جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 12 تیر 1396 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 31 فروردین 1396 العالم 31 اردیبهشت 1396 العالم 31 خرداد 1396 العالم 19 مرداد 1396 العالم 26 شهریور 1396 العالم 30 مهر 1396 العالم 30 آبان 1396 العالم 30 آذر 1396 العالم 30 دی 1396 العالم 30 بهمن 1396 العالم 29 اسفند 1396 العالم 1 تیر 1396 العالم 2 تیر 1396 العالم 3 تیر 1396 العالم 4 تیر 1396 العالم 5 تیر 1396 العالم 6 تیر 1396 العالم 7 تیر 1396 العالم 8 تیر 1396 العالم 9 تیر 1396 العالم 10 تیر 1396 العالم 11 تیر 1396 العالم 12 تیر 1396 العالم 13 تیر 1396 العالم 14 تیر 1396 العالم 15 تیر 1396 العالم 16 تیر 1396 العالم 17 تیر 1396 العالم 18 تیر 1396 العالم 21 تیر 1396 العالم 22 تیر 1396 العالم 23 تیر 1396 العالم 24 تیر 1396 العالم 25 تیر 1396 العالم 26 تیر 1396 العالم 27 تیر 1396 العالم 28 تیر 1396 العالم 29 تیر 1396 العالم 30 تیر 1396 العالم 31 تیر 1396 
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۶:۱۶    
وزرای خارجه چهار کشور عربی که دوحه را به اتهام حمایت از تررویسم و افراط گرایی تحریم اقتصادی و سیاسی کرده اند، امروز( چهارشنبه) در قاهره بر سر آینده روابط با قطر، دیدار می کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۰    
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش بادهای 120 روزه با سرعت حدود 70 تا 80 کیلومتر بر ساعت تا روز چهارشنبه در شمال سیستان و بلوچستان تداوم دارد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۱۵    
حسن روحانی، رئیس جمهور صبح دوشنبه دوازدهم تیرماه در همایش بین المللی "مقابله با گرد و غبار: چالش ها و راه حل های عملی" گفت: تثبیت دریاچه ارومیه از افتخارات دولت ماست.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۱۲    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران عصر امروز دوشنبه با کریستین ماسه دبیرکل وزارت امور خارجه فرانسه دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۱۲    
باغ کتاب تهران با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و محمدباقر قالیباف شهردار تهران امروز دوشنبه افتتاح شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۱۲    
در تاریخ 12 تیر 1367 پرواز مسافربری شماره 655 شرکت هواپیمایی ایران ایر از بندر عباس به مقصد دبی در حرکت بود که با شلیک موشک هدایت شونده از ناو وینسنس متعلق به نیروی دریایی آمریکا بر فراز خلیج فارس ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۰:۲۷    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: آماده امضای قرارداد تاریخی صلح با اسرائیلی ها بر اساس راه حل دو دولت هستیم.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۹    
نخستین قرارداد جدید نفتی در پساتحریم بین شرکت ملی نفت و کنسرسیوم بین المللی به رهبری شرکت نفتی توتال فرانسه برای توسعه فاز 11 پارس جنوبی روز دوشنبه با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت و پاتریک پویانه ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۹    
پاتریک پویانه مدیر عامل شرکت توتال فرانسه روز دوشنبه با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در محل نهاد ریاست جمهوری دیدار و گفت و گو کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۲۴    
نمایندگان بخش خصوصی در شورای گفت وگو با بیان این که معتقدند وزیر اقتصاد درک مناسبی از بخش خصوصی دارد، خواهان باقی ماندن وی در سمت وزارت اقتصاد در دولت دوازدهم شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۲۱    
آیین اختتامیه مسابقه بین المللی کاریکاتور و کارتون ترامپیسم با معرفی برگزیدگان این مسابقه در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۸:۱۸    
حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلیس عصر دوشنبه با انتشار پیامی در صفحه توییتری اش نوشت: 'اینکه توتال برای عقد قرارداد توسعه گاز با ایران ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۷:۵۴    
وزیرامورخارجه کشورمان در صفحه توییتر خود نوشت: سوم جولای 1988 کشتی جنگی آمریکا پرواز 655 ایران ایر را ساقط کرد و290 غیرنظامی را به قتل رساند. فرمانده کشتی بخاطر کشتار بی گناهان مدال گرفت ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۰:۴۲    
معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه با بیان اینکه ایران به تمامی تعهدات برجامی خود عمل کرده، به بدعهدی های آمریکا در اجرای این توافق اشاره کرد و گفت ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۰:۰۶    
ورزش در تلاش برای مبارزه با چاقی بی فایده است. این جمله شاید غافلگیرانه به نظر بیاید اما این موضوع چیزی است که تحقیقات مختلف و متنوع راجع به نقش ورزش به تنهایی در کاهش وزن نشان داده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۳:۵۷    
وزیر امور خارجه عربستان سعودی هدف تدابیر کشورش، امارات و بحرین ضد قطر را وادار ساختن این کشور به تغییر سیاست هایش دانست.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۳:۴۲    
