یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۹May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 23 تیر 1396 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 31 فروردین 1396 العالم 31 اردیبهشت 1396 العالم 31 خرداد 1396 العالم 19 مرداد 1396 العالم 26 شهریور 1396 العالم 30 مهر 1396 العالم 30 آبان 1396 العالم 30 آذر 1396 العالم 30 دی 1396 العالم 30 بهمن 1396 العالم 29 اسفند 1396 العالم 1 تیر 1396 العالم 2 تیر 1396 العالم 3 تیر 1396 العالم 4 تیر 1396 العالم 5 تیر 1396 العالم 6 تیر 1396 العالم 7 تیر 1396 العالم 8 تیر 1396 العالم 9 تیر 1396 العالم 10 تیر 1396 العالم 11 تیر 1396 العالم 12 تیر 1396 العالم 13 تیر 1396 العالم 14 تیر 1396 العالم 15 تیر 1396 العالم 16 تیر 1396 العالم 17 تیر 1396 العالم 18 تیر 1396 العالم 21 تیر 1396 العالم 22 تیر 1396 العالم 23 تیر 1396 العالم 24 تیر 1396 العالم 25 تیر 1396 العالم 26 تیر 1396 العالم 27 تیر 1396 العالم 28 تیر 1396 العالم 29 تیر 1396 العالم 30 تیر 1396 العالم 31 تیر 1396 
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۱    
نسخه جدید واتس اپ به صورت رسمی برای اندروید و آی او اس معرفی شد. در ادامه ضمن آشنایی با قابلیت های جدید این پیام رسان، می توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۱:۲۵    
قاتل آتنا اصلانی از راز جسد سوخته زن 30 ساله پرده برداشت و پلیس خاکبرداری در پی اعتراف قاتل آتنا (قاتل سریالی) صورت گرفت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۷    
همزمان با سالگرد کودتای نافرجام سال گذشته در ترکیه، مقام های آن کشور بیش از هفت هزار پلیس، نظامی و کارمند را از کار خود برکنار کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۷    
منابع قطری روز جمعه اعلام کردند که امیر این کشور با ارسال پیامی درگذشت برادر پادشاه عربستان را به وی تسلیت گفته است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۷    
حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن عصر جمعه با انتشار یادداشتی به مناسبت دومین سالگرد حصول توافق برجام تاکید کرد که حفظ برجام در گرو تعهد تمامی اعضا برای تحقق کامل مفاد آن است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۷    
رئیس هیات مذاکره کننده سوریه در هفتمین دور مذاکرات ژنو گفت: در جلسه با دی میستورا وی را در جریان اهداف توسعه طلبانه ترکیه در شمال غرب سوریه قرار دادیم.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۷    
هایبرنیت شدن ناگهانی سرفیس پرو مشکلی است که مدت ها دامن گیر برخی کاربران این دستگاه شده است. حال مایکروسافت در تلاش است تا این مشکل را برطرف کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۷    
از مجموعه چهار سایت کسب و کار نوین مالی (فین تک) که هفته گذشته از دسترس خارج شدند پس از مذاکره و هماهنگی با مراجع قضایی و ارائه مدارک مورد درخواست سه کسب و کار رفع فیلتر شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۷    
شبکه ی جهانی اینترنت، روند خرید و فروش محصولات مختلف را تغییر داده است. در این مطلب، به توضیح گام به گام بهترین روش استفاده از فضای مجازی با هدف فروش خودرو می پردازیم.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۲:۵۶    
رسانه های ترکیه، ویدئویی را از شب خونین کودتای ناکام ترکیه در 15 ژوئیه سال گذشته منتشر کردند که در آن نظامیان ترک، به طور مستقیم به سوی مردم گلوله شلیک می کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۲:۴۴    
دولت اردن از رژیم صهیونیستی خواست فوراً درهای مسجد الاقصی را به روی نمازگزاران فلسطینی بگشاید و از هرگونه اقدامی که به تغییر موقعیت تاریخی قدس شریف و مسجد الاقصی منجرشود، دوری کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۲:۳۸    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، در مکالمه تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله به افسران اسرائیلی درقدس اشغالی را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۲:۲۹    
وزیر دفاع آمریکا روز جمعه گفت که واشنگتن شواهدی در تأیید کشته شدن ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش در اختیار ندارد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۲:۲۰    
