چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۴May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 اسفند 1397 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 فروردین 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 خرداد 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مرداد 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۶    
در آستانه آغاز سفرهای نوروزی عتبات عالیات، در نشست کاربردی ستاد ویژه عتبات نوروزی سازمان حج و زیارت، آخرین هماهنگی ها برای ارائه خدمات شایسته به زائران انجام پذیرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۱    
مطابق با اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دفتر حقوقی و مالکیت معنوی به دفتر حقوقی و مالکیت معنوی تغییر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۴    
25 اسفند 1397 10:59
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۶    
شاعران نیشابوری خدابخش صفادل، رویا خادمی و زهرا شرفی در اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور مقام های برتر را درخرمشهر از آن خود کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۵    
22 اسفند 1397 08:34
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۵    
نمایشگاه گروهی نقاشی رنگ و روغن "رنگ و خیال" از هنرجویان سقزی روز چهارشنبه در نگارخانه ارشاد سقز گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۴    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه باید بستر مساجد جهت استفاده گردشگران در ایام نوروز آماده باشد، گفت: مهندسی فرهنگی پیرامون مسجد رسالت کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۹    
امام جمعه شهرستان ماهنشان بر ضرورت پیروی از منویات رهبری برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: دوری از فرهنگ اهل بیت(علیه السلام) علت بروز آسیب های اجتماعی در جامعه است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از ارسال 171 اثر به جشنواره شعر "وطن من" خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۷:۵۹    
پنجاه و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خرمدره با عناوین ارائه برنامه ها و پیشنهادات در خصوص عید نوروز ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۱    
آثار فخیم و ارزشمند اندیشمندان فارس با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادهای فرهنگی، چه در زمان حیات و چه در زمان ممات آن ها، جمع آوری و بازنشر شوند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۱    
گزارش تصویری جشنواره هنرهای تجسمی فجر شامل 40 نمایشگاه 40 شهر/ شیراز، نگارخانه وصال 16 تا 25 بهمن ماه 97
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۹    
مشکل اقامت و مسائل مربوط به بیمه و بازنشستگی نجیب مایل هروی که از مدت ها پیش در رسانه ها مطرح شده بود با پیگیری های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب به نمایندگی از وزارت فرهنگ و ارشاد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۱    
این اردوی راهیان نور، با هدف زنده نگه داشتن آرمان ها، ارزشها و پاسداشت شهدای دوران دفاع مقدس صورت گرفته است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۱    
طی رأی گیری 5 نفر اعضاء هیئت رئیسه و بازرس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر انتخاب شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۱    
آثار فخیم و ارزشمند اندیشمندان فارس با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادهای فرهنگی، چه در زمان حیات و چه در زمان ممات آن ها، جمع آوری و بازنشر شوند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۸    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در آخرین روزهای سال جاری با حضور در هنرستان هنرهای زیبا سنندج از این آموزشگاه هنری بازدید کرد و ارائه آموزش های آکادمیک هنری را وجه تمایز این هنرستان دخترانه ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۱    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در آیین رونمایی یادنامه استاد غلام حسن اولاد گفت: هیچ گاه نباید مرگ هنرمندی را باور کرد، چرا که هنر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۹    
در مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس ستاد عالی کانونهای مساجد کشور از مسئولین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی برتر شهرستان های استان تهران تقدیر به عمل آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۹    
این همایش با هدف ارائه گزارش عملکرد، هم افزایی و معرفی شورا های برتر فرهنگ عمومی شهرستان های استان تهران در تالارایوان شمس برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۹    
ضریح مطهر امامزاده عبدالله(ع) شهرری با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه های گروهی شهرستان ری غبارروبی و عطر افشانی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۴    
تفاهم نامه برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی در سال 97 منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۶    
طی مراسمی از پوستر جشنواره داستانهای بومی ایرانی البرز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۸    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در بازدید از موسسه تبلیغاتی باران سنندج بر فرهنگ سازی درست تبلیغات در جامعه تاکید کرد و گفت: تبلیغات به شیوه درست چهره شهر را زیباتر می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۶    
معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از بازبینی 78 اثردر شورای ارزشیابی و نظارت برنمایش استان البرز خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۹    
با حضور معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مراسم تقدیر و تکریم از رضا زدوار رییس انجمن خوشنویسان استان خوزستان به جهت انتخاب ایشان در شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران برای ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۹    
دبیر علمی جشنواره بین المللی پروین اعتصامی گفت: همزمان با جشنواره از شش اثر برجسته با موضوع آن شاعر بلند آوازه ایران زمین رونمایی خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۵    
جشن موسیقی سیاوچمانه و آوازهای بومی و محلی سروآباد در آستانه سال نو و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و با حضور هنرمندان منطقه هورامان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۵    
