دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۴May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 30 دی 1394 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 31 فروردین 1394 فردا نیوز 30 اردیبهشت 1394 فردا نیوز 31 خرداد 1394 فردا نیوز 31 تیر 1394 فردا نیوز 31 مرداد 1394 فردا نیوز 31 شهریور 1394 فردا نیوز 30 مهر 1394 فردا نیوز 30 آبان 1394 فردا نیوز 30 آذر 1394 فردا نیوز 30 بهمن 1394 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 1 دی 1394 فردا نیوز 2 دی 1394 فردا نیوز 3 دی 1394 فردا نیوز 4 دی 1394 فردا نیوز 5 دی 1394 فردا نیوز 6 دی 1394 فردا نیوز 7 دی 1394 فردا نیوز 8 دی 1394 فردا نیوز 9 دی 1394 فردا نیوز 10 دی 1394 فردا نیوز 11 دی 1394 فردا نیوز 12 دی 1394 فردا نیوز 13 دی 1394 فردا نیوز 14 دی 1394 فردا نیوز 15 دی 1394 فردا نیوز 16 دی 1394 فردا نیوز 17 دی 1394 فردا نیوز 18 دی 1394 فردا نیوز 19 دی 1394 فردا نیوز 20 دی 1394 فردا نیوز 21 دی 1394 فردا نیوز 22 دی 1394 فردا نیوز 23 دی 1394 فردا نیوز 24 دی 1394 فردا نیوز 25 دی 1394 فردا نیوز 26 دی 1394 فردا نیوز 27 دی 1394 فردا نیوز 28 دی 1394 فردا نیوز 29 دی 1394 فردا نیوز 30 دی 1394 
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۰    
منابع انگلیسی از مشخص شدن سرنوشت چهار دخترفراری از لندن خبر می دهند که از یکسال پیش از هیچکس از آنان اطلاعی نداشت، اما پیوستن به داعش مقصد نهایی آنان بوده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۰    
دروازه بان اول تیم ملی ایران سرانجام قراردادش را تیم روسیه ای خود فسخ کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۵    
با عنایت به اینکه سخت افزار قبلاً مورد تأیید شورای محترم نگهبان قرارگرفته است، هم اکنون صندوق های اخذ رأی الکترونیک با اعتباری نزدیک به 100 میلیارد تومان در حال تولید انبوه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۲    
گروه تروریستی داعش امروز چهارشنبه در نشریه خود، اسامی عاملان حملات تروریستی پاریس به همراه تصاویر و تابعیت آنها را منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۰    
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در جلسه شورای هماهنگی اطلاعات در سخنانی، گفت: اجرای برجام یک بار دیگر قدرت مقاومت و استقامت مردم ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۱    
احمد زیتون یک توسعه دهنده ی 28 ساله است که در رام الله فلسطین زندگی می کند. او برای اینکه پیش خانواده اش در هیزما برود باید از اردوگاه گالاندیا که یکی از شلوغ ترین ایستگاه های بازرسی را دارد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۵    
پایگاه المانیتور: از دید تل آویو، منافع برجام بیش از مضرات آن است!
