یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۱May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 5 اردیبهشت 1396 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 31 فروردین 1396 فردا نیوز 1 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 2 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 3 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 4 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 5 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 6 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 7 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 8 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 9 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 10 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 11 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 12 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 13 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 14 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 15 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 16 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 17 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 18 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 19 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 20 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 21 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 22 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 23 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 24 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۸    
قدرت الله قاسمی قُرق بان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان امروز دوشنبه هنگام انجام وظیفه در پارک جنگلی قُرق گرگان با ضربه تبر مهاجم ناشناس از ناحیه سر مجروح شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۰۵:۰۰    
محققان ژاپنی دریافتند، افراد بزرگسال در هنگام از دست دادن شغل و منبع درآمد خود، به علت فشار روانی بسیار زیاد در معرض سکته مغزی قرار دارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۰۴:۳۱    
شاید برای شما نیز این پرسش پیش آمده باشد که طرح های شگفت انگیز کف اقیانوس ها چگونه بوجود آمده اند و مهندس این هنر معماری کیست؟
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۰۳:۳۱    
یک شرکت سازنده انیمیشن به تازگی از فناوری جدیدی پرده برداری کرده که به وسیله نور، گریم را روی صورت بازیگران می تاباند. در این حالت دیگر نیازی به گریم فیزیکی نیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۰۲:۰۱    
یک فوق تخصص خون و سرطان بالغین گفت: 13 روش درمانی برای سرطان مری وجود دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۶:۰۳    
ملیکا کریمی دختر شهید مدافع حرم مرتضی کریمی به همراه مادرش فاطمه سادات موسوی در کاخ جشنواره حضور پیدا کرد و با نگار جواهریان عکسی به یادگار گرفت
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۷:۵۴    
رضا عطاران و امین حیایی برای ساخت فیلم جدید عبدالرضا کاهانی به تایلند سفر کرده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۷:۳۹    
فوکی که دوست نداشت به غذایش دست زده شود، به دنبال مزاحم خود افتاد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۷:۳۳    
همسراول رامبد جوان،ماندانا روحی بود.آنها در دهه70 ازدواج کردند. جوان بعد از جدایی از ماندانا روحی با سحردولتشاهی ازدواج کرد و برای بار سوم،ازدواج را با نگارحواهریان تجربه کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۷:۱۵    
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: هثر نائورت مجری و گزارشگر سابق فاکس نیوز به عنوان سخنگوی جدید وزارت امور خارجه تعیین شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۶:۰۰    
به علت بارش های اخیر در کوهستان زیبای اطراف روستای تازناب قارچی به وزن 12 کیلو گرم پیدا شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۵:۰۰    
این دیوانه آمریکایی به جرم خشونت علیه حیوانات بازداشت شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۷    
معاون کمیسیون دفاع و امنیت شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنا) نسبت به تهدید هسته ای وزیر دفاع انگلیس که از امکان حمله اتمی پیشگیرانه به دشمن این کشور سخن گفته بود، هشدار داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۶:۵۷    
انتخاب عربستان سعودی، که یکی از بدترین کشورها از نظر احترام گذاشتن به برابری زن و مرد در جهان است، با واکنش منفی بسیاری از نهادها و سازمان های حقوق بشری مواجه شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۷    
