چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۳May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 18 آذر 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 1 آذر 1397 العالم 2 آذر 1397 العالم 3 آذر 1397 العالم 4 آذر 1397 العالم 5 آذر 1397 العالم 6 آذر 1397 العالم 7 آذر 1397 العالم 8 آذر 1397 العالم 9 آذر 1397 العالم 10 آذر 1397 العالم 11 آذر 1397 العالم 12 آذر 1397 العالم 13 آذر 1397 العالم 14 آذر 1397 العالم 15 آذر 1397 العالم 16 آذر 1397 العالم 17 آذر 1397 العالم 18 آذر 1397 العالم 19 آذر 1397 العالم 20 آذر 1397 العالم 21 آذر 1397 العالم 22 آذر 1397 العالم 23 آذر 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 25 آذر 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۶    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروها در بازار دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۳۵    
بررسی آرشیو سه ماهه تولیدات ژورنالیست های صهیونیستی و رسانه های زنجیره ای نیابتی آنان، حکایت از رعب و وحشت از کابوس حملات قریب الوقوع جنبش های مقاومت به مواضع تحت اشغالشان دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۴۸    
رئیس اتحادیه مهندسان اردن از امضای توافقنامه ای با سوریه درباره پروژه های بازسازی ویرانه های سوریه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۸    
مذاکرات سوئد، چهارمین روز خود را در اوج لجبازی هیات هادی برای فرار از تعهدات خود پشت سرگذاشت .
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۱۹    
در ساعات پایانی یکشنبه شب، اخباری از واکنش پدافندی ارتش سوریه به موشک های مهاجم در حومه فرودگاه بین المللی دمشق منتشر شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۳    
برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از بازی با سپاهان به نوعی به بازگشت مهدی طارمی در زمستان چراغ سبز نشان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۰    
رسانه ای صهیونیستی در تحلیلی نوشت، ایران با برپایی نشست مهم بین المللی توانایی اش در انتقاد از آمریکا بین متحدان و دشمنان این کشور را نشان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۴۵    
وزیر خارجه عربستان سعودی با بیان اینکه آنکارا باید اطلاعات کامل مربوط به قتل خاشقچی را در اختیار ریاض قرار دهد، گفت: ریاض مخالف تحویل مظنونان قتل جمال خاشقچی به ترکیه است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۳۹    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد که جنگنده های ائتلاف سعودی-اماراتی امروز بیش از 15 بار به مناطق مختلف یمن همزمان با حملات توپخانه ای و موشکی تجاوز کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۳۶    
شرکت کنندگان در سی و نهمین نشست شورای همکاری خلیج فارس، با تأکید بر پیروی از سیاست های اعلام شده از سوی پادشاه سعودی، بر حل و فصل اختلافات در چارچوب شورا تأکید کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۳۳    
یمن در پاسخ به ادامه حملات ائتلاف سعودی-اماراتی در اوج گفت وگوهای صلح سوئد، یک فروند موشک زلزال-1 را به سمت محل استقرار شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در غرب پایگاه السدیس در جنوب عربستان شلیک ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۳۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر گفت که این رژیم برای خارج کردن ایران از سوریه تلاش می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۲۴    
نامزد ترکیه ای جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد هیات حاکمه سعودی که دوم اکتبر (10 مهرماه) در استانبول کشته شد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۴۵    
رئیس جمهور گفت: با وجود تلاش آمریکایی ها برای دخالت در اوپک با مقاومت کشورهای عضو و اهتمام ایران، برنامه آنها خنثی شد و شکستی دیگر را برای سیاست های مداخله گرانه آمریکا رقم زد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۳۹    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری است که انزوا پذیر نیست و قاعدتا ما نفت مان را می فروشیم
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۵۶    
همزمان با برگزاری گفت و گوهای صلح یمن در سوئد، نیروهای ائتلاف سعودی-اماراتی در یمن شش غیرنظامی را کشته و دوازده تن دیگر را زخمی کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۵۱    
به دنبال خروج ملی گرایان فلاندر از ائتلاف حاکم، شارل میشل نخست وزیر بلژیک اعلام کرد که به کار دولت خود پایان خواهد داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۵    
یک سیاستمدار تونسی از ادامه حضور یک تیم همراه محمد بن سلمان ولی عهد سعودی پس از پایان سفر وی به تونس خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۵    
یک وبگاه خبری در مطلبی به توصیه مقام های اطلاعاتی صهیونیست به دولت آمریکا برای تقویت مواضع نظامی در جیبوتی همزمان با افزایش حضور نظامی چین در این کشور اشاره کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۱    
نایب رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین گفت: از فردا تجار و بازرگانان دو کشور می توانند از طریق کونلون بانک چین مبادلات مالی خود را انجام دهند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۱    
