دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۶:۴۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 3 فروردین 1396 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 1 فروردین 1396 فردا نیوز 2 فروردین 1396 فردا نیوز 3 فروردین 1396 فردا نیوز 4 فروردین 1396 فردا نیوز 5 فروردین 1396 فردا نیوز 6 فروردین 1396 فردا نیوز 7 فروردین 1396 فردا نیوز 8 فروردین 1396 فردا نیوز 9 فروردین 1396 فردا نیوز 10 فروردین 1396 فردا نیوز 11 فروردین 1396 فردا نیوز 12 فروردین 1396 فردا نیوز 13 فروردین 1396 فردا نیوز 14 فروردین 1396 فردا نیوز 15 فروردین 1396 فردا نیوز 16 فروردین 1396 فردا نیوز 17 فروردین 1396 فردا نیوز 18 فروردین 1396 فردا نیوز 19 فروردین 1396 فردا نیوز 20 فروردین 1396 فردا نیوز 21 فروردین 1396 فردا نیوز 22 فروردین 1396 فردا نیوز 23 فروردین 1396 فردا نیوز 24 فروردین 1396 فردا نیوز 25 فروردین 1396 فردا نیوز 26 فروردین 1396 فردا نیوز 27 فروردین 1396 فردا نیوز 28 فروردین 1396 فردا نیوز 29 فروردین 1396 فردا نیوز 30 فروردین 1396 فردا نیوز 31 فروردین 1396 
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۶:۱۷    
سرگرد حمید کیانی یکی از موارد مجرمانه فضای مجازی را سوءاستفاده از اکانت اینترنت کاربران خواند و اظهار کرد: این سوء استفاده نه در پی هک مودم ها ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۰۷:۵۹    
در بیماری مانند آنفولانزا، تب ناگهانی می تواند مورد طبیعی است، اما اگر این تب برای مدت زمان طولانی باقی بماند، شما باید به پزشک خود مراجعه کرده و در صورت نیاز و تشخیص وی بلافاصله آزمایش انجام دهید ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۲۳:۱۲    
بازی اسم روی پیشانی نوعی 20 سوالی جمعی است؛ در این بازی هر بار یک نفر از جمع انتخاب می شود سوژه بازی با اجماع روی او اسم می گذارند و می چسبانند روی پیشانی اش ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۲۱:۳۹    
بیتا سحرخیز اعلام کرد که برای کاندیداتوری در شورای شهر ثبت نام نکرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۱:۲۲    
پیمان معادی متاهل می باشد و ازدواج کرده و فرانک قوانلو نام همسرش است. این زوج دو فرزند به اسم های باران و رایان نیز دارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۳۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، تأکید مجدد رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی در سال جدید را بیانگر ناکافی بودن اقدامات انجام گرفته ارزیابی و واردات کالاهایی که در داخل تولید می شود و قاچاق را پاشنه آشیل ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۶    
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد به دلیل شرایط نامساعد جوی تردد در 11 محور مواصلاتی کشور ممنوع است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۰۹:۰۲    
سخنگوی گردان های حزب الله عراق، هرگونه حضور نظامی آمریکا در این کشور را اشغالگری دانست.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۰۰:۱۴    
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اسلام آباد گفت: در پی بارش شدید باران در 48 ساعت گذشته خاک تپه چقاگاوانه از قسمت گاراژ سست شده و بر روی یکی از مغازه ها ریزش کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۲۲:۲۶    
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس و دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر این استان از بازدید 564 هزار و 667 نفر از اماکن تاریخی – فرهنگی استان فارس خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۸:۴۴    
استاندار کردستان از سفر رئیس جمهور برای افتتاح و بهره برداری بیش از 2750 میلیارد تومان طرح و پروژه در بخش های اقتصادی و عمرانی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۳:۴۷    
هرچه قیمت های پایه کمتر و کمتر شوند، خطوط هوایی به دنبال جبران این تفاوت با هزینه های جانبی اند. و منظور از جانبی، هر چیزی غیر از عمل انتقال شما از جایی به جایی دیگر است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۳:۴۱    
در روزهای اول ورود به جبهه، دشمن را قادر به انجام هرکاری می دانستم، اما در اولین حمله ای که انجام دادیم ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۱:۲۰    
مرکز مدیریت راه های کشور در اطلاعیه ای با تشریح جزئیات محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی، اعلام کرد: محور هراز ازمورخ 4 فروردین 96 تا اطلاع بعدی ، بدلیل برف و کولاک شدید مسدود است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۵    
رئیس جمهور ترکیه از دیدار و گفتگوی رو در رو با مقام های دولت جدید آمریکا در ماه می خبر داده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۰:۲۷    