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۲    
جدیدترین آمار از نتایج تجاوز عربستان به یمن بعد از 300 روز از آغاز این تجاوز منتشر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۶    
برای اولین بار بعد از تنش های مسکو و آنکارا بر سر ساقط شدن جنگنده روسیه توسط ترکیه، معاون وزیر خارجه روسیه راهی استانبول می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۶    
ایاد العدل (ابو عتیق) امیر جبهه النصره در محله غربی منطقه اریحا واقع در حومه استان ادلب به همراه معاونش به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۳    
در سفر مدیرکل وزارت خارجه انگلیس به ایران روابط دو کشور در ابعاد دوجانبه ، اقتصادی ، سیاسی و منطقه ای و بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۱    
معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: انتخابات پیش رو آزمون بزرگی برای نظام، دولت و جریانات سیاسی است که تمام مراحل آن باید در چارچوب قانون صورت پذیرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۲    
در حالی که زمان چندانی تا آغاز مذاکرات صلح سوریه باقی نمانده است شاهدان عینی از ورود شمار زیادی از نیروهای زمینی ارتش ترکیه به شهر جرابلس در استان حلب سوریه خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۹    
وزیر خارجه عربستان با تکرار ادعای تروریستی بودن فعالیت های شیخ نمر رهبر شیعیان این کشور اعلام کرد که هر کشوری برای خود قانونی دارد که باید به آن احترام گذاشته شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۳    
انجمن حقوق بشر بحرین، امروز- چهارشنبه- اعلام کرد به رغم مخالفت اعلامیه جهانی حقوق بشر، رژیم منامه همچنان به بازداشت کودکان با پس زمینه های سیاسی ادامه می دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۱    
این مطلب واقعیت دارد که یاد گرفتن زبان جدید، شخصیت تازه ای به شما می دهد. اگر پیش از این زبانی غیر از زبان مادری خود را فرا گرفته باشید ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۱    
لینک دانلود
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۲    
با دستگیری یکی از عوامل اصلی مرتبط با سرویس های اطلاعاتی 3 کشور اروپایی، دو شبکه ماهواره ای اصلی فعال در حوزه های غیراخلاقی تعطیل شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۹    
اقدام به موقع ماموران ایستگاه مترو مانع از خودکشی یک مرد کم توان ذهنی که بر روی ریل قطار در ایستگاه مترو شهرک اکباتان ایستاده بود، شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۶    
بوئینگ 787 دریم لاینر ، سریع-فروشترین هواپیمای مسافربری تاریخ است و سفارش خرید آن بیش از 800 فروند است. این تصویر مقاومت بالهای این هواپیما را در مقابل خم شدن در شرایط سخت نشان می دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۰    
یک منبع آگاه قضایی گفت: اجرای محکومیت مهدی هاشمی به مدت 14 روز متوقف می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۷    
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس عصر چهارشنبه سی ام دی ماه در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد. الکساندر لوبانف، دروازه بان ازبکستانی پرسپولیس امروز برای اولین بار در تمرین سرخ پوشان حاضر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی که به قم سفر کرده با حضور در بیت آیت الله سعیدی از ایشان عیادت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۲    
فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا برنده توپ طلا در سال های آینده را پیش بینی کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۹    
درجریان رقابت های المپیاد علمی سوریه که امروز جشن پایان آن برگزار شد، "حافظ اسد "مقام هفتم را کسب کرد.!
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۴    
یک وبگاه صهیونیستی نوشت: داعش در مراحل پایانی ساخت و پرواز پهپادهای مجهز به موشک یا بمب است و در این مسیر نیروهایی را با دستمزدهای بالا از برخی کشورها به خدمت گرفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۱    
دولت اوکراین برای دومین بار در ماه جاری میلادی تحریم های اقتصادی علیه روسیه اعمال کرد و در فهرست کالاهای روسی مشمول تحریم 70 قلم کالا منظور کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۸    
نکاتی که باید برای تمیز نگهداشتن هوای منزل رعایت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۲    
مجمع عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی ظهر امروز تشکیل جلسه داد و در پایان این جلسه مقرر شد این تیم در لیگ برتر بماند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۹    
مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: نیاز به واردات برخی مواد غذایی امری بدیهی است اما مسئله این است که این واردات رسمی انجام می شود یا قاچاق است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۳    
مهراب قاسم خانی عکسی دیده نشده از پشت صحنه سریال شب های برره را به اشتراک گذاشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به کاهش نرخ تورم به 13.7درصد گفت: با برنامه ریزی های انجام شده این رقم در بازار بین بانکی کاهش مطلوبی داشته و با ادامه انضباط پولی به دنبال خروج از رکود هستیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۷    
نماینده کارگران در شورای عالی کار از نشست عصر امروز کارگروه تخصصی مزد 95 کارگران با حضور نمایندگان گروه های مختلف خبر داد و گفت: در جلسه بعدی وارد عدد و رقم خواهیم شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۵    
شاعر گمشده ی قطعه ی افسار اثر جدید محسن چاوشی که آن را به تازگی منتشر کرده است، پیدا شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس جهانی داووس با وزیر امور خارجه نروژ دیدار و در خصوص روابط دوجانبه و مسایل منطقه ای و بین المللی بحث و گفتگو کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۶    