نمایش پزشک نازنین به کارگردانی ابراهیم زمانی از چهارشنبه به مدت چهار روز در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود به روی صحنه می رود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۵    
سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بر حفاظت و حراست از فرهنگ و هنر بومی مناطق مختلف کشور تاکید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۵    
جلسه ی ساماندهی اجرای موسیقی زنده در سفره خانه های سنتی در آستانه فرا رسیدن نوروز به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود با همکاری اداره میراث فرهنگی و صنایع گردشگری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۵    
همزمان با فرا رسیدن نوروز و آغاز سال نو آموزشگاه موسیقی سماع شهرستان لنگرود همایش هنرجویی اختتامیه کلاسهای ترم زمستان خویش را برگزار نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۵    
نشست انجمن مفاخر با موضوع سکه های ضرب و ضرابخانه های گیلان روز یکشنبه 19 اسفند با سخنرانی آقای حسن اکبری و با حضور فیروز فاضلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۵    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت از برگزاری آیین اختتامیه کلاس های قرآن و تقدیر از فعالان قرآنی در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۵    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن از برگزاری سومین جشنواره تئاتر هنرجویی چیکا در سالن شهدای خدمتگزار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۴    
مسئول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ازبرگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب "موشلی موشان" تألیف میثم خورانی در شهرستان ایوان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۱    
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با همکاری دانشگاه فنی حرفه ای بوشهر مرکز الزهرا(س)، چهارمین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی را برگزار می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از صدور مجوز جدید برای 1پایگاه خبری و 2فصلنامه و 2هفته نامه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۲    
اولین جشنواره ملی پویانمایی شهید شهسواری رسما با اکران فیلم ها در سینما شوباد آغاز شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۲    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ،در روزهای پایانی سال کمیته خرید کتاب تشکیل جلسه داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۴    
جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از نمایشگاه مانور خدمت دستگاههای اجرایی خدمت رسان به زائران بازدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۴    
جعفر مروارید،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با حضور در استانداری از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی درخواستهای مردم بود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۴    
به مناسبت جشن هفت سین، انجمن های شعر و داستان عصرانه ادبی باد بهار را در اندیمشک برگزار خواهد کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۹    
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه اول هنرمند فارسانی در نخستین جشنواره تئاتر "بانو" خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۱    
جشنواره گلستان خوانی با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی وآموزش وپرورش شهرستان خرم بید 20اسفندماه 97 در آمفی تئاتر صفاشهربرگزار گردید
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۶    
نمایشگاه نقاشی انفرادی "داتیس" در نگارخانه سیروس قائم مقامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۴    
مراسم بزرگداشت علامه اقبال لاهوری، شاعر، حکیم و فیلسوف برجسته جهان اسلام، سه شنبه 21 اسفندماه 1397 در تالار شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۹    
سید عباس صالحی، روز پنج شنبه (23اسفندماه) برای حضور در آیین اختتامیه دهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان به این استان سفر می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۴    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از آزادی 70 زندانی از محل عواید موقوفات مرتبط در زنجان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۹    
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان یازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۱    
نمایشگاه هنرهای تجسمی باغ های نخی که شامل آثار تاجسر جعفری است در شیراز گشایش می یابد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۴    
ورکشاپ تخصصی اقتصاد در رشته پویا نمایی با حضور مایکل کاظمی مدیر تجارت بین الملل شرکت تجاری" اچ کالچر" از کره جنوبی در هنرستان هنرهای زیبای دختران برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۴    
همزمان با فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از فرزندان شهید این اداره کل تجلیل به عمل آورد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۹    
با حضور مسئولان شهرستان دره شهر و طی مراسمی صورت گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۴    
معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه های سال 98 این اداره کل، بر اساس بودجه ریزی عملیاتی، شاخص های اختصاصی و اقتصاد مقاومتی تنظیم شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۴    
در راستای همکاری مشترک بین معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و انجمن نمایش های استان تفاهم نامه سه جانبه ای امضا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۲    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، گفت: رسانه های مقدم ترین عامل پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب هستند و دست یابی به این امر ملزم به داشتن پیوست رسانه ای است
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۴    
روز شهید گرامی باد. روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان 22 اسفند 1397 11:13
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۴    
آیین اختتامیه دومین جشنواره داستان کوتاه کودک و نوجوان بلوطیکا ایذه به همت اداره فرهنگ و ارشاداسلامی و انجمن نویسندگی شهرستان ایذه برگزارشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۴    
