۰    
یک دادگاه در اونتاریو کانادا با پرداخت غرامت به مبلغ بیش از 1.7 میلیارد دلار به شهروندان آمریکایی قربانی تروریسم از محل اموال ایران موافقت کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۶    
یک مهندس سوئدی که بر روی پهپادها کار می کند موفق به طراحی سازه ای شد که با چندین موتورالکتریکی همانند یک قالیچه پرنده، پرواز می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۷    
نمایشگاه بین المللی کاریکاتور با نام ترامپیسم که در تهران برگزار شده بود موجب ناخشنودی برخی رسانه های بیگانه شده است که بازخورد این نارضایتی امروز در فضای مجازی بازنشر بالایی را به خود اختصاص داده ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۰    
عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس جمهور الجزایر تاکید کرد: فرانسه باید واقعیت های تاریخی را به رسمیت بشناسد چراکه برای هر دو طرف سودمند است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۱۵    
سازمان یونسکو به قطعنامه ای که شهر قدس را اشغالی معرفی کرده و عملیات حفاری در اطراف مسجد الاقصی را محکوم می کند، رای مثبت داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۷:۴۸    
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از دفاع یکه زارع از افزایش قیمت پژو 208 خبر داد و گفت: طبق اعلام مدیرعامل ایران خودرو قیمت نهایی پژو 208 در زمان تحویل 99 میلیون تومان خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۲۳:۵۲    
طراح کودتا علیه عمرالبشیر که مدتی از وضع او اطلاعی در دست نبود، اکنون به عنوان مشاور رژیم عربستان منصوب شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۲۳:۲۸    
فرودگاه نجف اشرف در جنوب عراق امروز(سه شنبه) برای مذاکره با شرکت های هواپیمائی ایران که این فرودگاه را تحریم کرده اند ، یک شرط تعیین کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۳    
دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اعلام کرد هیچ سندی دال بر شهادت دیپلمات های ربوده شده ایرانی در دست نیست.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۲۳:۰۷    
فیلم کامل خاطره گویی خانم کاتبی در شب خاطره دفاع مقدس در حضور رهبر انقلاب
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۲۲:۴۰    
همزمان با مراسم پایانی نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی در مشهد عصر سه شنبه از آثار برتر رادیویی و تلویزیونی ارائه شده به این اجلاس تقدیر به عمل آمد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۲۲:۳۷    
متفکر و فیلسوف آمریکایی گفت که آمریکا به دلیل وجود لیبرالیسم و نظام جدید در بازار به سوی پرتگاه پیش می رود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۲۲:۲۵    
رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: رسانه های تکفیری با ایجاد رعب و وحشت در دنیا علیه مسلمانان مصیبتی برای جهان اسلام هستند بنابراین باید توطئه های آنها را با تولیدات اسلامی خنثی کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۲۱:۵۵    
ایران در ماه گذشته میلادی از نظر توسعه علم نانو از رتبه ششم به رتبه پنجم صعود کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۲۱:۴۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام دادگاه کانادا در شناسایی احکام غیابی دادگاه های آمریکا را مغایر رویه جاری بین المللی در اینگونه دعاوی دانست و آن را مردود اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۲۱:۴۶    
معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه با بشار جعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل و همچنین روسای هیات های روسیه و ترکیه ملاقات کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۲۱:۳۱    
پس از حملات تروریستی مرگبار در دو هفته گذشته در پاراچنار و کویته، پاکستان حصار کشی در مرز 2611 کیلومتری خود با افغانستان را برای پیشگیری از حملات تروریستی سرعت می بخشد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۲۱:۱۳    
رئیس هیأت روسی شرکت کننده در گفتگوهای آستانه پنج اعلام کرد، انتظار داریم توافقنامه صلح فردا امضا شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۲۱:۰۴    
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: پیکر شهید رکن آبادی در عربستان کالبدشکافی شد و پس از اینکه یک سری از احشاء برداشته شد ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۲۰:۴۹    
