جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 10 آذر 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 1 آذر 1397 العالم 2 آذر 1397 العالم 3 آذر 1397 العالم 4 آذر 1397 العالم 5 آذر 1397 العالم 6 آذر 1397 العالم 7 آذر 1397 العالم 8 آذر 1397 العالم 9 آذر 1397 العالم 10 آذر 1397 العالم 11 آذر 1397 العالم 12 آذر 1397 العالم 13 آذر 1397 العالم 14 آذر 1397 العالم 15 آذر 1397 العالم 16 آذر 1397 العالم 17 آذر 1397 العالم 18 آذر 1397 العالم 19 آذر 1397 العالم 20 آذر 1397 العالم 21 آذر 1397 العالم 22 آذر 1397 العالم 23 آذر 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 25 آذر 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۳:۵۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش مهم ترین پیام ساخت ناوشکن سهند را عبور از خط تحریم ها عنوان کرد و گفت: ما نمی توانیم امنیت خود را به بیگانگان گره بزنیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۳:۵۱    
روسیه قصد دارد تا 2040 میلادی در یک طرح 3 مرحله در سطح ماه شهرک سازی کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۳۰    
رؤسای جمهور ترکیه و آمریکا در حاشیه نشست گروه بیست به میزبانی آرژانتین دیدار و در خصوص مسائل مشترک گفت وگو کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۲۷    
رئیس جمهور فرانسه در پایان نشست جی 20 گفت که فردا یکشنبه آرژانتین را به مقصد پاریس ترک خواهد کرد و با مسئولان فرانسوی درباره تظاهرات گفت وگو خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۲۴    
وزیر خارجه آمریکا بر پایبندی کشورش به پشتیبانی از حمله نظامی عربستان سعودی علیه یمن تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۱۸    
همزمان با فرارسیدن روز زن در بحرین (یکم دسامبر) جمعیت الوفاق بحرین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که هم اکنون 994 فعال زن بحرینی که خواستار برقراری دموکراسی و عدالت اجتماعی و آزادی در این کشور هستند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۰۹    
هفت شهروند یمنی در حمله هوایی ائتلاف سعودی – آمریکایی به استان های الحدیده و صعده کشته و 12 نفر دیگر زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۰۶    
رئیس شورای عالی انقلاب یمن تاکید کرد که تکرار شروط ائتلاف ضد یمن مذاکرات آتی را همچون گذشته به شکست می کشاند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۰۰    
ولی عهد سعودی در حاشیه نشست گروه بیست، با رئیس جمهوری آرژانتین و نخست وزیران ایتالیا و انگلیس دیدار و گفت وگو کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۰۰    
روزنامه "ینی شفق" ترکیه مدعی تامین مالی کودتای دو سال پیش ترکیه توسط امارات متحده عربی شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۵۱    
موضع شهریارخان آفریدی وزیر کشور پاکستان در دیدار با احمد یوسف الدرویش رئیس عربستانی دانشگاه اسلامی جنجال فراوانی در رسانه های مجازی این کشور برپا کرده تا حدی که عمران خان نخست وزیر این کشور از وی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۱۸    
به بهانه خداحافظی سید جلال حسینی از تیم ملی ، کلیپی از بهترین لحظات وی در جمع یوزپلنگان را مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۱۲    
گل وحید امیری یک دقیقه پس از حضورش در زمین، در دیدار امشب ترابوزان اسپور برابر کایسری اسپور را مشاهده می کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۰۳    
نخست وزیر اسبق عراق در گفت وگو با صدا و سیما گفت که دولت عراق عضو هیچ ائتلافی با آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران نخواهد شد؛ چرا که عربستان سعودی جز جنگ و ویرانی برای عراق چیز دیگری نداشته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۱:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که بحثی برای افزایش قیمت بنزین فعلا نداریم، گفت: استدلال ها این است که فشار به مردم نیاید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۱:۳۰    
تیم منتخب کشتی آزاد ایران امروز (شنبه) و در روز نخست پیکارهای بین المللی جام الروسا روسیه برابر تیم میزبان، ازبکستان و جمهوری آذربایجان به پیروزی رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۱:۰۶    
