سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۴May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 14 بهمن 1396 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 31 فروردین 1396 العالم 31 اردیبهشت 1396 العالم 31 خرداد 1396 العالم 31 تیر 1396 العالم 19 مرداد 1396 العالم 26 شهریور 1396 العالم 30 مهر 1396 العالم 30 آبان 1396 العالم 30 آذر 1396 العالم 30 دی 1396 العالم 29 اسفند 1396 العالم 1 بهمن 1396 العالم 2 بهمن 1396 العالم 3 بهمن 1396 العالم 4 بهمن 1396 العالم 5 بهمن 1396 العالم 6 بهمن 1396 العالم 7 بهمن 1396 العالم 8 بهمن 1396 العالم 9 بهمن 1396 العالم 10 بهمن 1396 العالم 11 بهمن 1396 العالم 12 بهمن 1396 العالم 13 بهمن 1396 العالم 14 بهمن 1396 العالم 15 بهمن 1396 العالم 16 بهمن 1396 العالم 17 بهمن 1396 العالم 18 بهمن 1396 العالم 19 بهمن 1396 العالم 20 بهمن 1396 العالم 21 بهمن 1396 العالم 22 بهمن 1396 العالم 23 بهمن 1396 العالم 24 بهمن 1396 العالم 25 بهمن 1396 العالم 26 بهمن 1396 العالم 27 بهمن 1396 العالم 28 بهمن 1396 العالم 29 بهمن 1396 العالم 30 بهمن 1396 
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۲۴    
معاون رئیس دولت دهم، صبح امروز (سه شنبه) در دادگاه تجدیدنظر حضور یافت.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۵۵    
نماینده حزب گوران در پارلمان منطقه کردستان از تحویل مشروط بزرگ ترین میدان نفتی این منطقه به بغداد خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۳۱    
حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: وزارت اطلاعات درخصوص آمار و اعداد دوتابعیتی ها مطالبی به ما اعلام کرده اما کافی نیست ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۷:۳۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه توئیتر خود از تعلیق طرح توقف خدمات پرداخت با کد های دستوری USSD خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۳:۲۸    
تک تیراندازان ارتش یمن و انصارالله امروز 3 نظامی سعودی را در نجران و جازان واقع در جنوب عربستان از پای درآوردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۳:۱۵    
رئیس سازمان امنیت داخلی آلمان مدعی شده که سفارت کره شمالی در برلین به صورت مخفیانه قطعاتی را خریداری کرده که می توانند در برنامه موشکی و اتمی کره شمالی به کار گرفته شوند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۳:۱۰    
دو سرباز سعودی در روستای قوی و پایگاه الفریضه در جیزان در جنوب عربستان سعودی، با قناصه هدف واقع شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۳:۰۰    
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) از تصمیم خود برای ورود به انتخابات سراسری جهت تصدی پست نخست وزیری این رژیم خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۲:۵۴    
فدراسیون فوتبال طی نامه ای رسمی از AFC، احترام به درخواست نمایندگان ایران برای انتخاب زمین موردنظرشان برای رویارویی با تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا را خواستار شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۲:۵۱    
گروهی از نمایندگان پارلمان انگلستان با صدور بیانیه ای به دولت این کشور توصیه کرده اند که با توجه به نقشی که ولی عهد عربستان در جنگ یمن و دیگر بحران های خاورمیانه داشته، دعوت از او را پس بگیرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۲:۴۸    
ارتش صهیونیستی به شلیک گسترده گاز اشک آور به طرف جوانان فلسطینی در روستای برقین ادامه داده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۱:۵۲    
وزیر امور خارجه در واکشن به نابخردی ترامپ و دکترین هسته ای جدید آمریکا گفت: مرور سیاست هسته ای آمریکا نشان دهنده اتکای بیشتر این کشور بر سلاح های هسته ای است که نقض معاهده NPT است و انسانیت را به ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۱:۴۳    
ارتش و کمیته های مردمی یمن چند فروند موشک کاتیوشا به طرف مواضع مزدوران آل سعود در شمال شرق یختل در تعز شلیک کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۱:۲۹    
وزارت خارجه روسیه، آمریکا را به نقض فاحش پیمان عدم اشاعه سلاح هسته ای متهم کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۱:۱۹    
رژیم صهیونیستی که خود بیش از 60 سال است خاک فلسطین را اشغال کرده، سیاست جدید اخراج پناهجویان آفریقایی از این اراضی را در پیش گرفته است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۱:۱۵    
معاون اول کمیته امنیتی و دفاعی پارلمان روسیه تأکید کرد، مسکو قادر است به استقرار احتمالی تسلیحات هسته ای در پایگاه های ناتو و آمریکا در شرق اروپا و منطقه بالتیک واکنشی سریع و قاطع نشان دهد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۱:۰۶    
