دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۵:۳۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 9 فروردین 1396 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 1 فروردین 1396 فردا نیوز 2 فروردین 1396 فردا نیوز 3 فروردین 1396 فردا نیوز 4 فروردین 1396 فردا نیوز 5 فروردین 1396 فردا نیوز 6 فروردین 1396 فردا نیوز 7 فروردین 1396 فردا نیوز 8 فروردین 1396 فردا نیوز 9 فروردین 1396 فردا نیوز 10 فروردین 1396 فردا نیوز 11 فروردین 1396 فردا نیوز 12 فروردین 1396 فردا نیوز 13 فروردین 1396 فردا نیوز 14 فروردین 1396 فردا نیوز 15 فروردین 1396 فردا نیوز 16 فروردین 1396 فردا نیوز 17 فروردین 1396 فردا نیوز 18 فروردین 1396 فردا نیوز 19 فروردین 1396 فردا نیوز 20 فروردین 1396 فردا نیوز 21 فروردین 1396 فردا نیوز 22 فروردین 1396 فردا نیوز 23 فروردین 1396 فردا نیوز 24 فروردین 1396 فردا نیوز 25 فروردین 1396 فردا نیوز 26 فروردین 1396 فردا نیوز 27 فروردین 1396 فردا نیوز 28 فروردین 1396 فردا نیوز 29 فروردین 1396 فردا نیوز 30 فروردین 1396 فردا نیوز 31 فروردین 1396 
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۲۴    
اتوبوس های گردشگری که در ایام نوروز فعالیت خود را آغاز کردند مورد استقبال گردشگران در تهران قرار گرفته اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۴:۵۴    
وزیر نفت از 2.5 برابر شدن صادرات میعانات گازی در طول دولت یازدهم خبرداد و گفت: در سال 96 حدود 20 میلیارد دلار طرح جدید شامل پتروشیمی، فازهای گازی جدید و لایه نفتی پارس جنوبی به تولید می رسد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۹:۲۲    
به گفته زوج ایرانی، فرد مهاجم در طول مسیر آنها را زیر نظر داشته و به آنها دشنام و ناسزا گفته است، درحالی که این دو تلاش کرده اند آرام باشند و توجهی به وی نکنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۹:۰۱    
بررسی روند 10 ساله تجارت ایران و عمان نشان دهنده روند مثبت تجاری دو کشور بوده و میزان واردات و صادرات انجام شده حاکی از رابطه مستحکم تجاری فی مابین بدون اثرپذیری از تحریم هاست.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۲:۳۷    
بسیاری فشار خون را جدی نگرفته و با ان مانند یک بیماری ساده رفتار می کنند، در حالی که افزایش فشار خون خطرات جبران ناپذیری دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۰    
باهر گفت: زمانی که آقا و خانم سنگی پخش می شد من تازه ازدواج کرده بودم و اغلب مردم می گفتند که بعد از ازدواجش در این سریال بازی کرده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۳۴    
دو پست اسکله مجتمع بندر کاسپین منطقه آزاد انزلی به عنوان بزرگ ترین بندر ایران در دریای خزر توسط رئیس جمهور افتتاح شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۶    
جانشین انتظامی شهرستان کازرون از مرگ دو نفر مسافرنوروزی بر اثر گازگرفتگی در این شهرستان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۵۵    
مرجع تقلید شیعیان گفت: بانک ها باید جایگاه خود در اقتصاد کشور را بدانند و بدانند که با جریمه کردن وام گیرندگان مشکلات اقتصادی پیچیده تر می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۶    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز 10 فروردین ماه اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۸    
در یک اتفاق عجیب در اندونزی مار پیتون یک مرد را بلعید. نیروهای پلیس اندونزی بعد از مدتها جست و جو به دنبال این شهروند به این اتفاق عجیب پی بردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۴    