وزیر امور خارجه آمریکا دقایقی پیش در توئیتر نوشت: ایران به تازگی یک موشک میان برد بالستیک آزمایش کرده که قادر است کلاهک های متعدد حمل کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۱:۰۰    
همزمان با گسترش اعتراضات مردمی به افزایش گرانی ها در فرانسه خشونت نیروهای امنیتی برای سرکوب این اعتراضات نیز گسترش پیدا کرده و گزارش ها حاکی از آن است که بیش از صد نفر از شهروندان فرانسوی در جریان ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۰:۳۹    
رؤسای جمهور ترکیه و روسیه در دومین روز نشست گروه بیست آرژانتین دیدار و در مورد مسائل منطقه از جمله وضعیت شهر سوری ادلب رایزنی کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۰:۳۶    
العالم _ سوریه خبر: در حاشیه نشست سران گروه 20 در آرژانتین اردوغان از پوتین درخواست کرد نسبت به برگزاری نشستی دیگر درخصوص ادلب موافقت کند. تحلیل: ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۰:۲۴    
رئیس جمهور پیشین لبنان ضمن اعلام حمایت خود از ارتش و رهبری سوریه تأکید کرد که دفع حملات موشکی اخیر در جنوب سوریه سبب تعمیق شکاف در ساختار کابینه دشمن صهیونیستی شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۰    
ولیعهد سعودی که شواهدی از نقش احتمالی او در ترور جمال خاشقچی ، روزنامه نگار منتقد سعودی وجود دارد، در نشست گروه 20 در آرژانتین منزوی شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۰    
فرانسه برای سومین شنبه پیاپی صحنه اعتراضهای گسترده مردم خشمگین نسبت به افزایش هزینه های زندگی بود، به طوری که شمار زیادی از معترضان (جلیقه زردها)اطراف خیابان شانزه لیزه در پاریس تجمع کردند و ضمن ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۱۸    
یگان پهپادی یمن با پهپاد تهاجمی قاصف 1 مواضع مزدوران سعودی را در استان مأرب واقع در مرکز این کشور هدف قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۷    
صدها نفر از مردم موریتانی با برگزاری تظاهراتی، مخالفت خود را با سفر محمد بن سلمان ولی عهد سعودی به کشورشان اعلام کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۴    
رسانه های بین المللی شامگاه پنجشنبه از حمله موشکی (راکتی) به چند موضع در خاک سوریه از سوی رژیم صهیونیستی و همچنین شلیک پدافند هوایی سوریه به سوی این موشک ها و ساقط کردن آنها خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۴۸    
"سعید زرندی" طی حکمی از سوی رضا رحمانی وزیر صمت معاون طرح و برنامه صمت شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۴۵    
دولت هلند پس از عربستان، مصر و امارات را هم در فهرست کشورهایی که به دلیل جنگ یمن صادرات تسلیحاتی به آنها ممنوع شده است، قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۹    
معاون وزیر خارجه سوریه ضمن احمق خوانده معارضان سوری تاکید کرد که آنها هیچ وقت نفهمیدند که هدف از جنگ علیه سوریه اصلاح این کشور نبود، بلکه تجزیه سوریه بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۰    
نخست وزیر انگلیس که در آستانه خروج این کشور از اتحادیه اروپا تحت فشار زیادی در داخل قرار دارد، با انتقادها و حواشی زیادی در مورد دیدار روز گذشته اش با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در حاشیه اجلاس گروه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۷    
وزیر خارجه آلمان با اشاره به خطراتی که تسلیحات فوق پیشرفته در آینده خواهند داشت از اقدام به منظور کنترل تسلیحات در سطح جهان حمایت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۱۵    
وزیر خارجه پیشین فرانسه امروز وارد شهر کردنشین قامشلی واقع در شمال شرق سوریه شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۱۲    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در دیدار "مون جائه این" رییس جمهوری کره جنوبی در حاشیه اجلاس سران گروه 20 در آرژانتین تمایلش را برای برگزاری دومین اجلاس سران با "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی ابراز ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۰۶    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه در جلسه روز شنبه، موضوعات مرتبط با کلیات منابع و مصارف بودجه سال 1398 کل کشور را با تاکید بر توجه به نیازهای مردم به ویژه اقشار کم درآمد ، بررسی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۸    