یک منبع مسئول در وزارت امور خارجه و مهاجرین سوریه ادعای باطل آمریکا درباره متهم ساختن دمشق به استفاده از سلاح شیمیایی در غوطه شرقی در اطراف دمشق را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۰:۴۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان اعلام کرد: در دو رویداد جداگانه قرارداد فاز سوم انتقال برق از ارمنستان به ایران در مقابل انتقال گاز به این کشور امضا و همچنین مرکز رادیو تراپی با سرمایه گذاری ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۰:۳۳    
ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که ما به خیابان خواهیم آمد تا تاکید کنیم که در این مسیر باقی خواهیم ماند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۰:۰۹    
ارتش صهیونیستی یک کودک فلسطنی را در اردوگاه الجلزون در شمال رام الله بازداشت کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۹:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آمریکا و برخی از کشورهای تولید و صادرکننده سلاح های مرگبار نمی توانند با فریبکاری ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۹:۳۲    
هزاران معترض به سیاست های ریاضتی، خصوصی سازی، بهداشتی و درمانی دولت محافظه کار "ترزا می" نخست وزیر انگلیس که منجر به بروز بحران مالی و مشکلات جدی در سازمان خدمات بهداشت ملی انگلیس ( ان اچ اس) شده ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۹:۰۷    
مخالفان مسلح دولت سوریه مدعی شد که پدافند هوایی معارضان یک فروند جنگنده روس را در ریف جنوبی استان ادلب ساقط کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۸:۵۸    
رهبر بزرگترین حزب مخالف ترکیه از رئیس جمهوری این کشور خواست برای حفظ تمامیت ارضی سوریه و جلوگیری از خونریزی در این کشور فوراً با دمشق ارتباط برقرار کند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۸:۳۳    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در واکنش به سخنان رییس جایگاه داران سوخت در خصوص این که از این پس جایگاه ها فقط در قبال دریافت پول نقد به مردم بنزین عرضه خواهند کرد ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۸:۱۵    
رئیس جمهوری ترکیه طی سخنرانی در جمع هواداران خود در جنوب شرق این کشور مدعی شد که عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه علیه شبه نظامیان کُرد به پایان خود نزدیک می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۸:۰۷    
یکی از فرماندهان سعودی در الضالع به هلاکت رسید.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۸:۰۷    
درگیری نظامیان صهیونیستی با جوانان فلسطینی در جنین ادامه دارد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۶    
دادستان تهران تعداد کیفرخواست های صادره علیه قضات از دادسرای کارکنان دولت را 41 فقره اعلام و نیز از درخواست تعلیق 25 قاضی در سالجاری خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۷:۲۰    
رئیس کمیته بین الملل دومای روسیه اعلام کرد؛ توسعه تسلیحات هسته ای آمریکا، تهدیدات جنگ هسته ای را افزایش می دهد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۳۱    
در سند جدید وضعیت هسته ای آمریکا که روز جمعه توسط پنتاگون منتشر شده است قرار است زرادخانه هسته ای این کشور به نحوی به روزرسانی شود که برای مقابله با روسیه آماده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۳۱    
رییس مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها گفت: در چند ماه گذشته نیروی هوافضای سپاه همکاری بسیار خوبی با ما داشته اند به طوری که قرار شده یک فروند هواپیما با تجهیزات در اختیار مرکز باروری ابرها ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۲۸    
آمریکا بمب افکن های هسته ای و هواپیما های به اصطلاح قابل استفاده دو گانه را در سراسر جهان مستقر خواهد کرد. هواپیماهایی که قادر هستند هم سلاح متعارف و هم سلاح هسته ای را حمل کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۸    
انتشار یک گزارش محرمانه درباره نقش معاون دادستان کل آمریکا در پرونده جنجالی انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال 2016 ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۸    
اجلاس بازسازی عراق در تاریخ 12، 13 و 14 فوریه مصادف با 24،23 و 25 بهمن ماه برگزار می شود و کویت به عنوان کشور میزبان این اجلاس از کشورهای مختلف به خصوص کشورهای همسایه از جمله ایران برای شرکت در این ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۲    
منابع رسانه ای عربستان سعودی در گزارشی درباره تلفات نظامی ارتش سعودی در نبرد با نیروهای یمنی در مرزهای 2 کشور اذعان کردند 74 نفر از نظامیان این رژیم در ژانویه گذشته کشته و زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۹    
در حالی که کسبه و صاحبان مشاغل از 24 ساعته شدن تسویه حساب ها در شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) گلایه دارند ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۶    
