پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۹May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 فروردین 1396 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 آبان 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 آذر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 دی 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 بهمن 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 فروردین 1396 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۸:۴۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه موسیقی بومی شناسنامه و هویت شهرستان کهگیلویه است گفت: اداره میراث فرهنگی در تعطیلات نوروزی جشن های خوبی برگزار کرد که جای تقدیر دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۶    
کمیته تدوین و نشر کنگره 12هزار شهید استان آذربایجان غربی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکیل جلسه داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۶    
نخستین جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در سال 96 با حضور روسای ادارات شهرستان در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز این اداره کل اقدام به فرهنگسازی و آگاهی بخشی می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۴    
فراخوان کنگره منطقه ای شعر اهل بیت(ع) با موضوع اهل بیت(ع) از نگاه شاعران شیعه و اهل سنت در استان های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و بوشهر اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۱    
رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از اجرای 50 عنوان برنامه از 19 تا 25 فروردین (هفته هنر انقلاب اسلامی)در سطح استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۲:۴۲    
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی از تشریح مصوبات هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۱۸    
راه یافتگان به نمایشگاه عکس چهارمین جشنواره شکوه حضور استان سمنان پس داوری قریب 300 اثر دریافتی از 26 عکاس این استان معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۲۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با آیت الله العظمی مظاهری(مدظله العالی) از مراجع تقلید و زعیم حوزه های علمیه اصفهان دیدار و گفتگو نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۲۶    
همزمان بافرارسیدن سال جدیدمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دیدار و گفتگو نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۲۶    
رسول محققیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان با حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دیدار و گفتگو نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۲۶    
جلسه گروه تخصصی مدیریت عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضور اعضا برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۹    
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت : جشن بزرگداشت روز ملی هنرهای نمایشی ، بیستم فروردین ماه ، همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی در بروجرد برگزار می شود .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۶    
هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای دختران اصفهان 29رتبه اول را از مجموع 79 رتبه اول مسابقات فرهنگی هنری ناحیه ای اصفهان کسب کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی،مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری و جمعی از مدیران استان با امام جمعه بیرجند دیدار و گفتگو کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۵    
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: ورود به هنرهای اسلامی ودینی از فاکتورهای جذب جوان و نوجوان به مسجد است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۹    
رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان خراسان جنوبی،در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار همکاری و مشارکت با این اداره کل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۹    
معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اختتامیه جشنواره ملی مجسمه های نمکی تالاب کجی نمکزار نهبندان استان در 1 اردیبهشت ماه 96 خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۶    
سمینار یک روزه روزنامه نگاری جدید با محوریت آشنایی با مفاهیم اساسی روزنامه نگاری نوین برای اولین بار در ایران به میزبانی شیراز برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۴    
مدیر خانه مطبوعات زنجان از تمدید مجدد زمان انتخابات خانه های مطبوعات کشور و به تبع آن زنجان خبر داد و افزود: بر اساس تصمیم شورای مرکزی برگزاری انتخابات خانه های مطبوعات کشور ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۹    
جشن بزرگداشت روز تئاتر در راستای تجلیل از فعالین عرصه تئاتر استان با حضور مسئولین و هنرمندان تئاتر استان خراسان جنوبی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۹    
نمایشگاه دستاوردهای تئاتر استان خراسان جنوبی شب گذشته 15 فروردین ماه 96 به مناسبت روز جهانی تئاتر، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان استان و هنرمندان تئاتر در محل نگارخانه شهر بیرجند افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۶    
