سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 27 بهمن 1396 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 31 فروردین 1396 العالم 31 اردیبهشت 1396 العالم 31 خرداد 1396 العالم 31 تیر 1396 العالم 19 مرداد 1396 العالم 26 شهریور 1396 العالم 30 مهر 1396 العالم 30 آبان 1396 العالم 30 آذر 1396 العالم 30 دی 1396 العالم 29 اسفند 1396 العالم 1 بهمن 1396 العالم 2 بهمن 1396 العالم 3 بهمن 1396 العالم 4 بهمن 1396 العالم 5 بهمن 1396 العالم 6 بهمن 1396 العالم 7 بهمن 1396 العالم 8 بهمن 1396 العالم 9 بهمن 1396 العالم 10 بهمن 1396 العالم 11 بهمن 1396 العالم 12 بهمن 1396 العالم 13 بهمن 1396 العالم 14 بهمن 1396 العالم 15 بهمن 1396 العالم 16 بهمن 1396 العالم 17 بهمن 1396 العالم 18 بهمن 1396 العالم 19 بهمن 1396 العالم 20 بهمن 1396 العالم 21 بهمن 1396 العالم 22 بهمن 1396 العالم 23 بهمن 1396 العالم 24 بهمن 1396 العالم 25 بهمن 1396 العالم 26 بهمن 1396 العالم 27 بهمن 1396 العالم 28 بهمن 1396 العالم 29 بهمن 1396 العالم 30 بهمن 1396 
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۰۶:۳۷    
جمعه شب، نقص فنی در چرخ هواپیمای فوکر-100 قشم ایر و فرود اضطراری در مشهد باعث بسته شدن باند فرودگاه هاشمی نژاد شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۰۰:۴۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، اتهامات امریکا مبنی بر دخالت اتباع روسیه در انتخابات این کشور را بی پایه دانست.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۲۳:۰۴    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای در باره بارش شدید برف و باران در کشور و احتمال اختلال در نشست و برخاست هواپیماها درفرودگاه های استان خوزستان هشدار داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۲۳:۰۱    
مرکل گفت با ترزا می درباره توافق هسته ای ایران گفتگو کردیم؛ توافقی که محصول اجماع و توافق کشورهای اروپایی از جمله آلمان و انگلیس بود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۲۲:۳۸    
یک هفته پس از حمله مسلحانه یک دانش آموز سابق به مدرسه ای در فلوریدا و کشتار دانش آموزان، رسانه های آمریکایی ساعاتی پیش اخباری مبنی تعطیلی دانشگاه سیاتل واشنگتن بر اثر وقوع تیراندازی منتشر کردند که ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۲۲:۲۴    
مرگ کارتن خواب ها در هفته ای اخیر به دلیل سرمای اروپا و جنجال های ایجاد شده شهرداری پاریس و لندن را به تکاپو واداشته تا تدابیر ویژه ای برای کمک به آنها درنظر بگیرند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۲۲:۱۲    
فیلمی که فعالان فضای مجازی منتشر کرده اند نشان می دهد یک سرکرده گروه تروریستی القاعده یک شیخ یمنی را در مقابل خانواده اش اعدام کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۳    
با تلاش مؤثر و رایزنی های مداوم تیم دیپلماسی فدراسیون کشتی ایران خطر تعلیق کشتی ایران موقتاً رفع شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۲۱:۴۸    
مشاور بین الملل مقام معظم رهبری با بیان این که جمهوری اسلامی ایران تحرکات آمریکا در منطقه را زیر نظر دارد، گفت مهمترین مشکل منطقه خاورمیانه آمریکا است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۲۱:۳۸    
ریزان حدو مشاور رسانه ای یگان های حمایت کُردی در سوریه اعلام کرد هدف این حفظ وحدت سوریه است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۲۱:۲۹    
نخست وزیر انگلیس در ادامه تبعیت کشورهای اروپایی از مواضع دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، علیه ایران گفت که کشورش همانند واشنگتن از فعالیت های منطقه ای ایران نگران است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۲۱:۲۹    
خبرنگار العالم به نقل از برخی منابع از ورود ارتش سوریه به منطقه عفرین خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۳    
امیر قطر در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ، درباره تداوم شرایطی که تروریست های داعش را به وجود آورد، هشدار داد و خواستار پایان دادن به تنش های منطقه ای شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۲۰:۲۱    
یک فروند هواپیمای مسافربری در فرودگاه مشهد دچار سانحه شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۲    