انتشار ویدئوی کتک خوردن یک زن آفریقایی در ایالت جورجیا به دست پلیس ، بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۲:۰۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، روز جمعه در بیانیه ای به مناسبت دومین سالگرد امضای توافق هسته ای تاکید کرد: برجام دستاوردی تاریخی برای امنیت منطقه و جهان و موفقیتی برای دیپلماسی چندجانبه است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۱:۵۶    
سازمان بهداشت جهانی درباره احتمال سرایت بیماری فراگیر وبا در یمن به حجاج اعزامی به عربستان برای ادای مراسم حج تمتع در اوایل سپتامبر آینده هشدارداد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۱:۳۸    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: براساس تصمیم هیات رییسه مجلس مراسم تحلیف حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری از ساعت 17 الی 20 روز شنبه 14 مردادماه در خانه ملت برگزار می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۱:۲۹    
مبارزان فلسطینی برای نخستین بار با وجود تدابیر بسیار شدید امنیتی در داخل و خارج مسجد الاقصی توانستند به سد امنیتی نظامیان صهیونیست مستقر در داخل و اطراف مسجد الاقصی نفوذ کنند و عملیات ضد صهیونیستی ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری فرانسه در خبری فوری از رام الله اعلام کرد پلیس رژیم صهیونیستی مفتی بیت المقدس را آزاد کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۰:۳۵    
پس از چند روز از اعلام پیروزی نیروهای عراقی بر گروهگ تروریستی "داعش" در موصل، به تازگی آماری جنجالی از 9 ماه نبرد مداوم از سوی عناصر داعش منتشر شده که تحلیلگران آن را تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر شکست ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۰:۱۴    
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور نسبت به برخی گمانه زنی ها درباره ترکیب کابینه دوازدهم واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۰:۰۸    
با حضور شهردار تبریز، خط هوایی تبریز به مقصد هامبورگ آلمان، به عنوان یکی از محورهای اصلی تفاهم نامه مدیریت دو شهر، آغاز به کار کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۹:۵۶    
مدیرکل حج و زیارت استان تهران با بیان اینکه امسال 11 هزار و 265 نفر از زائران استان تهران عازم سرزمین وحی می شوند ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۹:۴۷    
منابع محلی امروز( جمعه ) از کشته و زخمی شدن 6 گردشگر خارجی در تفرجگاه ساحلی در شهر غردقه در مصر بوسیله سلاح سرد خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۴۱    
نشان فاطمی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) ظهر امروز در حاشیه نماز جمعه قم به آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری اهدا شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۵    
"ولادیمیر شامانوف" رئیس کمیته دفاعی مجلس نمایندگان روسیه "دوما" اعلام کرد مسکو درصدد است پایگاه دریایی اش در بندر طرطوس سوریه را از نظر فنی است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۹:۳۵    
وزیر خارجه کشورمان طی تماس های جداگانه با وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و قزاقستان،کنبا و قرقیزستان گفتگو کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۹:۲۳    
ویدئوی منتشر شده درباره تبدیل تخم مرغ های داخل یک مغازه به جوجه در کشور بحرین با استقبال گسترده کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۹:۱۱    
به دنبال از سرگیری درگیری داخلی میان مزدوران عربستان سعودی در خیابان جمال در مرکز شهر تعز، شماری از آنها کشته و زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۸:۵۳    
نظامیان رژیم اشغالگر قدس به منظور جلوگیری از اعتراض فلسطینیان به شهادت سه جوان فلسطینی در قدس، عصر امروز به صورت گسترده ای در مناطق مختلف شهر ام الفحم مستقر شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۸:۴۳    
وزیر بهداشت روند بهبودی کیمیا علیزاده را رضایت بخش عنون کرد و ابراز امیدواری کرد که وی به زودی از بیمارستان ترخیص شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۸    
پلیس رژیم صهیونیستی از ورود شهروندان فلسطینی به منطقه "البلده القدیمه " و برگزاری نماز در مسجد الاقصی جلوگیری کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۸:۲۰    
به دنبال تیراندازی نظامیان صهیونیست در صحن های مسجد الاقصی و شهادت سه فلسطینی جنبش فتح از فلسطینیان خواست به سمت مسجد الاقصی حرکت کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۸:۱۴    