یک سناتور ارشد جمهوری خواه با بیان اینکه ارتش سعودی ها توان جنگیدن ندارد و این آمریکاست که رژیم سعودی را سر پا نگه داشته، گفت اگر حمایت های آمریکا نبود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۳۱    
وزیر امور خارجه در حساب توییتر خود نوشت: منطقه ما زورگویان قلدر زیادی به خود دیده که جز جنگ و بدبختی به بار نیاورده اند، آنچه ما نیاز داریم نه زورگویان قلدر، بلکه منطقه ای قوی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۰۶    
رئیس هیات اعزامی جنبش انصارالله یمن به مذاکرات سوئد، هیات شرکت کننده ریاض در مذاکرات را عامل به تعویق انداختن مساله تبادل اسرا دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۹:۳۹    
العالم _ عربستان سعودی خبر: نشست شورای موسوم به همکاری خلیج فارس درحالی امروز در ریاض تشکیل جلسه داد که امیر قطر غایب اصلی آن بود. تحلیل: ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۹:۱۸    
وزارت خارجه چین با اعلام احضار سفیر آمریکا، تأکید کرد که واشنگتن باید قرار بازداشت منگ وانژو از مدیران ارشد شرکت هوآوی را لغو کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۹:۰۳    
مرکز استقبال، توزیع و استقرار آوارگان سوری وابسته به وزارت دفاع روسیه از بازگشت 882 آواره سوری به کشور خود طی 24 ساعت اخیر خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۸:۵۶    
وزیر خارجه بحرین به عدم مشارکت امیر قطر در نشست شورای همکاری خلیج فارس در ریاض واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۸:۴۸    
یکصد و سی و چهارمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه با حضور نمایندگان رسانه ها برگزار شد؛ حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در این نشست به سؤالات خبرنگاران در خصوص پرونده های مختلف از جمله سکه ثامن ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۶    
نشست سران شورای همکاری خلیج فارس در حالی با حضور سران سعودی، امارات و بحرین برگزار شد که سران قطر و عمان در آن حاضر نشدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۸    
حسین مرتضی خبرنگار العالم با زبان عبری ،صهیونیست ها را تهدید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۵    
وزیر خارجه فرانسه با توجه به موضع گیری رئیس جمهور آمریکا درباره اعتراض های اخیر در فرانسه از وی خواست تا در امور داخلی کشورش دخالت نکند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۰    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران 3 میلیون و 780 هزار تومان شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۱    
پهپاد بدون سکان VCTU133 که در واحد های اطلاعاتی و عملیاتی نیرو های مسلح و همچنین واحد های جنگال پدافندی، کاربرد دارند، امروز رونمایی شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۷:۱۵    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: بسیاری از مشکلات محصول "بی تدبیری " است.مشکل ما با جریان سازشکار، دعوای عمامه سیاه و سفید نیست ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۶:۵۴    
یک منبع در هیئت دولت یمن عنوان کرد: روز گذشته بر روی مسائل انسانی، روش های کاهش رنج های مردمی در همه مناطق یمن تمرکز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۶:۳۰    
شاه سعودی امروز در افتتاحیه سی ونهمین نشست شورای همکاری خلیج فارس، ایران را به دخالت در امور کشورهای منطقه متهم کرد و این کشور را تهدیدی برای کشورهای منطقه خواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۶:۲۶    
نفر دوم سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در سال های 2000 تا 2004 درباره بازداشت مدیر ارشد مالی شرکت هوآوی چین از نحوه مدیریت کاخ سفید در این موضوع بشدت انتقاد کرد و درباره تبعات آن برای واشنگتن هشدار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۶:۲۱    
پس از آنکه ارتش رژیم صهیونیستی قصد داشت بدون حضور تیم فنی لبنان اقداماتی درباره خط آبی انجام دهد، ارتش لبنان به حالت آماده باش درآمد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۶:۱۱    
وزیر دارایی فرانسه از اعتراضات معترضان فرانسوی به عنوان فاجعه ای برای اقتصاد این کشور یاد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۰۵    
کاربران قطری به یک ویدئو از دانش آموزان سعودی که در حال آموزش این هستند که کشورهایی مثل ایران و قطر حامی تروریسم هستند واکنش نشان دادند و گفتند خطرناک است که عربستان در حال تربیت نسلی متنفر و متخاصم ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۳۸    
سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران امیدوار است طرف های یمنی با اتخاذ رویکرد مستقل و صلح جویانه در چارچوب گفتگوهای ملی و یمنی – یمنی مانع دخالت و کارشکنی های بیگانگان زیاده طلب و جنگ ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۹    
چند وقت است که شایعه کاندیداتوری زاکربرگ برای ریاست جمهوری 2020 امریکا بر سر زبان هاست اما خود او این موضوع را رد کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۰    
منابع فلسطینی از آماده شدن مقدمات برگزاری نوزدهمین راهپیمایی دریایی در نوار غزه خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۱۷    