ماه رجب فصل روییدن جوانه های عاشقانه زیستن و ماه شست وشوی دل و جان از زنگارهای گناه و غفلت و آماده شدن برای ورود به ضیافت الله اعظم است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۹:۳۳    
همسر فوتبالیست چینی: روابط خارج از ازدواج دلیل اشتباه او در بازی با ایران بود. در صحنه گل ایران به چین ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۹:۲۷    
ستاره ترک تبار تیم ملی آلمان از حضور خانواده اش در ترکیه ابراز رضایت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۸:۳۰    
امیرالمومنین(ع) در حدیثی بر این نکته تأکید می کنند که هر روزمان را برای اهل بیت(ع) نوروز کنیم. حال با نگاه از منظرهای مختلف به این حدیث می توانیم به چگونگی و تحقق این امر پی ببریم.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۸:۰۰    
بیماری های قلبی عروقی یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در دنیا است. افزایش این نوع بیماری ناشی از تغییرات در رژیم غذایی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۷:۳۰    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و متخصص رژیم درمانی و تغذیه گفت: سرخ کردن و آبکش کردن برنج، 2 عادت بد غذایی در سفره ایرانی است که سلامت شهروندان را به خطر انداخته است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۶:۳۰    
بدن ما هنوز اسرار زیادی در خود دارد، اکنون دانشمندان یک مقداری از این رازها را کشف کردند: ریه نقش کلیدی در تولید خون بازی می کند و مگاکاریوسیت ها بین ریه و مغز استخوان در حال حرکت هستند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۶:۰۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی ضمن توضیح دلایل افزایش قیمت میوه در ایام عید عنوان کرد که قیمت ها در روزهای آینده پایین خواهد آمد و به مردم پیشنهاد کرد که میوه هایی مانند سیب را نخرند تا کسانی که ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۵:۳۰    
قرآن کریم کسانی که صله رحم نمی کنند را فاسق خطاب می کند که در زمین مرتکب گناه می شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۵:۰۰    
مدیر عامل بنیاد بیماران نادر عنوان کرد: متاسفانه در کشور یک میلیون و 200 هزار بیمار نادر شناسایی شده که هزینه های درمان آن ها بسیار بالا است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۴:۱۰    
مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان الشتر از پلمب یک واحد صنفی فروش و عرضه مرغ زنده در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۴:۰۱    
کارشناس بیماران هموفیلی وزارت بهداشت از خدمات نوروزی برای بیماران هموفیلی و تالاسمی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۳:۵۲    
از سوی دیگر جامعه، سیاست، فرهنگ و اقتصاد در پیوندی نا گسستنی با یکدیگر هستند و اساسا رشد و تکامل و کارایی هر جامعه مستلزم برقراری تعادلی پویا میان اقتصاد، سیاست، فرهنگ و جامعه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۳:۴۹    
نتایج آخرین سرشماری نفوس مسکن در سال 95 نشان می دهد، تعداد 2 میلیون و 587 هزار و 607 واحد مسکونی در کشور خالی است که استان تهران با 9/18 درصد، بیشترین سهم را دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۳:۴۳    
به ادعای کارشناسان و مراکز آماری بیکاری ما افزایش پیدا کرده است و از طرفی هم می گویند به رشد 8 درصدی دست پیدا کرده ایم، این نشان می دهد این صحبت ها نمی تواند صحت داشته باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۳:۳۷    
مردم به دنبال شماره تلفن روحانی هستند تا پیامک وی را جواب دهند و نمایندگان مجلس نیز از روحانی می خواهند شماره تلفن خود را اعلام کند تا جواب پیامک تبریک نوروزی وی را بدهند!