فرانکلین دا سیلوا زامبولی بادیلها، 21 ساله از شهر کومبو لارگو در جنوب برزیل، پس از مواجه با سکته مغزی در دوران بارداری اش در اکتبر سال گذشته، فوت کرد ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۴۱    
معاون اول رئیس جمهوری در واکنش به قتل آتنا اصلانی نوشت: بدون تردید رسیدگی فوری به این جنایت هولناک و مجازات قاطع جنایتکار این فاجعه توسط قوه قضاییه موجب کاهش آلام مردم صبور ایران به ویژه خانواده آتنا ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۲۳    
مفتی سوریه امروز جمعه گفت که ایران به این علت برای کمک به ما وارد عمل شد که می خواست حق را یاری کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۲۳    
پلیس رژیم صهیونیستی امروز(جمعه) شیخ محمد حسین مفتی قدس را بازداشت کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۲۳    
پلیس پایتخت اعلام کرد: هیچ انفجاری در خیابان دامپزشکی پایتخت رخ نداده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۲۰    
"خالد بن فیصل بن ترکی آل سعود" سفیر عربستان سعودی در اردن به شدت قطر را مورد حمله قرارداد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۲۰    
خبرنگار العالم در عراق از عملیات نیروهای عراقی برای بازپس گیری منطقه ای در شهر القیاره در نزدیکی موصل خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۴    
تیم الف زیر 21 سال ساحلی ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان جهان برابر ایتالیا به پیروزی رسید.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۱    
سفیر ایران در لاهه درباره سوء استفاده سیاسی برخی کشورها از سازمان منع سلاحهای شیمیائی هشدار داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۱    
پیکر پاک شهید سیدمهدی جودی ثانی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) روز جمعه در مشهد تشییع و به خاک سپرده شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۶    
یگان های گارد ساحلی ناوگان دریایی روسیه در دریای سیاه تمرین جنگ الکترونیک را همراه با شلیک موشک از سامانه های "باستیون" و "بال" اجرا کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۳    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که شعارها و تهدیدات اسرائیل اهمیت چندانی برای حزب الله ندارد و این مسئله صرفا برای بالا بردن روحیه اسرائیلی ها و تأثیر گذاشتن بر مردم حامی مقاومت است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۰    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با ستایش از عملیات شهادت طلبانه امروز سه جوان فلسطینی در محوطه مسجد الاقصی تاکید کرد: مسجد الاقصی خطر قرمز ما به شمار می رود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۴۷    
یک منبع امنیتی عراقی امروز جمعه از آغاز عملیاتی گسترده در حومه شهر سامرا در این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۴۷    
وزارت خارجه کره شمالی هشدار داده که در صورت تصویب تحریم های تازه توسط شورای امنیت سازمان ملل، پیونگ یانگ با اقدامات مقتضی به این کار پاسخ خواهد داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۳:۴۴    
داستان غم انگیز آتنای عزیز، ثابت کرد در کنار برخوردهای قاطع قضایی، نیازمند توجه به سلامت روان در جامعه و ترویج آموزش های لازم از طریق والدین، نظام آموزشی و رسانه ها هستیم
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۶    
حزب جدیدی با نام 'PAI' (حزب ضداسلامی سازی) در شهر میلان در شمال ایتالیا با هدف جلوگیری از گسترش اسلام در این کشور تشکیل شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۰    
روسیه انجام دیدار و مذاکره بین سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه این کشور و توماس شنون دستیار وزیر امور خارجه آمریکا را به حل مشکل توقیف هفت ماهه دو ملک دیپلماتیک خود در واشنگتن و نیویورک مشروط کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۷    
مرکز اطلاعات و پشتیبانی مصوبات هیات وزیران مصر از اقدامات و تدابیر پیش دستانه علیه قطر خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۱    
علی محیی الدین قره داغی دبیرکل جمعیت موسوم به "اتحادیه جهانی علمای مسلمان" در قطر که ریاست آن را یوسف قرضاوی مفتی قطری مصری تبار برعهده دارد، گفت: محاصره قطر "بین مرد و همسرش جدایی می اندازد".