تکیه معاون الملک یکی از آثار برجسته تاریخی ایران زمین در کرمانشاه است که وجود کاشی کاری های برجسته و نیمه برجسته با رنگ های صد در صد طبیعی با موضوعاتی تاریخی و اساطیری این اثر را از دیگر آثار ملی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۴    
تصاویر زیر خوشنویسی آیات قرآن و جملاتی از انجیل برای زائران غیر ایرانی در حرم شاهچراغ (ع) را نشان می دهند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۱    
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مسمومیت 25 دانش آموز دبستانی بندرعباس ناشی از مصرف برخی اقلام خوراکی از جمله تنقلات بوده است که خوشبخانه اکثر دانش آموزان مرخص شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۷    
انتظامی با بیان ناگفته ای از آرامش تابلوی "وَإِن یَکَادُ" و همچنین ابراز امیدواری به افزایش سطح مطالعه جوانان جامعه گفت: سعی می کنم کاری را انجام ندهم که در آینده از انجام دادن آن پشیمان شوم.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۱    
اولین مسئله ای که باید در نظر بگیریم این است که اصولا هر تغییری در زندگی، استرس خاص خود را برای فرد به همراه دارد و ورود به یک شغل جدید از این قاعده مستثنا نیست
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۱    
جرمی میکس آمریکایی که در سال 2014 به عنوان زیباترین مجرم جهان شناخته شد در فرودگاه هیترو لندن بازداشت و به آمریکا بازگردانده شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶    
نیروی دریایی کشورهای مختلف در تلاش برای افزایش قدرت نیروهای خود، اقدام به ساخت یا خرید ناوهای هواپیما بر می کنند. در این گزارش نگاهی می اندازیم به ناوهای هواپیما بر کشورهای مختلف جهان.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۳    
یک راننده خودروی آتش نشانی که در حال حرکت پشت سر اتوبوس مدرسه بود، پس از سقوط دختربچه به کمک او رفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۸    
مهارت دیدنی عادل فردوسی پور مجری برنامه تلویزیونی نود در شوت کردن توپ به داخل سبد بسکتبال را مشاهده می کنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۳    
بنیانگذار مایکروسافت با 67 میلیارد دلار ثروت، درحالی که یک ساعت کاسیوی 8 پوندی (40 هزار تومان) به دست دارد گفت حتی فرزندان من محدودیت تماشای تلویزیون در پایان شب داشتند تا زودتر به رختخواب بروند و ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۰    
یک گروه از افرادی که به صورت غیراستاندارد قصد پرش از روی پل را داشتند، موجبات مرگ دردناک دختر جوان را رقم زدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۵    
وقتی گشتی در صفحه چهره های مطرح کشور میزنید عدد فالوئرها چشمگیر است که این نشان از مجبوبیت این افراد دارد. اما سوال اینجاست که آیا مطالب منتشر شده از سوی این افراد هم به همان اندازه مخاطب دارد؟!
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۵    
یک مسئول وزارت بهداشت در مورد بیماری سرخک گفت: حدود 70 یا 80 سال پیش برخی خانواده ها در مناطق روستایی تا یک سالگی برای فرزند خود شناسنامه نمی گرفتند،چرا که معتقد بودند سرخک آنها را خواهد کشت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۶    
رییس اداره کنترل مالاریا معاونت بهداشت گفت: بیماری مالاریا هنوز یکی از مهمترین علل مرگ و میر در بعضی از کشورهای در حال توسعه است و در کشور ما نیز منبع اولیه ورود مالاریا ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۶    
یک مردی تایلندی صحنه قتل دختر نوزاد خود و خودکشی خودش را به طور زنده در فیسبوک منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۳    
صحبت های دکتر قالیباف در جمع مردم قم در مسجد امیرالمومنین(ع)
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۵    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جدول تخلفات رسانه های مشمول ماده 68 قانون انتخابات ریاست جمهوری به صورت روزانه به ستاد انتخابات کشور ارسال می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۶    
در پی حضور سعید مرتضوی در سخنرانی حجت الاسلام رئیسی در یزد و انتشار گسترده تصاویر ان در شبکه های اجتماعی روابط عمومی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی اطلاعیه ای صادر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۳    
دادستان عنبرآباد از انهدام باند سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این عملیات یک قبضه سیمینف و کلانشیکف کشف و ضبط شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۷:۳۹    
بهمن هاشمی مجری 54 ساله کشورمان با انتشار عکسی از خودش و دخترش, صفحه شخصی اش را بروز کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۷:۳۹    