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۳:۳۴    
نماینده اصلاح طلب مجلس: پول طرح سلامت را به پزشکان ستاد وزارتخانه دادند یا تجهیزات وارد کردند...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۳:۲۲    
در لندن یک سگ نژاد استفوردشایر بول تریر به صاحب خود حمله کرد ، درست زمانی که او با خبرنگاران شبکه بی بی هنگام فیلم بردای یک فیلم مستند صحبت می کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۳:۱۹    
اسکی باز کشورمان با برگشت به ایران شایعات پناهنده شدنش را تکذیب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۳:۱۶    
رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه سفر روحانی به گیلان انتخاباتی است گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۳:۱۳    
فرودگاه شهر مدیرا زادگاه ستاره پرتغالی به اسم رونالدو تغییر نام داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۳:۱۳    
بازپرس شعبه 410 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: دستگاه قضائی با رانندگان پرخطر، که تهدیدی برای امنیت جانی شهروندان هستند، برخوردی جدی و قاطع خواهد داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۳:۰۴    
عملیات جستجو برای یافتن کودک دوساله مشهدی که گرفتار سیلاب شده است همچنان ادامه دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۳:۰۱    
اگر کاهش وزن و بهبود شرایط سلامت مد نظر شما قرار دارد، در ادامه سه کاری که می توانید صبح هنگام پیش از خوردن صبحانه انجام دهید تا به این اهداف خود دست یابید ارائه شده اند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۲:۳۷    
رئیس سامانه 190 وزارت بهداشت، از 22 هزار و 204 تماس مردمی با این سامانه از آغاز برنامه سلامت نوروزی تا کنون خبر داد و گفت: تا کنون به 93 درصد از کل شکایات رسیدگی شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۲:۰۴    
در بررسی های باستان شناسان، بزرگ ترین ردپای باقیمانده از دایناسورها با قطر 152 سانتی متر شناسایی شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۱:۴۹    
استاندارخوزستان صبح امروز چهارشنبه در جلسه فوق العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان باتوجه به ورود موج بارش شدید ازجمعه هفته جاری دراین استان تاکید کرد که تمهیدات لازم برای مقابله با سیل ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۱:۴۳    
بورس تهران در آخرین روز معاملاتی نوروز 96، همانند روزهای قبل، رشد اندکی را تجربه کرد و سبز پوشی شاخص کل بورس در اولین هفته کاری سال جدید را تکمیل کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۱:۳۴    
فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران از دستگیری قاتلی که پدر و مادرش را در پردیس به قتل رسانده بود خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۱:۳۱    
محققان دانشگاه بریتیش کلمبیا تاثیر فعالیت جسمی و تمرین های ورزشی تحمل وزن را در تراکم استخوان ها در دوران جوانی قابل توجه دانستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۱:۱۰    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا روز گذشته افزون بر 40 میلیون بازدید از جاذبه های گردشگری و تاریخی کشور به ثبت رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۱:۰۷    
رئیس هیات مدیره راه آهن کشور گفت:از 25 اسفندماه تا هشتم فروردین ماه 96 بیش از یک میلیون و 200 هزار مسافر از طریق راه آهن جابجا شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۱:۰۴    
ولادیمیر ساژین کارشناس ارشد روس با مهم خواندن مذاکرات رئیس جمهوری ایران در مسکو، گفت: نهمین دیدار حسن روحانی و ولادیمیر پوتین نسبت به دیدارهای پیش به صورت ویژه ای برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۱:۰۱    
براساس آمار گمرک در یازده ماهه نخست سال 95، بیش از 3 هزار و 219 تن کاغذ سیگار از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۰:۵۲    
دهها تن از افراد معترض به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا عصر چهارشنبه و همزمان با آغاز روند این خروج از سوی 'ترزا می'، در مقابل ساختمان نخست وزیری انگلیس (دوانینگ استریت ) در قلب لندن تجمع کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۰:۴۹    
مدیر مجتمع لاستیک بارز کردستان که شنبه هفته جاری با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری رسیده است اخراج نیروهایش را بشدت تکذیب کرد و گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۰:۴۰    
روزنامه آمریکایی اعلام کرد که برخی از نمایندگان مجلس آمریکا برای تصویب لایحه ای تلاش می کنند تا حضور نظامی این کشور در افغانستان پایان یابد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۰:۲۲    
رهبر حزب کارگر انگلیس گفت مسیری که ترزا می کشور را به آن هدایت می کند بسیار خطرناک است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۰:۱۶    
رییس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج محمد عاصمی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام سردار علیرضا و عباس عاصمی از دلاورمردان دوران حماسه و جهاد را تسلیت گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۰:۱۳    