رژیم صهیونیستی به جنایتکارانی که به سبب کشتار فلسطینی ها به زندان افتاده اند، حقوق هنگفت ماهانه پرداخت می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۳:۳۰    
منابع آمریکایی فاش کردند شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی و حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی نخست وزیر سابق، در حال حاضر رویارویی قطر با عربستان و شرکایش را مدیریت می کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۳:۱۲    
برخورد یک خودرو با شماری از عابران پیاده فرودگاه لوگلان بوستون در آمریکا، عده ای مجروح شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۵    
پایگاه اینترنتی المصدر نیوز امروز دوشنبه نوشت که ارتش سوریه حملات خود را در اطراف گذرگاه التنف در جنوب سوریه از سر گرفته است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۱    
حریم هوایی فرودگاه بن گوریون در فلسطین اشغالی، به دلایل امنیتی بسته شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۰۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ناو هواپیمابر جورج بوش در ساحل حیفا، بازدید کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۱:۴۵    
وزیر امور خارجه آمریکا گفت که موضوع سرنوشت بشار اسد رییس جمهور سوریه در دست مسکو است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۱:۰۹    
رئیس بانک مرکزی سوریه تاکید کرد طرح اسکناس های دوهزار لیره ای جدید سوریه که حامل تصویر بشار اسد است، هیچ پیام سیاسی ندارد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۰:۳۹    
محققان دانشگاه دوک با همکاری گروه طراحی خودرو فچ، حسگری ساختند که می تواند باد لاستیک خودروها را رصد کند. در تولید این حسگر از نانولوله کربنی استفاده شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۰:۰۳    
یک کارشناس سوری در امور راهبردی، با بیان این که عملیات "اسرائیل" در اراضی سوریه با هماهنگی آمریکا و برای حمایت از تروریسم صورت می گیرد ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۹:۳۶    
سخنگوی دولت آلمان امروز دوشنبه اعلام کرد که پادشاه عربستان در اجلاس سران کشورهای گروه 20 شرکت نخواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۹:۰۶    
ابو مهدی المهندس، معاون بسیج مردمی عراق، در گفتگوی اختصاصی با شبکۀ العالم، ضمن تشریح دستاوردها و برنامه های این نیروها، توطئه جدید آمریکا برای عراق را افشا کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۹:۰۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با اشاره به گفت و گوی تلفنی روز گذشته خود با ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی گفت در خاورمیانه، اتفاقات جالبی در حال وقوع است ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۸:۱۸    
شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گزارشی درباره دیدار دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور با ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۷:۵۴    
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۷:۵۲    
اجلاس بین المللی فائو در ایتالیا
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۹    
12 تیر 1367 - حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۳    
آلودگی هوا در همدان
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۷:۳۹    
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۷:۲۸    
اصفهان شهر دوچرخه ها
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۷:۲۲    
سیم های زائد برق در شهر
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۷:۱۹    
دیدار محمد جواد ظریف با عمار حکیم
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۷:۱۳    
وزیر خارجه قطر که به کویت سفر کرده است با امیر کویت دیدار و پاسخ مکتوب امیر قطر به خواسته های کشورهای عربی از دوحه را تقدیم وی کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۷:۰۷    
دانشمندان دریافته اند هکرها می توانند از امواج مغزی برای سرقت رمزهای عبور استفاده کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۱    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت قرارداد بین شرکت ملی نفت ایران با شرکت توتال قطعا حرکتی در مقابل سیاست های تحریمی آمریکا است و تحول در صنعت نفت را به دنبال دارد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۲    
نخستین قرارداد جدید نفتی در پساتحریم بین شرکت ملی نفت و و کنسرسیوم بین المللی به رهبری شرکت نفتی توتال فرانسه برای توسعه فاز 11 پارس جنوبی به ارزش 4.8 میلیارد دلار امضا شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۵:۵۵    
معاون وزیر خارجه سوریه با اشاره به پیروزی ارتش این کشور در برابر تروریسم اظهار داشت: رخدادهای سوریه، در واقع محقق شدن آمال و آرزوهای رژیم صهیونیستی در منطقه است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۵    