برقراری آتش بس سه ماهه در 4 منطقه سوریه یکی از توافقات مذاکرات آستانه است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۲۰:۴۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران ضمن تایید خبر تمدید حکم فرماندهی خود گفت: من با صدای بلند می گویم سپاه هم به دنبال صلح است اما صلح تنها در صورتی محقق می شود و پایدار می ماند که دشمنان از شروع جنگ با ما ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۲۰:۱۹    
دور جدید مذاکرات آستانه در پرتو موفقیت های میدانی ارتش سوریه و هم پیمانانش در استان های حمص و حلب برگزار می شود و پرونده گروه تروریستی تکفیری داعش با پیشروی ها و موفقیت های ارتش سوریه در حومه شرقی و ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۲۰:۰۴    
وزیر مشاور امور خارجی امارات با بیان اینکه منطقه خلیج فارس با مرحله ای سرنوشت ساز روبرو است، تهدید های تازه ای علیه قطر مطرح کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۹:۴۴    
گروه تروریستی بوکوحرام به روستاییان بی دفاع در حوالی شهر دیفا در شرق نیجرحمله کردند
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۹:۲۳    
گروه تروریستی داعش مانع فرار یک زن انگلیسی و از اعضای مهم خود به نام "بیوۀ سفید پوست" از شهر رقه سوریه می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۹:۱۷    
مراسم روز قلم در آستانه روز قلم، سه شنبه سیزدهم تیر با حضور اساتید و پیشکسوت های ادبیات و علوم انسانی در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۹:۱۷    
آبگیری سد گلورد نکا با حضور حمید چیت چیان وزیر نیرو، ربیع فلاح استاندار، شاعری نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۹:۱۷    
نیروهای عراقی از مهر ماه 95 برای بازپس گیری شهر موصل وارد نبرد با تروریست های تکفیری داعش شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۸:۵۱    
نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی پس از سه روز عصر سه شنبه طی مراسمی در مشهد به کار خود پایان داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۸:۴۸    
کرۀ شمالی، فیلم و تصاویر شلیک موشک قاره پیمایی که روز سه شنبه با موفقیت آزمایش شد را منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۸:۱۸    
کرملین اعلام کرد رؤسای جمهوری روسیه و آمریکا جمعه آینده در حاشیه کنفرانس سران جی 20 در هامبورگ آلمان دیدار خواهند کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۷:۴۲    
فعال مشهور اینترنتی که اخباری را از داخل خاندان آل سعود فاش می کند، تاکید کرد رسوایی برنامه ریزی شده اخلاقی، محمد بن نایف بن عبدالعزیز آل سعود ولیعهد سابق عربستان را به پذیرفتن کنار رفتن از قدرت ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۷    
نشست خبری دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه صبح سه شنبه 13 تیر در ساختمان ستاد حقوق بشر قوه قضائیه برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۷    
باید در نظر داشت، قرار دادن بن نایف در بازداشت خانگی می تواند تصویر برادرانه ای که بین دو محمد ترسیم شد ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۱    
درک درست بحران کنونی روابط کشورهای خلیج فارس بدون توجه به اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در جریان مبارزات انتخاباتی پیش از ورود به کاخ سفید، ممکن نیست.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۴۸    
همایش منتخبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی کلان شهرها
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۳۳    
جنگنده های آمریکا و متحدانش با حمله به روستای کشکش زیانات در حومۀ جنوبی شهر الحسکه در شمال شرق سوریه جنایتی دیگر در کارنامۀ سیاه خود ثبت کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۲۱    
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد در صورت نیاز، برای انجام عملیات در عفرین در شمال سوریه کشورش تردید نخواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۰    
جنگنده های متجاوز سعودی ساعاتی پیش تاسیسات آبرسانی در یکی از مناطق استان الحدیده یمن را بمباران کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۵:۳۰    
دادستان عمومی و انقلاب کرج از دستگیری هفت نفر از متهمانی خبر داد که در ابتدای هفته جاری به فراری دادن یک متهم زندانی در مسیر اعزام او به پزشکی قانونی اقدام کرده بودند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۱    
ششمین نمایشگاه گل و گیاه، فضای سبز و ماهیان زینتی اراک در قالب 210 غرفه نمایشگاهی در حال برگزاری است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۵:۱۵    