شماره دوم ماهنامه اجتماعی، اقتصادی نی تاک در شهرستان نی ریز منتشر شد؛شماره اسفندماه95 و فروردین 96 ماهنامه نی تاک در قالب یک نسخه در 64 صفحه به دکه مطبوعات کشور پیوست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۹    
به همت انجمن ادبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان، کتاب مجموعه اشعار سلوم ای پیر به قلم استاد علی پدرام به زیر چاپ رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۶    
فیلم کوتاه آخر هفته به کارگردانی وحید بمانی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان استان فارس موفق به حضور در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر شد؛ این اثر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۶    
همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز و پاسداشت این عید باستانی، کمیته فرهنگی و هنری ستاد خدمات سفر با همکاری هنرمندان و با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برای اشاعه فرهنگ و هنر بومی و با معرفی آتوانمندیهای ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۶    
"قصه یک روز در جنگل سبز" و "خونه ما کدوم بره ؟؟" به گونه تن پوش شاد و موزیکال، توسط هنرمندان نمایش شیراز در مدارس شرق تهران پردیس و بومهن و رودهن و روستای آب عکس بین شمال و دماوند، بر صحنه رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۶    
سرپرست نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی، تلاش برای برگزاری برنامه های بیشتر و با کیفیت بهتر را از برنامه های این اداره و انجمن های فرهنگی هنری این شهرستان بیان کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۶    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی هنرمند خوشنام اهل قلم در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۰    
نمایش پشت کلانتری، کوچه اول، تیر چراغ برق به نویسندگی علی اصغری و کارگردانی رضا تاجیک در خواف به روی صحنه می رود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۰    
پانزدهمین دوره مسابقه بزرگ ادبی روز ملی عطاربا عنوان تا سیمرغ توسط آموزش و پرورش نیشابور در بین کلیه دانش آموزان دوره متوسطه این شهر ستان و مناطق برگزار می گردد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۶    
مستر کلاس "شیوه سنتور نوازی معاصر" پنجشنبه 31 فروردین ماه جاری در تالار همای هتل بزرگ شیراز با حضور استاد اردوان کامکار برپا می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۶    
دبیر جشنواره ملی آیات در رشته صنایع دستی از ارسال 120 اثر به این جشنواره تاکنون خبر داد و بیست و پنجم فروردین را آخرین مهلت ارسال تصویر آثار بیان کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۵    
اولین جلسه شورای معاونین به منظور بررسی مسائل و مشکلات اداره کل و ارائه طرح و برنامه های پیشنهادی سالجاری با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اعضای شورا روز سه شنبه 15فروردین راس ساعت 7 صبح ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۶    
امام جمعه گرمسار با تاکید بر لزوم تحقق شعار سال به عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال گفت: توجه به ضروریات و اولویت های فرهنگی در برنامه ریزی ها مانع از هدر رفتن منابع و اعتبارات می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۶    
به همت سه عکاس جوان استهبانی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن فیلم و عکس این نهاد، "نمایشگاه عکس جلوه های استهبان" در خانه فرهنگ شهرستان استهبان، گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۶    
هزار نسخه متن نمایشنامه ایرانی, خارجی و بومی از آغاز سال جاری بصورت رایگان در دسترس هنرمندان عرصه تیاتر نمایش استان فارس قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۵۱    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری یازدهمین نمایشگاه قرآن،عترت و مسجد با حضور ناشران مطرح داخلی و خارجی درماه مبارک رمضان در اهواز خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۳۶    
سرپرست نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی بر تلاش برای انعکاس خدمات و فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر تاکید کرد و گفت: رسانه ها در این مسیر نقش مهمی ایفا می کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۳۰    
در "چهارشنبه" بهاری و بارانی از کتاب شعر"شنبه های تلخ و شیرین" در درگز رونمایی می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۳۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: امسال را مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری کردند برای همه ما واجب است در راس همه امور به این مهم توجه کنیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۲۱    
در پی درگذشت ملا مهدی سکرانی شاعر پرآوازه و گرانقدر شهرستان شادگان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حضور در منزل این مرحوم، با خانواده ایشان همدردی کرد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۰۹    
نوروز امسال سینما دیدار تفت با اکران فیلم کمدی پات کین استقبال بی نظیر مردم تفت را برای دیدن این فیلم رقم زد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۰۹    
با هدف ایجاد فضای شاد در ایام تعطیلات نوروزی و معرفی شهرستان مهریز به مسافران و گردشگران نوروزی جنگ شادی نوروز در روستای تاریخی سریزد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۰۹    
علی غیاثی ندوشن مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی یزد از نمایشگاه آثار هنری خسرو رنجبری نقاش یزدی بازدید کرد.