رئیس جمهور در فرودگاه دهلی نو و در گفت وگویی با خبرنگاران گفت که گسترش و تعمیق روابط ایران و هند به عنوان دو کشور مهم آسیا می تواند نه تنها به نفع دو ملت بلکه به نفع ثبات و امنیت منطقه باشد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۹    
جزئیات مربوط به حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به تیم تصویر برداری شبکه العالم کرانه باختری رود اردن را در این خبر مشاهده کنید
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۸    
وزیر امور خارجه ایران روز جمعه در حساب کاربری اش در توئیتر نوشت که مردم حضوری عظیم و پرشور برای شنیدن سخنرانی رئیس جمهور ایران در نماز جمعه مسجد مکه حیدرآباد داشتند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۹:۳۹    
همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س )، پیکرهای مطهر 9 رزمنده شجاع ، دلیر مرد و گمنام دفاع مقدس روز جمعه بر دوش مردم انقلابی، ولایتمدار و شهید پرور استان البرز در کرج تشییع شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۹:۳۳    
یک بانوی اهل جمهوری آذربایجان پس از 63 سال دوری از دو خواهر خود بلاخره با یافتن آنها در مشگین شهر روز پنجشنبه موفق به دیدار و وصال با خواهرانش شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۹:۱۰    
ائتلاف الوطنیه عراق به رهبری ایاد علاوی با انتقاد از دولت عراق، اعلام کرد که دولت نتوانسته چنان که باید از کنفرانس کویت، بهره ببرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۹:۰۰    
وزرای دفاع آلمان و فرانسه به عنوان سخنرانان افتتاحیه کنفرانس امنیتی مونیخ، به صورت رسمی این نشست سه روزه را افتتاح کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۸:۵۵    
شمخانی گفت: دولت آمریکا که از تامین امنیت شهروندانش عاجز بوده و نمی تواند حداقل مطالبات مردم برای زندگی امن را فراهم کند ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۶    
شرکت ملی نفت ایران پس از امضای قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی با توتال، تا پیش از پایان امسال قراردادهای توسعه میادین آبان و پایدار غرب را به شرکت زاروبژنفت روسیه و نفت پارس جنوبی را به مرسک اویل ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۸:۳۴    
حکم قصاص متهم ردیف اول پرونده قتل بنیتا در ملأعام به اجرا در می آید.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۸:۲۵    
ستاد حقوق بشر در بیانیه ای در پاسخ به فضاسازی های وسیع و خصمانه در خصوص خودکشی سیدامامی علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۸:۱۳    
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسمی به مناسبت گرامیداشت سران شهید حزب الله سخنان مهمی در خصوص رژیم صهیونیستی، مسائل منطقه و مسائل داخلی لبنان ایراد کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۶    
پیکر سه تن از شهدای نفتکش سانچی در تهران تشییع شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۴    
وزیر خارجه روسیه روز جمعه از راهبرد آمریکا در سوریه پرده برداری کرد و گفت واشنگتن قصد دارد تا ابد در این کشور جنگ زده خاورمیانه بماند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۱    
انتشار کلیپ ویدئویی مربوط به اقدام نظامیان ترکیه به اعدام دو جنگجوی زن کرد در عفرین با تیراندازی مستقیم به سر آنان خشم افکار عمومی را برانگیخته است
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۶    
سازمان غذا و داروی آمریکا اولین آزمایش تشخیصی به منظور تشخیص ضربه مغزی را تایید کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۷    
یک زن چینی که نمی خواست از کیفش جدا شود، خودش هم با آن از داخل تونل دستگاه اشعه ایکس گذشت.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۳    
یک منبع آگاه وزارت دفاع عراق از دریافت نخستین محموله تانک های تی 90 روسی خبر داده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۸    
رئیس جمهور رابطه شبه قاره هند با ملت ایران را ویژه و کم نظیر دانست و با تاکید بر اینکه تاجران ایرانی، علاوه بر کالای تجاری، کالای فرهنگی و معنوی به هند منتقل کردند ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۲    
نماینده آمریکا در سازمان ملل مجددا با طرح این ادعا که ایران با نقض قطعنامه های شورای امنیت، سلاح به یمن فرستاده خواستار واکنش شورای امنیت شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۶    