رامین ناصرنصیر بازیگر نقش هوشنگ در شهرزاد 2 عکسی از خود با گریم در کنار عبداله اسکندری گریمور این مجموعه منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۷:۳۳    
مدافع سابق استقلال و پرسپولیس به یک سوال حاشیه ای جواب می دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۷:۳۰    
ظاهر دیده نشده شهرام قائدی پس از کاهش وزن بسیار را مشاهده می کنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۷:۲۷    
در دیدار جمعی از مسئولان نظام ، سفرای کشورهای اسلامی و خانواده های شهدا با رهبر معظم انقلاب تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون هم به چشم می خوردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۷:۲۱    
اولین عکس از امیرجعفری در سریال "شهرزاد 2" منتشر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۷:۱۸    
رضا پرستش جوانی است 25 ساله که شباهت وی به لیونل مسی ستاره تیم بارسلونا باعث شده تا همه او را به نام " مسی" صدا بزنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۶:۳۳    
پگی ویتسون فرمانده ماموریت "اکسپدیشن 51 " موفق به شکستن رکورد تعداد روزهای حضور مداوم در فضا شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۶:۰۰    
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: صحرای طبس باید به یک قطب تاریخی تبدیل شود و جوانان برای آشنایی به این منطقه اعزام شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۵:۰۶    
یک جامعه شناس ایجاد تبعیض مثبت در مشارکت های سیاسی زنان را خارج از انتظارات این قشر در شرایط حاضر کشور عنوان کرد و گفت: زنان ما هیچگاه تبعیض مثبت را جز مطالبات خود ندانسته اند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۴:۰۰    
در واکنش به باخت این هفته نراتزوری در خانه فیورنتینا، باشگاه اینتر برای بازیکنان این تیم مجازاتی در نظر گرفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۳:۳۰    
وزیر اتحاد هند اعلام کرد: کار توسعه بندر چابهار به سرعت در حال پیشروی است و هند قرار است 500 میلیون دلار در این بندر سرمایه گذاری کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۳:۲۷    
با پایان موضوع بررسی صلاحیت ها و تأیید روحانی، بهانه مدعیان اصلاح طلبی برای تحمیل نامزد موازی برطرف شده اما آنها همچنان بر ادامه نامزدی جهانگیری اصرار دارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۳:۰۰    
کاپیتان پیشین استقلال با بیان اینکه فوتبال ما برای پیشرفت باید خصوصی شود، گفت: مادامی که فوتبال دولتی اداره می شود در آن پیشرفتی وجود نخواهد داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۲:۵۱    
رئیس ستاد انتخاباتی رئیس جمهور به جای پاسخگویی درباره اختلاس 11 هزار میلیارد تومان از اموال فرهنگیان، به حاشیه سازی امنیتی و سیاسی پرداخت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۲:۳۶    
در حالی که 29 اردیبهشت ماه قرار است مردم پای صندوق های رأی بروند تا رئیس دولت دوازدهم را انتخاب کنند...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۲:۳۰    
دادستان تهران گفت: جمع آوری زنان خیابانی از طریق سیاست مقابله به تنهایی ممکن نیست، بلکه دستگاه های اجرایی باید به گونه ای عمل کنند که این افراد از چرخه این جرم خارج شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۲:۲۱    
با اعلام صلاحیت های نامزدهای شوراهای شهر و روستا، عملاً فعالیت های مستقیم و غیرمستقیم نامزدها برای تبلیغات آغاز شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۲:۰۹    
محموله هفت کانتینری کالای قاچاق تجهیزات پیشرفته رایانه ای در حالی کشف شد که پنج کانتینر آن پیش از این از سالن ایکس ری گمرکات بوشهر تأییدیه تطابق گرفته بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۲:۰۳    
هافبک پیشین استقلال با بیان اینکه شکست برابر تراکتور وضعیت این تیم را بحرانی کرد، گفت: با توجه به بازی های باقی مانده شانس تراکتور برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بیشتر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۱:۵۱    
وقتی بودجه 700 هزار میلیاردتومانی شرکت های دولتی و وابسته به دولت را در کنار بدهی های 700 هزار میلیارد تومانی دولت بگذاریم می بینیم که آدام اسمیت پدر علم اقتصاد بی دلیل نبود که می گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۱:۳۳    
مشاور معاونت فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده است اصلاح قانون مشاغل سخت و زیان آور در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۱:۳۳    
مهاجم ملی پوش و فرانسوی آرسنال در رادار خرید المپیک مارسی برای فصل بعد قرارگرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۱:۰۹    
بنا بر مصوبه مجلس، 25 سال حبس جایگزین مجازات اعدام برای تولید کنندگان، توزیع کنندگان و وارد کنندگان مواد مخدر می شود!