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ایران ایر، روز گذشته برای نخستین بار در چند سال گذشته، پرواز مستقیم بدون توفقی را از پاریس به تهران انجام داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۳    
داور اسپانیایی دیدار اسپورتینگ هوئلبا و سانتا تراسا وارد دردسر بزرگی پس از پایان این دیدار شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۸    
دولت تایوان اخیرا از سازه ای شیشه ای به شکل کفش سیندرلا در پایتخت این کشور رونمایی کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۲    
دکتر ظریف وزیر امور خارجه در حاشیه اجلاس داووس با سالم الاسماعیل نماینده سلطان قابوس پادشاه عمان دیدار و در خصوص همکاری های دوجانبه و مسائل منطقه ای تبادل نظر کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۹    
برنامه عصر با عنوان شیطان در گرداب ، گفت وگو با سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، پنجشنبه این هفته از شبکه افق پخش می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۶    
حرام خواری، بر عقاید، اخلاق و اعمال آدمی تأثیری بسیار زیانبار دارد و راه سعادت و خیر و فلاح را بر او می بندد و چنان او را سرگرم دنیا و سر سپرده ی شیطان می کند که حتی حاضر نمی شود به سخنان حق که از ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۷    
از حقوقی که فرزند بر پدر و مادر دارد، انتخاب نام نیک می باشد، به نحوی که نام نیک در دنیا و آخرت برای انسان وسیله ی شرافت و سربلندی و برکت می باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۷    
لینک دانلود
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۷    
گوشت عقیقه را به طور ساده با آب و نمک بپزند و حداقل ده نفر از مؤمنین را دعوت کنند تا بخورند و برای نوزاد دعا کنند و می توانند گوشت آن را به صورت خام یا پخته تقسیم کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۴    
یک مقام ارشد دولت ترکیه مذاکرات سری با عبدالله اوجالان رهبر زندانی حزب منحله کارگران کردستان و گروه پ ک ک را رد کرده و بر ادامه عملیات نظامی ارتش ترکیه علیه این گروه تاکید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۱    
معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: ردیف اختصاصی بودجه طرح های کلان از لایحه بودجه سال 95 حذف شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۸    
در احادیث و روایات معصومین علیهم السلام برآورده شدن خواسته ها، برطرف شدن گرفتاری و ناراحتی، ورود به بهشت و دوری از جهنم، در امان بودن از بلاهای آسمانی، خشنودی خداوند، استجابت دعا و بالا رفتن اعمال ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۹    
روشن است که با پذیرش مصلحتی صلح از سوی امام حسن(علیه السّلام) و به بیان دیگر پذیرش ترک مخاصمه دستاورد رفع مسئولیت در صورت قتل امام، از بین می رفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۶    
پیش نویس تفاهمنامه ای بین دولت های ترکیه و مصر تهیه شده است، این تفاهم نامه با هدف بهبود روابط بین آنکارا و قاهره تهیه شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۳    
منابع امنیتی عربستان از هدف قرار گرفتن خودروی رئیس دادگاه عربستان در منطقه شیعه نشین الدمام خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۰    
رهنمودهای راهگشای آن حضرت در زمینه های سلوک فردی و اجتماعی، معاشرت با دیگران، برخورد با نسل نو و جوانان، مسائل حقوقی، آداب ازدواج، موضعگیری در مقابل حکومت ها و سیاستمداران زمان، آموزه های علمی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۴    
باقی ماندن بقایای غذا در مایکروفر علاوه بر بو و ظاهر بد، کارایی دستگاه را نیز کاهش خواهد داد. اغلب افراد از سخت بودن پروسه ی تمیز کردن و از بین بردن لکه های مایکروفر شاکی هستند و کمتر تن به این کار ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۲    
قهوه یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی های دنیا است که علی رغم محبوبیت زیاد، بسیاری از مردمی که هرروز آن را مصرف می کنند، چیز زیادی در موردش نمی دانند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۷    
این منبع که افسری عالی رتبه در فرماندهی عملیات الجزیره است، گفت، گروه ویژه آمریکایی که نام هنگ هوابرد بر آن گذشته شده است، وارد پایگاه عین الاسد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۴    
رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به صحبت های سخنگوی شورای نگهبان درباره لغو انتخابات الکترونیکی گفت: امروز دیدم که سخنگوی محترم شورای نگهبان در این زمینه سخنانی گفته که برای ما قابل توجه بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۲    
وبسایت المانیتور گزارشی خواندنی به قلم فهیم تاشتکین از اتحاد قومیت های عراق و تأثیر فتوای آیت الله سیستانی در مبارزه با داعش منتشر کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۹    
حجت الاسلام قرائتی در صفحه اینستاگرام خود خاطره ای جالب را به اشتراک گذاشت: خاطره . . تنها خانواده شیعه در موزامبیک
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری تسنیم آخرین آمار و جزئیات از دلایل ردصلاحیت ها و عدم احرازها از سوی هیئت نظارت بر انتخابات را منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۵    
حسین جابری انصاری سخنگوی وزارت امور خارجه عملیات تروریستی اخیر در شهر بهرود خیبر پاکستان را محکوم کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۰    
وزیر نیرو از معافیت وزارت نیرو در زمینه تأمین مالی یارانه نقدی خبر داد و گفت: با موافقت دولت از ابتدای سال 95 دیگر رقم دو هزار و 300 میلیارد تومان را برای بخش هدفمندی یارانه ها پرداخت نمی کنیم .