یک روزنامه آمریکایی سیاست های تبعیض آمیز مهاجرتی ترامپ و تلاش گسترده کاخ سفید برای مهندسی جمعیت و غالب کردن نژاد سفید در میان آمریکایی ها را محکوم به شکست توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۶    
قائم مقام خاورمیانه و آفریقای شرکت پژوسیتروئن از حمایت 100 درصدی دولت فرانسه از فعالیت این شرکت در ایران خبر داد ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۷    
برخی تحلیلگران معتقدند به دنبال تصمیمات اخیر آمریکا در قبال قدس و قطع همکاری تشکیلات خودگردان با واشنگتن، این تشکیلات تلاش می کند تا به روسیه نزدیک شود ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۵    
رئیس جمهور روز جمعه در اجتماع نمازگزاران "مکه مسجد" حیدرآباد گفت: اگر مسلمانان با هم متحد بودند، رئیس جمهور آمریکا جرأت نمی کرد که بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کند و اگر با ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۹    
خبرنگار العالم در فلسطین اشغالی گزارش داد که در یازدهمین جمعه خشم جوانان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی در ورودی شمالی شهر البیره درگیر شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده است که می تواند ثابت کند ایران در ماجراهای اخیر در مناطق شمالی اراضی اشغالی دخالت مستقیم داشته است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۷    
نیروهای اشغالگر صهیونیستی تیم خبری شبکه العالم را در شمال رام الله هدف گرفتند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۹    
نیروهای یمنی با دفع حمله مزدوران سعودی به منطقه ای در نجران، ده ها تن از آنها را به هلاکت رسانده یا مجروح کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۹    
دانشمندان سوئدی مدعی شدند مولکول های کوچکی که به طور خاص آنزیم حاوی سلنیوم را در بدن انسان آزاد می کنند، ابزاری برای مبارزه با سرطان هستند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۷    
به دنبال نوسان بازار ارز و ارائه بسته سیاستی بانک مرکزی به منظور کنترل بازار، شرایط ویژه ای برای پیش فروش سکه تعیین شده است ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۴    
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه و رکس تیلرسون همتای آمریکایی او در حال سخنرانی نشست خبری مشترک در آنکارا هستند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۶    
یک گور دسته جمعی شامل اجساد قربانیان گروه تروریستی داعش در اطراف رقه مرکز اصلی استقرار این گروه در شرق سوریه کشف شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۶    
بانک مرکزی روسیه اعلام کرد، هکرها در سال گذشته میلادی در حمله به سیستم پیام رسان پرداخت های بین المللی سوئیفت در روسیه 339.5 میلیون روبل (6 میلیون دلار) پول را به سرقت برده اند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۴    
یک جنگنده ترکیه ای در زمان تمرین، در استان ازمیر سقوط کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۴    
خبرنگار العالم در سوریه گفت یکی از سرکرده های گروه تروریستی "تحریر الشام" به نام "ابو ایمن المصری" در عملیات تیراندازی در یکی از پست های ایست و بازرسی مربوط به گروه تروریستی "نور الدین زنکی" در اطراف ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۲    
جنگنده های ارتش ترکیه در چندین نوبت شهرک شران و روستای بافلیون در شمال شرق عفرین واقع در حومه شمال غرب حلب را بمباران کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۶    
مسلمانان شهر حیدرآباد از حضور حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در آیین نماز جمعه این شهر به گرمی استقبال کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۴    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران روز جمعه از آثار تاریخی به جامانده از دوران حاکمان مسلمان سلسله قطب شاهیان در حیدرآباد هند دیدن کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۴    
یکی از کارهایی که در سفر به اصفهان باید انجام داد، دیدن منارجنبان است. بنای عجیبی که گردشگران استقبال زیادی از آن می کنند. همان طور که از نام این بنا هم پیداست، مناره های آن تکان می خورد ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۹    
وزارت کشور مصر یک روز پس از بازداشت رئیس حزب مصر قدرتمند در بیانیه ای علت آن را تلاش او برای ایجاد ناامنی در مصر اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۳    
