سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۲۰May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مهر 1396 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 آبان 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 آذر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 دی 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 بهمن 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1396 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۵۹    
عوامل اجرایی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران (قره داغ) به همراه رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاداسلامی ، با محمودی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۶    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهاباد از راه اندازی دبیرخانه جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب و همچنین معرفی پایتخت کتاب ایران در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۸:۱۵    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از اجرای بیش 10 عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی توسط این اداره در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۱    
مدیر جامعه اسلامی اثنی عشری بیعة الله کشور اسپانیا از برگزاری مراسم بزرگداشت مقام امام سجاد(ع) و همنوا با کمپین جهانی برنامه های بخش بین الملل هفتمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در شهر سیویل ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۲    
با برگزاری مراسم اختتامیه نخستین سوگواره عاشورایی ارس، از شاعران برگزیده این سوگواره تقدیر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۴    
در طول برگزاری یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی نشست های تخصصی متنوعی در زمینه های مختلف فرهنگی و دینی برگزار خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۳    
فراخوان سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجراز سوی روابط عمومی این دوره از جشنواره اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۸    
امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان تربت حیدریه گفت: برای فرهنگ سازی، نهادینه شدن و تحقق اقتصاد مقاومتی به کمک هنرمندان نیاز است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۴    
علی اصغر کاراندیش مروستی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه نظر افضلی نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۸:۴۴    
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به جایگاه استان در بحث فرهنگ تصریح کرد: این استان جایگاه اندیشه های بزرگ فرهنگی و صاحبان فرهنگ است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۸:۴۴    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اگر کشور بخواهد رشد و توسعه پایدار پیدا کند تصریح کرد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۸:۴۴    
علی اصغر کاراندیش مروستی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نظر افضلی نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۸:۴۴    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تجهیز مجتمع فرهگنی هنری شهرستان سربیشه بعد از ساخت خبر داد و گفت: این مهم در اعتبارات سال آینده گنجانده می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۸:۴۴    
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استکبار جهانی امروز بر روی فرهنگ مناطق مرزی کار می کند، گفت: کارهای فرهنگی دیار اندیشه شهرستان سربیشه نباید به خاطر کمبود اعتبارات ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۲۰    
مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان آبیک با رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک دیدار و گفت وگو کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۲۰    
جشنواره تولید محتوای دیجیتال نماز هفته دوم آذر همزمان با هفته وحدیت در قزوین برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۱    
مسئول مرکز تخصصی صحیفه سجادیه از اعزام 12 نفر از اساتید و دانش آموختگان این مرکز جهت تبیین معارف امام سجاد(ع) و آموزه های صحیفه سجادیه در ایام برگزاری هفتمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) به شهرها و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۴    
طبق روال هر هفته بعد از قرائت زیارت پرفیض عاشورا نشست هم اندیشی مدیر و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۹    
دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی اهر در سال 96 به ریاست سمندری معاون فرماندار اهر و با حضور اعضای انجمن در محل فرمانداری شهرستان اهر تشکیل گردید و در خصوص واگذاری زمین برای احداث کتابخانه جدید در ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۲    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری مسابقات قرآنی مدهامّتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۲    
مسئول و کارکنان دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام به مناسبت 19 مهر با حضور در مزار شهدای گمنام با آرمان های شهدای 8 سال دفاع مقدس و انقلاب تجدید میثاق کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۸    
کارگاه آموزشی امنیت ملی در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۸    
فراخوان چهارمین جشنواره ملی حضرت زینب(س) شکوه شکیبایی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۳    
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، اظهار داشت: در شورای فرهنگ عمومی باید به موضوعات عام و مهم فرهنگی که به مردم مربوط می شود، بپردازیم و نباید به موضوعات جزئی پرداخته شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۸    
اولین کارگروه اخلاق عمومی شورای فرهنگ عمومی خوزستان با مسئولیت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۸    
رئیس دبیرخانه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان، اظهار داشت: یکی از مشکلات ما در مسائل فرهنگی، عدم وحدت گفتمان است که باعث می شود در مقوله فرهنگ و مصادیق آن به اختلاف نظر برسیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۸    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان، خواستار مشخص شدن مصداق هایی برای تعالی فرهنگی و اخلاق دینی در شورای فرهنگ عمومی استان شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۸    
رئیس دفاتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان، اظهار داشت: برای حل مشکلات فرهنگی استان نباید به اعضای حقوقی دل ببندیم بلکه در این راستا باید از نخبگان حوزه و دانشگاه و رسانه های استان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۴۳    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان قرآن کریم را نسخه شفابخش الهی عنوان کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۲۸    