چند هفته پیش بود که پس از آزمایش موفق موشک بالستیک هرمز توسط سپاه در منطقه دریای عمان، خبر رویارویی کشتی آمریکایی USNS Invincible با قایق های تندرو ندسا منتشر شد، اما دلیل حضور این شناور چه بود؟
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۰:۰۱    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: با هماهنگی انجام شده 21 مرکز خرید برای کلزای کشاورزان در مازندران در نظر گرفته شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۳:۵۸    
بهار فیروزه ای96 شهرداری مشهد با اکران بیش از 150 المان نوروزی و تزئینات شهری، با شور و نشاطی مضاعف تر از سنوات گذشته به استقبال بهار 96 رفته است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۳:۴۳    
عضو شورای شهر پرند در جریان سفر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به 4روستای شهرستان رباط کریم گفت: شهر پرند در اوج محرومیت است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۳:۱۹    
تا قبل از بازی های دور برگشت مرحله انتخابی جام جهانی، جلال حسینی عضو غیر قابل تغییر ترکیب کی روش بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۳:۱۳    
احساس بزرگی می کنیم وقتی که بعد از 7 بازی و قبل از انجام سه بازی دیگر فقط یک سه امتیاز تا مقصد نهایی خودمان لازم داشته باشیم...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۴۹    
در پی صدور حکم اعدام برای دو جوان معارض بحرین، مردم این کشور در مناطق مختلف به نشانه اعتراض به خیابان ها آمدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۴۶    
در جریان سفر اخیر رییس جمهوری کشورمان به روسیه، پوتین نسخه خطی نفیس قرآن کریم به خط احمد نیریزی را به روحانی هدیه داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۴۳    
پارلمان سومالی امروز با اکثریت قریب به اتفاق آراء به دولت جدید این کشور رأی اعتماد داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۴۰    
یگان تک تیرانداز ارتش یمن امروز 8 نظامی سعودی را در جنوب عربستان از پای درآورد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۳۴    
از سوی کادر فنی فدراسیون دو پینگ پنگ باز سنندجی جهت حضور در بازی های کشورهای اسلامی به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۳۱    
تیم مقاومت گلساپوش یزد امروز با غلبه بر حریف پرتغالی خود قهرمان تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی جام باشگاه های اروپا و آسیا شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۳۱    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: صبح امروز یک دستگاه اتوبوس زائران راهیان نور شهرستان بندرترکمن در محور خرم آباد به بروجرد استان لرستان در اثر حادثه ای واژگون شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۲۲    
روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان از درگیری محیط بانان پارک ملی گلستان با شکارچیان غیر مجاز خبرداد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۱۶    
پرستو صالحی با انتشار عکسی از همسر افشین یداللهی از مردم خواست تا برای بهبودی او دعا کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۰۴    
سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه واکنش تندی به طرح پیشنهادی سیاسیون آلمانی برای بایکوت کردن جام جهانی فوتبال 2018 در این کشور داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۰۱    
معاونت بررسی های اقتصادی اتاق تهران گزارش جدید موسسه اعتبارسنجی اویلر هرمس در مورد رتبه ریسک کشورها در فصل چهارم 2016 را منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸    
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه انتقاد از پوشش رسانه های آمریکایی از عملکرد دولت جدید واشنگتن، دست به دامن توئیتر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۵    
دونالد تاسک رئیس شورای اروپا پس از دریافت نامه ترزا می نخست وزیر انگلستان مبنی بر آغاز رسمی فرایند برگزیت (جدایی از اتحادیه اروپا)، در نطقی کوتاه خطاب به مردم انگلستان گفت: دلمان برایتان تنگ می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۹    
ترزا مِی نخست وزیر انگلستان بلافاصله پس از آنکه نامه جدایی از اتحادیه اروپا را از طریق نماینده این کشور به دونالد تاسک رئیس شورای اروپا تحویل داد در نطقی خطاب به نمایندگان پارلمان بریتانیا گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۶    
نماینده آمریکا در سازمان ملل، 2 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری ایران، حمایتی تمام قد از فتنه 88 کرد و گفت که در آن سال، آرزوهای ملت ایران بر باد رفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود نوشت اگر داعش کوچک ترین اقدامی در ایران یا علیه منافع ما در خارج از کشور انجام دهد، در هر کجای دنیا که باشد، شما را تعقیب و به شدت تنبیه خواهیم کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۰    
شرکت کنندگان در اجلاس سران عرب در بیانیه خود بر وحدت سوریه و نابودی تروریسم و حل سیاسی بحران آن تاکید کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۲۵    
مردم آلمان اوایل پاییز آینده برای اختصاص کرسی های پارلمان به احزاب سیاسی و انتخاب صدراعظم بعدی این کشور پای صندوق های رای می روند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۲۲    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مهم ترین عامل ناکارآمدی دولت را در حوزه اقتصادی دانست و گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۱۳    