به دنبال وقوع سیل طی ساعات گذشته و احتمال ادامه آن در ساعات آینده در استان نینوای عراق شورای استانداری در نینوا در شهر موصل حالت فوق العاده اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۵    
هماهنگ کنندۀ امور کمک های بشردوستانۀ سازمان ملل با تاکید بر اینکه کمک های بشردوستانه به یمن باید در سال آتی میلادی افزایش یابد اعلام کرد که یمن در آستانه یک فاجعه بزرگ است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۱۵    
ناوشکن پیشرفته سهند پس از جماران و دماوند سومین ناوشکن از خانواده کلاس موج است که روز شنبه (10 آذر ماه 1397) به صورت رسمی به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش ایران ملحق شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۶    
معاون دبیر کل جمعیت کار بحرین با تاکید بر نمایشی بودن انتخابات بحرین تصریح کرد که مردم از این انتخابات نمایشی خسته و آن را تحریم کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۳    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: ارتقای عضویت سازمان بورس و اوراق بهادار در آیسکو نمایانگر رشد و تکامل جهانی بازار سرمایه ایران است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۱۵    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بنا به پیشنهادی که امروز در شورای هماهنگی قوا مطرح و تصویب شد چک های تصمینی، دیگر قابل ظهرنویسی نیست و متقاضی چک حتما باید نام ذی نفع گیرنده چک را به همراه شماره ملی او در چک ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۲    
مقامات محلی واشنگتن با درخواست 8 هزار نفر از شهروندان آمریکایی برای تغییر نام خیابان سفارت عربستان در پایتخت آمریکا موافقت کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری رسمی چین گزارش داد که محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران با انتشار یک توییت پیشنهادهای چهارگانه برای پایان دادن به بحران یمن مطرح کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۰۹    
'باراک اوباما' رئیس جمهور سابق آمریکا در پیام تسلیت درگذشت بوش پدر، باز هم سیاست های مهاجرتی ترامپ را مورد اشاره قرار داده و به آن طعنه زد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۵۷    
نیروهای امنیتی عراق طی عملیات پاکسازی استان الانبار از بقایای داعش، موفق شدند 83 بمب را در این استان منفجر کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۵۱    
ارتش کره جنوبی امروز شنبه اعلام کرد که یک نظامی کره شمالی با عبور از منطقه مرزی، خود را به نظامیان این کشور همسایه تحویل داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۴۶    
کیومرث کاظمی روز شنبه در آیینی با حضور تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان کارگران به عنوان مدیرعامل جدید شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه معرفی شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۷    
در جریان ناآرامی های امروز در پاریس در اعتراض به سیاست های اقتصادی دولت فرانسه، پلیس این کشور مانند روزهای گذشته شماری را دستگیر کرد؛ خبرنگار یکی از شبکه های تلویزیونی روسی هم زخمی شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۹    
سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در یک ارزیابی فوق سری اعلام کرد: محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در زمان ربودن و به قتل رساندن جمال خاشقچی روزنامه نگار مخالف سعودی در استانبول ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۹    
گارد تشریفات آرژانتین به اشتباه به جای شی جین پینگ، رئیس جمهور چین از یکی از معاونان وی ستقبال کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۰    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی از تهیه پیش نویسی برای ساختار موسسات مالی و اعتباری خبر داد و گفت: در نشست امروز (شنبه) نمایندگان سران سه قوه آخرین وضعیت سپرده گذاران تعاونی ولیعصر رباط کریم و ارزیابی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۱    
العالم _ بحرین خبر: دور دوم انتخابات پارلمانی در بحرین درحالی برگزار می شود که در آن هم از جمعیت رای دهنده خبری نیست و هم اخباری مبنی بر بروز درگیری بین نیروهای مسلح و مردم در برخی مراکز ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۵    