باستان شناسان موفق به کشف پیکرهایی در شرق کشور چین شده اند که قدمت آنها به 5 هزار سال پیش بازمی گردد و همه پیکرهای پیدا شده به طور غیر معمولی بلندقد هستند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۵:۰۹    
یک عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به روند رو به گسترش حوزه کسب و کارهای اینترنتی، ایجاد اشتغال در این حوزه را نیازمند ایجاد زیرساخت های قوی و همچنین سازوکارهای اطمینان بخش ارزیابی کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۵:۰۶    
نیروهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز شش شهروند فلسطینی از جمله یک زن را در شهرهای نابلس وجنین درکرانه باختری بازداشت کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۹    
ده ها هزار نفر از مردم سودان جنوبی به دلیل جنگ داخلی و خشونت های قبیله ای، خانه و کاشانه خود را ترک کرده و مجبور شده اند در کمپ های آوارگان زندگی کنند
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۹    
قطر که به شدت تحت فشار ناشی از تحریم و محاصره کشورهای همسایه قرار گرفته، قصد دارد تولید گاز طبیعی خود را 30 درصد افزایش دهد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۶    
خبرنگار اعزامی شبکه العالم گزارش داد، نخستین روز از نشست جدید آستانه با دیدار هیئتهای مختلف شرکت کننده در این نشست آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۴    
انقراض نسل بزرگی که طی آن سه چهارم گونه های حیات از جمله دایناسورها در زمین نابود شدند با پیدایش قورباغه ها همراه بود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۸    
معاون نخست وزیر ترکیه اعلام کرد: اشتباه است که تصور کنیم میان پایگاه ترکیه در قطر و بحران موجود میان کشورهای عربی خلیج فارس ارتباطی وجود دارد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۸    
محققان دانشگاه کالیفرنیا با ارایه شیوه ای نوین از تولید غضروف مصنوعی خبر داده اند که شباهت خیره کننده ای به نمونه طبیعی دارد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۵    
معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه در چارچوب نشست های تخصصی کنفرانس بین المللی آستانه 5، امروز سه شنبه 13 تیرماه 96 با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۵    
نیروهای الحشد الشعبی (داوطلب مردمی) حمله عناصر داعش به جبال مکحول درشمال صلاح الدین درعراق را ناکام گذاشتند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۵    
نشست خبری مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۰۹    
نماینده مردم اصفهان گفت: شورای رقابت نباید به صورت موردی در خصوص قیمت هر خودرو نظر دهد بلکه باید رویه های قیمت گذاری را تعیین کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۴    
سایپا 131، سایپا 111، سایپا 132، تیبا، تیبا هاچ بک، ساینا، ام وی ام 110 اس، سمند، پژو پارس، پژو 405، لیفان ایکس 60 و ام وی ام 550 همچنان در پایین ترین سطح کیفی تولید می شوند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۸    
یک رسانه عربی پیش نویس غیر رسمی پاسخ قطر به کشورهای عربی تحریم کننده را منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۸    
یکی از ائتلاف های پارلمان اسپانیا که طرح تحریم رژیم صهیونیستی را ارائه کرده است، خبر از تصویب آن داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۵    
وقوع آتش سوزی در اردوگاه آوارگان سوری در لبنان یک کشته و شماری زخمی برجای گذاشت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۹    
دولت عربستان سعودی موافقت کرده هیأت کنسولی ایران درایام برگزاری حج در این کشور مستقر شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۹    
سه نفر از اعضای یک خانواده یمنی در حمله خمپاره ای مزدوران سعودی به منازل شهروندان در روستای ملاحا در منطقه المصلوب درالجوف یمن زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۳    
مسؤولان منطقه کردستان عراق با ادعای وجود عملیات نظامی ایران در بخش های از این منطقه، سرکنسول ایران را احضار کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۳    
دور چهارم رقابت های شطرنج قهرمانی غرب آسیا روز سه شنبه در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.این رقابت ها از نهم تیرماه و با حضور 30 شطرنجباز مرد و 20 بازیکن زن در 9 دور به روش سوئیسی در تهران در حال ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۰    
مخالفان سوری از جمله نمایندگان جبهه جنوب برای شرکت در مذاکرات صلح سوریه در حالی وارد آستانه پایتخت قزاقستان شدند که گفته می شود علوش در میان آنان حضور ندارد..