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۹    
وزیر خارجه انگلیس در یادداشتی به مناسبت فرا رسیدن سالگرد توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 تصریح کرده است که این توافق بیشتر از جامعه جهانی، آزادی عمل ایران را محدود کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۷    
پلیس لندن روز جمعه اعلام کرد که یک فرد مظنون را در ارتباط با 5 حمله با اسید که شامگاه گذشته در فاصله 90 دقیقه در لندن رخ داد، دستگیر کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۲:۲۹    
بارش برف تابستانی در ارتفاعات کلاردشت سبب سفیدپوش شدن این منطقه بکر کوهستانی گردشگری شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۲:۲۶    
یکی از جوانان فلسطینی قبل از عملیات شهادت طلبانه در داخل مسجد الاقصی، عکسی را از خودش منتشر کرده بود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۲:۲۰    
فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در خصوص آخرین جزئیات حادثه تیراندازی شب گذشته گفت: پلیس پس از تماس مردمی با پلیس 110 در خصوص وقوع تیراندازی در محل حاضر شده که با حضور پلیس متهمان متواری شده و اقدامات ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۲:۱۷    
"سامی ابوزهری" از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین"حماس" عملیات شهادت طلبانه مسجد الاقصی را واکنش طبیعی به تروریسم اسرائیلی توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۵    
وزیر اقتصاد ترکیه اعلام کرد که آنکارا از دولت آمریکا به خاطر وضع تعرفه های ضد دامپینگ در مورد فولاد به سازمان تجارت جهانی شکایت کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۱:۵۶    
دو مقام آمریکایی اعلام کردند که این کشور قصد دارد تحریم های جدیدی علیه بانک های کوچک و دیگر نهادهای تجاری چینی که در هفته گذشته با کره شمالی داد و ستد کرده و رابطه داشته اند، اعمال کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۱:۴۷    
استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه روز جمعه گفت: امکان گفت وگوی مستقیم میان دولت سوریه و معارضان سوری در آینده نزدیک وجود دارد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۸    
ارگان حزب حاکم چین در گزارشی از همکاری مشترک باستان شناسان ایران و چین و کاوش های ارزشمند آنها از جمله کشف بقایای نوعی از دایناسورهای 2 پا در جریان این همکاری در کشورمان خبر داده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۲    
یکی از عناصر سوری گروه تروریستی داعش پدرش را در ریف غربی استان درعا اعدام کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۱:۱۷    
تیپ "بازهای صحرا" که در حال حاضر یکی از قدرتمندترین واحدهای رزمی ارتش سوریه به شمار می آید، به نسل جدیدی از خودروهای زرهی به نام "ویسترول" مجهزشد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۱:۰۸    
هویت جوانان شهادت طلب که امروز علیه نظامیان صهیونیست در داخل مسجد الاقصی دست به عملیات شهادت طلبانه زدند، مشخص شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۹    
خبرنگار شبکه العالم در قدس اشغالی، با ارسال ویدیویی از عملیات شهادت طلبانه در مسجد الاقصی، تأکید کرد در این عملیات 3 جوان فلسطینی شهید شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۰:۱۷    
رئیس جمهور آمریکا با بیان این که دلم می خواهد پوتین را به کاخ سفید دعوت کنم، این اتفاق را در آینده نزدیک بعید دانست.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۲    
وزیرخارجه آمریکا با تاکید بر اینکه حل بحران قطر نیاز به زمان دارد ادعا کرد که مذاکرات دیپلماتیک در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس تا حدی طرف های بحران را به گفت وگوی مستقیم نزدیک کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۳    
در جدیدترین رده بندی اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، سعید عبدولی و رامین طاهری در رده چهارم برترین فرنگی کاران جهان جای گرفتند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۸    
اپراتورهای تلفن همراه با ارائه سیم کارت های دائمی و اعتباری، هزینه های متفاوتی را برای برقراری هر دقیقه مکالمه دریافت می کنند که از 299 ریال تا 937 ریال را شامل می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۹    
ژاپن به طور رسمی در خصوص یک حادثه دریایی که میان این کشور و کره شمالی رخ داده به پیونگ یانگ اعتراض کرد و خواستار توضیحاتی در این باره شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۳    
خبرنگار العالم در یمن از حمله توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی به مواضع مزدوران سعودی در شمال غرب العمری در شهر ذیاب در استان تعز خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۹:۰۵    