در حالی که با فرا رسیدن سال نوی چینی بسیاری از بازارهای آسیایی به تعطیلات رفته اند قیمت نفت امروز همزمان با افت ارزش دلار به نزدیکی پایین ترین رقم 3 سال گذشته، شاهد افزایش بود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۰    
شبکه خبری روسیا الیوم پنجشنبه شب به نقل از منبع آگاه گزارش داد: ارتش سوریه درخواست کردها را برای ورود به عفرین در شمال غرب این کشور تا پیش از تحویل سلاح آنها رد کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۷    
اهالی شهر عفرین با در دست داشتن شاخه های زیتون از مرکز این شهر تا منطقه جندیرس راهپیمایی کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۵    
غواصان موفق شدند با رسیدن به لاشه نفتکش، در کنترل نشت سوخت از آن اقداماتی را انجام دهند اما هنوز موفق به حضور در درون نفتکش نشده اند ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۲    
مدیرکل موزه ها و اموال منقول میراث فرهنگی گفت: در فرودین ماه نمایشگاهی از آثار دوران قاجار در موزه لوور فرانسه برگزار خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۰    
شبکه های اجتماعی ویدیویی را منتشر کرده اند که در چند سرباز اقدام به اعدام دو دختر با لباس کردی می کنند؛ احتمال می رود این دو دختر از اعضای نیروی حفاظت مردمی کرد بوده باشند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۳    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور روز جمعه از آثار تاریخی قطب شاهیان در حیدرآباد مرکز ایالت تلنگانا هندوستان بازدید کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۰۹:۰۱    
در درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی که صبح امروز جمعه به شهرک قدیمی در نابلس واقع در شمال کرانه باختری حمله کردند، 5 جوان فلسطینی مجروح و یک نفر یازداشت شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۰۸:۴۹    
دو اسکی باز سوئیسی شرکت کننده در مسابقات المپیک زمستانی کره جنوبی به عفونت ویروس گوارشی مبتلا شده اند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۰۸:۴۹    
بررسی پیشینه فعالیت های نیکولاس کروز که روز چهارشنبه با حمله مسلحانه به یک دبیرستان در شهر داگلاس آمریکا، جان تعداد دانش آموز را گرفت، نشان می دهد که وی بارها در شبکه های مختلف مجازی ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۰۸:۱۱    
اسرائیل با انتشار یک گزارش تحت عنوان جنگ جدید حزب الله در صفحات اجتماعی از ارسال پیام های کوتاه حزب الله به اسرائیلی ها در واتساپ، ابراز نگرانی کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۲    
یک دادگاه استیناف فدرال آمریکا فرمان دونالد ترامپ برای منع سفر شهروندان ایران، لیبی، سومالی، سوریه، یمن و چاد را ناقض قانون اساسی آمریکا و تبعیض علیه یک دین دانست.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۰۷:۵۰    
سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری گفت: اپلیکشن itaxi توسط سازمان تاکسیرانی طراحی شده است و علاوه بر اینکه در چند شهر قزوین، سنندج، همدان و شیراز در حال اجراست ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۰۶:۴۴    
یک قایق حامل بیش از 80 مهاجر غیرقانونی در نزدیکی سواحل لیبی غرق شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۰۳:۳۸    
بینعالی یلدریم نخست وزیر ترکیه با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان دیدار و درباره آخرین تحولات سوریه گفتگو کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۰۲:۱۴    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای مداخله جویانه در امور داخلی ایران، خواستار آزادی فوری سران فتنه شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۰۱:۳۰    
مشاور مطبوعاتی کاخ سفید با متهم کردن روسیه به دست داشتن در حملات سایبری علیه چند کشور در ژوئن سال 2017 اعلام کرد که حملات سایبری سال 2017 علیه اوکراین ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۰۰:۵۹    
وزیر خارجه آمریکا که اکنون در ترکیه به سر می برد، با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور در آنکارا دیدار و درباره تحولات عراق، سوریه و منطقه رایزنی کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۰۰:۲۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که ایران می کوشد تا نفوذ خود را در عراق گسترش دهد و ما درباره همکاری با تهران هشدار می دهیم.