مجری زن شبکه "بی بی سی" در جریان پخش زنده گزارش را در این ویدئو مشاهده فرمایید.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۰:۲۳    
رئیس جمهور فرانسه فرانسوا اولاند در بازدید از نمایشگاه کتاب پاریس از غرفه ایران بازدید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۰:۱۱    
پست اخیر نرگس آبیار به حضور خود و همسرش در ایتالیا اختصاص یافت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۹    
براساس آمارهای رسمی، یکی از حوزه هایی که دولت یازدهم در آن هیچ موفقیتی به دست نیاورده، حوزه مهم اشتغال است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۹:۴۴    
پنجمین روز ثبت نام از داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دقایقی پیش و راس ساعت 8 صبح در سراسر کشور آغاز شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۹:۲۹    
ستاد مشترک انتخاباتی اقوام ایرانی با صدور نامه ای خطاب به ستاد انتخابات وزارت کشور از عدم پذیرش مصدق و یا تائیدیه های تحصیلی معتبر مدارک تحصیلات دانشگاهی انتقاد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۸:۵۹    
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: عملیات پلیسی برای دستگیری عاملان تیراندازی روز گذشته در شهرستان هرسین آغاز شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۸:۰۲    
قاره سبز در سال 1395 شمسی با بحران های غافلگیرکننده ای روبرو شد که به اذعان بسیاری کارشناسان و مقامات این اتحادیه، آن را تا لبه پرتگاه نابودی کشاند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۷:۳۲    
تامین هزینه های تحصیل برای دانشجویان محصل در آمریکا یک دغدغه اساسی است و برخی دانشگاه ها بیشترین میزان کمک هزینه تحصیلی را در این زمینه ارائه می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۷:۰۲    
اغماض در برخورد و پلمبِ یک آژانس گردشگری در تهران، مسافران آفریقای جنوبی، ارمنستان، لبنان و آذربایجان را در روزهای نخست سال 96، سرگردان و مالباخته کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۶:۳۲    
دولت آلمان از ماه نوامبر سال گذشته، هیچ یک از سفارش های خرید جنگ افزار از سوی ترکیه را نپذیرفته است. ظرف این چند ماه، مجموعا دولت آلمان به 11 سفارش خرید سلاح از سوی ترکیه پاسخ منفی داده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۶:۰۲    
رئیس پلیس راهور ایلام گفت: علت 60 درصد تصادفات رانندگی واژگونی ناشی از خستگی و خواب آلودگی است لذا از مسافران و گردشگران استان درخواست داریم در حین سفر حتما در بین راه استراحت کافی کنند بعد به سفر ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۵:۳۲    
کمیته انضباطی با وجود پنج اخطار بودن مهاجم بارسلونا، او را از بازی بعد محروم نکرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۵:۰۲    
اندومتریوز (endometriosis) به معنی بیماری اندومتر است. اندومتر (آندومتر) بافت فرش کننده مخاطی داخل رحم است که ضخیم شدگی و ساختار آن بر حسب مرحله چرخه (سیکل) قاعدگی تغییر می کند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۴:۳۲    
سرپرست صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی لرستان گفت: لرها گلیم های مرغوبی می بافند که بیشتر با رنگ های سیاه، سبز، آبی و سفید و نقوش خاص منطقه مشخص می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۳:۳۲    
آمارهای رسمی نشان می دهد رژیم صهیونیستی با افزایش شهرک سازی های خود در اراضی اشغالی فلسطین در سال 2016 میلادی در مقایسه با سال پیش بیش از 700 واحد مسکونی بیشتر احداث کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۳:۰۲    
کشتی فرنگی در سالی که گذشت یکی از خبرسازترین دوران خود را گذراند که اتفاقات مهمی از جمله ناکامی ستاره ها در المپیک و خداحافظی همیشگی آقای خاص را به همراه داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۲:۳۲    
نتایج تحقیق محققان دانمارکی نشان می دهد بانوانی که در سنین بالاتر بچه دار می شوند احتمالاً بهتر از سایرین مراحل ابتدایی فرزند پروری را پشت سر می گذارند و مادران بهتری هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۲:۰۲    
بازی ایرانی باقلوا از آن دسته بازی های اعتیادآور است که با نصب آن بر روی تلفن همراه خود می توانید تا ساعت ها اوقات فراغت خود را به محک اطلاعات عمومی خود اختصاص دهید.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۱:۳۲    
تولید و انباشت زباله و نبود نظام بازیافت در روسیه، سبب شده بیش از 82 هزار کیلومتر مربع از اراضی این کشور زباله گاه شود و هر ساله نیز حدود چهار هزار کیلومتر مربع دیگر به این پهنه افزوده می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۱:۰۲    
برخی منابع غذایی تاثیر بسزایی در فعالیت ارگان های بدن دارند بطوریکه استفاده ناکافی یا بیش از حد آنها باعث نارسایی قلبی و منجر به مرگ می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۳:۵۹    