یک پایگاه خبری عرب زبان جزئیات جدیدی از پرونده بازداشت سعد حریری نخست وزیر لبنان در عربستان را فاش کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۰۵    
در پی اعتراضات جلیقه زرد ها در فرانسه، گروهی از جوانان تونسی دیشب (شنبه) در اعتراض به فساد کمپینی به نام 'جلیقه قرمز ها' تشکیل دادند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید در برهه فعلی علاقه ای به درگیری نظامی در غزه ندارد، اما در صورت لزوم ممکن است به این منطقه حمله کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۶    
محسنی اژه ای از تأیید حکم اعدام حمید باقری درمنی در دیوانعالی کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۳    
نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، شماری از فلسطینیان را دستگیر کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۰    
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه توطئه تروریستی چابهار با هوشیاری و شجاعت ماموران نیروی انتظامی خنثی شد ،گفت: 10 متهم تاکنون در ارتباط با حادثه تروریستی چابهار دستگیر شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۴۷    
یک شرکت قضایی که وظیفه حمایت از تاجر لبنانی بازداشت شده در آمریکا را بر عهده دارد، اعلام کرد اظهارات وزارت دادگستری آمریکا مبنی بر اعتراف این تاجر به حمایت از حزب الله، صحت ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۴۱    
یک رسانه آمریکایی در یادداشتی درباره بازگشت برادر کوچک ولی عهد عربستان سعودی به آمریکا بعد از غیبت یک ماهه پس از قتل جمال خاشقچی نوشت: سفیر سعودی به واشنگتن برگشت اما آیا هیچ کس با او صحبت خواهد کرد؟
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۲۶    
روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم در مطلبی با اشاره به ائتلاف روسیه و عربستان در اوپک برای کاهش تولید نفت برخلاف خواست آمریکا این همکاری را حمله ای پیش دستانه و بی سابقه از سوی ریاض و مسکو برای یک ائتلاف ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۲۱    
ده ها هزار مسلمان در کولالامپور پایتخت مالزی در دفاع از حقوق خود و مخالفت با تبعیض نژادی دست به تظاهرات زدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۰۰    
وزیر خارجه اردن بر ضرورت بازگشت آوارگان سوری ساکن اردوگاه الرکبان به دیار خود به عنوان تنها راه حل این بحران تأکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۴    
دو بیمارستان شناخته شده هلندی در واکنش به افشاگری ها در مورد اقدام غیراخلاقی شرکت های آمریکایی در فروش اعضای بدن اجساد آلوده به بیماری، معاملات خود با این شرکت ها را متوقف کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۴    
سفیر آمریکا در سازمان ملل در مصاحبه با نشریه آتلانتیک بر خلاف موضع رئیس جمهوری آمریکا و دولتش در ماجرای قتل جمال خاشقچی، انگشت اتهام را به سمت ولیعهد سعودی نشانه رفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، برنامه جدید دولت برای افزایش یارانه نقدی نیازمندان در سال 98 را تشریح کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۵۱    
دادستانی بروکسل شمار افراد دستگیر شده در پی ناآرامی دیروز در این شهر را 450 نفر اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۴۵    
بر طبق اعلام دولت فرانسه، در جریان ناآرامی های دیروز در این کشور، افزون بر هزار و 700 نفر دستگیر شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۳۳    
حدود 9 ماه بعد از اعتراضات سراسری در ارمنستان علیه حزب حاکم این کشور، امروز یکشنبه انتخابات پیش از موعد پارلمانی برای تعیین نخست وزیر آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۳۰    
سی ونهمین نشست شورای همکاری خلیج فارس امروز در حالی در ریاض برگزار می شود که سران قطر و عُمان به عنوان دو عضو این شورا از مجموع شش عضو آن، عدم تمایل برای شرکت در این نشست را اعلام کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۲۷    
یمنی ها، پس از دو سال، بار دیگر با نظارت سازمان ملل در استکهلم پایتخت سوئد پای میز مذاکره نشستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۹    
جدیدترین و پیشرفته ترین دستاورد راداری ارتش جمهوری اسلامی ایران با نام چشم عقاب قابلیت های جدیدی برای شناورهای جنگی کشورمان به ارمغان خواهد آورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۱    
رسانه های رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه از به سرقت رفتن دو قطعه سلاح نظامیان این رژیم در مرز فلسطین اشغالی با لبنان خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۶    
با گذشت حدود هفت ماه از خروج ایالات متحده از برجام تا به امروز اتحادیه اروپا به رغم حمایت های مجدانه از توافق هسته ای، بسته ای که دربردارنده راهکارهای ملموس باشد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۵۳    
طبق گزارش رسانه های غربی، یک مقام آمریکایی امروز یکشنبه گفته است که در آینده یمن هیچ جایگاهی برای تهدید عربستان سعودی و امارات عربی متحده وجود ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۸:۴۴    
وزارت انرژی جمهوری آذربایجان اعلام کرد که این کشور از سال آینده میلادی حجم استخراج نفت را 20 هزار بشکه در روز کاهش می دهد .