وزیر امور خارجه روسیه ضمن خوش بینی به برقراری روابط گرم با دولت ترامپ گفت که حتی شاید همکاری با آمریکایی ها در نبرد سوریه هم از سر گرفته شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۰۷    
شبکه المنار گزارش داد: بشار اسد رئیس جمهور سوریه روز چهارشنبه 29 مارس با صدور دستوری، اصلاحاتی را در کابینه دولت این کشور آغاز کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۰۱    
منابع خبری از کشته شدن "وزیر بهداشت" گروه تروریستی داعش خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۵۸    
لوران فابیوس لغو مقررات آب و هوایی دولت اوباما از سوی رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۵۵    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه مساله فلسطین هنوز زنده است ، به رژیم صهیونیستی هشدار داد دنبال تبدیل نزاع سیاسی به نزاعی دینی نباشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۵۲    
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد از کشف 103 کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بطری های نوشابه از یک دستگاه تریلی داف در یزد خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۴۶    
دادگاه جنایی بحرین حکم اعدام دو جوان بحرینی و حبس ابد 5 تن دیگر را در ارتباط با حادثه انفجار "ستره" صادر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۳۴    
فرمانده ستاد مرکزی ایالات متحده آمریکا در اظهاراتی با تکرار ادعاها علیه ایران گفت که تهران می خواهد قدرت مسلط در منطقه باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۱۹    
رئیس جمهور لبنان در سخنان امروز خود در اجلاس سران عرب با اشاره به بحران های منطقه خواستار عدم اکتفای اتحادیه عرب به صدور بیانیه های محکومیت شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۱۳    
سرهنگ رضا اکبری با اعلام محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان، و با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۱۰    
وصول گزارشات متعدد مردمی به آستان قدس رضوی تولیت و مدیران آستان را به این فکر انداخت از نزدیک وضعیت روستای محروم جغری را بررسی کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۰۷    
گمرک ایران کارنامه تجارت خارجی کشور در سال 1395 را منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۵۸    
حاکم عربستان در سومین روز از سومین سال تجاوز وحشیانه به یمن، بر راه حل سیاسی در این کشور تاکید کرد!
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۵۵    
رئیس جمهور روسیه در سخنانی تأکید کرد یکی از مهم ترین شرایط تأمین ثبات پایدار در خاورمیانه، حل مسئله فلسطین است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۴۶    
شهردار تهران در مطلبی عنوان کرد؛ به خود آنها هم گفتم که شما علاج دردهای این سرزمین هستید. تنها راه مبارزه با بیکاری، فقر، فساد و تبعیض در کشور ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۴    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: میزان آب خروجی از دریچه های سد زاینده رود، از نخستین ساعات بامداد نهم فروردین ماه افزایش می یابد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۵    
رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که کنگره آمریکا برای تحریم های جدید علیه ملت ایران در دستور کار دارد، در حقیقت نقض آشکار برجام است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۲    
فرمان ریاست جمهوری منتشره از کرملین حاکیست که بر این اساس تعداد سربازان حرفه ای ارتش روسیه بیشتر از یک میلیون نفر خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۹    
وزیر صنعت با اشاره به توانمندی روسیه برای ایجاد بازار 140 میلیون نفری برای ایران گفت: به رغم تلاش های دولت و مجلس ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۹    
معاون اول رییس جمهور به موضوع حضورش در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان کاندیدای پوششی روحانی واکنش نشان داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۳    
تصویر منتشر شده در فضای مجازی از امیر کویت در اجلاس سران عرب در اردن که ظاهرا برای لحظاتی به خواب رفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۷    
رئیس جمهور مصر هنگام سخنرانی امیر قطر در بیست و هشتمین اجلاس سران کشورهای عضو اتحادیه عرب در اردن، سالن اجلاس را ترک کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۴    
طی هفته های گذشته مسئله ثبت نام جوانان کُرد در قالب نیروهای حشد شعبی در رسانه های مختلف اقلیم کردستان عراق بازتاب متفاوتی را به همراه داشته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۱    
رئیس جمهور دولتی مستعفی و فراری یمن طی سخنانی در اجلاس سران عرب، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد و مدعی شد که ائتلاف حوثی و علی عبدالله صالح و ایران سعی در تغییر هویت یمن دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۸    
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه نیازمند مدیریت جهادی هستیم، گفت: رقم بیکاری در برخی استان ها از مرز هشدار گذشته و درمانش به راه افتادن چرخ اقتصاد داخلی است.