سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۷May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مهر 1397 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 فروردین 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 خرداد 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مرداد 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1397 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۳۷    
40 درصد آثار چاپ شده در کتاب کاریکاتور اسپانیا با موضوع بحران های بین الملی توسط هنرمندان و کاریکاتوریست های این شهرستان تولید شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۹    
اولین نشست شورای فرهنگ عمومی گچساران با حضوراعضای شورا در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۵    
نخستین نشست کارگروه توسعه و گسترش فعالیتهای قرآنی چهار محال و بختیاری در مجتمع فرهنگی هنری غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۵    
محمد مهدی احمدی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام اربعین حسینی و در راستای تقویت وحدت میان جوانان ایرانی و عراقی اقدام به برپایی 10 موکب در مسیر این راهپیمایی عظیم نموده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۹    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی در آبان سال جاری گفت: بیش از 155 طرح و ایده نمایشی به...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۲    
فیلم کوتاه "زندگی لزج " به کارگردانی محسن مهری و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان استان قزوین و معین تک روستا به نوزدهمین جشنواره فیلم کوتاه ازمیر در کشور ترکیه راه یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۲    
نمایشنامه "ماه و ماهی" از سمیرا سلیمانی فارسانی با ده اثر دیگر راه یافته به مرحله ارزیابی و داوری نهایی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان رقابت می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۷    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۷    
امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت فعالیت کانون های فرهنگی هنری در مساجد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد، جایگاهی مهم در جهت پاتک فرهنگی به دشمنان است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۷    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای فرهنگ عمومی: هیچ گاه نباید مسائل اقتصادی و امنیتی کار فرهنگی را تحت الشعاع قرار دهد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۹    
بیش از 200 کودک شهر قشم با شور و شوقی وصف ناشدنی آنچه در ذهن پاک و بی آلایش خود داشتند را در قالب نقاشی، بر روی پارچه های سفید روی دیوار مجتمع سیتی سنتر 2، کاغذهای A4 و لباس هایی که تهیه شده بود ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۴۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از سیاست استعدادیابی کودکان این جزیره در قالب برپایی جشنواره هایی با عنوان " هنرمند درون من " خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۳۲    
مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب استان کردستان گفت: غرفه داران نمایشگاه کتاب کردستان در حال چیدن یاران مهربان در غرفه ها هستند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۲۷    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در آیین گلباران قبور مطهر شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت:...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۲۷    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلام جنوب کرمان حسین اسحاقی گفت؛ درجلسه ای که ظهر امروز پنجشنبه پنجم مهرماه 97 با حضور کلیه اعضاء هیئت مدیره خانه مطبوعات برگزارشد ضمن...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۱۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت محمد دبیرسیاقی پیشکسوت زبان فارسی را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۲    
قائم مقام دبیر هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کردستان گفت: از 7 عنوان کتاب در هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب استان در سنندج رونمایی می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۳۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری 6 نشست تخصصی در هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۳۰    
جواد کارگران دهکردی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری در آغاز سفر شهرستانی روز گذشته خود به شهرستان بروجن به دیدار امام جمعه این شهرستان رفت و ظرفیت های فرهنگی و هنری این شهرستان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: با مشورت اصحاب فرهنگ، ادب و هنر، از برنامه های سطحی که در طول سالیان انجام می شده ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۰۲    
در چهارمین نشست شورای مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری در شهرستان بروجن ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در پیامی، درگذشت آقای غلامحسین مؤذن پدر شهید احمد مؤذن را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۷    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ نمایشگاه هنر مفهومی در کرمانشاه امروز سه شنبه (17 مهر) با موضوع آسیب های اجتماعی در محل نگارخانه میرزا رضای کلهر افتتاح شد. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۵    
جلسه شورای راهبردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با حضور اعضا برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن دعوت از مردم فرهیخته و فرهنگ مدار دیار سر سبز گلستان به حضور در نمایشگاه کتاب، جدول برنامه های جنبی فرهنگی و هنری دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان را اعلام کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۷    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به بیمه دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان گلستان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه تا سقف 25 میلیارد ریال بیمه شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۷    
بازبینی سی امین جشنواره تئاتر فجر استانی از امروز سه شنبه آغاز و تا 22 مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۷    
با حضور تنی چند از شعرای کشور و با همکاری انجمن ادبی "شهرمن تهران" شب شعری به مناسبت هفته تهران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۵    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار گفت: سیزدهمین جشنواره قرآن استانی مدهامتان 18 لغایت 20 مهرماه به میزبانی شهرستان انار برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۴    