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۷    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور بررسی فوری عملکرد دستگاه ها در کاهش آلودگی هوا را صادر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۴    
وزیر امور خارجه کشورمان می گوید تحریم های جدید آمریکا درباره آزمایش موشک های بالستیک ایران اقدامی "غیرقانونی" علیه توان دفاعی ایران است
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۸    
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درشرایطی راهی سایپا شد که قبل از آن با مسئولان باشگاه استقلال نشستی را برگزار کرد اما به خاطر مسائل مالی و مطالباتی که از قبل وجود داشت طرفین به توافق نرسیدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۵    
در مراسم تشییع شهید مدافع حرم سعید سیاح طاهری بسیاری از هنرمندان آمده بودند بغض پرستویی شکست و حمید فرخ نژاد از خاطرات شهید طاهری گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۷    
یک رسانه آمریکایی در تحلیلی نوشت: درحالی رییس جمهور میانه روی ایران و تیمش جشن رفع تحریم ها را برگزار کردند اما بهره وری از مواهب اقتصادی به نفع عامه مردم ایران زمان می برد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۴    
رئیس جمهور با بیان اینکه دفاع ملت ایران از حقوق حقه هسته ای خود نشان داد کشورهای در حال توسعه می توانند با ایستادگی در برابر قدرت های بزرگ ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۵    
لحظه ای زیبا در کنسرت محسن یگانه که همه حضار را احساساتی کرد و در سالن کنسرت غوغا به پا کرد. وقتی مادر محسن روی سن آمد و پسر هنرمندش را در آغوش کشید.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۹    
وزیر کشور گفت: بنده روز گذشته گزارشی از روند بررسی صلاحیت داوطلبان خدمت رهبر انقلاب ارائه کردم، همچنین گزارش هایی به صورت مدون به دفتر رهبری و شورای نگهبان ارائه کردیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۳    
رئیس دفتر رئیس جمهور که به سوئیس سفر کرده، روز چهارشنبه در مجمع جهانی اقتصاد گفت که برای رسیدن به شکوفایی اقتصادی، باید در منطقه امنیت برقرار شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۷    
انفجاری نسبتاً قوی دقایقی قبل غرب کابل را لرزاند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۴    
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران از سرمایه گذاران بلغاری برای سرمایه گذاری استقبال می کند، گفت: اجرای برجام ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۸    
مراسم ازدواج دختر " فاروق جود " بازرگان سوری در سالن Biel در شهر بیروت برگزار شد و هزینه ای حدود دو میلیون دلار آمریکا داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۵    
رئیس سازمان مدیریت به اجرای تبصره 10 قانون خدمات کشوری اشاره کرد و گفت: بر اساس این قانون به منظور افزایش حقوق ثابت مشاغل حاکمیتی حقوق ثابت کارکنان وزارت کشور از امسال 35 درصد افزایش خواهد داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۲    
مراسم تشییع پیکر مرحوم رضا احدی امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امجدیه و در حضور فو تبا ل دوستان برگزار شد و سپس پیکر او برای خاکسپاری به بهشت زهرا (س) منتقل شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۶    
گروه بین المللی فعال در زمینه حل بحران های بین المللی موسوم به ریش سفید ها که ریاست آن برعهده کوفی عنان دبیرکل سابق سازمان ملل است، از رفع تحریم های ایران و آغاز اجرای برجام استقبال کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۳    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور هفته آینده به ایتالیا و فرانسه سفر می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۸    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید به ماجرای کرسنت ورود جدی کرد، وگرنه خسارات زیادی برای کشور به بار خواهد آمد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
نخست وزیر پاکستان از موافقت ایران با دیدار با مقام های سعودی در این کشور خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۸    