میرسلیم معتقد است: اگر کالاهای وارداتی شامل محصولات و خدمات راهبردی شود مشکل وابستگی در زمینه کالاهای اساسی را بوجود می آورد و اگر شامل واردات بی رویه دیگر کالاها شود مانع اصلاح الگوی مصرف می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۳:۵۳    
هواداران ایرانی 90 دقیقه مانده به آغاز بازی وارد ورزشگاه شدند که مشوقان فدراسیون فوتبال در نظم دهی آنها کمک کردند، تماشاگران با طبل و شیپور ایران را تشویق کردند تا پر شوری خود را نشان دهند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۳:۳۸    
مهدی تاج بعد از پیروزی ایران مقابل قطر با سرمربی تیم ملی دیدار کرد و این موفقیت را به او و ملی پوشان تبریک گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۳:۳۲    
کاخ ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد: رئیس جمهور ایران هفته آینده به دعوت پوتین راهی مسکو می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۳:۲۹    
یکی از بازیکنان تیم ملی قطر به نوع شادمانی کی روش پس از بازی اعتراض کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۳:۲۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان دیدار تیمش مقابل قطر را رقابتی در سطح بالا دانست و مدعی شد شاگردان در این بازی باید با اختلاف چهار یا پنج گل به پیروزی می رسیدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۳:۱۴    
جدول مقدماتی جام جهانی منطقه آسیا (2018) - گروه A را در زیر مشاهده می کنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۲:۵۹    
تیم ملی فوتبال کشورمان با برتری مقابل قطر جایگاه خود را در صدر جدول گروه A مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2018 در قاره آسیا استحکام بخشید.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۲:۳۸    
علی عابدی، مدرس و کارشناس رشته پیرایش مردانه یکی از همین افراد است که خواسته هایش را از مرز انگشت و دست فراتر برده و دستانش را برای هنرنمایی با 22 قیچی توانمند کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۲:۳۲    
نشریه آمریکایی با نامیدن حسن روحانی به عنوان گرگی در لباس میش ، از رئیس جمهور آمریکا خواست تا به اصطلاح فریب ایران را نخورد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۲:۲۰    
پاس در عمق کریم انصاری فرد در پشت مدافعان قطر با کنترل توپ و ضربه دقیق مهدی طارمی همراه شد تا تیم ملی ایران به گل اول خود دست پیدا کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۲:۰۵    
اردوی تیم ملی روئینگ بانوان رده سنی بزرگسالان از 7 فروردین ماه در دریاچه آزادی آغاز می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۲:۰۲    
اتومبیل مهاجم تیم فوتبال نفت تهران واژگون شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۱:۵۹    
حمایت و حضور پرشور هواداران ایرانی در ورزشگاه جاسم بن حمد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۱:۵۳    
ساعتی پیش در خیابان معلم شهرستان هرسین از داخل یک خودرو به سمت خودروی دیگر تیراندازی شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۱:۵۰    
نماینده ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از برخورد دو قایق و کشته شدن یکی از سرنشینان این دو قایق خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۱:۵۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور را اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۱:۴۷    
رئیس مرکز مدیریت راه های استان قم گفت: رکورد تردد در اتوبان تهران - قم با ثبت حدود 70 هزار تردد در یک روز شکسته شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۱:۴۷    
پلیس لندن اعلام کرد: فردی که دیروز در منطقه وست مینستر به چند نفر حمله کرد بود، شخصی به نام خالد مسعود و اهل میدلندز است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۱:۴۴    
تیم ملی فوتبال ایران در ششمین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در شرایطی به مصاف قطر رفته است که دو رقیب اصلی اش برابر حریفان شکست خوردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۱:۴۱    
نشریه نیویورک تایمز امروز با انتشار مطلبی مدعی شد که پیام نوروزی رئیس جمهوری آمریکا به ایران از سوی تندروهای کاخ سفید دچار تحریف شده و بخش هایی از آن حذف شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۱:۳۵    
تیم ملی فوتبال کشورمان بدون سرپرست مقابل قطر صف آرایی کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۱:۳۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از آغاز دیدار مقابل قطر برخورد بسیار سردی با سرمربی عنابی ها داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۰:۵۳    