پایگاه اینترنتی ESPN، رده بندی جدید فیفا را پیش بینی کرد و ایران در رده نخست آسیا و 23 جهان قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۲    
به اعتقاد استیون هاوکینگ، خروج ترامپ از معاهده پاریس سبب می شود زمین در نهایت سرنوشتی مشابه ونوس داشته باشد. به همین دلیل بهترین شانس انسان برای ادامه حیات، زندگی در سیاره های دیگر است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۵:۱۶    
وزارت دفاع چین، در تهدیدی شدیداللحن، از حضور ناو جنگی آمریکا در آب های چین جنوبی انتقاد کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۷    
متخصص سابق سازمان ارتباطات دولتی انگلیس (GCHQ) مدعی شد که حزب جمهوری خواه آمریکا او را استخدام کرده بود تا به بررسی ایمیل های هک شده از سرور شخصی هیلاری کلینتون توسط روسیه، کمک کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۷    
رئیس مجلس اعلای عراق امروز(دوشنبه) با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۱    
پلیس آلمان اعلام کرد در حادثه آتش سوزی اتوبوسی در اتوبانی در ایالت "باواریا" 17 نفر مفقود شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۵۵    
وزیر خارجه آمریکا در تماس تلفنی با همتای بحرینی خود مسائل منطقه از جمله بحران قطر را بررسی کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۵۲    
یک منبع قضایی از دستگیری مردی که تهدید به قتل امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه کرده بود خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۳۱    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضاییه و رؤسای کل دادگستری های سراسر کشور ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۳    
یکی از اعضای سابق پارلمان رژِیم صهیونیستی از روابط و دیدارهای پنهانی مقامات اسرائیل و سعودی پرده برداشت و گفت که آنان دیدارهای بسیاری با هم داشته اند
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۳    
یک روزنامۀ آمریکایی از هجمۀ بی سابقۀ ولیعهد عربستان ضد مخالفان و مفتیان ولیعهد برکنار شدۀ این کشور پرده برداشت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۰۴    
نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود از تغییرات احتمالی کابینه دولت دوازدهم سخن گفت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۰۴    
رئیس سابق پارلمان اروپا با اشاره به نقش رئیس جمهوری آمریکا در مناقشه عربستان سعودی و قطر، سیاست تسلیحاتی واشنگتن را مورد انتقاد قرار داد و خواستار عدم پیروی آلمان از این سیاست شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۵۸    
دیوید پترائوس رئیس پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) گفت: قطر به درخواست واشنگتن، میزبان هیئتهایی از طالبان یا حماس بوده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۱۹    
وزیر مشاور وزارت امورخارجۀ امارات، شیوۀ برخورد کشورهای مهلت دهنده به قطر، پس از پایان مهلت تعیین شده را اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۱۳    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی در حاشیه اجلاس 20 کشور صنعتی دیدار می کند و موضوع اصلی نیز بروز تنش عربی بین کشورهای عربی خلیج فارس پیرامون ضدیت با قطر اعلام شده ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۴    
رئیس و مسئولان دستگاه قضائی، صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۸    
بحران قطر و عربستان، خبری مهم و راهبردی را به حاشیه برد. اعزام نیرو از ترکیه به خاک قطر و استقرار در پایگاهی که قرارداد آن در سال 2014 میان آنکارا و دوحه امضا شده است ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۶    
وزیر امورخارجه قطر برای ارائه پاسخ کشورش به مطالبات کشورهای تحریم کننده، وارد کویت شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۳۱    
وزیر دفاع قطر اعلام کرد قطری ها برای دفاع از کشورشان آماده اند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۳۱    
فرماندهی عملیات دجله از آغاز عملیات نظامی برای تعقیب عناصر باقیمانده گروه تروریستی داعش در منطقه "نفت خانه" خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۸    
معارض سرشناس عربستانی و استاد دانشگاه لندن تأکید کرد، رؤیای رژیم صهیونیستی برای رسیدن به مکه مکرمه به دست ولیعهد جدید این کشور محقق می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۲    
رای الیوم نوشت انفجار دیروز دمشق نشان داد کشورهای درگیر بحران خلیج فارس در هر چیزی که با یکدیگر اختلاف داشته باشند در حمایت از تروریستهای سوریه با یکدیگر اتفاق نظر دارند و ظاهرا از این حمایت ها دست ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۷    
طراحِ سکۀ داعش، به دست عناصر مسلح ناشناس، در غرب استان نینوا کشته شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۵    
دختر قرضاوی و همسرش که از رهبران حزب الوسط است، در مصر بازداشت شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۶    