وزیر خارجه ایران در مصاحبه با رسانه مطرح آمریکایی ضمن غیرقانونی خواندن تحریم های جدید واشنگتن علیه تهران تاکید کرد برنامه موشکی ایران برای مقاصد دفاعی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۹    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: فرمانداران در زمان باقی مانده به کسانی که رد صلاحیت شده اند،برای بررسی مجدد صلاحیت مشورت دهند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۶    
فیلم محمدرسول الله(ص) مجید مجیدی ابتدای این هفته در بغداد و در سالنی هزار نفره اکران شد و چهره های فرهنگی متعددی درباره آن اظهار نظر کرده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۳    
هاشمیان از این ناعدالتی ها به ستوه آمده و صحبت های بی پرده ای را علیه مدیران فوتبالی و کسانی که فوتبالی نیستند ولی سردمدار آن هستند بر زبان بیاورد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۰    
در صورتیکه خودروهای داخلی با کیفیت بالا و با قیمت مناسب توسط خودرو سازان عرضه شود قطعا خریداران خودرو نیز استقبال بیشتری خواهند کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۴    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از تشکیل کارگروه تخصصی کیفیت نان با حضور دستگاه ها و نهادهای مسئول در این حوزه خبر داد و گفت: باید نان سالم در اختیار مردم قرار گیرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۱    
آمریکا برای اینکه همزمان با مذاکرات سوریه، عرصه میدانی را نیز در دست داشته باشد تصمیم دارد تروریست های موسوم به معارض میانه رو را در مرزهای اردن با جنوب سوریه مجددا آموزش دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۷    
حبیب الله حقیقی در همایش تخصصی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه قاچاق در همه دنیا موضوعیت دارد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۲    
شرکت سونی از کوچکترین مدل پروژکتور قابل حمل در اندازه بسیار کوچک رونمایی کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۹    
بر اساس آمار منتشر شده، کودکان افغانستانی حدود 80 درصد دانش آموزان خارجی در ایران را تشکیل می دهند. آنها دلشان می خواهد همراه هم سن و سالانشان وارد مدرسه شوند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۳    
رییس سازمان حج و زیارت از برگزاری جلسه پیگری مباحث حقوقی جان باختگان منا با حضور دادستان کل کشور خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۳    
بنا بر تصمیم سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی،نام عبدولی از لیست اعزامی به تورنمنت زومباتلی مجارستان خط خورد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۵    
دبیر شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان برای تحقق برگزاری انتخاباتی سالم، آزاد، قانونی، رقابتی و در کمال امنیت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۲    
عضو جامعه روحانیت مبارز، با بیان اینکه هنوز لایه های واقعی جریان اصلاحات در انتخابات رو نشده است، به بیان چرایی اعتراض گسترده اصلاح طلبان به شورای نگهبان و بررسی صلاحیت ها پرداخت.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۹    
به نظر می رسد که باشگاه های عربستانی دست بردار یاوه گویی های خود نیستند و هنوز اصرار دارند که در اقدامی غیر قانونی و غیر منطقی در خاک ایران به میدان نروند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۳    
تصاویر امروز را با موضوعات آبشار دیدنی فوز دو ایگواکو در برزیل، مراسم تجلی مسیح (ع) در روسیه، خانه آسیب دیده در حملات ترکیه، شرایط سخت مهاجران در مرز مقدونیه خواهید دید.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۱    
در حاشیه مذاکرات تصویری از صحبت های ظریف و کری منتشر شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۸    
خلبان های اف 16 رو به جنگنده F35 شرکت لاکهید مارتین می آورند. اف35 هواپیمای چندمنظوره نسل پنجم است که اکنون تحت آزمایش و توسعه نهایی قرار دارد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۵    
رئیس باشگاه النصر عربستان در تازه ترین مصاحبه خود بار دیگر تاکید کرد در ایران به هیچ قیمتی بازی نخواهند کرد.