نمایش عربی لم یقل الخریف پاییز نگفته بود نوشته رضا گشتاسب به همت انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بندر امام خمینی (ره ) اجرای عموم شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۴    
در آستانه سال جدید و با همکاری موسسه فرهنگی هنری "سیرنگ نوا " جنگ شادی در محل سینما ساحل بندر امام خمین (ره) برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۰    
به مناسبت گرامیداشت روز حکیم نظامی مراسم باشکوهی در محل سالن آمفی تئاتر پروفسورحسابی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۷    
اکران فیلم های منتخب دهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان در تالار آفتاب سمنان آغاز شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اکران 51 عنوان فیلم در سال 97 در سینماهای این استان خبر داد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۴    
محمد حسین اسماعیلی برنامه های هنری در نوروز 98 در استان تهران را اعلام کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۸    
پنجمین جشنواره شعر طنز نوشخند برگزیدگان خود را شناخت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۴    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نگاهی که نمایشگاه قرآن به قرآن دارد این است که قرآن می تواند علاوه بر معرفت بخشی و آگاهی بخشی و هویت بخش برای زندگی روزمره و عینیت اجتماع باشد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۹    
پژوهشگر حوزه ادبیات با بیان این که پروین اعتصامی نخستین زن شاعر به معنای واقعی کلمه است، می گوید: پروین اعتصامی را حکیم بانوی شعر ایران نامیده اند؛ چرا که پروین سنت های ادبی را احیا کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۴    
کارگاه خوشنویسی اشعار پروین اعتصامی در آستانه برگزاری کنگره بزرگداشت این شاعر نامی کشور، در تبریز برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۹    
مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: هم اکنون در 100 کتابخانه عمومی استان شاهد برپایی نمایشگاهی از آثار پروین و کتب منتشر شده درخصوص این شاعر بلندآوازه ایران زمین هستیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۴    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این که قلمروی شعر و ادب آذربایجان و تبریز در طول تاریخ بسیار گسترده بوده است، گفت: پروین اعتصامی محصول جریان گسترده و عمیق فرهنگی تبریز بوده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۰    
معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به همراه کارکنان این اداره بمناسبت روز بزرگداشت شهداء بر سر مزار شهدای گمنام حضور یافتند
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۴    
عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به تسلط زیاد پروین اعتصامی به زبان فارسی گفت: تقصیر خودمان است که تاکنون پروین به دنیا معرفی نشده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۰    
نمایش "زدگی" با حضور استاندار یزد در پلاتوی تالار هنر اجرا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۰    
شریفی گفت: خبرنگاران با وجود مشکلات زیاد ولی با احساس مسوولیت پذیری وارد این عرصه شده و به رسالت خود عمل می کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۹    
آنگاه که کوه الوند همدان پس از گذراندن روزهای سرد زمستان با شنیدن صدای پای بهار، دامنه سپیدپوش خود را به دامن پرگل طبیعت می سپرد مراسم زیبای کوسه گلین در همدان به اجرا در می آید
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۴    
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از انتشار فراخوان دومین جشنواره بین المللی موسیقی دفاع، مقاومت و حماسه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۰    
مراسم تودیع و معارفه رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نقده برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۰    
با انتشار فراخوان چهارمین جشنواره استانی مد و لباس ایرانی اسلامی از سوی دبیرخانه جشنواره، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر چهارمین جشنواره استانی مد و لباس ایرانی اسلامی و نود و دومین ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۵    
در دیداری با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده و رئیس هیئت مدیره انجمن تعزیه ایرانیان و مسئولین انجمن های ادبی و تعزیه خوانان شهرستان از 6 تن از پیشکسوتان این حوزه تقدیر و تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۰    
اولین نشست شورای سیاستگذاری"یزد، پایتخت کتاب ایران" با حضور عوامل و دستگاه های اجرایی فعال در زمینه پایتخت کتاب ایران برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۹    
به مناسبت میلاد با سعادت مولای متقیان امام علی (ع) نمایشگاه خوشنویسی "هم نوا با علی هم قلم با استاد" در شهرستان بندر ماهشهر افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۴    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: آسیب شناسی فرهنگی در رأس برنامه های سال 98 این اداره کل است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۴    
باشگاه کتابخوانی اوریای شهدای روستای باصدی در سومین جام باشگاه های کتاب و کتابخوانی کودک و نوجوان حایز عنوان باشگاه کتابخوانی برگزیده شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۲۰    
مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نشست شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر استان یزد گفت: اگر تخصص و هنر در کنار هم قرار گیرد، کارهای محتوایی همراه با اثرگذاری عمیق خواهیم داشت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۷    
آیین اختتامیه نمایشگاه آثار منتخب هنرجویان آموزشگاه های آزاد هنرهای تجسمی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برنامه ریزی و تدارک برنامه های متنوع فرهنگی هنری ویژه نوروز 98 توسط این اداره کل خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۷    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: هنرمندان می توانند با تولید آثار پرمحتوا به ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه کمک کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۰۴    
عصر شعری بمناسبت استقبال از بهار به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال برگزار گردید
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۷:۵۴    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از راه اندازی اولین گذر فرهنگ و هنر در شهرکرد خبر داد.