روز گذشته، مدارکی به دست روزنامه خبرورزشی رسید که پرده از تصادف پرابهام دوشنبه گذشته در بلوار امام علی (ع) بوشهر برداشت.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۶    
همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور معاون اول رییس جمهوری، بهره برداری از کارخانه فولاد و واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی اردکان آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۰    
در پی تیراندازی سرنشین خودرویی در ایتالیا به سمت رهگذران، دست کم دو تن زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۴۱    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:دشمنان تاکنون چیزی بجز شکست تجربه نکردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۸    
ارتش سوریه در محور بیمارستان نظامی حرستا و مدرسه خدمات پزشکی پیشروی کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۵    
رئیس جایگاه داران سوخت گفت: به دلیل مشکلاتی که با بانک ها داریم از این پس جایگاه ها فقط در قبال دریافت پول نقد بنزین تحویل می دهند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۵    
مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در اطلاعیه ای گفته هوا تا سه شنبه آلوده تر می شود و همه افراد باید از فعالیت های طولانی مدت در فضای باز خودداری کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۰    
درحالی این روزها شکسته شدن رکورد آقای گلی فوتسال جهان توسط ستاره برزیلی مورد توجه رسانه های ایرانی قرار گرفته که چنین آماری توسط فیفا به شکل رسمی ثبت نشده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۸    
وزیر دفاع قطر در مصاحبه با رسانه آمریکایی ضمن ابراز نگرانی درباره اقدامات نظامی ایران خارج از مرزهایش از لزوم گفت و گو با تهران برای رفع این نگرانی ها سخن گفت.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۸    
روزنامه الاخبار به اسنادی دست یافت که ثابت می کند تشکیلات خودگردان فلسطین به روش غیرمستقیم هواپیمای جدیدی را به مبلغ 50 میلیون دلار خریداری کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۸    
خیلی وقت است که به جنس های چینی عادت کرده ایم؛ لباس چینی، ظروف چینی، صنایع دستی ایرانی به طراحی کشور چین و حالا گردوی چین ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۵    
یکی از مشاوران رئیس جمهور ترکیه به مقامات یونانی درباره ورود به جزایر مورد اختلاف هشدار داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۶    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: ورود دستمال آلوده و اعتیاد آور به عنوان( NPS و مخدر جدید ) به کشور مورد تائید نیست اما احتمال وجود دستمال آغشته به مواد مخدر که قابل استنشاق است ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۶    
همسر جمشید مشایخی گفت: این هنرمند، هم اکنون برای مراقبت های بیشتر، در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۷    
یک روانشناس معروف آمریکا با تاکید بر اینکه ترامپ دارای خطرناک ترین اختلالات روانی است وی را برای ریاست جمهوری آمریکا شایسته ندانست.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از دلیل احضارش به کمیته اخلاق اظهار بی اطلاعی کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۵    
یک پایگاه خبری روس به نقل از روزنامه الدیار مدعی شد که ایران قرار است در ازاء خرید 500 جنگنده از روسیه، روزانه به این کشور نفت صادر کند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۷    
دستمزد سالانه مهاجم رئال مادرید افزایش پیدا خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۷    
یک دختر 19 ساله آمریکایی که به منظور استخدام در یک شرکت نوپای 250 میلیون دلاری ترک تحصیل کرده بود، به علت اعتراض به در حاشیه قرار گرفتن و آزار جنسی از این شرکت اخراج شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۲    
شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی ره اعلام کرد: ماجرای انفصال از خدمت مدیران شهر فرودگاهی ارتباطی با مدیران فعلی این شرکت ندارد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۴۳    
یک رسانه اجتماعی حق امتیاز اختراعی را ثبت کرده تا با پرسش سوالات مختلف درآمد کاربران خود را تخمین بزند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه توضیحاتی در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان ارائه کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۹    
موزیلا به عنوان شرکت ارائه دهنده مرورگر اینترنتی فایرفاکس با انتشار یک به روزرسانی به کاربرانش اعلام کرده که به منظور جلوگیری از نفوذ هکرها به رایانه ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۳    
رئیس جمهور روسیه گفت در صورتی که در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری میلادی شکست بخورد به شغل رانندگی کمباین رو بیاورد!