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۸:۳۵    
عراق با نزدیک به دو میلیون مسافر همچنان درصدر کشورهایی است که در هفت ماه نخست امسال، بیشترین گردشگر را روانه ایران کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۸:۳۲    
داماد ترامپ پس از قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار و منتقد مشهور آل سعود، در تماس مستمر با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۸:۰۵    
سناتور محافظه کار کانادایی حامی رژیم صهیونیستی، یک قطعنامه ضد ایرانی ارائه داده که قرار است روز دوشنبه درباره آن رای گیری شود. این قطعنامه پیشنهادی، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۷:۵۰    
به دنبال دستگیری و دادگاهی خانم 'منگ وانژو' مدیرمالی و دختر بنیانگذار شرکت هوآوی در کانادا به اتهام آنچه نقض تحریم های آمریکا علیه ایران می خوانند ، آمریکا خواهان استرداد او به واشنگتن شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۷:۴۴    
همزمان با اعلام کاهش سهمیه تولید نفت از سوی کشورهای تولید و عرضه کننده نفت 'اوپک'، شرکت ملی نفت و گاز مالزی نیز اعلام کرد که این کشور درهمراهی با این سازمان میزان تولیدات روزانه نفت خود را از 20 هزار ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۷:۴۱    
دقایقی پیش، زلزله ای به بزرگی 4.6 ریشتر حوالی سرپل ذهاب از استان کرمانشاه را لرزاند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۷:۳۵    
صفحه نخست روزنامه های امروز یکشنبه 18 آذر ماه کشور را می توانید در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۶:۳۲    
ستون نویس مشهور روزنامه واشنگتن پست در گزارشی مفصل به شرح جزئیات کمک رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی در عرصه جاسوسی سایبری برای رصد مخالفان پرداخته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۵:۵۶    
رئیس هیات اعزامی جنبش انصارالله یمن به مذاکرات سوئد با بیان اینکه ما برای صلح به سوئد آمده ایم نه برای تسلیم شدن ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۵:۲۲    
تیم فوتبال بارسلونا با برتری خارج از خانه چهار بر صفر مقابل اسپانیول، دربی ایالت کاتالان را به سود خود خاتمه داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۴:۵۸    
چین به کانادا درباره ادامه حبس یکی از مدیران ارشد شرکت هوآوی که به نقض تحریم های ایران متهم شده هشدار داد و خواستار آزادی فوری وی شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۳:۲۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صدد برقراری روابط علنی و رسمی با عربستان پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی در فلسطین اشغالی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۲:۴۷    
خبرگزاری آناتولی به نقل از یک مسئول قطری اعلام کرد که شیخ تمیم بن حمد امیر قطر در سی و نهمین اجلاس سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس که امروز (یکشنبه) در ریاض پایتخت عربستان برگزار می شود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۱:۲۹    
بلومبرگ گزارش داده مقام های کره شمالی درخواست طرف های آمریکایی را برای برگزار دیدارهای رو در رو رد کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۱:۰۵    
رئیس ائتلاف الفتح عراق گفت که اصراری بر نامزدی فالح الفیاض برای تصدی پست وزارت کشور ندارد و این مساله به عادل عبدالمهدی مربوط است و اوست که باید اعضای کابینه خود را انتخاب کند.