تیم های ملی ایران و قطر در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه به مصاف هم رفتند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۰:۵۰    
و در آخر مادر خاموش می شود در حالی که زنان و مردان بسیاری را آگاه کرده است. مادر، هم او که در تمام داستان کنار سماور ایستاده و به فرزندانش امید می دهد و قلب آن ها را گرم می کند در آخر به آتش مادری اش ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۰:۵۰    
سرمربی تحت فشار تیم ملی فوتبال کره جنوبی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر چین گفت: فرصت های زیادی را از دست دادیم و گل نزدیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۰:۳۵    
سرمربی اهل اروگوئه تیم ملی فوتبال قطر در پاسخ به سوال خبرنگار الکاس گفت: محکوم بودن به پیروزی یک برگ برنده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۰:۳۲    
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران دقایقی پیش از بازی تیمش برابر قطر در پاسخ به سوال خبرنگار قطری گفت: ما نیازی به بازی تدافعی نداریم.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۰:۲۶    
بسیاری از مردم معتقدند خارج شدن از تمامی برنامه ها در لیست برنامه هایی که در آیفون اخیرا استفاده شده است، موجب حفظ باتری می شود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۰:۲۳    
ماموران ناجا موفق به کشف یک میلیون قلم داروی غیرمجاز و بیش از 300 کیلوگرم مواد مخدر شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۰:۲۰    
امروز حال و هوای میدان آزادی در یک روز بارانی تهران دیدنی بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۰:۱۷    
سخنگوی شورای تامین استان کرمان اعلام کرد خبر عملیات تروریستی در شهرستان بافت کذب است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۰:۱۴    
سرمربی جدید تیم فوتبال المپیاکوس گفت: من سرباز المپیاکوس هستم و از بازگشت به این تیم بسیار خوشحالم.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۰:۱۴    
تجارت ایران و کویت نشان می دهد که طی 10 سال گذشته صادرات ایران به کشور مذکور از سال 1384 تا 1389 دچار کاهش شدید بوده و مجددا جریان واردات از ایران و از سال 1392 احیا شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۹:۵۱    
با نظر کارلوس کی روش یازده بازیکن تیم ملی برای دیدار مقابل قطر مشخص شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۹:۱۹    
بازیکنان تیم های ملی فوتبال ایران و قطر به صورت همزمان وارد ورزشگاه السد دوحه شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۹:۱۶    
کشتی بزرگ مسافربری اقیانوس پیمای 7 طبقه با ظرفیت 1600 صندلی با حضور وزیر اطلاعات و جمعی از مسئولان و استقبال پرشور مردم وارد آبهای جزیره کیش شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۹:۱۳    
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از بارش برف در گردنه های استان قزوین خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۹:۱۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش بینی های انجام شده برای افزایش بار ترافیکی بازگشت مسافران نوروزی از عصر امروز ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۹:۰۷    
اعضای کابینه رئیس جمهور از شیرین ترین و تلخ ترین اتفاقات سال 1395 می گویند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۹:۰۴    
کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از عبور از چند دروازه امنیتی عصبانی شد و گفت: یک تیم آمده (رژیم اشغالگر) و همه بدبختی هایش را با خود آورده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۹:۰۴    
مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: بعضی در ایام عید هم چشم دیدن خوشی مردم را ندارند و در کل از نگرانی و ناراحتی دیگران لذت می برند. شاید به همین دلیل خبر دروغین کسر امتیاز از پرسپولیس را منتشر می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۹:۰۴    
منابع سوری از محاصره تروریست های داعشی در دیرحافر و ورود نیروهای تازه نفس ارتش و تجهیزات سنگین به شمال حماه خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۸:۴۳    
دو دیدار دیگر از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا به پایان رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۴    
دیدار تیم های سوریه و ازبکستان از هفته ششم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با برتری سوریه به پایان رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۴    
مقامات باشگاه بارسلونا با کمپانی ثروتمند و مشهور چینی قرارداد دو ساله منعقد کردند. پرواز قطر دیگر جایی در باشگاه بارسلونا ندارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۸    
نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید در غیاب برانکو، کریم باقری و ملی پوشان پرسپولیس برگزار شد .