کارگاه تخصی فن بیان ، سخنوری و ارتباط در محل سالن آمفی تاتر خانه فرهنگ شهرستان بهبهان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۲۸    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجد سلیمان با خانواده شهید اکبر قاسمپور دیدار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۸    
نمایشگاه گروهی عکس نذر طبیعت1 بیست ودوم مهرماه، از ساعت 17:30 در نگارخانه فردوسی افتتاح خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از آغاز ثبت نام ناشران کشوری برای حضور در نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب زنجان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۴    
قابل توجه مدیران آموزشگاه های آزاد هنری دارای مجوز از اداره کل فرهنگ و اشاد اسلامی استان فارس؛ به اطلاع می رساند که نشست هم اندیشی مدیران آموزشگاههای آزاد هنری و سینمایی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: سند راهبردی فعالیت های قرآنی استان همدان به عنوان سند ممتاز در کشور انتخاب شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۳    
سومین جلسه حلقه صالحین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در سال 96 با حضور اعضای عادی و فعال بسیج اداره کل 16 مهرماه در نمازخانه این اداره کل برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۸    
دو فیلم کوتاه و یک نماهنگ ساخت فیلم سازان زنجانی در نخستین جشنواره بین المللی "مسیر عشق" وارد بخش مسابقه این جشنواره شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۸    
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود در آغازین روزهای سال تحصیلی جدید اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در دبیرستان شبانه روزی فاطمیه شهر زرین آباد کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۴    
شورای انتخاب متون نمایشی بخش مسابقه صحنه ای ششمین جشنواره تئاتر شهر، 62 اثر را به شکل قطعی و 31 نمایشنامه را به شکل مشروط برای مرحله بازبینی انتخاب و معرفی کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۳    
این کارگروه باهدف معرفی البسه ی ایرانی و اسلامی و تقویت ایده ها و نگاه های بومی و محلی در طراحی لباس متناسب بافرهنگ اسلامی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۴۹    
مدیرکل فرهنگ و.ارشاد اسلامی استان سمنان با تامکید بر لزوم نهاد سازی در حوزه کتاب، تولید، عرضه و مصرف این کالای فرهنگی گفت: کتاب نماد تمدن و عقلانیت است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۴۹    
محمد محمدپور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی پیامی را صادر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۴۸    
تئاتر "نرگسی" نمایش برگزیده بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان زنجان و معرفی شده به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای مردم ابهر به نمایش درمی آید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۴    
نشست معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان روز دوشنبه با هدف بررسی برنامه های فرهنگی و هنری و اداری مالی در سالن جلسات این اداره کل آغاز شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۹    
ششمین کنگره شعر عاشورایی شمالغرب کشور با محوریت حضرت رقیه (س) در دو بخش فارسی و ترکی برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۸    
نمایش عاشورایی دختر آفتاب ( حضرت رقیه س ) به کارگردانی گودرز ظاهری در سالن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان به اجرا گذاشته شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۸    
دومین مسابقه "عکس های عاشورایی" پذیرای آثار هنرمندان برای شناخت واقعه بزرگ عاشورا و شناساندن زوایای آن به جامعه بشری است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۹    
نفر برتر بخش حادثه قطار مسافری جشنواره داستانهای رضوی، نویسندگی برای امام رضا (ع) را دارای حس غریبی دانست و گفت: این حس غیرقابل توصیف است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۴    
دوشنبه های قصه از سری برنامه های پایتخت کتاب ایران در شهر بوشهر برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۳    
عربعلی شروه سال 1318 در روستای شکوه آباد از توابع شهرستان قروه به دنیا آمد. پس از اخذ دیپلم به استخدام آموزش و پرورش درآمده و علایق خود را به دانش آموزان می آموخت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۴    
همزمان با هفته نیروی انتظامی نمایش خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی در مسکن مهر سمنان اجرا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۴    
همزمان با چهار صد گروه در سطح جهان رویداد بین المللی گردهمایی عکاسی (فتوواک) توسط انجمن سینمای جوانان در شاهرود برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۵۸    
با همکاری کانون شبیه خوانی انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به مناسبت ایام محرم ، اولین همایش شبیه خوانی در این شهرستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۵۸    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند از توسعه فعالیت های مشترک فرهنگی هنری با همکاری ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۵۸    
به همت انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش، به مناسبت ماه محرم نمایش آئینی- مذهبی ستاره شام برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۵۸    
از جانبازان هشت سال دفاع مقدس شهرصالح شهر از توابع شهرستان گتوند تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۵۸    
هنرمندان شهرستان امیدیه به عیادت استاد محمد زکی عظیمی قدیمی ترین تعزیه خوان منطقه رفتند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در تقدیر نامه ای از تلاش های رییس شورای اسلامی محله سرداران شهید سمنان به خاطر تلاش در کاهش آسیب های اجتماعی و فعالیت های فرهنگی تجلیل ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در نشست با اعضا و هنرمندان انجمن سینمای جوان دفتر زنجان بر حمایت از تولید فیلم کوتاه تاکید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۳    
موسسه فرهنگی هنری باغچه، دوره های فلسفه هنر،فلسفه به روایت سینما، مبانی فیلمنامه نویسی و کارگاه فیلم نامه نویسی را در اهواز برگزار می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۳۴    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از خرید 15 عنوان کتاب در کمیته خرید کتاب و حمایت از ناشران این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۳۴    
نمایشگاه نقاشی عاشورایی کودکان با موضوع محرم در شهمیرزاد برپا می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۹    
نخستین جشنواره آواها و نواهای مذهبی استان سمنان همزمان با هفته وحدت در این استان برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۹    
انجمن شعر و ادب شهرستان دامغان نشست های هفتگی نقد شعر و شعرخوانی برگزار می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۷:۴۱    
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از تشکیل بانک اطلاعات اهل قلم استان یزد خبر داد.