تنش آب شرب در 300 شهر کشور/تهران- ایرنا- کاهش بارندگی ها و افزایش برداشت از منابع آبی در سال های اخیر ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۴    
نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد از لفاظی های خصمانه مقام های دولت فعلی آمریکا در قبال ایران استقبال کرد و خواستار براندازی نظام ایران قبل از تولد چهل سالگی انقلاب اسلامی شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۴    
همزمان با پایان یافتن مهلت تعیین شده برای قطر و تمدید 2 روزه آن، برخی منابع دیپلماتیک و اقتصادی از احتمال موج جدید تحریم های عربستان و امارات علیه دوحه خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۱    
معاون عملیات نداجا از حضور جنگنده های اف-4 نیروی هوایی ارتش در رزمایش نداجا در دریای خزر در شمال کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۵    
سخنگوی رسمی وزارت خارجه مصر، از نشست آتی کشورهای تحریم کننده قطر در قاهره خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۴۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از همه می خواهیم تا برای حل مشکلات خوزستان پیشنهاد دهند تا بدانیم برای این مشکلات چه باید کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۴۳    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ایران توانایی معرفی الگویی موفق در حفاظت از محیط زیست و مقابله با گرد و غبار را مانند نهالکاری، و احیای دریاچه که نمونه موفق آن دریاچه ارومیه است ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۴۳    
سخنگوی وزارت خارجه در خصوص اجلاس منافقین در پاریس گفت: آن یک نقطه تاریک در روابط ما با فرانسه بوده و است و مساله جدیدی نیست.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۳۴    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای خود درباره ایران گفت: هر گونه توافقی برای پایان دادن به جنگ سوریه که متضمن اخراج و طرد ایران، حزب الله و اسد از این کشور نباشد، برای تل آویو قابل قبول نیست.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۱    
حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به کشورهای منطقه توصیه کرد که برای حل معضل زیست محیطی و زندگی مسالمت آمیز در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه به کمک یکدیگر شتافته و سیاست برد برد را پیشه کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۵۸    
شمارش معکوس برای امضای نخستین قرارداد جدید نفتی در دولت یازدهم بین شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیوم بین المللی به رهبری شرکت نفتی توتال فرانسه با هدف توسعه فاز 11 پارس جنوبی آغاز شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۵۲    
وزارت خارجه سوریه در واکنش به حملات تروریستی اخیر دمشق، به سازمان ملل و شورای امنیت این سازمان نامه نگاری کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۷    
یک فیلمساز ساکن سرزمین های اشغالی فیلمی تهیه کرده که در آن نشان می دهد، رژیم صهیونیستی از غزه به عنوان آزمایشگاه نظامی و تسلیحاتی استفاده می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۷    
امروز قرار است اولین قرارداد توسعه طرح های بزرگ نفت و گاز پس از رفع تحریم های هسته ای با کنسرسیومی به رهبری شرکت توتال فرانسه امضا شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۷    
روز یکشنبه، قیمت دلار اولین کاهش پس از 6 افزایش متوالی را به ثبت رساند و به محدوده 3 هزار و 770 تومان بازگشت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۱    
شاید صبح آن روز زمستانی که قاضی پور و چند تن دیگر از نمایندگان مجلس به دفتر ولی الله سیف در ساختمان شیشه ای بانک مرکزی رفتند تا در مورد موضوع موسسات مالی و اعتباری مشکل دار به خصوص کاسپین هشدار دهند ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۲۵    
معاون وزیر امورخارجۀ روسیه تاکید کرد که مسکو و واشنگتن در تعامل با برخی مسائل بین المللی نظیر مبارزه با تروریسم، دیدگاه هایی متفاوت دارند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۱۶    
پرواز با هواپیما در ایران سال هاست که جزء حادثه خیزترین مسافرت ها محسوب می شود. طبق آمار شبکه ایمنی هوانوردی ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۸:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا با سران عربستان، امارات، قطر و ژاپن درباره مسائل مختلف تلفنی گفتگو کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۸:۳۶    
ائتلاف آمریکا تصمیم دارد برای مخالفان مسلح سوری در منطقه الشدادی پایگاه ایجاد کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۸:۲۴    
رئیس جمهور آمریکا توییتی ویدئویی منتشر کرد که در آن با سی ان ان کشتی می گیرد و این شبکه را شکست می دهد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۸:۲۴    
سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، در گذشت زنده یاد عطاالله بهمنش را تسلیت گفت.
  • ۱