اعضای هیات امنا جدید انجمن موسیقی استان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۷    
کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل جهت اهداء خون در پایگاه انتقال خون اردبیل حضور یافتند
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۴    
پوستر دهمین جشنواره سراسری کاریکاتور همزمان با آغاز فراخوان و دعوت از شرکت کنندگان این رویداد هنری طی آیینی با حضور هنرمندان امروز /سه شنبه/ در بوکان رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۲    
شعبه بانک شهر برای ارائه بن کارت تخفیف خرید کتاب در هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب استان کردستان مستقر می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۷    
جلسه هیئت رسیدگی به مؤسسات تک منظوره هنری استان تهران در معاونت هنری سینمایی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۰    
نشست مشترک روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، گتوند و آغاجاری با هدف هم فکری در راستای برنامه ریزی و اجرای طرح های مشترک برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۰    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع کودک خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۲۰    
کمتر سه ماه از انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان می گذرد؛ با این حال در این مدت برنامه های قابل توجهی در استان اجرا شده و برگزاری برنامه های نو و ابتکاری هم در دست اقدام است ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۴    
دومین دوره نشست اخلاق اداری با محوریت عفاف وحجاب دراداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی با حضور کارکنان ستادی وادارات تابعه برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۰    
سه نمایش تاریخ تکرار نمی شود ، از کربلا به کوفه و قصر یزید کاری از گروه هنری صاحب الزمان شهرستان کارون چهارشنبه و پنجشنبه 18 و 19 مهرماه در فرهنگسرای مهدیه کوت عبدالله به صحنه می رود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۴    
با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و دبیر ستاد اقامه نماز استان پوستر فراخوان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۷    
هنرجویان گرافیک به همراه استادان و مسئولین هنرستان بصورت تور اختصاصی از نمایشگاه تالار رودکی: گرافیک،معماری و هرچه بازدید کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۰    
با حضور معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نشست هم اندیشی نهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی در شهرستان کارون برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۰۰    
کارگاه آموزشی قرآن کریم توسط موسسه قرآنی تسنیم در عجب شیر برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۴۰    
کارگاه آموزش عکاسی با عنوان شیوه های نوین عکاسی و عکاسی خانوادگی با حضور کمال شب خیز درشهر ایلخچی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۴    
سوقندی بزرگترین رسالت در معرفی دفاع مقدس را معارف آن اعلام و بیان کرد: همه مجاهدان فرهنگ جبهه و همه کسانی که در خط و پشت خط مقدم نقش آفرینی کردند جز معاریف دفاع مقدس اند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۵    
جهت اطلاع از خدمات کتابخانه عمومی کشکسرای به مراجعین و همچنین بررسی مشکلات این کتابخانه ، فرجی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند به همراه آذرنژاد ، شهردار و احمدی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۲    
فرماندار شهرستان میامی با تاکید بر نقش گفتمان سازی در ارتقای فرهنگ جامعه گفت: فرهنگ سازی باید از درون خانواده و سپس آموزش و پرورش و دستگاههای فرهنگی آغاز شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فعالیت ها، ماموریت ها و وظایف این اداره کل را گسترده خواند و گفت: این وظایف و ماموریت ها تناسبی با اعتبارات در این بخش ندارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از سایت خبری یزد فردا بازدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۷    
به مناسبت روز جهانی کودک آیین افتتاح نمادین ثبت باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان و شروع دوشنبه های کتابخوانی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و مسئولین بهزیستی استان در یکی از مهدکودک های ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در حکمی هادی فیض منش را به عنوان معاون امور هنری و سینمایی این اداره کل منصوب کرد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۲    
رییس شورای فرهنگ عمومی میامی با بیان اینکه تقویت بستر لازم برای احیای معروف باید در دستور کار نهادهای فرهنگی قرار گیرد، گفت: زندگی سید الشهدا(ع) به فرهنگ عمومی امت اسلامی تبدیل شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۲    
دومین شب برنامه تکیه هنرمندان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از ادارات و ارگانها در گرمسار برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۲    
استاندار سمنان بر ضرورت استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای احیای عنوان "دارلمرحمه" بودن این استان تاکید کرد و از هنرمندان خواست تا در این زمینه نقش آفرینی نمایند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۲    
نشست هماهنگی و برگزاری هفته قرآن و عترت در شهرستان شاهرود در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۰    
مدیر کل فر هنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی شاخص های قابل توجهی در حوزه های توسعه دارد گفت:قدمت، فرهنگ و تاریخ، شخصیت های برجسته علمی و پدران علوم مختلف، ظرفیت های صنعتی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۰    
نشست کارمندان جدید الاستخدام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با جواد کارگران دهکردی؛ مدیر کل، صبح روز دوشنبه (16 مهرماه 1397) برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۰    
ناصر نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به همراه معاونین این اداره با فرماندهی نیروی انتظامی استان دیدار و گفتگو کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۰۴    
جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با هنرمندان انجمن های تجسمی و خوشنویسی دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۰۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از موسسه فرهنگی هنری خرد سرای فردوسی بازدید کرد .