سازمان ملل نیز در پی دعوت شاه مغرب برای گفت وگوی مستقیم با الجزائر، از گفت وگوی دو کشور حمایت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۹    
گروهی از زنان ایزدی قربانی جنایات داعش در عراق از یک شرکت فرانسوی به اتهام تامین مالی این گروهک تکفیری تروریستی شکایت می کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۳    
آسوشیتدپرس در مطلبی به بررسی تأثیر جنگ خلیج فارس که در سال 1991 میان عراق و ائتلافی به رهبری آمریکا برای آزادسازی کویت از چنگ صدام رخ داد بر میراث جورج اچ دابلیو بوش پرداخت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۵    
رییس مجلس شورای اسلامی امشب در سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس به مناسبت روز مجلس با مردم گفت وگوی زنده تلویزیونی می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۵    
وزارت کشور تونس از متلاشی شدن چهار باند تروریستی که قصد هدف قرار دادن مراکز حیاتی این کشور را داشتند، خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۸    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر این که ما با تمام توان از تمام ملت های مظلوم حمایت معنوی می کنیم، گفت: کمک مستشاری در مقابل تروریست ها انجام می دهیم اما آنچه موجب پیروزی می شود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۶    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از برگزاری مراسم دهه فجر امسال به صورت ویژه خبر داد و اعلام کرد: از دستاوردهای ماهواره ای و دریایی این وزارتخانه در این ایام رونمایی می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۳۷    
معاون اول رییس جمهور توسعه پایدار، متوازن، موزون و همه جانبه کشور را مهمترین موضوع مقطع فعلی دانست و گفت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۲۸    
امان پایتخت اردن در روزهای اخیر شاهد تجمعات اعتراضی علیه قانون مالیات بر درآمد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۰۱    
اختلافات سیاسی دو کشور آمریکا و روسیه طی سالهای اخیر تا بدانجا پیش رفته که حتی تیم های کشتی دو کشور در مسابقات و تورنمنت های یکدیگر نیز شرکت نمی کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۸    
همزمان با انتشار خبری در خصوص تلاش سودان برای خروج از ائتلاف سعودی علیه یمن، وزیر خارجه عربستان سعودی پیام مکتوبی به همتای سودانی خود ارسال کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۳    
دیدار پوتین با ولیعهد عربستان در آرژانتین آن هم در شرایطی که ولیعهد عربستان در بدترین انزوای سیاسی در عرصه بین الملل مواجه است سوالات بسیاری را برمی انگیزد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۳۷    
روابط مصر و ایتالیا به دلیل تحقیقات مربوط به قتل جولیو ریگنی پژوهشگر ایتالیایی در قاهره، وارد مرحله جدیدی از تنش شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۳۳    
شهرت بیشتر جورج بوش پدر بواسطه دورانی است که وی معاون اول رونالد ریگان بود. او از سال 1981 تا 1989 به مدت حدود 8 سال، در مقام معاون اول ریاست جمهوری آمریکا فعالیت می کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۲۸    
در ادامه ناآرامی های اخیر در فرانسه، هزاران جلیقه زرد در واکنش به مخالفت دولت پاریس با کاهش قیمت سوخت، روز شنبه دوباره به خیابان ها آمدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۷    
وزرات دفاع ژاپن قصد دارد 100 فروند جت جنگنده بسیار پیشرفته رادار گریز 35-F از آمریکا خریداری کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۰    
در حالی قرار است رییس جمهور آمریکا و چین در حاشیه نشست گروه 20 در آرژانتین دیدار و در باره مشکلات اقتصادی و جنگ تجاری میان دو کشور گفت وگو کنند که دونالد ترامپ پس از خروج از پیمان "نفتا" از دستیابی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۲۷    
یک ماه بعد از استعفای وزیر کار کویت به دلیل وارد آمدن خسارات های فراوان به کشور بر اثر بارش باران های سیل آسا، مطبوعات کویتی از تعدیل بیشتر کابینه این کشور خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۲۱    