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۱:۰۳    
دبیر کل سازمان ملل بدون کوچک ترین اشاره ای به آل سعود و محاصره ظالمانه یمن از سوی این رژیم گفت در هر 10 دقیقه یک کودک زیر 5 سال یمنی به دلایل غیرعادی می میرد!
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۰:۴۵    
رسانه های غربی انتخاباتی سخت را برای روحانی پیش بینی می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۸    
یک روزنامه حامی دولت با وجود اغراق درباره پایگاه رأی روحانی نوشت او احتمالا به مرحله دوم انتخابات می رود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۳    
رهبر جبهه ملی فرانسه از نامزد مستقل و میانه روی ریاست جمهوری این کشور به علت ضعف برنامه هایش در مقابله با تروریسم انتقاد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۶    
نماینده مردم تهران،ری،اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی نباید در مقابل انتقادها و جبهه بگیرد و به منتقد حمله کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۳    
سرمربی تیم استقلال خوزستان تاکید کرد که تیمش با کسب یک امتیاز در بازی هفته پایانی می تواند جشن صعود را در کنار هوادارانش برپا کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۳    
دیدار تیم های الفتح عربستان و استقلال خوزستان با تساوی به پایان رسید تا شاگردان پورموسوی در آستانه راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۳    
سرمربی تیم استقلال در ابتدای نیمه کت و شلوار خود را عوض کرد و گرمکن ورزشی پوشید.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۰    
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار این تیم مقابل الفتح عربستان انتخاب شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۷    
مهاجم تیم فوتبال استقلال به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم برابر الاهلی امارات انتخاب شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۴    
استقلال در پنجمین دیدار خود در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:15 امشب (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی پذیرای الاهلی امارات بود که این دیدار با تساوی یک - یک خاتمه یافت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۱    
فرزند سیدحسن خمینی پس از تساوی استقلال مقابل الاهلی امارات در رختکن آبی پوشان حاضر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۲    
وزیر ورزش وجوانان کشورمان گفت: حق استقلال مقابل الاهلی امارات پیروزی بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۲:۳۰    
زارعی با تأکید بر اینکه پس از گذشت 38 سال از جریان انقلاب اسلامی، اکنون نیاز با نیروهای جدید در عرصۀ تئاتر داریم ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۱    
ورارا باتارا پزشک فیلیپینی که در هشت سال دفاع مقدس در کنار مردم و رزمندگان دزفول بود پس از بستری شدن در بخش ای سی یو بیمارستان دزفول شامگاه دوشنبه در گذشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۸    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از مجروح شدن جنگلبان پارک جنگلی قرق با ضربه تبر و ادامه داشتن پیگیری های قانونی و قضایی در این مورد خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۴    
با شدت بارش باران هواداران حاضر در ضلع جنوبی ورزشگاه را ترک کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۱    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: فساد اداری زیبنده نظام مقتدر اسلامی ما نیست و با اصلاح مدیریت می توان زندگی توام با کرامت را برای اعضای جامعه فراهم کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۵    
سخنگوی نیروهای شبه نظامی دموکراتیک سوریه اعلام کرد که در حملات هوایی امروز جنگنده های ترکیه به مواضع این نیروها در شمال شرق سوریه، دستکم 38 نفر کشته و زخمی شده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۳۹    
رئیس ستاد انتخابات محمد باقر قالیباف گفت: به کار بردن اوصاف زشت برای کاندیداهای ریاست جمهوری نشان دهنده ضمیر درونی تیم ارشد دولت از یک سو و عصبانیت آنها از عدم اقبال مردم و نگرانی از شکست انتخاباتی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۱    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سالروز شکست آمریکا، برای گرامیداشت یاد و خاطره واقعه طبس و بدون هماهنگی قبلی در محل یادمان آن (مسجد شُکر) حضور یافت و به مقام شهدای والای آن ادای احترام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۸    