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۸    
سرمربی استقلال تهران در سال 95 فراز نشیب های زیادی را تجربه کرد و طاقت آورد تا بالاخره ثمره اش را دید.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۸    
فاکس اسپورت در گزارشی از بازی دو تیم ملی فوتبال عراق و استرالیا فضای استادیوم دستگردی تهران را اینگونه توصیف کرد: باران شدید و ابرهای سیاه در ورزشگاهی دوست داشتنی.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۸    
فیلم های اکران نوروز از حاشیه جشنواره به متن اکران آمده اند. باید دید ادامه حواشی جشنواره گریبان فیلم ها را در ایام اکران هم می گیرد یا خیر؟ اکران نوروزی مهم ترین اکران سال است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۵    
اولین تمرین تیم فوتبال سپاهان در سال جدید با حضور سرمربی جدید این تیم برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۵    
روز چهارم ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دقایقی پیش پایان یافت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۸:۱۰    
رئیس فدراسیون فوتبال امروز (پنجشنبه) وارد دوحه شد و در آستانه دیدار با قطر به ملی پوشان روحیه داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۸:۰۴    
روزنه های امید تیم ملی فوتبال چین برای راهیابی به جام جهانی 2018 با برتری مقابل کره جنوبی پررنگ تر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۸:۰۴    
مهم این است که کاری کنید تا این تکالیف باعث دردسر بچه ها نشود. بنابراین؛ اجازه ندهید تا فرزندتان همه تکالیف را یک شبه انجام دهد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۰    
پلیس مرزبان پرو از کشف بیش از 1.417 کیلو کوکائین در فرودگاه بین المللی خود خبر داد. این مواد مخدر با آرم و نام مسی بسته بندی شده بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۷:۳۷    
روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران فایل صوتی منتسب به جلسات شورای شهر تهران را تکذیب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۷:۳۷    
فرمانده ناجا گفت: با رانندگان پرخطر به شدت برخورد خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم این افراد منجر به بروز خسارت برای خود و دیگران شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۷:۳۴    
روز چهارم ثبت نام شوراها در حالی در فرمانداری تهران برگزار شد که باران بهاری نامزدهای انتخابات را همراهی می کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۷:۱۵    
لندن شب گذشته شاهد حمله ای تروریستی بود که دست کم 4 کشته و ده ها زخمی برجا گذاشته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۳۳    
یک استاد دانشگاه و اقتصاددان معتقد است: نمره اقتصاد در کارنامه دولت صفر بوده و دولت تدبیر راهبردی برای رونق اقتصادی نداشته است؛ دولت امروز مانده که چه جوابی به مردم بدهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۷    
آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در دیدار فرمانده ناجا به حفظ امنیت حاکم بر ایران اشاره کرد و گفت: مردم قدردان اقدامات نیروی انتظامی هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۴    
با ورود دومین ناو بالگرد بر ژاپنی موسوم به کاگا (Kaga) به ناوگان دریایی ژاپن، توانایی نظامی این کشور در فراسوی آبهای این کشور گسترش یافته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۴    
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: انتشار مطلبی مبنی بر ایجاد استان جدید و انتزاع شهرهای استان های جنوبی از جمله 2 شهرستان استان بوشهر شایعه ای بی اساس است.
  • ۱