دور دوم انتخابات پارلمانی بحرین نیز با وجود تحریم این انتخابات توسط مخالفان این کشور، صبح امروز آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۳۵    
معاون شهردار تهران با بیان اینکه سال آینده محدوده زوج و فرد به حلقه دوم طرح ترافیک تبدیل می شود، گفت: برنامه هایی در این باره داریم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۲    
وزیر علوم و دانشگاه های انگلیس نیز در اعتراض به توافق برگزیت دولت ترزا می از سمت خود کناره گیری کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۱۴    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که وزرای خارجه آمریکا و عربستان سعودی در حاشیه نشست گروه 20 در آرژانتین دیدار و در باره "مرگ" جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد ولیعهد سعودی و مسائل ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۱۴    
ناوشکن جمهوری اسلامی ایران - سهند به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۱۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوشکن سهند پیشرفته ترین ناوشکن بومی غرب آسیا است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۶    
رئیس جمهوری آمریکا در دیدار با همتای آرژانتینی خود هدفون ترجمه همزمان را به دلیل مناسب نبودن ترجمه به زمین انداخت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۸:۵۵    
جورج اچ.دبلیو بوش رئیس جمهور اسبق آمریکا در سن نود و چهار سالگی درگذشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۸:۴۴    
مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را به تصویب رساند که با متهم کردن ایران به بر هم زدن صلح در عراق خواستار تحریم این کشور شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۸    
روسای جمهوری چین و روسیه جمعه شب (به وقت محلی) در حاشیه نشست سران گروه بیست در آرژانتین با یکدیگر دیدار و بر توسعه روابط دو جانبه تاکید کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۸:۱۱    
اینستاگرام در بروزرسانی اخیر خود قابلیت جدیدی موسوم به "اینستاگرام استوریز" را برای اشتراک گذاری رخدادها با دوستان نزدیک ارائه کرده است .
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۵۳    
تجار مسلمان ساحل عاج برای همکاری با ایران اعلام آمادگی کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۴۷    
دبیرکل سازمان ملل متحد تاکید کرد با توجه به وضعیت کنونی، جامعه جهانی باید قاطعانه با پیشبرد چندجانبه گرایی، به ایفای نقش و کارایی چندجانبه گرایی کمک کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۴۱    
حملات پنج شنبه شب رژیم صهیونیستی به دو منطقه در سوریه موجی از سوال ها را این بار متوجه روسیه کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۴۱    
معاون رئیس جمهوری آمریکا با تکرار ادبیات تهدیدآمیز و اتهامات نخ نما شده گفت: اجازه نخواهیم داد، ایران به تسلیحات هسته ای دست یابد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۳۲    
یک عضو ارشد مذاکره کننده انصارالله یمن در خصوص مذاکرات صلح یمن که قرار است، اوایل ماه دسامبر ( آذر) در استکهلم سوئد برگزار شود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۶:۳۸    
پلیس آلمان از دفاتر دویچه بانک آلمان به اتهام پولشویی بازرسی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۶:۱۴    
مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز جمعه 6 قطعنامه در حمایت از فلسطین و علیه رژیم صهیونیستی به تصویب رساند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۴:۱۱    
حزب الله لبنان با انتشار ویدیو کلیپی به رژیم صهیونیستی در مورد هرگونه تجاوز به لبنان هشدار داد و در مورد قطعی بودن پاسخ مقاومت خطاب به اسرائیلی ها اعلام کرد: اگر گستاخی کنید، پشیمان خواهید شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۲:۳۲    
رئیس جمهور روسیه، جمعه در آرژانتین خواستار انجام تمامی اقدامات لازم برای حفظ برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) یا توافق هسته ای ایران با کشورهای گروه موسوم به 1+4 شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۱:۵۰    
روزنامه ای کویتی به نقل از منابعی که آن ها را دیپلماتیک خوانده، مدعی شد که پادشاه سعودی از امیر قطر برای شرکت در نشست آتی شورای همکاری خلیج فارس دعوت خواهد کرد.