بازیکنان الاهلی امارات با دیدن هواداران حاضر در ورزشگاه اقدام به فیلمبرداری کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۵    
شمار هواداران استقلال برای تماشای بازی با الاهلی به 60 هزار نفر رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۲    
دیدار دو تیم استقلال ایران و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا از هفته پنجم در نیمه اول به سود تیم اماراتی به پایان رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۹    
استقلال در نیمه نخست دیدار با الاهلی شکست خورد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۶    
نیمه نخست دیدار الفتح عربستان و استقلال خوزستان با تساوی به اتمام رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۳    
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه برخی به دنبال این هستند تا من از استقلال بروم و جانشینم شوند، گفت: فصل بعد هم در استقلال هستم و هیچ جایی نخواهم رفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۰    
مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد، لیست مورد نظر سرمربی تیم فوتبال این باشگاه برای فصل آینده هنوز قطعی نیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۰    
معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز گروگانگیری در بیمارستان البرز به دلیل عدم پرداخت هزینه بیمارستان توسط بیمار را رد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۵۷    
وزیر ورزش و جوانان برای تماشای دیدار استقلال و الاهلی امارات وارد ورزشگاه آزادی شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۵۴    
رضا میرکریمی گفت که تنها کاری که در انتخابات پیش رو انجام می دهم آن است که مانند هر ایرانی، رای می دهم.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۵۱    
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شایعه استقلالی شدن رامین رضاییان واکنش نشان داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۲    
رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) در آذربایجان شرقی از احتمال انصراف رئیسی یا قالیباف در ادامه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۹    
رسانه های ایتالیایی از ملاقات مخفیانه سرمربی رم با مدیرعامل فیورنتینا و احتمال خروج وی از جالوروسی در پایان فصل جاری خبر می دهند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۸    
هیأت های ایران و آمریکا شرکت کننده در هفتمین نشست کمیسیون مشترک برجام در وین عصر امروز (سه شنبه) به صورت دوجانبه به گفت وگو نشستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۵    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت: باید کسی را در انتخابات برگزینیم که اسلام را بشناسد و دلسوز محرومان باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۳    
در حال حاضر بیش از 60 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند و نکته قابل توجه اینکه یکی از هواداران با خود سوت به ورزشگاه آورده و مدام بر آن می دمد که ادامه این قضیه شاید برای آبی پوشان دردسر ساز شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۰    
در آخرین روز از مسابقات بین المللی قرآن کریم از مربیان و حافظان برتر طرح ملی حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه تجلیل شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۴    
با هماهنگی لیدرها یک سکو به کاپ قهرمانی و یک سکو به عدد سه که به مربوط به پیروزی اخیر استقلال در دربی است، اختصاص یافته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۴    
رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ در پیامی اعلام کرد: نگذارید تا رسانه های دروغ پرداز به شما بگویند که من مواضعم را درباره دیوار مرزی تغییر داده ام.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ورود به استان یزد در جمع مردم روستای فهرج حاضر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۲    
در فاصله حدود دو ساعت به آغاز دیدار استقلال و الاهلی امارات حدود 40 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور یافته اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۹    
یک مقام آمریکائی اعلام کرد که پروازهای جنگنده رادارگریز اف-35 این کشور تا چند روز آینده از آسمان انگلیس تا کشور استونی در غرب روسیه آغاز خواهد شد.
  • ۱