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۰    
وزیر ارتباطات گفت: سه ماهواره ایرانی مراحل پایانی پرتاب را طی می کنند و در نوبت پرتاب به مدار زمین قرار گرفته اند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۱    
وزیر دفاع آمریکا اعزام یک هزار نظامی تازه نفس به افغانستان را رد کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۵    
عضو شورای پول و اعتبار با بیان اینکه مهلت بانکها برای کاهش نرخ سود وام به اتمام رسیده، گفت: نرخ بهره باید 18درصد محاسبه شده و مردم در صورت مشاهده تخلف،آن را به مجلس یا بانک مرکزی گزارش دهند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۵    
دادستان دیوان محاسبات طی یادداشتی به اظهارات اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۲    
منابع فلسطینی گفتند نیروهای اسرائیلی یکی از منازل در روستای کفیر نزدیک جنین را محاصره کرده و مانع ورود و خروج اهالی به این روستا شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۹    
قاضی دادگاهی در آمریکا، احمد شیخ زاده مشاور اسبق نمایندگی ایران در سازمان ملل را به دلیل آنچه مسایل مالیاتی خوانده شده، به 3 ماه زندان محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۵    
رئیس جمهور افغانستان ضمن محکوم کردن پاکستان این کشور را مقصر موج وسیع حملات مرگباری که اخیرا ملتش را گرفتار و نابود کرده دانست و تاکید کرد، اسلام آباد به طالبان پناه می دهد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۵    
معاون وزیر جهاد از توزیع 60 هزارتن برنج برای تنظیم بازار شب عید خبر داد و گفت: مرحله اول توزیع این کالا از 15 بهمن آغاز می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۹    
منابع خبری از عملیات گسترده نیروهای و ارتش عراق در مرزهای عربستان خبر می دهند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۲۷    
نتایج اولیه دو تحقیق بزرگ نشان داده اشعه های موبایل خطر ابتلا به برخی سرطان ها را در موش ها زیاد می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۶    
ظاهرا کمیته اخلاق برانکو را خواسته است و این مربی ساعت 11 امروز در دفتر این کمیته حاضر می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۳    
نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه به شهرک برقین واقع در غرب جنین در شمال کرانه باختری حمله کردند. آنها مبادی ورودی به شهرک عقابا در جنوب این شهر را هم بسته و مانع ورود و خروج مردم شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۵۵    
طبق آخرین خبرها از بوشهر، علت تصادف و چپ شدن ماشین قائدی و دوستانش در دوشنبه گذشته، برخورد یک پرادو با خودروی آنها بوده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۴۹    
قاضی سراج گفت: طی بازرسی های صورت گرفته سه نفر از مدیران شهر فرودگاهی به مدت ده سال از شغل های مهم دولتی منفصل شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۴    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از حضور وزیر راه و شهرسازی در این کمیسیون برای ارائه توضیحاتی درباره مدیریت بحران در برف اخیر خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۴    
طبق اعلام سامانه طرح رجیستری تلفن همراه طی کردن فرآیند انتقال مالکیت همه گوشی های اپل چه نو و چه کارکرده از امروز شنبه الزامی می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۴    
جنگنده های رژیم صهیونیستی سپیده دم امروز شنبه مواضع مقاومت در رفح واقع در جنوب غزه را دست کم با دو موشک هدف قرار داد. این حمله خسارتی در پی نداشت.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
صدها معلم آمریکایی در اعتراض به وضعیت حقوقی خود در ایالت ویرجینیای غربی آمریکا تظاهرات کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
دو هواپیمای جاسوسی و نظارتی آمریکا شامل یک بوئینگ آر.سی-135دبلیو و یک هواپیمای گشت دریایی پی-8 پوسایدن ساخت بوئینگ با پرواز از پایگاه هوایی میلدنهال انگلیس خود را به نزدیکی استان کالینینگراد روسیه ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
دبیر کل سازمان ملل متحد، از مقامات روسیه به ویژه از سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه این کشور به علت همکاری با این سازمان جهت فراهم آوردن مقدمات برگزاری کنفرانس گفتگوی ملی سوریه در شهر سوچی روسیه قدردانی ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
بیش از 94 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی یک دانشگاه آمریکایی حمایت خود را از توسعه برنامه موشکی ایران حمایت کرده اند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
دکترین هسته ای جدید رئیس جمهور آمریکا که روز جمعه منتشر شد به تشریح سیاست های این کشور در قبال ایران پرداخته است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
وزارت خزانه داری آمریکا در گزارشی که به کنگره این کشور ارائه شده اعلام کرد بسط تحریم های روسیه به منابع مالی شخصی می تواند آثار منفی قابل سرایتی بر بازارهای مالی جهانی و کسب و کارهای مختلف داشته باشد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز (شنبه، 14 بهمن) در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود را در این خبر مشاهده می کنید.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
در میان نگرانی شرکت های اروپایی از تحریم های آمریکا در صورت فعالیت در ایران، یک سخنگوی اتحادیه اروپا گفت که این اتحادیه از منافع شرکت های خود مقابل اقدامات واشنگتن حمایت می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
تاکنون روایت های مختلفی از شهدای خردسال کشور چه در دوران انقلاب و چه در جنگ تحمیلی منتشر شده اما هنوز به طور مشخص نمی توان عنوان خردسال ترین شهید را با اطمینان به یکی از آنها اطلاق کرد از همین رو ...
  • ۱