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۴    
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۱    
نایب رئیس مجلس از برگزاری جلسه ای در خصوص بررسی سوال نمایندگان از روحانی درباره وضعیت موسسات مالی و اعتباری با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور، رئیس بانک مرکزی ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۱۵    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: نباید کسی سپاه را تضعیف و مورد حمله های گوناگون قرار دهد، نباید تداعی حرف های دوره های گذشته را کرد ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۱۵    
در این گزارش نگاهی داریم به برخی از تصاویر شرکت کننده در مسابقه عکاسی شهری مجله نشنال جغرافیک در سال 2017.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۹    
قهرمانی تیم مردان ایران در رقابت های پاراتکواندوی آزاد آسیا در کره جنوبی روی سایت کمیته بین المللی پارالمپیک بازتاب داشت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۹    
منابع نزدیک به دور جدید مذاکرات سوریه در شهر آستانه قزاقستان از احتمال صدور توافقنامه ای برای آزادی اسرا و بازداشت شدگان در سوریه خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۹    
گزارش های مطبوعاتی، از مسائل مخفی درباره زنان ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش پرده برداشت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله سیستانی در شکست تروریست های تکفیری در موصل نقش مهمی داشتند و این مهم را به ملت و دولت عراق تبریک می گویم.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۶    
تلویزیون کره شمالی تایید کرد این کشور یک موشک بالستیک را با موفقیت آزمایش کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۰    
مبارزان فلسطینی توانستند یک پهپاد رژیم صهیونیستی را در نوار غزه به غنیمت بگیرند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۹    
نیروهای عراقی گشودن خیابان های بسته در ساحل راست موصل، وپرکردن خندق ها دراین شهر را آغاز کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۰    
سردار محمدرضا یزدی با حکم سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه به فرماندهی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ منصوب شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۵۴    
غار سَهولان در روستای سهولان، 42 کیلومتری جنوب شرقی شهر مهاباد میان مهاباد-بوکان و همچنین در 28 کیلومتری شهر بوکان در استان آذربایجان غربی واقع شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۵۴    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل از برگزاری نشست منافقین در پاریس و حمایت های سیاسی و مالی سرویس امنیتی عربستان سعودی از این گروهک تروریستی بشدت انتقاد کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۸    
مرکز هماهنگی آشتی در سوریه از وجود دلایل قاطع درخصوص استفاده عناصر دو گروه تروریستی داعش و جبهه النصره از سلاح های ساخت کشورهای غربی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۸    
نماینده دائم چین در سازمان ملل که کشورش ریاست ماهانه شورای امنیت را بر عهده دارد، اعلام کرد: کشورهای عربی باید بحران خود را از طریق گفتگو حل کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۵    
سردبیر روزنامه السیاسه کویت تأکید کرد، در صورت مخالفت قطر با مطالبات کشورهایی که روابط خود را با دوحه قطع کرده اند، این کشور نیز قطر را تحریم خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۹    
وزیر دادگستری در دیدار با "لیو ژنیو" معاون وزیر دادگستری جمهوری خلق چین، با ابراز خرسندی از مواضع مشترک دو کشور در قبال مسائل منطقه ای و بین المللی بر لزوم توسعه سطح مناسبات در همه زمینه ها به ویژه ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۹    
در حال حاضر هوش مصنوعی از طریق آموزش های تحت نظارت یاد گرفته شده و توسعه می یابد اما نسل بعدی هوش مصنوعی همانند انسان دارای درک مستقیم خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۳    
دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه طی تماس تلفنی با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان پیرامون روند همکاریهای دو کشور در بحران سوریه و نشست آتی در آستانه قزاقستان ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۰    
مدیرکل سازمان خواربار وکشاورزی ملل متحد (فائو) درباره شیوع مجدد خطر گرسنگی درجهان هشدار داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۰    
یک دادگاه استیناف در کانادا با طرح اتهامات ادعایی سابق علیه ایران، حکمی صادر کرده که بر اساس آن دولت ایران مجبور به پرداخت جریمه 1.7 میلیارد دلاری خواهد بود.
  • ۱