یک رسانه کرد زبان مدعی شد که روسیه از نیروهای کرد ی.پ.گ خواسته شهرهای شمالی استان حلب را ترک کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۸:۵۹    
روسای کلیساهای مصر از مسیحیان قبطی این کشور درخواست کرده اند به علت وجود تهدیدات امنیتی، مراسم و برنامه های خود را که قرار بوده است ماه ژوئیه بیرون کلیساها برگزار شود لغو کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۸:۵۶    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید که ایران باید به الزامات برجام پایبند بماند و واشنگتن هم حداقل تا زمانی که بررسی مجدد مفاد این توافق کامل نشده، به برجام پایبند خواهد ماند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۸:۵۳    
برادر بزرگتر سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی در سن 86 سالگی درگذشت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۷:۴۱    
رئیس شورای هماهنگی بانکهای دولتی در خصوص زمزمه های کاهش نرخ سود به 12 درصد، گفت: نرخ بهره بانکی به طور قطع به کمتر از 15 درصد کاهش خواهد یافت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۸:۴۱    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که همه کشورها باید اطلاعات کاملی درباره اتباعی که درخواست ویزای آمریکا دارند، بدهند؛ در غیر این صورت با تحریم روبه رو خواهند شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۸:۱۷    
نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف بین المللی مدعی شد، پیوستن عناصر خارجی به گروه تروریستی داعش در سوریه متوقف شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۶:۱۴    
رئیس جمهوری فرانسه با حضور در وزارت دفاع ضمن اعلام خبر افزایش بودجه ارتش از سال 2019، از ادامه حضور این کشور در عراق گفت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۸:۰۳    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که برجام یک توافق جهانی و گواه این حقیقت است که پیروان سیاست های فشار در نهایت به این نتیجه رسیده اند که چنین سیاست هایی کارگر نیست ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۷:۵۰    
وزیر مشاور در امور خارجی امارات متحده عربی گفت که قطع رابطه با قطر طولانی و دراز مدت خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۶:۲۶    
ارتش عراق شمار زیادی از تروریست های داعش را که در تونل های بخش قدیم موصل پنهان شده بودند، دستگیر کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۵:۵۹    
نویسنده و تحلیلگر سیاسی سوری گفت: مخالفان سوریه در ناگوارترین وضعیت از زمان ظهورشان به سر می برند و کاملا با دغدغه ها، آمال و رنج های ملت سوریه بیگانه شده اند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۵:۵۳    
شبکه قطری الجزیره در بیانیه ای تاکید کرد که با هرگونه "دیکته" از خارج درخصوص ساختار و یا فعالیت شبکه مخالفت می کند و به رویکرد خبری خود پایبند است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۵:۴۷    
مقامات دبی از آغاز به کار آمبولانس هایی با خدمه زن در این امیرنشین خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۶:۲۰    
افراد مسلح با حمله به بانک الاهلی شهر عدن مقدار زیادی از پول های موجود در آن را سرقت کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۵:۴۱    
سازمان هواپیمایی کشوری آمریکا مشغول تحقیق پیرامون حادثه ای است که در صورت وقوع، می توانست "بزرگترین فاجعه هواپیمایی تاریخ" را رقم بزند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۲:۴۵    
یک گزارش دولتی در انگلیس نشان داد که برخی اشخاص مقیم بریتانیا سالانه صدها هزار دلار به صورت کمک های مالی داوطلبانه به افراط گرایان پرداخت می کنند!
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۲:۱۵    
وزیر خارجه و دو تن از معاونانش شامگاه پنجشنبه به وقت تهران وارد نیویورک شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۱:۳۹    
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی تاکید دارد که بنیامین نتانیاهو فاسد است و باید به علت تضاد منافع احتمالی در ارتباط با خرید زیردریایی های آلمانی از سمت خود استعفا کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۱:۱۸    
در پی ادعای رئیس جمهور آمریکا مبنی بر "سرسختی" خود در دیدار با ولادیمیر پوتین، سخنگوی کرملین اظهار داشت که ریاست جمهوری روسیه هیچ نشانه ای مبنی بر تغییر در موضع ترامپ مشاهده نکرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۱:۰۹    
موشک فوق العاده قوی 100 تنی روسی موسوم به "شیطان 2" می تواند با حمل ده کلاهک هسته ای، در مدت 12 دقیقه به خاک آمریکا برسد
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۰:۲۴    
رئیس مخالفان سوری در جناح موسوم به "هیأت مسکو" در گفتگو با العالم، از نشست مشترک این هیأت با دیگر گروه های مخالف سوری خبر داد.